ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 жовтня 2024 рокусправа № 380/13011/24Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Грень Н.М., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Восьмого апеляційного адміністративного суду, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про визнання протиправною відмову, зобов`язання вчинити дії,
у с т а н о в и в :
ОСОБА_1 звернувся в суд з позовом до Восьмого апеляційного адміністративного суду, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на стороні відповідача Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області, в якому просить:
- визнати протиправною відмову Восьмого апеляційного адміністративного суду видати ОСОБА_1 довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, виходячи з базового посадового окладу судді, визначеного із застосуванням ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік;
- зобов`язати Восьмий апеляційний адміністративний суд видати ОСОБА_1 установленої законодавством форми довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці станом на 01 січня 2023 року, виходячи з базового посадового окладу судді апеляційного суду, визначеного на підставі ч.2 ст. 130 Конституції України. ч.З ст. 135 Закону України "Про судоустрій і статус суддів та абз. 4 ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі 2 684 грн. (50 х 2 684 грн. х 1,2 регіональний коефіцієнт = 161040 грн.).
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач є суддею у відставці та отримує щомісячне довічне грошове утримання судді у відставці. 23.04.2024 позивач звернувся до Восьмого апеляційного адміністративного суду із заявою про видачу довідки про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці станом на 01 січня 2023 року, виходячи із базового розміру посадового окладу судді апеляційного суду, визначеного на підставі ч. 2 ст. 130 Конституції України, ч. 3 ст. 135 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», із застосуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб 2684,00 гривень.
Листом від 22.05.2024 № 03-44/56/24/03-02 відповідач у задоволенні вказаної заяви відмовив, посилаючись на відсутність правових підстав. Позивач покликається на положення Закону України «Про судоустрій і статус суддів», відповідно до частини першої статті 135 якого суддівська винагорода регулюється цим Законом та не може визначатися іншими нормативно-правовими актами, а частина третя статті 135 Закону встановлює базовий розмір посадового окладу судді, який становить для судді місцевого суду 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року. Розмір посадового окладу судді, який є складовим елементом суддівської винагороди, безпосередньо залежить від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який був встановлений на 01 січня 2023 року у сумі 2102,00 грн. Однак відповідач повідомив про відсутність підстав для оформлення нової довідки для перерахунку довічного грошового утримання судді у відставці. Вважає, що з наведених вище підстав відповідач протиправно відмовив у видачі довідки про розмір суддівської винагороди станом на 01.01.2023для перерахунку його довічного утримання.
Ухвалою судді від 24.06.2024 року відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без повідомлення сторін.
Відповідач подав до суду відзив(вх.№52071 від 09.07.2024) на позовну заяву, в якому проти позову заперечив, з огляду на необґрунтованість та безпідставність. Свою позицію мотивував посиланням на те, що розмір суддівської винагороди визначається ст. 135 Закону України «Про судоустрій та статус суддів», яка відсилає до Закону про Державний бюджет на відповідний рік. Відповідач вважає, що оскільки ст.7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023рік», визначено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді з 01.01.2023 у розмірі 2102,00грн., є чинною, неконституційною не визнавалася та не скасовувалася, відтак підлягає застосуванню.
Також покликається на положення Порядку № 3-1, відповідно до якого про наявність підстав для перерахунку щомісячного довічного грошового утримання (зміну розміру складових суддівської винагороди працюючого судді) щодо суддів апеляційних судів Пенсійний фонд України повідомляється Державною судовою адміністрацією України. 8ААС відповідно до Порядку № 3-1 не наділений повноваженнями самостійно звертатися до Пенсійного фонду України, а орган, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, не надіслав списків осіб, щодо яких слід видати довідки про суддівську винагороду працюючого судді за відповідною посадою станом на дату, з якої відбулось підвищення розміру суддівської винагороди, що враховується для перерахунку щомісячного довічного грошового утримання. Тому 8ААС є неналежним відповідачем у цій справі, а обраний позивачем процесуальний спосіб відновлення його прав та інтересів не є ефективний у тому розумінні, що можливість його виконання буде невиправдано ускладненою діями або бездіяльністю та передбачатиме необхідність повторного звернення до суду для належного та результативного захисту прав та інтересів позивача. Просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Від позивача на адресу суду надійшли заперечення на відзив (вх.№14431ел. від 11.07.2024) у якому заперечує доводи наведені у відзиві.
Суд залучив Головне управління Пенсійного Фонду України у Львівській області до участі у справі в якості третьої особи на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору. Третя особа надіслала суду пояснення на позовну заяву(вх.№14896ел від 17.07.2024), просить відмовити ОСОБА_1 в задоволенні його позову повністю. Так, з 18.02.2020 порядок визначення розміру щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці регулюється статтею 142 Закону № 1402, згідно з якою розмір щомісячного довічного грошового утримання не залежить від факту проходження суддею кваліфікаційного оцінювання або призначення на посаду судді за результатами конкурсу. Питання щодо перерахунку раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці вирішується відповідно до норм частини четвертої статті 142 Закону № 1402 - у разі зміни розміру складових суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді. Крім того, питання проведення перерахунку щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці може бути розглянуто тільки у разі збільшення розміру суддівської винагороди, після винесення рішення Конституційного Суду України від 18 лютого 2020 року № 2-р/2020, а саме після 18.02.2020. Натомість, після 18.02.2020 не приймались нормативно-правові акти щодо зміни розміру складових такої винагороди. Отже, немає підстав для видачі довідки про суддівську винагороду станом на 01 січня 2023 року виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі 2102 грн.
Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Вища рада правосуддя 06.07.2023 прийняла рішення №687/0/15-23 «Про звільнення ОСОБА_1 з посади судді Восьмого апеляційного адміністративного суду у зв`язку з поданням заяви про відставку».
Відповідно до наказу 8ААС №203/к/тв від 07.07.2023 ОСОБА_1 відраховано зі штату суду у зв`язку із звільненням у відставку.
23.04.2024 позивач звернувся до Восьмого апеляційного адміністративного суду із заявою про видачу довідки про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці з 607.2023, з урахуванням розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді станом на 01.01.2023, для пред`явлення такої до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.
Листом від 22.05.2024 №03-44/56/24/03-02 Восьмий апеляційний адміністративний суд повідомив позивача про відсутність підстав для видачі такої довідки. Вказують на те, що відповідно до абз.5 ст.7 Закону №3460 ІХ «Про Державний бюджет України на 2023 рік», розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді становить 2102 грн.
Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся із цим позовом до суду.
При прийнятті рішення суд керувався таким.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 126 Конституції України встановлено, що суддя може бути звільнений з посади виключно з підстав, визначених цією статтею.
Однією з підстав звільнення судді відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 126 Конституції України є подання заяви про відставку або про звільнення з посади за власним бажанням.
Відповідно до статті 130 Конституції України держава забезпечує фінансування та належні умови для функціонування судів і діяльності суддів. У Державному бюджеті України окремо визначаються видатки на утримання судів з урахуванням пропозицій Вищої ради правосуддя. Розмір винагороди судді встановлюється законом про судоустрій.
Організацію судової влади та здійснення правосуддя в Україні, що функціонує на засадах верховенства права відповідно до європейських стандартів і забезпечує право кожного на справедливий суд, регулює Закон України «Про судоустрій і статус суддів» від 02 червня 2016 року № 1402 (далі - Закон №1402).
Відповідно до статті 4 Закону №1402 судоустрій і статус суддів в Україні визначаються Конституцією України та законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законами про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів».
Відповідно до статті 135 Закону №1402 суддівська винагорода суддівська винагорода регулюється цим Законом та не може визначатися іншими нормативно-правовими актами.
Суддівська винагорода виплачується судді з дня зарахування його до штату відповідного суду, якщо інше не встановлено цим Законом. Суддівська винагорода складається з посадового окладу та доплат […]. Базовий розмір посадового окладу судді становить: […] 2) судді апеляційного суду, вищого спеціалізованого суду - 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року.
Відповідно до статті 142 Закону №1402 судді, який вийшов у відставку, після досягнення чоловіками віку 62 років, жінками - пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування", виплачується пенсія на умовах, визначених зазначеним Законом, або за його вибором щомісячне довічне грошове утримання. До досягнення зазначеного віку право на пенсію за віком або щомісячне довічне грошове утримання мають чоловіки 1955 року народження і старші після досягнення ними такого віку: 1) 61 рік - які народилися з 1 січня 1954 року по 31 грудня 1954 року; 2) 61 рік 6 місяців - які народилися з 1 січня 1955 року по 31 грудня 1955 року.
Суддя у відставці, який не досяг віку, встановленого частиною першою цієї статті, отримує щомісячне довічне грошове утримання. При досягненні таким суддею віку, встановленого частиною першою цієї статті, за ним зберігається право на отримання щомісячного довічного грошового утримання або, за його вибором, призначається пенсія на умовах, визначених Законом України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування".
Щомісячне довічне грошове утримання виплачується судді у відставці в розмірі 50 відсотків суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді. За кожний повний рік роботи на посаді судді понад 20 років розмір щомісячного довічного грошового утримання збільшується на два відсотки грошового утримання судді.
У разі зміни розміру складових суддівської винагороди судді, який працює на відповідній посаді, здійснюється перерахунок раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання.
Пенсія або щомісячне довічне грошове утримання судді виплачується незалежно від заробітку (прибутку), отримуваного суддею після виходу у відставку. Щомісячне довічне грошове утримання суддям виплачується органами Пенсійного фонду України за рахунок коштів Державного бюджету України.
Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023рік» від 03.11.2022 № 2710-IX встановлено з 1 січня 2023 року прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2589 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення: - дітей віком до 6 років 2272 гривні; - дітей віком від 6 до 18 років - 2833 гривень; - працездатних осіб - 2684 гривень; - працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді, - 2102 гривні; - працездатних осіб, який застосовується для визначення посадових окладів працівників інших державних органів, оплата праці яких регулюється спеціальними законами, а також працівників податкових і митних органів, - 2102 гривні; - працездатних осіб, який застосовується для визначення посадового окладу прокурора окружної прокуратури, - 1600 гривень; - осіб, які втратили працездатність, - 2093 гривні.
Аналіз положень ст.ст. 135, 142 Закону №1402 дозволяє зробити висновок, що законодавець здійснив «прив`язку» розміру посадового окладу судді до прожиткового мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року. Оскільки держава щороку збільшує розмір цього соціального стандарту, то повинен зростати розмір суддівської винагороди та, як наслідок, здійснюватися перерахунок раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці.
Разом з тим, держава після 2020 року (прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2020 становив 2102 грн.) зупинила передбачене Законом №1402 зростання суддівської винагороди шляхом запровадження в законах про державний бюджет на відповідний рік «прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді» в розмірі 2102 гривні. Відповідно, починаючи 2021 року не відбувається і «автоматичний» (далі описано детальніше) перерахунок щомісячного довічного грошового утримання органами, що призначають щомісячне довічне грошове утримання суддям у відставці.
З огляду на триваючий характер такої законодавчої та адміністративної практики Верховний Суд вже сформував усталену та однозначну практику розгляду спорів щодо вирішення колізії між нормами статті 135 Закону №1402 та відповідних положень законів про державний бюджет на відповідний рік. Відповідно до частини п`ятої статті 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Суд при вирішенні цього спору враховує відповідні висновки Верховного Суду, що узагальнені в постанові від 20.11.2023 у справі № 120/709/22-а саме: у постановах від 10 листопада 2021 року у справі № 400/2031/21, від 30 листопада 2021 року у справі № 360/503/21 вже сформував правовий висновок у подібних правовідносинах щодо застосування положень статті 135 Закону № 1402-VIII та статті 7 Закону № 1082-IX при обчисленні суддівської винагороди, які у подальшому були підтримані Верховним Судом у постановах від 02 червня 2023 року у справі № 400/4904/21, від 13 липня 2023 року у справі № 280/1233/22, від 24 липня 2023 року у справі № 280/9563/21, від 25 липня 2023 року у справі № 120/2006/22-а, від 26 липня 2023 року у справі № 240/2978/22, від 27 липня 2023 року у справі № 240/3795/22.
Практика Верховного Суду щодо застосування вказаних норм права у подібних правовідносинах є сталою та послідовною, а висновки, наведені у вищевказаних справах, є релевантними до обставин цієї справи. Колегія суддів не бачить підстав для відступу від цих висновків, уважає їх застосовними до обставин цієї справи і надалі зауважує таке.
Згідно із позицією Верховного Суду у цій категорії спорів Законом № 1402-VIII закріплено, що для визначення розміру суддівської винагороди до уваги може братися лише прожитковий мінімум для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року. Оскільки указана конституційна гарантія незалежності суддів не може порушуватися і змінюватися без внесення відповідних змін до закону про судоустрій, суддівська винагорода не може обчислюватися із застосуванням величини, відмінної від тієї, що визначена Законом № 1402-VIII (постанови від 10 листопада 2021 року у справі №400/2031/21, від 30 листопада 2021 року у справі № 360/503/21, від 02 червня 2023 року у справі № 400/4904/21, від 13 липня 2023 року у справі № 280/1233/22, від 24 липня 2023 року у справі № 280/9563/21, від 25 липня 2023 року у справі № 120/2006/22-а, від 26 липня 2023 року у справі № 240/2978/22, від 27 липня 2023 року у справі № 240/3795/22).
Отже, при визначенні в 2023 році розміру суддівської винагороди базовий розмір посадового окладу судді апеляційного суду слід обчислювати як 50 прожиткових мінімумів для працездатних осіб станом на 01.01.2023, що становить 2684 грн., а не «прожиткових мінімумів для працездатних осіб, який застосовується для визначення базового розміру посадового окладу судді» в розмірі 2102 гривні. Як наслідок, розмір суддівської винагороди судді апеляційного суду станом на 01.01.2023 суттєво зросте, а ця обставина відповідно до статті 142 Закону №1402 є підставою для здійснення перерахунку раніше призначеного щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, який працював на відповідній посаді.
Відповідно до статті 138 Закону №1402, пунктів 9, 11 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 384, правління Пенсійного фонду України затвердило Порядок подання документів для призначення (перерахунку) і виплати щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці територіальними органами Пенсійного фонду України від 25.01.2008 № 3-1 (зі змінами та доповненнями), що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.03.2008 р. за № 200/14891 (далі Порядок №3-1).
Розділ IV «Перерахунок щомісячного довічного грошового утримання органами, що призначають щомісячне довічне грошове утримання» Порядку №3-1 містить такі нормативні приписи: «[…]6. Перерахунок щомісячного довічного грошового утримання проводиться органом, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, на підставі довідки про суддівську винагороду / довідки про винагороду судді Конституційного Суду України, надісланої відповідним органом (без звернення судді у відставці, судді Конституційного Суду України), або за зверненням судді у відставці, судді Конституційного Суду України.
Звернення судді за перерахунком щомісячного довічного грошового утримання здійснюється шляхом подання до органу, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, заяви про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання та довідки про суддівську винагороду судді у відставці / довідки про винагороду судді Конституційного Суду України, в тому числі через вебпортал або засобами Порталу Дія з використанням суддею електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, разом зі сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів), або надсилання поштою.
Заява про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання приймається органом, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, за наявності в судді всіх необхідних документів та оформляється відповідно до вимог розділу III цього Порядку.
Днем звернення за перерахунком щомісячного довічного грошового утримання вважається день прийняття органом, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, заяви про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання та довідки про суддівську винагороду / довідки про винагороду судді Конституційного Суду України.
У разі надсилання заяви про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання і документів для перерахунку щомісячного довічного грошового утримання поштою днем звернення за перерахунком вважається дата, що зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення цієї заяви (у разі подання заяви про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання через вебпортал або засобами Порталу Дія - дата реєстрації цієї заяви на вебпорталі або засобами Порталу Дія разом із сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення тексту документа та його реквізитів).
Документи про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання розглядає орган, що призначає щомісячне довічне грошове утримання, та не пізніше 10 днів з дня їх надходження приймає рішення про перерахунок або про відмову в перерахунку щомісячного довічного грошового утримання.
Орган, що приймає рішення про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання, не пізніше 10 днів після винесення рішення інформує особу про перегляд щомісячного довічного грошового утримання із зазначенням його розміру або про відмову в перегляді щомісячного довічного грошового утримання із зазначенням причин відмови та порядку його оскарження. […]».
Отже, Порядок №3-1 передбачає два альтернативні способи перерахунку розміру щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці:
А) «автоматичний» (без звернення судді у відставці), алгоритм здійснення якого описано в пунктах 1-5 Розділу IV Порядку №3-1, до яких помилково апелює відповідач у відзиві на позов ОСОБА_1 , та котрий з 2021 року в принципі не функціонує;
Б) за зверненням судді у відставці до органу, що приймає рішення про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання, тобто органу ПФУ (пункти 6-8 Розділу IV Порядку №3-1). Обов`язковим додатком до такого звернення судді у відставці Порядок №3-1 визначає довідку про суддівську винагороду судді у відставці.
Отже, відповідні суди або територіальні органи Державної судової адміністрації України зобов`язані видати довідку про суддівську винагороду працюючого судді за відповідною посадою станом на дату, з якої відбулось підвищення розміру суддівської винагороди, що враховується для перерахунку щомісячного довічного грошового утримання:
А) для кожного судді, зазначеного у відповідному списку при «автоматичному» перерахунку розміру щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці;
Б) для судді у відставці, що звернувся про надання йому такої довідки - адже в іншому випадку така особа не зможе належно оформити звернення до органу, що приймає рішення про перерахунок щомісячного довічного грошового утримання.
Підсумовуючи наведені мотиви суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 є обґрунтованими та підлягають до задоволення, а відповідача слід зобов`язати видати довідку з показниками, що відповідають вимогам Закону № 2710-ІХ - 50*1684грн.*1,2 (регіональний коефіцієнт м. Львова) = 161040 грн.
З огляду на встановлені КАС України правила розподілу судових витрат понесені позивачем витрати на сплату судового збору стягуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись ст.ст.19, 9-26,90,139,229,241-246,251,255,257-258,295 КАС України, суд
у х в а л и в:
1.Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Восьмого апеляційного адміністративного суду (м. Львів, вул. Саксаганського, 13, 79000, ЄДРПОУ 42268515), за участі третьої особи на стороні відповідача Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області(м. Львів, вул. Митрополита Андрея,10, 79016,ЄДРПОУ 13814885) про визнання протиправною відмову, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.
2.Визнати протиправною відмову Восьмого апеляційного адміністративного суду видати ОСОБА_1 довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці, виходячи з базового посадового окладу судді, визначеного із застосуванням ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік.
3.Зобов`язати Восьмий апеляційний адміністративний суд видати ОСОБА_1 установленої законодавством форми довідку про суддівську винагороду для обчислення щомісячного довічного грошового утримання судді у відставці станом на 01 січня 2023 року, виходячи з базового посадового окладу судді апеляційного суду, визначеного на підставі ч.2 ст. 130 Конституції України. ч.З ст. 135 Закону України "Про судоустрій і статус суддів та абз. 4 ст.7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2023 рік, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі 2 684 грн. (50 х 2 684 грн. х 1,2 регіональний коефіцієнт = 161040 грн.).
4.Стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Восьмого апеляційного адміністративного суду 1211 (одна тисяча двісті одинадцять) грн 20 коп. сплаченого судового збору.
Рішення може бути оскаржене, згідно зі ст. 295 КАС України, протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили, згідно зі ст. 255 КАС України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
СуддяГрень Наталія Михайлівна
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 04.11.2024 |
Номер документу | 122745490 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні