ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"04" листопада 2024 р. справа № 300/1216/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі судді Скільського І.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до Управління поліції охорони в Івано-Франківській області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання до вчинення дій,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся в суд з адміністративним позовом до Управління поліції охорони в Івано-Франківській області (далі - відповідач) в якому просить:
- визнати протиправними дії Управління поліції охорони в Івано-Франківській області щодо відмови виготовити ОСОБА_1 інформаційну довідку по його посаді відповідно до пенсійної справи та направити довідку на його адресу для ознайомлення про збільшення грошового забезпечення та відсотку премії по його посаді;
- зобов`язати Управління поліції охорони в Івано-Франківській області виготовити ОСОБА_1 інформаційну довідку по його посаді відповідно до пенсійної справи та направити довідку на його адресу для ознайомлення про збільшення грошового забезпечення та відсотку премії по його посаді.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що має право на перерахунок пенсії, за рахунок підвищення грошового забезпечення нинішніх поліцейських згідно з ч.4 ст.63 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб». Однак, Управління поліції охорони в Івано-франківській області на його запит на отримання інформаційної довідки про грошове забезпечення за його останньою посадою,листом від 16.01.2024 №167/43/28/01-2024 відмовилось надавати запитувану інформацію. Вважаючи, такі дії відповідача порушенням його права на доступ до публічної інформації відповідно до статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ допублічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, звернувся із цим позовом до суду.
Івано-Франківський окружний адміністративний суд ухвалою від 26.02.2024 позовну заяву залишив без руху, встановив строк для усунення її недоліків (а.с.12-13).
Позивач, 01.03.2024 виконав вимоги ухвали суду від 26.02.2024 про залишення позовної заяви без руху (а.с.16-18).
Івано-Франківський окружний адміністративний суд ухвалою від 06.03.2024 відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) (а.с.19-20).
Управління поліції охорони в Івано-Франківській області скористалося правом на подання відзиву на позовну заяву (а.с.25-31). Щодо заявлених позовних вимог представник відповідача заперечивта посилаючись на судову практику при розгляді подібних спорів викладеної у постановах Верховного Суду від 26.04.2023 у справі № 420/11589/22 та від 29.06.2023 у справі 340/297/22, зазначив про те, що в Управління поліції охорони в Івано-Франківській області відсутні підстави для видачі позивачу довідки про розмір грошового забезпечення, що враховується для перерахунку його пенсії за відповідною посадою станом на листопад 2023 року, так як позивач при обґрунтуванні своїх вимог не навів норм, згідно з яким законодавством у листопаді 2023 року були введені нові види грошового забезпечення або зміни до розмірів вже встановлених видів грошового забезпечення, та не вказав обставин, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії, у зв`язку з якими позивач просить зобов`язати відповідача видати йому довідку для перерахунку пенсії. Водночас зазначив, що на час призначення позивачу пенсії за правилами Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» щодо поліцейських вже діялиположення Постанови № 988 та Порядку № 260.У спірному випадку позивач не відноситься до категорії осіб, визначених у пункті 1 і 3 Постанови № 103, оскільки пенсія ОСОБА_1 призначена з листопада 2018 року відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» як особі, яка звільнена із служби з Національної поліції України.
Суд, розглянувши справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, встановив такі обставини.
Згідно із наказом від 02.11.2018 №136 о/ ОСОБА_2 , з 02.11.2018 звільнено зі служби в поліції з посади поліцейського взводу охорони об`єктів та публічної безпеки №2 роти Управління поліції охорони в Івано-Франківській області відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 77 Закону України «Про Національну поліцію» (через хворобу) (а.с.42).
ОСОБА_1 , з 2018 року призначено пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» як особі, яка звільнена із служби з Національної поліції України.
29.12.2023 позивач звернувся до Управління поліції охорони в Івано-Франківській області із заявою про надання йому інформаційної довідки про грошове забезпечення станом на листопад 2023 року за посадою яку він займав на день звільнення «старший сержант поліції» (а.с.33).
Листом Управління поліції охорони в Івано-Франківській області від 16.01.2024 №167/43/28/01-2024 надано відповідь із роз`ясненням про особливості законодавства щодо порядку виготовлення довідок для перерахунку пенсії пенсіонерам органів національної поліції та повідомлено про те, що нормами чинного законодавства України на Управління поліції охорони в Івано-Франківській області не покладено будь-яких обов`язків зі складання та надсилання на адресу органів Пенсійного фонду України та/або на адреси пенсіонерів (колишніх працівників поліції) будь-яких довідок для перерахунку їм розміру пенсії у зв`язку зі змінами у грошовому забезпеченні. Також у листі відповідач зазначив про те, що уповноваженим структурним підрозділом який здійснює підготовку та подання до органів які призначають пенсії документів є Сектор з питань пенсійного забезпечення Головного управління Національної поліції в Івано-Франківської області (а.с.34-35).
19.01.2024 позивач повторно звернувся із заявою про видачу йому інформаційної довідки про грошове забезпечення за посадою яку він займав на день звільнення «поліцейський взводу охорони об`єктів та публічної безпеки», визначеного станом на листопад 2023 року (а.с.36), на що Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області керуючись частиною другою ст. 8 Закону України "Про звернення громадян" надано відповідь від 02.02.2024 № 316/43/28/01-2024 про те, що не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті (а.с.38).
Уважаючи такі дії відповідача протиправними позивач звернувся до суду з відповідними позовними вимогами.
Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.
Право кожного на інформацію передбачене статтею 5 Закону України «Про інформацію», відповідно до якої кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, та інформації, що становить суспільний інтерес визначається Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 №2939-VI (далі - Закон №2939-VI).
Метою цього Закону є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації. Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб`єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом (стаття 2 Закону України №2939-VI).
Відповідно до частини першої статті 1 Закону №2939-VI, публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених вказаним Законом.
Доступ до інформації забезпечується, зокрема шляхом надання інформації за запитами на інформацію (пункт 2 частини першої статті 5 Закону №2939-VI).
Відповідно до положень частин першої, другої і п`ятої статті 19 Закону №2939-VI запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію має містити: 1) ім`я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв`язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
За змістом пункту 1 частини 1 статті 13, пункту 6 частини першої статті 14 Закону №2939-VI розпорядники інформації, до яких, зокрема належать органи державної влади і органи місцевого самоврядування, зобов`язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації.
За загальним правилом, закріпленим у частині 1 статті 20 Закону №2939-VI, розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п`яти робочих днів з дня отримання запиту.
Частинами 1 і 5 статті 22 Закону №2939-VI передбачено, що розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках: 1) розпорядник інформації не володіє і не зобов`язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит; 2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 вказаного Закону; 3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 вказаного Закону фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком; 4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п`ятою статті 19 вказаного Закону. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.
Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації (частина 2 статті 22 Закону №2939-VI).
В силу частини 3 статті 22 Закону України №2939-VI розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Таким чином, Законом №2939-VI регламентовано такі варіанти поведінки розпорядника інформації у разі одержання запиту на інформацію: надання відповіді на запит на інформацію у строк, передбачений статтею 20 Закону №2939-VI; прийняття рішення про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію (частини 6-7 статті 22 Закону України №2939-VI); відмова в задоволенні запиту на інформацію; направлення запиту належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
Водночас, аналізуючи наведені положення Закону №2939-VI у контексті цього спору, насамперед слід зауважити, що розпорядник публічної інформації може (і має своїм обов`язком) надати тільки ту публічну інформацію, яку він, з огляду на свій правовий статус, створив та яка певним чином задокументована/відображена на матеріальних носіях інформації і якою він (розпорядник) володіє.
Тобто розпорядник може надати ту інформацію, яка вже існує і заздалегідь зафіксована на будь-яких носіях. Вжиття заходів для того, щоб створити інформацію, якої у володінні розпорядника немає, але щодо якої подано інформаційний запит, не охоплюється поняттям доступу до публічної інформації, а тому не покладає на розпорядника (додаткових) зобов`язань та/або відповідальності за надання/ненадання запитувачу такої інформації (постанова Великої Палати Верховного Суду від 25.06.2019 у справі №9901/925/18).
Відтак, визначальною ознакою публічної інформації є те, що вона по своїй суті є заздалегідь готовим зафіксованим на певному носії продуктом. Отримувати та/або створювати такий продукт може виключно суб`єкт владних повноважень у процесі здійснення ним своїх владних управлінських функцій. У подальшому володіти цим продуктом може будь-який розпорядник публічної інформації, навіть якщо він не є суб`єктом владних повноважень.
Згідно матеріалів справи, в поданих до Управління поліції охорони в Івано-Франківській області заявах від 29.12.2023 та від 19.01.2024 позивач просив надати інформаційну довідку про грошове забезпечення за відповідною посадою (поліцейський взводу охорони об`єктів та публічної безпеки), займаною на день звільнення зі служби станом на 01.11.2023 для визначення можливості подальшого здійснення перерахунку пенсії.
За наслідками розгляду заяви позивача від 29.12.2023, відповідач листом від 16.01.2024 №167/43/28/01-2024 повідомив позивача про те, що Управління поліції охорони в Івано-Франківській області не є уповноваженим органом в системі органів та підрозділів Національної поліції України на якого покладено функції щодо складання та надсилання на адресу органів Пенсійного фонду України та/або на адреси пенсіонерів (колишніх працівників поліції) будь-яких довідок для перерахунку їм розміру пенсії у зв`язку зі змінами у грошовому забезпеченні. Також зазначено, що наказом МВС України №760 від 17.09.2018, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.10.2018 за №1152/32604 зі змінами, затверджена Інструкція про організацію роботи з оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та з інших соціальних питань, пунктом 3 розділу І якої встановлено, що в системі органів та підрозділів МВС України функції з підготовки та подання до органів, які призначають пенсії необхідних для призначення (перерахунку) пенсії документів покладені на відповідні «уповноважені структурні підрозділи», повноваження яких визначені розділом ІІ цієї інструкції. Роз`яснено позивачу, що в системі органів та підрозділів Національної поліції України в Івано-Франківській області таким уповноваженим структурним підрозділом є Сектор з питань пенсійного забезпечення Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області електронна адреса: sppz@if.police.gov.ua; 79-01-74. Зважаючи на наведене відповідач повідомив позивача про те, що його вимоги щодо складання довідки про грошове забезпечення поліцейського станом на листопад 2023 не підлягають задоволенню.
Що стосується заяви позивача від 19.01.2024, то така є аналогічна заяві поданій ОСОБА_1 29.12.2023, в якій тільки уточнено посадузаймануним на день звільнення зі служби.
На вказану заяву Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області листом №316/43/28/01-2024 від 02.02.2024 з посиланням на ч.2 ст.8 Закону України «Про звернення громадян`проінформовано позивача, про те, що його звернення із зазначеного питання, розглянуто відповідно до чинного законодавства України та надано письмову відповідь листом від 16.01.2024 №167/43/28/01-24.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Зважаючи на викладене, суд розцінює подані позивачем заяви до Управління поліції охорони в Івано-Франківській області як такі, що подані ним з метою реалізації своїх соціально-економічних прав.
При цьому суд звертає увагу на те, що запитувана позивачем інформація не є публічною у розумінні Закону України №2939-VI, адже довідка про розмір грошового забезпечення не існувала станом на час звернення позивача, тобто не є інформацією що вже створена і знаходиться у володінні відповідача. Інакше кажучи, фактично позивач просив надати інформацію, яка не є (і не повинна бути відповідно до чинного законодавства) відображена чи задокументована будь-якими засобами інформації, а потребує створення нової.
Отже, звернення позивача за своєю суттю не є запитом на інформацію у розмінні Закону України «Про доступ до публічної інформації», оскільки не передбачає надання уже відображеної та задокументованої інформації будь-якими засобами.
Крім того, Управління поліції охорони в Івано-Франківській областіне є уповноваженим органом щодо розгляду листів та звернень із питань оформлення документів для перерахунку пенсій.
З даного приводу суд зазначає, що наказом МВС України №760 від 17.09.2018, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.10.2018 за №1152/32604 зі змінами, затверджена Інструкція про організацію роботи з оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» та з інших соціальних питань(далі Інструкція № 760).
Відповідно до підпункту 1пункту 1 розділу 1 Інструкції №760,Інструкція визначає процедуру організації в Міністерстві внутрішніх справ України, центральних органах виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ України (Національна поліція України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Адміністрація Державної прикордонної служби України (далі - ЦОВВ)), та Національній гвардії України роботи зоформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій особам, які мають право на пенсійне забезпечення згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
Згідно абзацу 3 пункту 3 розділу 1 Інструкції №760,уповноважені структурні підрозділи - визначені МВС, ЦОВВ та Національною гвардією України структурні підрозділи, на які покладено функції з підготовки та подання до органів, які призначають пенсії, необхідних для призначення пенсій документів.
Розділом 2 Інструкції №760 передбачено повноваженняуповноважених структурних підрозділів.
Відповідно допунктів 1, 2 розділу 2 Інструкції №760,уповноважені структурні підрозділи:
1) організують роботу з оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій особам, які мають право на пенсію відповідно до чинного законодавства;
2) розглядають листи та звернення із питань оформлення документів для призначення та перерахунку пенсій, для отримання пільг, а також здійснюють прийом громадян, які звертаються з цих питань;
3) приймають від підрозділів персоналу (кадрового забезпечення) та фінансового забезпечення (бухгалтерських підрозділів) документи, передбачені Порядком та цією Інструкцією для призначення (перерахунку) пенсій;
4) готують та подають у встановленому чинним законодавством порядку до органів, які призначають пенсії, документи для призначення (перерахунку) пенсій;
5) формують облікові справи та зберігають їх згідно з порядковими номерами, присвоєними в книзі обліку документів для призначення пенсій (додаток 1);
6) повідомляють органи, які призначають пенсії, про судові рішення, які набрали законної сили, про позбавлення пенсіонерів військового (спеціального) звання та про видання наказів про прийняття (поновлення) на службу в 10-денний строк з дня отримання відповідного рішення суду;
7) ведуть облік осіб, яким призначено пенсію відповідно до Закону;
8) взаємодіють з органами, які призначають пенсії, стосовно осіб, яким призначено (припинено) виплату пенсій, та в межах повноважень з органами державної влади з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення;
9) зберігають та видають (замінюють) посвідчення «Ветеран органів внутрішніх справ», «Ветеран військової служби», «Ветеран служби цивільного захисту» та нагрудні знаки відповідно до чинного законодавства;
10) видають довідки про право на пільги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист» (додаток 2).
2. Загальне методичне керівництво роботою з оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій особам, яким оформлюється пенсія, здійснює уповноважений структурний підрозділ МВС.
Як встановлено судом в системі органів та підрозділів Національної поліції в Івано-Франківській областіє сектор з питань пенсійного забезпечення.
Головним завданням та функціями сектору є організація роботи з питань пенсійного забезпечення в системі Національної поліції України.
Підготовка документів для призначення пенсій та подання їх до органів Пенсійного фонду України.
Взаємодія з головними управліннями Пенсійного фонду України з питань оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій та стосовно осіб, яким призначено (припинено) виплату пенсій.
Відповідно до законодавства України видача поліцейським, звільненим зі служби на пенсію, посвідчень ветерана Національної поліції України, а також вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів Національної поліції України довідок про право на пільги, передбачені для них законодавством.
Визначення розміру грошового забезпечення для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону про пенсійне забезпечення.
Роз`яснення порядку застосування нормативно-правових актів з питань пенсійного забезпечення поліцейським та членам їх сімей.
Розгляд пропозицій, заяв і скарг з питань пенсійного забезпечення, організація прийому громадян з цих питань.
Ведення обліку та організація зберігання облікових справ пенсіонерів.
Надання звітності про роботу з оформлення документів для призначення пенсій та отримання пільг звільненим зі служби поліцейським та членам їх сімей.
Виконує функції, які випливають з покладених на сектор завдань та передбачені законодавством України.
Таким чином, у спірному випадку уповноваженим структурним підрозділом, щодо підготовки інформаційної довідки про надання якої просив позивач у своїх заявах єСектор з питань пенсійного забезпеченняГУ НП в Івано-Франківській області.
Позивачем не надано доказів звернення до Сектору з питань пенсійного забезпечення ГУ НП в Івано-Франківській області із відповідною заявою щодо підготовки та надання йому інформаційної довідки про розмір грошового забезпечення станом на листопад 2023 року, для здійснення перерахунку пенсії.
Рішення, прийняті суб`єктами владних повноважень, дії, вчинені ними під час здійснення управлінських функцій, а також невиконання повноважень, встановлених законодавством (бездіяльність), можуть бути оскаржені до суду відповідно до частин першої, другої статті 55 Конституції України, статей 2, 5 КАС України.
Обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Визначення обсягу вимог, що підлягають судовому захисту, є диспозитивним правом позивача. При цьому підстави, з якими позивач пов`язує виникнення у нього права на звернення до суду і для задоволення його вимог, визначаються позивачем самостійно. Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначеним законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті, і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.
У листі від 16.01.2024 року №167/43/28/01-2024Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області позивачу роз`яснено, що Управління поліції охорони в Івано-Франківській області не наділене повноваженнями щодо складання та надсилання на адресу органів Пенсійного фонду України і на адреси пенсіонерів колишніх працівників поліції довідок для перерахунку розміру їх пенсій у зв`язку зі змінами у грошовому забезпеченні, а таким уповноваженим структурним підрозділом єСектор з питань пенсійного забезпечення ГУ НП в Івано-Франківській області.
На думку суду, у відповідача (Управління поліції охорони в Івано-Франківській області) відсутні повноваження на видачу довідки, про яку позивач просив у своїх заявахвід 29.12.2023 та від 19.01.2024, що вказує на відсутність підстав для визнання протиправними дій Управління поліції охорони в Івано-Франківській області у видачі інформаційної довідки про розмір грошового забезпечення за відповідною посадою займаною позивачем на день звільнення зі служби,станом на листопад 2023.
Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, які містяться в матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позивач не довів порушення його прав діями (бездіяльністю) відповідача, тому позовні вимоги не підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 139, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
у задоволенні позову відмовити.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
позивач - ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ), адреса: АДРЕСА_1 ;
відповідач - Управління поліції охорони в Івано-Франківській області (ідентифікаційний код юридичної особи 40108892), адреса: вул. Млинарська, 2, м. Івано-Франківськ, 76010.
Суддя /підпис/ Скільський І.І.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2024 |
Оприлюднено | 06.11.2024 |
Номер документу | 122773262 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні