Дата документу 04.11.2024Справа № 554/11908/24 Провадження № 1-кс/554/11168/2024
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
04 листопада 2024 року м. Полтава
Октябрський районнийсуд м.Полтави вскладі:слідчого судді ОСОБА_1 за участюсекретаря судовогозасідання ОСОБА_2 ,розглянувши клопотання дізнавача СД Полтавського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Полтавської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12024175420000371 від 03.06.2024 року, кваліфіковане за ч. 1 ст. 175 КК України,-
В С Т А Н О В И В :
Дізнавач звернулася досуду ізклопотанням протимчасовий доступдо речейі документівпосилаючись нате,що у провадженні Полтавського районного управління поліції ГУ НП в Полтавській області перебуває кримінальне провадження № 12024175420000371 від 03.06.2024 року за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 175 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що 03.06.2024 року до ПРУП ГУНП в Полтавській області надійшла заява від ОСОБА_5 про те, що в період часу з 01.09.2022 по 30.11.2022 керівництвом ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", ( код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) безпідставно здійснювалася не виплата заробітної плати ОСОБА_5 на загальну суму 15 100 грн, коли останній працював на посаді виконроба.
На офіційний запит щодо надання інформації стосовно ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", ІНФОРМАЦІЯ_2 відповіді не надало.
З метою встановлення обставин кримінального правопорушення, у ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні належним чином завірених копій документів та інформації відносно ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ", ( код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ) за період з 01.08.2022 по дату ухвали, а саме:
- П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час;
-реєстраційні відомостівищевказаного підприємства,чи перебуваєна податковомуобліку наданий час,коли останнійраз звітувалосядо податковихорганів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє);
-які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку);
-назву фактичного виду діяльності підприємства;
- чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства в період часу з 01.08.2022 року по теперішній час, якщо так, то надати копії актів;
- дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення);
-чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення);
-чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків з 01.08.2022 та по теперішній час;
-інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття);
-кількість працівників та інформацію з центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів щодо сум виплачених доходів і утриманих з них податків особам, відносно яких звітувало підприємство у період з 01.08.2022 по даний час (вказавши ідентифікаційний код кожного працівника), в розрізі по місячно (форма №1 ДФ);
-чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме;
-про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати);
-чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях;
-податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства за період 2022-2024 р.р.
Вказані документи знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованому за адресою: АДРЕСА_2 , та можуть бути отримані лише на підставі ухвали суду.
Без вилучення зазначених документів орган досудового розслідування не з може встановити в повній мірі обставини кримінального правопорушення, надати належну оцінку діям причетних осіб та підтвердити чи спростувати факт безпідставної невиплати заробітної плати працівникам ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 ".
Необхідність у вилученні вищевказаних документів, полягає в тому, що вони необхідні для збору доказів, аналізу та вивчення документації, надання їм правової оцінки, з метою встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, підтвердження чи спростування фактів викладених в заяві та допиті потерпілого, у тому числі встановлення спроможності підприємством виплатити заробітну плату працівникам, а також встановити чисельність працівників підприємства, крім цього дані документи мають значення для досудового розслідування та в подальшому можуть бути використані як доказ під час судового розгляду, отримані відомості будуть слугувати доказами в даному кримінальному провадженні.
Беручи до уваги вищевикладене, враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи та відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, являються джерелом доказів, а в інший спосіб аніж на підставі ухвали слідчого судді вилучення документів неможливе дізнавач прохала надати дозвіл на тимчасовий доступ до вищевказаної інформації.
Клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ та вилучення документів прохала розглядати без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_2 , у володінні якого вони знаходяться, відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України.
У судовезасідання дізнавач не з`явилася, до суду подала заяву про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за її відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі, просить задовольнити.
Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
Відповідно до ч.1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Слідчий суддя, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, та інші письмові докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, не включають документів, що містять охоронювану законом таємницю. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.
Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання - задовольнити.
Надати дозвілна тимчасовийдоступ дооригіналів документів,з можливістювилучення належнимчином завіренихкопій документівта інформаціївідносно ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_1 ",(код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ) заперіод з01.08.2022по датуухвали, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , розташованому за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:
- П.І.Б. керівників, головних бухгалтерів, засновників, їх ідентифікаційні коди з початку реєстрації підприємства по даний час;
-реєстраційні відомостівищевказаного підприємства,чи перебуваєна податковомуобліку наданий час,коли останнійраз звітувалосядо податковихорганів якщо так, то коли саме, за які періоди, у якому вигляді, друковані, від руки, в електронному, за підписами кого та хто їх подав, а також чи звітуються в даний час коли в останнє);
-які рахунки та у яких банківських і фінансових установах наявні вказати назву банку, МФО, номер рахунку та дату відкриття (закриття) рахунку);
-назву фактичного виду діяльності підприємства;
- чи проводились перевірки даного СГД дотримання вимог податкового законодавства в період часу з 01.08.2022 року по теперішній час, якщо так, то надати копії актів;
- дату реєстрації в податкових органах (у разі зняття підприємства з податкового обліку, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення);
-чи є підприємство платником ПДВ? Якщо так, зазначте відомості, вказані у свідоцтві про реєстрацію платника ПДВ (у разі скасування реєстрації платника ПДВ, зазначте дату та підстави прийняття такого рішення);
-чи є у вказаного СГД заборгованості по сплаті податків з 01.08.2023 та по теперішній час;
-інформацію про перевірки підприємства, проведені працівниками ДПІ (період, що перевірявся, виявлені порушення, прийняті рішення та дати їх прийняття);
-кількість працівників та інформацію з центральної бази даних Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів щодо сум виплачених доходів і утриманих з них податків особам, відносно яких звітувало підприємство у період з 01.08.2022 по даний час (вказавши ідентифікаційний код кожного працівника), в розрізі по місячно (форма №1 ДФ);
-чи подавались ДПІ позови до адміністративного суду до даного підприємства, якщо так то коли та які саме;
-про місцезнаходження (чи знаходиться фактично там підприємство, кому належать адреси, чи відвідувався підприємство працівниками ДПІ, якщо так, то ким, коли, результати);
-чи проводилисьправоохоронними органамивилучення документів даного СГД. Якщо так, то якими органами та у яких кримінальних провадженнях;
-податкові накладні по підприємству, з розшифровкою товарів та сформувати Excel-таблиці покупців та постачальників вказаного підприємства за період 2022-2024 р.р.
Виконання ухвали доручити дізнавачу ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_3 .
Строк дії ухвали не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали.
Роз`яснити, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 04.11.2024 |
Оприлюднено | 06.11.2024 |
Номер документу | 122787216 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Черняєва Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні