Ухвала
від 31.10.2024 по справі 554/12000/24
ОКТЯБРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Дата документу 31.10.2024Справа № 554/12000/24 Провадження № 1-кс/554/11257/2024

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2024 року м.Полтава

Слідчий суддя Октябрського районного суду м. Полтави ОСОБА_1 :

розглянувши у порядку письмового провадження клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024170000000604 від 14 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, -

в с т а н о в и в :

В провадженні слідчого судді надійшло клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності СУ ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів, погоджене прокурором Полтавської обласної прокуратури ОСОБА_3 . В якому прохали: задовольнити клопотання та надати дозвіл старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 ; слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_7 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_8 ; слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів податкових справТОВ «Будівельник 2016»ЄДРПОУ НОМЕР_1 , що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі: П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час; реєстраційні відомості вищевказаного підприємства, чи перебуває на податковому обліку на даний час, коли останній раз звітувалося до податкових органів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); назву фактичного виду діяльності підприємства; чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків; інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; декларації з податку на прибуток; декларації платника єдиного податку; чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме; про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати); чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства за період з 01.01.2022 по теперішній час. Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, розгляд даного клопотання проводити без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, хоча про час розгляду клопотання був повідомлений у встановлений КПК України спосіб.

Відповідно до ч.2 ст.163 КПК України, якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей і документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.

Дослідивши матеріали клопотання, з метою забезпечення всебічного, повного та об`єктивного досудового розслідування, для встановлення переліку відкритих рахунків у банківських установах, податкової звітності суб`єктів господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », приходжу до висновку про задоволення клопотання частково.

Встановлено,що у СУ ГУНП в Полтавській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження внесене до ЄРДР за №12024170000000604 від 14.08.2024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України. В ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 та посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_3 за попередньої змови із посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснюють привласнення грошових коштівпід час поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Полтава.Так встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договори на «Поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_4 », договір № 108 від 06.05.2024 та на «Поточний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_5 », договір № 137 від 05.06.2024. Крім того, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договори на «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Партизанська на ділянці від буд. АДРЕСА_2 . Коригування», договір № 30/06-1 від 30.06.2023, на «Капітальний ремонт проїзноїчастини по вул. Незалежності на ділянцівідвул. Панаса Мирного до вул. Нафтовиківвсмт. ОпішняПолтавського району Полтавськоїобласті. Коригування»,договір № 30/06-2 від 30.06.2023 та на «Капітальний ремонт проїзноїчастинивулиці Свято-Михайлівська на ділянцівідвул. Партизанська до вул. Швейцарська в смт. ОпішняПолтавського району Полтавськоїобласті», договір № 04/10-2від 04.10.2023. Вказане підтверджується матеріалами клопотання.

Відповідно до ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором. У клопотанні зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадження; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

На підставі викладеного, надати дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, за період з 01.01.2022 по 31.10.2024, а саме : податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »ЄДРПОУ НОМЕР_1 , в тому числі: П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час; реєстраційні відомості вищевказаного підприємства, чи перебуває на податковому обліку на даний час, коли останній раз звітувалося до податкових органів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); назву фактичного виду діяльності підприємства; чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків; інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; декларації з податку на прибуток; декларації платника єдиного податку; чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме; про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати); чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 . Надати дозвіл на вилучення належним чином завірених копій документів на паперовому та електронному носії інформації, за період з 01.01.2022 по 31.10.2024, а саме : податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »ЄДРПОУ НОМЕР_1 , в тому числі: П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час; реєстраційні відомості вищевказаного підприємства, чи перебуває на податковому обліку на даний час, коли останній раз звітувалося до податкових органів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); назву фактичного виду діяльності підприємства; чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків; інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; декларації з податку на прибуток; декларації платника єдиного податку; чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме; про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати); чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

В іншій частині клопотання відмовити, оскільки не відповідає вимогам КПК Украаїни.

Керуючись ст.ст.107, 160, 163, 166, 309 КПК України ,-

у х в а л и в :

Клопотання старшого слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12024170000000604 від 14 серпня 2024 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України задовольнити частково.

Надати з 31 жовтня 2024 року до 31 грудня 2024 року старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 ; слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_7 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_8 ; слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів, за період з 01.01.2022 по 31.10.2024, а саме : податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »ЄДРПОУ НОМЕР_1 , в тому числі: П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час; реєстраційні відомості вищевказаного підприємства, чи перебуває на податковому обліку на даний час, коли останній раз звітувалося до податкових органів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); назву фактичного виду діяльності підприємства; чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків; інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; декларації з податку на прибуток; декларації платника єдиного податку; чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме; про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати); чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

Надати з 31 жовтня 2024 року до 31 грудня 2024 року старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 , слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_5 ; слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_6 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_7 ; старшому слідчому відділу СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_8 ; слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 дозвіл на вилучення належним чином завірених копій документів на паперовому та електронному носії інформації, за період з 01.01.2022 по 31.10.2024, а саме : податкових справ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »ЄДРПОУ НОМЕР_1 , в тому числі: П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час; реєстраційні відомості вищевказаного підприємства, чи перебуває на податковому обліку на даний час, коли останній раз звітувалося до податкових органів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє); які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку); назву фактичного виду діяльності підприємства; чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства, якщо так, то надати копії актів; дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення); чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків; інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття); кількість працівників та інформацію звітів 4ДФ (1ДФ), в розрізі по місячно; декларації з податку на прибуток; декларації платника єдиного податку; чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме; про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати); чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях; податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованому за адресою: АДРЕСА_1 .

В іншій частині клопотання відмовити.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Учасники справиможуть отриматиінформацію уданій справіна офіційномувебпорталі судовоївлади Україниза веб-адресоюhttp://court.gov.ua/sud1622/ з зазначенням індивідуального номеру провадження.

Ухвала набирає чинності з моменту підписання суддею 31 жовтня 2024 року.

Повний текст ухвали складено 31 жовтня 2024 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОктябрський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення31.10.2024
Оприлюднено05.11.2024
Номер документу122752521
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —554/12000/24

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Блажко І. О.

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Блажко І. О.

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Блажко І. О.

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Октябрський районний суд м.Полтави

Блажко І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні