ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА
29 жовтня 2024 року Справа № 160/20861/22 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Дєєва М.В., при секретарі судового засідання Сергієнко В.Ю., за участі: представника позивача Підлужного В.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про затвердження звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду по даній справі та заяву Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради по справі за позовною заявою Громадської організації Платформа Громадський Контроль до Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
28.12.2022 р. Громадська організація «Платформа громадський Контроль»звернулася до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.
22.02.2023 року рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного судуадміністративний позов задоволений частково.
Визнані дії відповідача - КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради щодо відмови в наданні Громадській організації «Платформа Громадський Контроль» інформації, запитуваної в інформаційному запиті Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» №875/22 від 02.11.2022 р. щодо отримання публічної інформації протиправними.
Зобов`язано КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради надати запитувану в інформаційному запиті Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» №875/22 від 02.11.2022 наступну інформацію:
надати копії актів виконаних робіт/наданих послуг щодо будівництва метрополітену в місті Дніпро з 2016 року, зокрема, але не виключно, копії актів виконаних робіт/наданих послуг по Договору/Контракту №1А «Завершение строительства метрополитена в г. Днепропетровске» між КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради та Лимак Иншаат Санаи ве ОСОБА_1 від 16.07.2016 року або з компанією "Limak Construction Industry and Trade Inc" стосовно будівництва метрополітену в м. Дніпро;
надати копії документів про оплату (наприклад платіжні доручення, касові ордери, квитанції, фіскальні чеки,) по будівництву/завершенню будівництва метрополітену в місті Дніпрі з 2016 року; зокрема, але не виключно, надати копії документів, що підтверджують оплату згідно з контрактом №1А «Завершение строительства метрополитена в г. Днепропетровске» між КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради та Лимак Иншаат Санаи ве ОСОБА_1 від 16.07.2016 або з «Limak Construction Industry and Trade Inc»;
зазначити загальну суму оплати за Договором/Контрактом №1А «Завершение строительства метрополитена в г. Днепропетровске», або надати відповідні документи; надати копію Договору/Контракту з усіма додатками №1А «Завершение строительства метрополитена в г. Днепропетровске» між КП «Дніпровський метрополітен» ДМР та Лимак Иншаат Санаи ве ОСОБА_1 від 16.07.2016. Якщо в назві фірми є помилка то надати договір/контракт з юридичною особою, яка будувала/добудовувала метрополітен в м. Дніцро (з одного боку договір/контракт підписав прямо або ні КП «Дніпровський метрополітен» ДМР). Зокрема, але не виключно просимо надати копію договору/контракту №1А від 16.07.2016;
надати копії листів за 2022 рік, які надіслано Підрядником, який виконував роботи по будівництву метрополітену або по добудові метрополітену в м. Дніпро, зокрема, але не виключно, листи від Лимак Иншаат Санаи ве ОСОБА_1 та "Limak Construction Industry and Trade Inc";
надати копію відповідей на листи (що зазначені в п. 5 прохальної частини), які були отримані КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради протягом 2022 року, від Підрядника, який виконував роботи по будівництву метрополітену або по добудові метрополітену в м. Дніпро, зокрема, але не виключно, листи від Лимак Иншаат Санаи ве ОСОБА_1 та "Limak Construction Industry and Trade Inc". Також надати копії відповідей на ці листи;
надати копію листа LET-LIM-DMC-000988 від 12.08.2022;
якщо документи, які запитуються у прохальної частини, а саме: пунктах №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7 знаходяться у іншого розпорядника інформації, направити цей запит належному розпоряднику/належним розпорядникам з одночасним повідомленням про це запитувача, шляхом надіслання копій таких пересилань на електронну чи поштову адресу Громадської організації «ПЛАТФОРМА Громадський контроль».
В іншій частині заявлених позовних вимог відмовлено.
24.07.2023 року постановою Третього апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської радизалишено без задоволення, рішення Дніпропетровськогоокружного адміністративного суду від 22.02.2023 року- без змін.
02.08.2023 року Дніпропетровським окружним адміністративним судом видано виконавчі листи.
02.10.2023 року від Громадської організації Платформа Громадський Контроль надійшла заява про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду по справі.
Відповідно до розпорядження №594д від 16.10.2023 року призначено повторний автоматизований розподіл заяви, яку згідно протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 16.10.2023 року розподілено для розгляду судді Дєєву М.В.
19.10.2023 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду прийнято до провадження заяву Громадської організації Платформа Громадський Контроль про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду по даній справі та призначено вказану заяву до розгляду в порядку письмового провадження з 06.11.2023 року.
13.11.2023 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду заяву Громадської організації Платформа Громадський Контроль про встановлення судового контролю за виконанням рішення суду задоволено та зобов`язано Комунальне підприємство Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради протягом 30 днів з дня отримання даної ухвали подати до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звіт про виконання рішення суду по даній справі.
15.12.2023 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду призначено судове засідання щодо розгляду питання про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради на 11.01.2024 року.
08.01.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду зупинено провадження щодо розгляду питання про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради до набрання законної сили судовим рішенням Третього апеляційного адміністративного суду, прийнятим за результатами розгляду апеляційної скарги на ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.11.2023 року по даній справі.
15.02.2024 року ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Комунального підприємства "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради на ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 листопада 2023 р. в адміністративній справі №160/20861/22.
11.03.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду у задоволенні заяви Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» ДМР про роз`яснення судового рішення за адміністративним позовом Громадської організації «ПЛАТФОРМАГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ» до Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії - відмовлено.
19.03.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду поновлено провадження у даній справі щодо розгляду питання про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради та призначено судове засідання на 03.04.2024 року.
28.03.2024 року ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду витребувано з Дніпропетровського окружного адміністративного суду матеріали адміністративної справи №160/20861/22 на підставі оскарження Комунальним підприємством «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.03.2024 року у справі № 160/20861/22.
03.04.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду зупинено провадження за заявою Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» про встановлення судового контролю за виконанням рішення судупо справі за адміністративним позовом Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» до Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії до усунення обставин, що зумовили таке зупинення.
08.04.2024 року ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду виправлено описку в ухвалі Третього апеляційного адміністративного суду від 28.03.2024 року шляхом викладення її резолютивної частини в наступній редакції: «Витребувати з Дніпропетровського окружного адміністративного суду копії матеріалів адміністративної справи № 160/20861/22, необхідних для розгляду апеляційної скарги, як то передбачено п. 21 Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 20.08.2019 року № 814».
16.05.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду, враховуючи ухвалу Третього апеляційного адміністративного суду від 08.04.2024 року, поновлено провадження щодо розгляду питання про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради та призначено судове засідання.
28.05.2024 року ухвалами Дніпропетровського окружного адміністративного суду:
- у задоволенні заяви Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради про зупинення провадження щодо розгляду питання про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради відмовлено;
- у задоволенні заяви Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради відмовлено. Встановлено Комунальному підприємству «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради новий строк для подачі до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звіту про виконання рішення суду по даній справі - 30 днів з дня отримання повного тексту даної ухвали.
03.07.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду у задоволенні заяви представника Громадської організації "Платформа Громадський Контроль" про відвід судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєва М.В. в адміністративній справі №160/20861/22 - відмовлено.
04.07.2024 року постановою Третього апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Комунального підприємства "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської радизалишено без задоволення, ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 11.03.2024 в адміністративній справі №160/20861/22- без змін.
24.07.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду у задоволенні заяви представника Громадської організації «Платформа Грома.дський Контроль» від 22.07.2024 року про відвід судді Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дєєва М.В. в адміністративній справі №160/20861/22 - відмовлено.
15.08.2024 року постановою Третього апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Громадської організації "Платформа Громадський Контроль" залишено без задоволення, ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28.05.2024 в адміністративній справі №160/20861/22 - без змін.
11.09.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду призначено судове засідання щодо розгляду звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду по даній справі та заяви Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради на 17.09.2024 року.
17.09.2024 року у судовому засіданні, в яке прибув представник відповідача, розгляд відповідних звіту та заяви відкладено на 01.10.2024 року.
01.10.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду зупинено провадження щодо розгляду питання про затвердження звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду по даній справі та заяви Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради по даній справі до набрання законної сили судовим рішенням, прийнятим за наслідком розгляду заяви Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про відстрочення виконання рішення суду по даній справі.
14.10.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду заяву Комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради про відстрочення виконання рішення суду в адміністративній справі за позовом Громадської організації "Платформа Громадський Контроль" до Комунального підприємства" Дніпровський метрополітен"Дніпровської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії повернуто заявнику без розгляду.
22.10.2024 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду поновлено провадження щодо розгляду питання про затвердження звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду по даній справі та заяви Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради по даній справі та призначено судове засідання на 29.10.2024 року.
28.10.2024 року від Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради надійшли клопотання про відкладення судового засідання та долучення до раніше поданого звіту про виконання рішення суду по даній справі додаткових доказів, серед яких наявний лист від 28.10.2024 року, в якому зазначено, що на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року у справі №160/20861/22 позивачу направляються копії наявних у КП «Дніпровський метрополітен» документів, зазначених в інформаційному запиті від 02 листопада 2022 року, щодо решти запитуваних документів, вилучених органами досудового розслідування протягом 2019-2021 років, КП «Дніпровський метрополітен» відповідно до рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року у справі №160/20861/22 направить запити належним розпорядникам інформації: Управлінню Служби Безпеки України в Дніпропетровській області, ГУНП в Дніпропетровській області, прокуратурі Дніпропетровської області та Національному антикорупційному бюро України, про що ГО «Платформа Громадський Контроль» буде повідомлено додатково.
29.10.2024 року у судовому засіданні, у задоволенні клопотання відповідача про відкладення судового засідання відмовлено, представник позивача проти прийняття та затвердження звіту відповідача про виконання рішення суду по даній справі заперечував обґрунтовуючи, тим, що обставини зазначені в листі від 28.10.2024 року виникли до прийняття рішення суду по даній справі, проте, відповідачем протягом тривалого часу після набрання вказаним рішенням законної сили, не вчинялось жодних дій, спрямованих на його виконання.
Розглянувши питання про затвердження звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду по даній справі та заяву Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради по справі, суд зазначає наступне.
З метою забезпечення виконання судового рішення статтею 382КАС Українипередбачено дві форми судового контролю за виконанням судового рішення: 1) зобов`язання суб`єкта владних повноважень подати звіт про виконання рішення суду; 2) накладення на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штрафу в сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Так, згідно з положеннями частин першої-третьоїстатті 382 КАС Українисуд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
За наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту суддя своєю ухвалою може встановити новий строк подання звіту, накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф у сумі від двадцяти до сорока розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Половина суми штрафу стягується на користь позивача, інша половина - до Державного бюджету України.
Отже, судом можуть бути вжиті заходи реагування судового контролю за невиконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту та накладення штрафу на особу відповідальну за виконання рішення суду. При цьому, для прийняття судом звіту суб`єкта владних повноважень необхідним є встановлення виконання відповідним суб`єктом судового рішення у повному обсязі та у спосіб, визначений таким рішенням.
Відповідно достатті 19 Конституції Україниправовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Згідно зістаттею 68 Конституції Україникожен зобов`язаний неухильно додержуватисяКонституції Українита законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Зазначені норми означають, що з метою гарантування правового порядку в Україні кожен суб`єкт приватного права зобов`язаний добросовісно виконувати свої обов`язки, передбачені законодавством, а у випадку невиконання відповідних приписів - зазнавати встановлених законодавством негативних наслідків.
Водночас суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень.
Суд зазначає, що рішенням суду по даній справі, зобов`язано КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міської ради надати запитувану в інформаційному запиті Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» №875/22 від 02.11.2022 інформацію та зазначено, якщо документи, які запитуються у прохальної частини, а саме: пунктах №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7 знаходяться у іншого розпорядника інформації, направити цей запит належному розпоряднику/належним розпорядникам з одночасним повідомленням про це запитувача, шляхом надіслання копій таких пересилань на електронну чи поштову адресу Громадської організації «ПЛАТФОРМА Громадський контроль».
Так, у поданих відповідачем до суду 28.10.2024 року документах зазначено, які цієї ж дати були направлені на поштову адресу позивача, вказано, що на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року у справі №160/20861/22 позивачу 28.10.2024 року направлено копії наявних у КП «Дніпровський метрополітен» документів, зазначених в інформаційному запиті від 02 листопада 2022 року. Щодо решти запитуваних документів, вилучених органами досудового розслідування протягом 2019-2021 років, зазначено, що КП «Дніпровський метрополітен» відповідно до рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року у справі №160/20861/22 направлено 28.10.2024 року запити належним розпорядникам інформації: Управлінню Служби Безпеки України в Дніпропетровській області, ГУНП в Дніпропетровській області, прокуратурі Дніпропетровської області та Національному антикорупційному бюро України.
Дослідивши вказані документи, суд зазначає, що оскільки, суду не надано, переліку документів, які 28.10.2024 року, на виконання рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 лютого 2022 року, а щодо документів, відносно яких направлено запити до розпорядників інформації - не зазначено їх переліку з віднесенням до відповідного розпорядника інформації, у суду відсутня можливість встановити виконання рішення суду по даній справі, з огляду на що, підстави для прийняття та затвердження звіту відповідача про виконання рішення суду по даній справі відсутні.
При цьому, суд зазначає, що накладення на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення суду, можливе або у разі ненадання звіту на виконання ухвали суду, або ненадання доказів, які свідчать про невжиття заходів, спрямованих на виконання рішення суду з моменту останнього встановлення строку надання звіту суб`єкта владних повноважень.
Суд, також, враховує, що переслідуючи мету забезпечення реалізації конституційного принципу обов`язковості судових рішень, адміністративні суди мають зважено підходити до вибору процесуальних засобів такого забезпечення, а саме: встановлювати дійсні причини виникнення затримки у виконанні судового рішення, аналізувати акти законодавства, враховувати здійснені відповідною посадовою особою дії, спрямовані на виконання судового рішення, та їх відповідність вимогам законодавства, встановлювати наявність та форму вини такої посадової особи, а також зазначати про співмірність розміру штрафу та доходів (фінансової спроможності) такої посадової особи. Це не повинно зумовлювати порушення основоположних засад адміністративного судочинства, зокрема, пропорційності, необхідності дотримання оптимального балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи та цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія) тощо. Такі засоби не можуть бути надмірними за визначених умов та не мають призводити до порушення прав, гарантованихКонституцією УкраїнитаКонвенцією про захист прав людини і основоположних свобод.
Посилення судового контролю за виконанням судових рішень та наділення суду з цією метою правом накладати штрафні санкції визнається заходом для забезпечення конституційного права громадян на судовий захист. Специфіка застосування штрафної санкції, полягає в тому, що вона накладається на керівника суб`єкта владних повноважень, яким не забезпечено виконання судового рішення та який є відповідальним за діяльність державного органу, який він очолює. Можливість накладення штрафу розглядається не самостійно, а за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або у разі неподання такого звіту. Накладення на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання постанови, штрафу є мірою покарання, а тому можливість суду накласти такий штраф може бути реалізована лише за умови встановлення судом обставин, які свідчать про наявність вини, тобто умисне невиконання рішення суду, недобросовісність у діях посадової особи суб`єкта владних повноважень, які свідчать про ухилення саме цієї посадової особи від виконання рішення суду. Зважаючи на приписи наведених положень процесуального закону, з урахуванням характеру спірних правовідносин та фактичних обставин справи.
Таким чином, враховуючи, що після встановлення ухвалою суду від 28.05.2024 року відповідачу нового строку для подачі звіту про виконання рішення суду по даній справі останнім оскаржувалася в апеляційному порядку ухвала суду про відмову в роз`ясненні судового рішення та подавалася заява про відстрочення виконання рішення суду, після чого, на виконання рішення суду по даній справі, відповідачем було надано докази направлення 28.10.2024 року документів позивачу разом з доказами направлення запитів щодо документів розпорядникам інформації, відповіді на які, станом на дату постановлення даної ухвали, в матеріалах справи відсутні, суд дійшов висновку про відсутність вини керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради та недобросовісності у діях, які б свідчили про ухилення від виконання рішення суду.
Суд зазначає, що накладення штрафу, у такому випадку, жодним чином не захищає право позивача на отримання запитуваної інформації.
На підставі вищевикладеного, враховуючи приписи КАС України та здійснені в їх межах відповідною посадовою особою дії, які спрямовані на виконання судового рішення, їх відповідність вимогам законодавства, суд дійшов висновку, що накладення штрафу на вказану особу зумовить порушення основоположних засад адміністративного судочинства, зокрема, пропорційності, необхідності дотримання оптимального балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи та цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія) тощо, з огляду на що, підстави для накладення такого штрафу відсутні.
Разом з тим, суд враховує позицію Верховного Суду, викладену у постанові від 31 жовтня 2018 року у справі №704/1547/17 про те, що за наслідками розгляду звіту суб`єкта владних повноважень про виконання рішення суду або в разі неподання такого звіту можна, зокрема, встановити новий строк подання звіту. Тобто, суд вправі вжити заходів реагування судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах у формі встановлення нового строку для подачі звіту. Для підтвердження мотивації такого підходу потрібно керуватися абзацом першим підпункту 3.2 пункту 3, абзацу другого пункту 4 мотивувальної частиниРішення Конституційного Суду України від 30 червня 2009 року №16-рп/2009, де зазначено, що метою судового контролю є своєчасне забезпечення захисту та охорони прав і свобод людини, а виконання всіма суб`єктами правовідносин приписів, викладених у рішеннях суду, які набрали законної сили, утверджує авторитет держави як правової.
З огляду на вищенаведене, оскільки рішення суду по даній справі залишається невиконаним в повному обсязі, суд дійшов висновку про встановлення відповідачу нового строку для подання звіту про виконання рішення суду у даній справі .
Керуючись ст.ст. 248, 382 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
У прийнятті та затвердженні звіту Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради про виконання рішення суду - відмовити.
У задоволенні заяви Громадської організації Платформа Громадський Контроль про накладення штрафу на керівника Комунального підприємства Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради за невиконання рішення суду - відмовити.
Встановити Комунальному підприємству Дніпровський метрополітен Дніпровської міської ради новий строк для подачі звіту про виконання рішення суду по даній справі - протягом 60 днів з дня отримання даної ухвали подати.
Відповідно до статті 256 КАС України ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 294-297 КАС України.
Повний текст ухвали складений 05.11.2024 року.
Суддя М.В. Дєєв
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2024 |
Оприлюднено | 07.11.2024 |
Номер документу | 122806397 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Конєва Світлана Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Дєєв Микола Владиславович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні