Рішення
від 01.11.2024 по справі 676/8279/23
КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 676/8279/23

Номер провадження 2/676/684/24

Р І Ш Е Н Н Я

І МЕ НЕ М УК РА ЇН И

23 жовтня 2024 року м. Кам`янець-Подільський

Кам`янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

в складі головуючої судді - Шевцової Л.М.

з участю секретаря судового засідання Сопрун С.В.

представника позивача ОСОБА_1

представника відповідача ОСОБА_2

представника відповідача ОСОБА_3

розглянувши увідкритому судовомузасіданні вм.Кам`янець-Подільському цивільнусправу № 676/8279/23 за позовом ОСОБА_4 до Кам`янець-Подільського міського голови Посітка Михайла Володимировича, Кам`янець-Подільської міської ради, комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» про визнання звільнення незаконним, поновлення на роботі, стягнення компенсації за вимушений прогул, -

В С Т А Н О В И В:

01.12.2023 року позивач звернувся до суду з позовом до Кам`янець-Подільського міського голови Посітка М.В.; Кам`янець-Подільської міської ради; комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради, про визнання незаконним та скасування розпорядження міського голови «Про дострокове припинення контракту та звільнення з посади; поновлення на роботі, стягнення компенсації за вимушений прогул.

Ухвалою суду від 04.12.2023 року суддею-Швець О.Д. прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено підготовче судове засідання.

25.12.2023 року представник Кам`янець-Подільської міської ради Кудла І.А., яка діє за довіреністю від 17.11.2023 року надіслала відзив на позовну заяву.

27.12.2023 року надійшов відзив на позовну заяву від директора КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради Б. Сироти.

05.02.2024 року було задоволено відвід судді Швець О.Д.,згідно Протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи,справа була розподілена судді-Шевцовій Л.М.

Ухвалою суду від 25.03.2024 року закрито підготовче провадження, справу призначено до судового розгляду.

Обгрунтовуючи заявлені позовні вимоги ОСОБА_4 вказує, що на підставі контракту з серпня 2020 року обіймав посаду директора комунального некомерційного підприємства КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради та був прийнятий за сумісництвом на 0,5 ставки на посади: лікаря-акушер-гінеколога гінекологічного відділення КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради та лікаря-акушер-гінеколога денного стаціонару жіночої консультації.

Даний контракт укладено між ним та Кам`янець-Подільською міською радою в особі міського голови ОСОБА_5 на п`ять років, тобто по 11.08.2025 року. В жовтні 2023 року отримав розпорядження міського голови ОСОБА_6 про дострокове розірвання контракту та звільнення його з посади директора КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради у зв`язку з реорганізацією підприємства.

Рішенням Кам`янець-Подільської міської ради від 02.11.2023 року було затверджено передавальний акт на майно КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, яке переходить правонаступнику КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради. В якому було зазначено, що майно, усі права та обов`язки вважати переданими після державної реєстрації припинення КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, шляхом приєднання до КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради.

Державна реєстрація та приєднання були проведені 13.11.2023 року. При цьому з документів,,наданих відповідачем вбачається, що скорочення штату КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради не відбулося за період з 10.08.2023 року по 01.11.2023 року. Штатний розпис був затверджений і введений в дію на початку бюджетного періоду 01.01.2023 року та 01.11.2023 року, у зв`язку із реорганізацією шляхом приєднання «Перинатального центру» до КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня». Проте, новий штатний розпис був затверджений 12.10.2023 року.

Попередження про реорганізацію та наступне звільнення, він отримав своєчасно, у строк передбачений законом, але йому не було запропоновано жодної вакантної посади,яку він міг би займати в силу освіти, досвіду та кваліфікаційного рівня. Взагалі, він мав би бути переведений до КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня», але в порушення чинного трудового законодавства він не був переведений ні на адміністративну посаду, ні на лікарську. Після затвердження нового штатного розпису КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради на адміністративній посаді медичного директора та заступника директора з дитинства і пологової допомоги були переведені інші особи.

Крім того, вважає, що набув права на стягнення з відповідача заробітну плату за час вимушеного прогулу.

Представник позивача адвокат Воєвідко М.Я., який представляє інтереси на підставі ордера ВХ № 1058145 від 30.11.2023 року, в судовому засіданні підтримав позовні вимоги ОСОБА_4 і просить суд, задовольнити їх в повному обсязі.

Представники Кам`янець-Подільської міської ради- Кудла І.А. та ЛізвінськаО.І., в судовому засіданні позов не визнали і пояснили, що ОСОБА_4 було звільнено із займаної посади у зв`язку з реорганізацією підприємства. Згідно чинного законодавства, посади керівника закладу охорони здоров`я на момент попередження про звільнення позивача було можливе лише шляхом призначення за результатами конкурсного добору, а не в порядку переведення. Позов вважають безпідставним і просять відмовити у його задоволенні.

Представник КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради Вознюк С.В., яка діє за довіреністю № 01-12/1213/1 від 25.12.2023 року, в судовому засіданні позов ОСОБА_4 не визнала і пояснила, що у зв`язку з реорганізацією КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, відбулося скорочення певних штатних одиниць, в тому числі посади директора даного підприємства і посад, які ОСОБА_4 займав за сумісництвом. Посилання позивача на те, що були вакантні посади медичного директора та заступника директора з дитинства і пологової допомоги, не відповідає дійсності, оскільки вказані посади були та залишилися зайнятими. Крім того, вказані позивачем посади не є рівнозначними посаді директора медичного закладу, а працівники, які зайняли їх, переводилися з основного місця на основне. Вважає що для звільнення ОСОБА_4 були законні підстави, тому просить у задоволенні позову відмовити.

Заслухавши осіб, які приймають участь в судовому розгляді, вивчивши та дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що згідно із розпорядженням міського голови № 186-к від 11.08.2020 року ОСОБА_4 , як переможця конкурсу, було призначено на посаду директора КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, терміном на 5-ть років, тобто з 12.08.2020 року по 11.08.2025 року, про що було укладено контракт між ним та Кам`янець-Подільською міською радою, в особі міського голови ОСОБА_5 .

Крім того, ОСОБА_4 був прийнятий за сумісництвом на 0,5 ставки на посади: лікаря-акушер-гінеколога гінекологічного відділення КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради та лікаря-акушер-гінеколога денного стаціонару жіночої консультації. З яких в подальшому був звільнений.

Розпорядженням Кам`янець-Подільського міського голови за № 297-к від 31.10.2023 року, достроково припинено дію контракту з керівником комунального закладу охорони здоров`я, що діє в організаційно-правовій формі комунального некомерційного підприємства від 11.08.2020 року з директором КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради ОСОБА_4 та звільнено його із займаної посади 31.10.2023 року у зв`язку з реорганізацією підприємства.

Позивач з цим не погодився, так як вважає, що мав би бути переведений до КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня», але в порушення чинного трудового законодавства він не був переведений ні на адміністративну посаду, ні на лікарську, тим паче, йому не було запропоновано жодної вакантної посади, яку він міг би займати в силу освіти, досвіду та кваліфікаційного рівня.

Пунктом 1 частини 1 статті 40 КЗпП України передбачено можливість розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу в разі змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації (банкрутства) або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Відповідно до вимог ст. 49-2 цього кодексу, про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці. Одночасно з попередженням про звільнення у зв`язку із змінами в організації виробництва і праці власник або уповноважений ним орган, фізична особа, яка використовує найману працю, пропонує працівникові іншу роботу на тому самому підприємстві, в установі, організації.

Власник вважається таким, що належно виконав вимоги ч. 2 ст. 40 , ч. 3 ст. 49-2 КзпП України щодо працевлаштування працівника, якщо запропонував йому наявну на підприємстві роботу, тобто вакантну посаду чи роботу за відповідною професією чи спеціальністю, чи іншу вакантну роботу, яку працівник може виконувати з урахуванням його освіти, кваліфікації, досвіду тощо. При цьому роботодавець зобов`язаний запропонувати всі вакансії, що відповідають зазначеним вимогам, які існують на цьому підприємстві, незалежно від того, в якому структурному підрозділі працівник, який вивільнюється, працював.

Оскільки обов`язок по працевлаштуванню працівника покладається на власника з дня попередження про вивільнення до дня розірвання трудового договору, за змістом ч. 3 ст. 49-2 КЗпП України роботодавець є таким, що виконав цей обов`язок, якщо працівникові були запропоновані всі інші вакантні посади (інша робота), які з`явилися на підприємстві протягом цього періоду і які існували на день звільнення.

За статтею 106 ЦК України, злиття, приєднання, поділ, та перетворення юридичної

особи здійснюється за рішенням його учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадку, передбачених законом, - за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

У даному випадку, реорганізацію КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради було розпочато за рішенням Кам`янець-Подільської міської ради від 10.08.2023 року №6/32 «Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Перинатальний ценрт» Кам`янець-Подільської міської ради шляхом приєднання до КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради».

За пунктом 1.2 даного рішення Кам`янець-Подільська міська рада вирішила реорганізувати комунальне некомерційне підприємство «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради шляхом приєднання до комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська

міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради.

Вирішено встановити, що КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради є правонаступником майнових прав та обов`язків реорганізованого КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, з моменту внесення реєстраційних змін щодо припинення КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради.

В ході проведення дій щодо реорганізації КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради позивача ОСОБА_4 було попереджено про реорганізацію та наступне вивільнення , як директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, лікаря акушер-гінеколога гінекологічного відділення у строки встановлені законом, про що вказує сам позивач.

Однак, позивач зазначає про те, що йому не було запропоновано жодної вакантної посади яку би він міг займати в силу освіти, досвіду та кваліфікаційного рівня, не зважаючи на те, що останній мав бути переведений до комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради в силу закону, проте в порушенні вимог закону позивача не було переведено ні на адміністративну посаду, а ні на лікарську.

Представник відповідача ОСОБА_2 вказує, що на виконання рішення Кам`янець-Подільської міської ради від 10.08.2023 року № 6/32 «Про реорганізацію КНП «Перинатальний

центр» Кам`янець-Подільської міської ради шляхом приєднання до КНП Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради, головою комісії з реорганізації ОСОБА_7 прийнято наказ № 63-К від 25.10.2023 «Про звільнення», в тому числі про звільнення позивача з 31.10.2023 року згідно п.1 ст. 40 КЗпП України відповідно до вимог діючого законодавства, згідно з яким посада директора, на якій працював позивач підлягала скороченню.

Тому, у встановлений законодавством термін головою комісії з реорганізації ОСОБА_7 23.08.2023 за 2 місяці до дня запланованого звільнення здійснено попередження під підпис позивача про наступне звільнення з посади.

Даною підставою скорочення ОСОБА_4 слугувало те ,що у штатному розписі КНП

«Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради посада директора не була вакантною, а ні на момент попередження про наступне звільнення, а ні момент безпосереднього звільнення позивача.

Позовна вимога щодо поновлення його на рівнозначній посаді директора в КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради, не підлягає

задоволенню виходячи з наступного.

Кам`янець-Подільська міська рада як роботодавець не мала законодавчо визначених підстав щодо пропонування позивачу рівнозначної посади у комунальному некомерційному підприємстві «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради, оскільки не виступає роботодавцем щодо них.

Окрім того, поновлення на рівнозначну посаду позивача в комунальному некомерційному підприємстві «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради не є вимогою про відновлення становища, яке існувало до звільнення його з посади директора.

Отже, позивач просить поновити його на посаді, на якій він не працював і на підприємстві у якому він не працював на момент звільнення.

Відповідно до правової позиції Верховного Суду ,що висловлена в постанові від 10.11.2021 у справі № 203/1079/20, зазначено, що у разі звільнення без законної підстави працівник повинен бути поновлений, саме на попередній роботі. Та не в жодному разі на іншому підприємстві.

Згідно з наказом директора КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради № 139 від 16.10.2023 «Про введення в дію штатного розпису» посада, на якій працював позивач підлягала скороченню. У штатному розписі комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради на 31.10.2023 посада директора була виключена.

Тому, позивач не може просити поновити його на посаді директора КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради, оскільки зазначений спосіб захисту порушеного права не передбачений ЦПК України, а таке поновлення його на роботі буде таким, що суперечить обставинам справи та приписам чинного законодавства.

Крім цього, скорочення вищезгаданої штатної одиниці віднайшло своє відображення

й в оновленому штатному розписі комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради від 23.10.2023 р.

Питання скорочення чисельності або штату працівників є складовою права на управління діяльністю підприємством, яке в даному випадку згідно ч. 4 ст. 105 ЦК України здійснювала комісія з реорганізації КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради.

Поряд з цим, скорочення чисельності або штату працівників КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради не відноситься до повноважень Кам`янець-Подільської міської ради, перелік яких передбачений у Законі України «Про місцеве самоврядування», це також підтверджується й статутом КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради.

Отже, під час вирішення кадрових питань комісія з реорганізації КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради діяла на підставі п. 5.6 рішення сесії Кам`янець-Подільської міської ради від 10.08.2023 року №6/32 «Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Перинатальний ценрт» Кам`янець-Подільської міської ради шляхом приєднання до КНП» Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради», керуючись діючим законодавством, що передбачає порядок припинення існування юридичної особи та скорочення штату.

Згідно ч. 1 ст. 104 ЦК України існування комунального некомерційного підприємства

«Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради припиняється в результаті злиття, що обумовлювало неможливість пропонування в цьому підприємстві будь-яких посад. Саме тому, позивачу було надане під підпис попередження про заплановане вивільнення з посади директора.

Для дотримання вимог трудового законодавства, саме Кам`янець-Подільським міським головою було видане розпорядження №297-к від 31.10.2023 року «Про дострокове припинення дії контракту та звільнення директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради» Олександра Гурського».

Адже, відповідно до ч 9-10 ст. 16 Закону України «Про основи законодавства України про охорону здоров`я» призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Так, за результатами конкурсу відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 №1094 із змінами, поданням від 05.08.2020 за №01-17/471 начальника Управління охорони здоров`я Пливанюка Ю.В. рекомендовано призначити ОСОБА_4 керівником комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради, як переможця конкурсу.

Виходячи з викладеного 11.08.2020 за № 186-к, розпорядженням міського голови «Про призначення на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради» ОСОБА_4 » призначено на посаду директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради Гурського О.С. на термін 5 років з 12.08.2020 року по 11.08.2025 року, як переможця конкурсу.

Отже, відповідно до п. 10 ст. 42 закону України «Про місцеве самоврядування в

Україні» в межах своїх повноважень міський голова призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств,установ, організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України «Про культуру».

Також, відповідно до п.1 ч.1 ст. 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на

невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом, у випадку змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.

Так, відповідно до п.п.3 п. 22 Контракту, укладеного між позивачем та Кам`янець-

Подільською міською радою, визначено, що дія контракту припиняється, зокрема з ініціативи власника до закінчення строку дії цього контракту, у випадках передбачених статтями 40, 41 КЗпП України та цим контрактом.

Зі змісту зазначеної норми вбачається, що вона передбачає декілька самостійних підстав для розірвання з ініціативи власника трудового договору з працівником, як: ліквідацію; реорганізацію; банкрутство; перепрофілювання підприємства, установи, організації; скорочення чисельності працівників; скорочення штату працівників.

В такому випадку необхідно враховувати приписи діючого законодавства, якими врегульований порядок створення та припинення юридичної особи. Аналогічний висновок був викладений в постанові Верховного суду України від 11.07.2012 року у справі № 6-65-1цс12.

Не знайшло свого підтвердження і те, що невиконання роботодавцем, а саме Кам`янець-

Подільською міською радою ч. 2 ст. 40 КЗпП України, згідно приписів з підстав, зазначених у п.1,2,6 цієї статті, допускається, якщо неможливо перевести працівника за його згодою на іншу роботу, виходячи з наступного.

Роботодавцем позивача у даних трудових відносинах виступає Кам`янець-Подільська

міська рада. Між Кам`янець-Подільською міською радою та позивачем укладено контракт.

Кам`янець-Подільська міська рада є органом у правління майном як підприємства, що

реорганізовується так і підприємства правонаступника.

Керівники комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я та порядок укладання контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров`я, а також типова форма такого контракту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Тобто, до повноважень Кам`янець-Подільської міської ради не належить прийняття на

роботу будь-якихінших працівниківзакладів охорониздоров`я,окрім їхкерівників.Крім того, керівники закладів охорони здоров`я призначаються лише за конкурсною процедурою.

Слід відмітити, що згідно з чинним законодавством зайняття посади керівника закладу

охорони здоров`я на момент попередження про звільнення позивача було можливе тільки шляхом призначення відповідної особи за результатами конкурсного добору, а не в порядку переведення.

Отже, враховуючи вищевикладене , позивачем не доведено порушення законності його звільнення з посади директора КНП «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради та не надано доказів щодо можливого поновлення його на рівнозначній посаді КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради.

За ч. 1 ст. 4 ЦПК України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів.

За ст. 15 ЦК України, кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

За п. 10 ч. 2 ст. 16 ЦК України, способом захисту цивільних прав та інтересів може бути в тому числі визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

Згідно частини першої статті 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради шляхом приєднання до комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради позивачу ОСОБА_4 було відомо ще 10.08.2023 року,оскільки його було включено до складу комісії з реорганізації комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради згідно рішення 32(позачергової) сесії міської ради за №6/32.

02.11.2023 року ОСОБА_4 ,як заступник голови комісії з реорганізації КНП «Перинатальний центр», підписував передавальний акт основних засобів КНП «Кам`янець- Подільська міська лікарня».

А тому позивач був повідомлений про усі переведення та призначення у зв`язку із реорганізацією «Перинатального центру».

Жодних заяв про призначення його, або переведення на керівну посаду чи на будь-яку іншу посаду у КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня»,він не подавав.

Крім того, пізніше,вже після звільнення, ОСОБА_4 було запропоновано посаду лікаря-гінеколога,що звільнилася і стала вакантною,але він такою пропозицією теж не скористався.

Посилання позивача на те,що у КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» були вакантні посади медичного директора та заступника директора з дитинства і пологової допомоги,не відповідає дійсності,оскільки такі посади були зайняті і є зайняті,що підтверджується відповідними наказами про переведення працівників з основного місця роботи на основне,що є пріоритетним принципом захисту трудових прав.

Новий штатний розпис містив лише одну посаду директора,одну посаду медичного директора та заступника директора з дитинства і пологової допомоги,яку на момент звільнення позивача займали штатні працівники.

Суд погоджується із представником відповідача ОСОБА_3 ,яка пояснила,що під час реорганізації,що потягнуло за собою скорочення чисельності та штату працівників,надається перевага для працевлаштування працівників,які працювали за основною посадою,а не за сумісництвом,що було зроблено підприємством.

Згідно ст.64 ГК України підприємство самостійно визначає організаційну структуру,встановлює чисельність працівників і штатний розпис.

Судом встановлено,що ОСОБА_4 після звільнення з посади директора КНП «Перинатальний центр» отримав усі необхідні виплати і в грудні 2023 року вже працював лікарем-гінекологом у ФОП ОСОБА_8 ,а з січня 2024 року став обіймати посаду директора КНП (комунального некомерційного підприємства) «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Староушицької селищної ради (ЦПМСД ) , та лікаря -гінеколога КНП`Багатопрофільна центральна районна лікарня», та на цих посадах працює по даний час.

Позивачем не доведено порушення законності його звільнення з посади директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради.

Жодних порушень процедури звільнення ОСОБА_4 ,ним не доведено ,та судом не встановлено.

Посада директора КНП «Перинатальний центр» була скорочена,а іншої вакантної посади ,на яку міг бути переведений ОСОБА_4 , не було,оскільки і такої установи теж не стало,а штати КНП «Кам`янець-Подільська міська лікарня» були сформовані та вакантних посад на момент звільнення ОСОБА_4 там не було.

Згідно з частиною другою статті 40 КЗпП України звільнення з підстав,зазначених у пунктах 1,2 і 6 цієї статті, допускається,якщо неможливо перевести працівника,за його згодою,на іншу роботу.

А тому в задоволенні позовних вимог ОСОБА_4 слід відмовити в повному обсязі.

Керуючись ст. 268 ЦПК України, -

У Х В А Л И В :

В позові ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , проживаючого по АДРЕСА_1 до Кам`янець-Подільського міського голови Посітка Михайла Володимировича, Кам`янець-Подільської міської ради, комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня про визнання незаконним та скасування розпорядження Кам`янець-Подільського міського голови Посітка Михайла Володимировича від 31 жовтня 2023 року № 297-к «Про дострокове припинення дії контракту та звільнення з посади директора комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради; поновлення на рівнозначній посаді в комунальному некомерційному підприємстві «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради; визнання незаконним та скасування наказу комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради в частині звільнення його з посади директора,та лікаря акушер-гінеколога гінекологічного відділення комунального некомерційного підприємства «Перинатальний центр» Кам`янець-Подільської міської ради; поновлення на рівнозначній посаді в комунальному некомерційному підприємстві «Кам`янець-Подільська міська лікарня», та стягнення з комунального некомерційного підприємства «Кам`янець-Подільська міська лікарня» Кам`янець-Подільської міської ради заробітної плати за час вимушеного прогулу - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено 01 листопада 2024 року.

Суддя Кам`янець-Подільського

міськрайсуду Л. М. Шевцова

СудКам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення01.11.2024
Оприлюднено05.11.2024
Номер документу122750302
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про поновлення на роботі, з них

Судовий реєстр по справі —676/8279/23

Ухвала від 25.11.2024

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Костенко А. М.

Ухвала від 21.11.2024

Цивільне

Хмельницький апеляційний суд

Костенко А. М.

Рішення від 01.11.2024

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Шевцова Л. М.

Рішення від 23.10.2024

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Шевцова Л. М.

Ухвала від 25.03.2024

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Шевцова Л. М.

Ухвала від 05.02.2024

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Швець О. Д.

Ухвала від 04.12.2023

Цивільне

Кам'янець-Подільський міськрайонний суд Хмельницької області

Швець О. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні