ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 листопада 2024 рокусправа № 380/19259/24Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Москаля Р.М. розглянув за правилами спрощеного позовного провадження (в порядку письмового провадження) адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» (далі - ТОВ «Джі Ел Ар Львів», позивач), від імені якого діє представник адвокат Прощенко Д.В., звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України (далі - відповідачі), в якому просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: - № 11213192/44477518 від 11.06.2024 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 86 від 29.05.2023; - № 11186910/44477518 від 06.06.2024 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 53 від 06.06.2023; - №11186909/44477518 від 06.06.2024 про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 87 від 31.05.2023;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 86 від 29.05.2023 р., № 53 від 06.06.2023 р., податкову накладну №87 від 31.05.2023 р., що складені товариством з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів», датою їх первинного подання на реєстрацію.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ТОВ «Джі Ел Ар Львів» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17.09.2021 року, основним зареєстрованим видом діяльності є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11), серед інших видів діяльності є технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20), торгівля іншими автотранспортними засобами (КВЕД 45.19), оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.31), роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.32). Зазначив, що не зважаючи на дотримання усіх вимог щодо формування та реєстрації податкових накладних, такі не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних з незалежних від позивача обставин. Вказане свідчить про протиправність рішень відповідача-1 щодо відмови в їх реєстрації. З метою належного захисту своїх прав як платника податку позивач просить суд зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних складені ТОВ «Джі Ел Ар Львів» податкові накладні № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 датою їх надходження до ЄРПН.
Відповідач-1, ГУ ДПС у Львівській області позов не визнає. Представник відповідача подав відзив на позовну заяву, просить суд відмовити в задоволенні позову ТОВ «Джі Ел Ар Львів» в повному обсязі. Вказує, що причиною для відмови в реєстрації податкових накладних було ненадання платником податків документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, тому в ГУ ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023.
Відповідач-2 копію ухвали про відкриття строщеного провадження отримав 27.09.2024, що підтверджується довідкою секретаря судового засідання, відзиву на позовну заяву не подав, про причини неподання відзиву суд не повідомив.
Суд дослідив долучені до матеріалів справи заяви по суті справи, письмові та електронні докази і встановив такі фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:
товариство з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17.09.2021 року, основним зареєстрованим видом діяльності є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11), серед інших видів діяльності є технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20), торгівля іншими автотранспортними засобами (КВЕД 45.19), оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.31), роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.32).
Відповідно до дилерського договору від 18.10.2021 укладеного між ТОВ «Джі Ел Ар Львів» та ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» - ТОВ «Джі Ел Ар Львів» є уповноваженим дилером з продажу та обслуговування автомобілів торгової марки JAGUAR LAND ROVER. Строк дії договору пролонгований додатковою угодою № 1 до 31.12.2023 (а.с. 57-58).
ТОВ «Джі Ел Ар Львів» для надання послуг із сервісного обслуговування та ремонту автомобілів виробництва JAGUAR закуповував необхідні матеріали у ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД», що підтверджується відповідними накладними (а.с. 60-77).
В процесі здійснення господарської діяльності ТОВ «Джі Ел Ар Львів» (Виконавець) та ТОВ «Сонячна Енергія Плюс» (Замовник) 30.11.2021 уклали договір № 30112021 про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування (а.с. 17-18).
Відповідно до пункту 1.1. Договору в порядку і на умовах, визначених цим Договором Виконавець зобов`язується за завданням замовника послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (далі послуги), а Замовник зобов`язується прийняти надані послуги та оплатити їх виконавцю у встановленому цим договором порядку. Згідно з пунктом 1.2. Договору надання виконавцем послуг здійснюється на підставі замовлення на технічне обслуговування, яке повинно бути підписано уповноваженими представниками сторін. Відповідно до пунктів 3.1.-3.2. Передача замовником КТ3 виконавцю для надання послуг підтверджується відповідним актом прийому-передачі, який підписується уповноваженими представниками сторін. Акт приймання-передачі за погодженням сторін може буде включений до замовлення на технічне обслуговування. Прийняття замовником КТ3 від виконавця після надання послуг підтверджується відповідним актом прийому-передачі, який підписується уповноваженими представниками сторін. Згідно з пунктом 4.1. та пунктом 4.4. ціна цього договору дорівнює загальній вартості усіх наданих виконавцем послуг за весь строк дії цього договору. Остаточну плату за послуги замовник зобов`язується здійснити не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання сторонами акту виконаних робіт (наданих послуг). На вимогу замовника виконавець надає йому рахунок - фактуру на оплату.
29.05.2023 ТОВ «Джі Ел Ар Львів» надало ТОВ «Сонячна Енергія Плюс» послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля Range ROVER, що підтверджується актом виконаних робіт №000002456 від 29.05.2023 на загальну суму 68657,58 грн., в т.ч. ПДВ 11442,93 грн. (а.с. 20). Надані послуги оплачені в повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку за 31.05.2023 рік (а.с. 21-22).
31.05.2023 ТОВ «Джі Ел Ар Львів» надало ФГ «Юкан-2005» послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля Range ROVER, що підтверджується актом виконаних робіт № 02468 від 31.05.2023 та рахунком на оплату № 0000001198 від 31.05.2023 на загальну суму 78000,00 грн., в т.ч. ПДВ 13000,00 грн. (а.с. 46,47).
06.06.2023 ТОВ «Джі Ел Ар Львів» надало ФОП ОСОБА_1 послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобіля торгівельної марки JAGUAR LAND ROVER, що підтверджується актом виконаних робіт № 0000002504 від 06.06.2023 та рахунком на оплату №0000001222 від 06.06.2023 на загальну суму 20561,04 грн., в т.ч. ПДВ 3426,84 грн. (а.с. 33,34). Надані послуги оплачені в повному обсязі, що підтверджується банківською випискою по рахунку за 12.06.2023 рік (а.с. 35-36).
За фактом першої події (надання послуг) ТОВ «Джі Ел Ар Львів» склало податкові накладні №86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 (а.с. 13,29,42) та скерувало такі на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Документообіг між платником податків та контролюючим органом щодо реєстрації податкових накладних відбувається в електронному вигляді, як це передбачено Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних.
Платник податку отримав квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідно до тексту якого документ (податкову накладну) прийнято, однак реєстрація зазначених податкових накладних зупинена (а.с. 14, 30, 43).
В квитанціях зазначено, що реєстрація зазначених податкових накладних зупинена, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 45.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додатну вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Платнику податків запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової/розрахунку коригування в ЄРПН.
Позивач скерував до комісії ДПС у Львівській області повідомлення № 512 від 27.05.2024, №524 від 31.05.2024, № 528 від 31.05.2024 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з письмовими поясненнями (а.с. 15, 31, 44). В письмових поясненнях щодо заблокованих податкових накладних позивач пояснив, що проводить свою господарську діяльність з 2021 року основним видом діяльності якого є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11), серед інших видів діяльності є технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20), торгівля іншими автотранспортними засобами (КВЕД 45.19), оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.31), роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.32). Для здійснення господарської діяльності орендує нерухоме майно - підприємство з продажу та обслуговування автомобілів за адресою: вул. Стрийська, будинок 32А, с. Сокільники, Львівська область, на підставі договору оренди нерухомого майна № 01102021, укладеного з ТОВ «Преміум Вест». В процесі здійснення господарської діяльності ТОВ «Джі Ел Ар Львів» надало послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ТОВ «Сонячна Енергія Плюс» на виконання договору про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування № 30112021 від 30.11.2021, ФОП ОСОБА_1 , ФГ «Юкан-2005». За фактом надання послуг (перша подія) ТОВ «Джі Ел Ар Львів» склало податкові накладні № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023. На підтвердження та реальності операцій за вказаними податковими накладними позивач надав комісії відповідача копії документів в кількості 11, 9, 8 додатків: договір про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування № 30112021 від 30.11.2021, дилерський договір від 18.10.2021, акти виконаних робіт № 0000002456 від 29.05.2023, № 0000002504 від 06.06.2023, № 02468 від 31.05.2023, рахунки на оплату № 0000001222 від 06.06.2023, № 0000001198 від 131.05.2023, договір оренди нерухомого майна № 01102021, оборотно-сальдова відомість по рахунку, накладні на запасні частини та матеріали.
Комісія ГУ ДПС у Львівській області за наслідками розгляду наданих платником податків пояснень та документів прийняла рішення № 11213192/44477518 від 11.06.2024, №11186910/44477518 від 06.06.2024, № 11186909/44477518 від 06.06.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 (а.с. 27, 40, 49).
Рішення № 11213192/44477518 від 11.06.2024 обґрунтоване тим, що платник податків не надав/частково надав додаткові письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової наладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Рішення № 11186910/44477518 від 06.06.2024, № 11186909/44477518 від 06.06.2024 обґрунтовані тим, що платник податків надав копії документів, складених із порушенням законодавства. У графі «додаткова інформація» зазначено, що платник податків не надав первинних документів щодо постачання/придбання/виробництва/транспортування товарів/послуг.
ТОВ «Джі Ел Ар Львів», вважаючи згадані рішення комісії ДПС у Львівській області протиправними, подало скарги до комісії ДПС України, долучивши до скарг копії підтверджуючих документів.
Комісія ДПС України прийняла рішення № 39159/44477518/2 від 24.06.2024, №38492/44477518/2, № 38577/44477518/2 від 21.06.2024 (а. с. 28, 41, 50), відповідно до яких залишила скарги ТОВ «Джі Ел Ар Львів» без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін. Як підставу відмови задовольнити скарги платника податків Комісія зазначила таке: «ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних».
При прийнятті рішення суд керується такими правовими нормами:
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
Відповідно до пп. «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до пункту 201.1. статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (у редакції постанови КМ України від 26.04.2017 № 341, далі - Порядок № 1246).
Пунктом 2 цього Порядку податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Після накладення кваліфікованого електронного підпису платник податку здійснює шифрування податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі та надсилає їх ДПС за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Примірник податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі зберігається у платника податку (пункт 11 Порядку № 1246).
Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки за критеріями визначеними в пункті 12 Порядку № 1246.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку № 1246).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (пункт 14 Порядку № 1246).
У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку (пункт 17 Порядку № 1246).
Відповідно до пункту 201.16. статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» № 1165 від 11.12.2019 , відповідно до якої затвердив:
- Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165);
- Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації) зазначеним в пункті 3 Порядку № 1165.
Відповідно до пунктів 7,8 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку № 1165).
Пунктом 11 Порядку № 1165 визначено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520.
Додатком № 3 до Порядку № 1165 затверджені Критерії ризикованості здійснення операцій. Так, пунктом 1 зазначених Критеріїв визначено обсяг постачання товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовним кодом такого товару, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі за відсутності такого товару/послуги згідно з кодом УКТЗЕД/Державного класифікатора продукції та послуг/умовного коду товару у врахованій таблиці даних платника податку.
Відповідно до п.6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (Порядок № 520) письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня. За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:
або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;
або направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та / або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування;
або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу II Кодексу, за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (п.9 Порядку № 520).
Згідно п.п. 10, 11,12 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: - ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; - та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Механізм розгляду скарги щодо рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - скарга) визначає Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок розгляду скарг).
Відповідно до пункту 1 цього Порядку розгляд скарги здійснюється комісією центрального рівня за участю уповноваженої особи Мінфіну.
Відповідно до пункту 3 скарга подається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) у строки, визначені статтею 56 Податкового кодексу України, з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня.
Відповідно до пункту 11 Порядку розгляду скарг платник податку має право додавати до скарги пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена.
Згідно з пунктом 12 Порядку розгляду скарг за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
Пунктами 14,15 Порядку розгляду скарг визначено, що за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, надсилає платнику податку відповідне рішення (додаток 3). Рішення за результатами розгляду скарги набирає чинності з дня його прийняття.
Здійснюючи оцінку аргументів сторін та досліджених письмових доказів суд, з метою вирішення цього спору, керується такими мотивами:
товариство з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» зареєстроване в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17.09.2021 року, основним зареєстрованим видом діяльності є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11), серед інших видів діяльності є технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (КВЕД 45.20), торгівля іншими автотранспортними засобами (КВЕД 45.19), оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.31), роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (КВЕД 45.32). Для здійснення господарської діяльності орендує нерухоме майно - підприємство з продажу та обслуговування автомобілів за адресою: вул. Стрийська, будинок 32А, с. Сокільники, Львівська область, на підставі договору оренди нерухомого майна № 01102021, укладеного з ТОВ «Преміум Вест».
В процесі здійснення господарської діяльності ТОВ «Джі Ел Ар Львів» надало послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ТОВ «Сонячна Енергія Плюс» на виконання договору про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування № 30112021 від 30.11.2021, ФОП ОСОБА_1 , ФГ «Юкан-2005». За фактом першої події (надання послуг) склало податкові накладні № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 та скерувало такі на реєстрацію в ЄРПН. Реєстрація податкових накладних була зупинена контролюючим органом шляхом надіслання квитанцій з пропозиціями надати пояснення та копії документів щодо підтвердження зазначених в податкових накладних інформації з мотивів відповідності господарських операцій позивача вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 45.20 відсутні в таблиці даних платника податку на додатну вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Суд також звертає увагу на те, що в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних контролюючий орган не навів навіть примірного переліку документів, які слід подати платнику податків для реєстрації цих податкових накладних, тому платник в цій ситуації змушений був діяти на власний розсуд.
На виконання пропозиції подати додаткові документи з метою реєстрації податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 ТОВ «Джі Ел Ар Львів» скерувало контролюючому органу повідомлення № 512 від 27.05.2024, № 524 від 31.05.2024, № 528 від 31.05.2024 з письмовими поясненням щодо здійснення господарських операцій за податковими накладними та копіями первинних документів в кількості 11, 9, 8 додатків (договір про надання послуг з ремонту і технічного обслуговування № 30112021 від 30.11.2021, дилерський договір від 18.10.2021, акти виконаних робіт № 0000002456 від 29.05.2023, № 0000002504 від 06.06.2023, № 02468 від 31.05.2023, рахунки на оплату № 0000001222 від 06.06.2023, № 0000001198 від 131.05.2023, договір оренди нерухомого майна № 01102021, оборотно-сальдова відомість по рахунку, накладні на запасні частини та матеріали).
Рішення № 11213192/44477518 від 11.06.2024 про відмову у реєстрації податкових накладних №86 від 29.05.2023 обґрунтоване тим, що платник податків не надав/частково надав додаткові письмові пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової наладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.
Рішення № 11186910/44477518 від 06.06.2024, № 11186909/44477518 від 06.06.2024 про відмову у реєстрації податкових накладних № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 обґрунтовані тим, що платник податків надав копії документів, складених із порушенням законодавства. У графі «додаткова інформація» зазначено, що платник податків не надав первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг та розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків». Далі в тексті шаблону рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у розділі «додаткова інформація» вказано, що при прийнятті цього рішення комісії слід зазначити конкретні документи з наведеного примірного переліку, котрі не надано платником податків в конкретній справі та ті, які подані з порушенням законодавства. Суд констатує, що відповідач-1 не зазначив жодного документа, тому для суду залишається неочевидним, котрий із документів із наведеного орієнтовного переліку в типовій формі рішення зумовив висновок комісії про відмову в реєстрації податкових накладних ТОВ «Джі Ел Ар Львів».
Оцінюючи описані підстави для прийняття оскаржених рішень суд вважає, що відповідач-1 діяв свавільно та не обґрунтував прийняті рішення у встановлений Порядком №1165 спосіб, оскільки: - не вказав конкретних документів з наведеного примірного переліку, котрі не надано платником податків в конкретній справі та тих, які складені з порушенням законодавства; - навів у рішеннях інформацію, що не відповідає дійсності, оскільки отримав від платника копії документів, що були достатніми для підтвердження викладених в поясненнях обставин.
Оцінюючи надані платником податків на розгляд комісії ГУ ДПС у Львівській області пояснення та первинні документи суд дійшов висновку, що такі узгоджуються між собою за змістом, обсягами та числовими значеннями зафіксованих в них господарських операцій, а також є достатніми для підтвердження здійснення підприємством зареєстрованих в ЄДР видів діяльності.
Суд також враховує, що платник податків повторно скерував первинні документи щодо здійснення господарської діяльності та поясненням щодо господарських відносин з ТОВ «Сонячна Енергія Плюс», ФОП ОСОБА_1 , ФГ «Юкан-2005» разом із скаргами на рішення ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 до ДПС України. Комісія ДПС України, отримавши документи платника податку, залишила скарги ТОВ «Джі Ел Ар Львів» без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня без змін; ці рішення комісії відповідача-1 аргументувала «ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних». Для суду залишається неочевидним, чому комісія проігнорувала надані платником податків документи. Наведені обставини свідчать про надуманий та свавільний характер рішень обох комісій ДПС щодо реєстрації податкових накладних позивача. Суд вважає, що надані платником податків документи були достатніми для підтвердження викладених в повідомленнях № 512 від 27.05.2024, № 524 від 31.05.2024, № 528 від 31.05.2024 пояснень позивача щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних, а отже - достатніми для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023.
Здійснення контролюючим органом моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення документальних податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Така правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23 жовтня 2018 року по справі № 822/1817/18, від 21 травня 2019 року по справі № 0940/1240/18, від 10 квітня 2020 року по справі № 819/330/18.
Підсумовуючи свої висновки суд дійшов переконання, що рішення № 11213192/44477518 від 11.06.2024, № 11186910/44477518 від 06.06.2024, № 11186909/44477518 від 06.06.2024 про відмову в реєстрації податкових накладних № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних є такими, що не відповідають встановленим у частині другій статті 2 КАС України критеріям правомірності, обґрунтованості, добросовісності та розсудливості, а тому такі підлягають скасуванню як протиправні.
Відповідно до пункту 10 частини другої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів. Суд враховує, що відповідно до Порядку № 1246 реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних після скасування рішення про відмову у реєстрації такої податкової накладної відноситься до повноважень ДПС України. З огляду на фактичні обставини справи суд вважає, що належним та ефективним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх надходження до ЄРПН.
Відповідно до норм статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать, зокрема, витрати, на професійну правничу допомогу.
Позивач в позовній заяві просить стягнути з відповідача на користь позивача судові витрати, а саме сплачений ним судовий збір в розмірі 14534,40 грн. та витрати на правову допомогу в сумі 3600 грн. Відповідно до приписів частини першої статті 139 КАС України та враховуючи обґрунтованість позовних вимог ТОВ «Джі Ел Ар Львів» суд стягує на користь позивача суму сплаченого ним судового збору за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів порівну.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат на правничу допомогу та на прибуття до суду, суд керується такими положеннями:
відповідно до частини першої статті 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу та витрати сторін та їх представників, що пов`язані із прибуттям до суду.
Відповідно до частини другої статті 134 КАС України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката. За правилами частини третьої цієї статті, для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат. Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Частиною 7 статті 139 КАС України передбачено, що розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).
Відповідно до пункту 4) статті 1 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» від 05.07.2012 №5076-VI договір про надання правової допомоги - домовленість, за якою одна сторона (адвокат, адвокатське бюро, адвокатське об`єднання) зобов`язується здійснити захист, представництво або надати інші види правової допомоги другій стороні (клієнту) на умовах і в порядку, що визначені договором, а клієнт зобов`язується оплатити надання правової допомоги та фактичні витрати, необхідні для виконання договору. Нормами статті 30 цього Закону визначено, що формою винагороди адвоката за здійснення захисту, представництва та надання інших видів правової допомоги клієнту є гонорар. Порядок обчислення гонорару (фіксований розмір, погодинна оплата), підстави для зміни розміру гонорару, порядок його сплати, умови повернення тощо визначаються в договорі про надання правової допомоги. При встановленні розміру гонорару враховуються складність справи, кваліфікація і досвід адвоката, фінансовий стан клієнта та інші істотні обставини. Гонорар має бути розумним та враховувати витрачений адвокатом час.
Як визначено в частині п`ятій статті 134 КАС України розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Відповідно до частини шостої статті 134 КАС України у разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами. Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами (частина сьома статті 134 КАС України).
На підтвердження підстав, факту понесення та розміру витрат, пов`язаних з розглядом справи, представник позивача надав суду копії таких документів:
1) договір про надання правової допомоги б/н від 03.01.2024, укладений між ТОВ «Джі Ел Ар Львів» в особі директора Сахарчук Р.Г. (далі - Клієнт) та адвокатом Прощенко Д.В. (далі - адвокат). Відповідно до пункту 1 цього Договору клієнт доручає адвокату Прощенко Денису Володимировичу представництво його інтересів у судах першої, апеляційної та касаційної інстанції у судовій справі з питань визнання протиправними та скасування рішень про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, які прийняті Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області, та зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати відповідні податкові накладні, які складені ТОВ «Джі Ел Ар Львів». Підписанням договору сторони погодили, що гонорар адвоката обчислюється у формі погодинної оплати з розрахунку 1200,00 гри. (одна тисяча двісті гривень 00 коп.) за годину роботи (пункт 3). Клієнт зобов`язується здійснити виплату гонорару адвокату у безготівковій формі на банківський рахунок адвоката протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання сторонами відповідного акту приймання передачі наданої правової (правничої) допомоги. Оплата за цим договором здійснюється клієнтом без виставлення адвокатом рахунків на оплату. Клієнт має право здійснювати авансові платежі за цим договором (пункт 4);
2) акт приймання-передачі наданої правничої допомоги від 15.08.2024 з переліком наданих послуг, витраченого на виконання робіт часу: - надання попередньої консультації - 0,5 год., вартістю 600 грн.; - складання позовної заяви - 2,5 год., вартістю 3000 грн.; Загальна вартість робіт становить 3600 грн.;
3) платіжна інструкція № 3028 від 15.08.2024 на суму 3600 грн.
Аналіз наданих адвокатом послуг свідчить про те, що такі пов`язані з розглядом цієї справи: адвокат підготував процесуальні документи по суті справи, здійснив аналіз та підбір судової практики в аналогічній до цієї категорії судових справах, прийняв участь у судових засіданнях. Суд не має застережень до кваліфікації адвоката чи якості виконання ним обов`язків, підготовлених ним документів. Суд вважає, що понесені позивачем витрати безпосередньо пов`язані з розглядом справи та не є очевидно не співмірними зі складністю справи та виконаним адвокатом обсягом робіт (враховуючи оскарження чотирьох рішень комісії ГУ ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних); відповідачі не звертались до суду із заявою про зменшення розміру витрат на правничу допомогу.
Оцінюючи витрати позивача на адвоката, пов`язані з розглядом цієї справи в суді, зважаючи на складність цієї справи, якість підготовлених адвокатом документів, витрачений адвокатом час, суд визнає такі співмірними з ринковими цінами адвокатських послуг, підстав для зменшення їх розміру немає. Підсумовуючи наведені мотиви, суд вважає справедливим відшкодування позивачу за рахунок відповідача/ГУ ДПС у Львівській області, що прийняв протиправні рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судових витрат на професійну правничу допомогу у сумі 3600 грн.
Керуючись ст.ст.19-20,22,25-26,90,139,229,241-246,250,251,255,295 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Львівській області про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 11213192/44477518 від 11.06.2024, № 11186910/44477518 від 06.06.2024, №11186909/44477518 від 06.06.2024.
Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені товариством з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» (81130, Львівська область, село Сокільники, вул. Стрийська, буд. 32А; ідентифікаційний код 44477518) податкові накладні № 86 від 29.05.2023, № 87 від 31.05.2023, № 53 від 06.06.2023 датою їх надходження до ЄРПН.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області (Львівська область, місто Львів, вул. Стрийська, буд. 35; ідентифікаційний код ВП 43968090) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» (81130, Львівська область, село Сокільники, вул. Стрийська, буд. 32А; ідентифікаційний код 44477518) судові витрати у вигляді витрат на сплату судового збору в сумі 7267 (сім тисяч двісті шістдесят сім) гривень 20 копійок та витрат на професійну правничу допомогу в сумі 1800 (одна тисяча вісімсот) гривень. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (04053, місто Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Джі Ел Ар Львів» (81130, Львівська область, село Сокільники, вул. Стрийська, буд. 32А; ідентифікаційний код 44477518) судові витрати у вигляді витрат на сплату судового збору в сумі 7267 (сім тисяч двісті шістдесят сім) гривень 20 копійок та витрат на професійну правничу допомогу в сумі 1800 (одна тисяча вісімсот) гривень.
Апеляційну скаргу на рішення суду може бути подано протягом тридцяти днів з дня його складення до суду апеляційної інстанції. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
СуддяМоскаль Ростислав Миколайович
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2024 |
Оприлюднено | 06.11.2024 |
Номер документу | 122774196 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні