Рішення
від 05.11.2024 по справі 280/2248/24
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

05 листопада 2024 року (09:10)Справа № 280/2248/24 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді КалашникЮ.В., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовною заявою Дніпровської окружної прокуратури міста Запоріжжя (69006, м.Запоріжжя, вул.Фанатська, 5; код ЄДРПОУ 0290997324) в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м.Запоріжжя, вул.Фортечна, буд.65, код ЄДРПОУ 38625593), Запорізька обласна державна адміністрація (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, код ЄДРПОУ 00022504), Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради (69095, м.Запоріжжя, вул. Першотравнева, 3, код ЄДРПОУ 37591637) до Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» (69035, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, буд.14, код ЄДРПОУ 00130926) про зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

13.03.2024 через підсистему «Електронний суд» до Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Дніпровської окружної прокуратури міста Запоріжжя в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (далі позивач 1), Запорізька обласна державна адміністрація (далі позивач 2), Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради (далі позивач 3), до Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» (далі відповідач), в якій просить суд: зобов`язати відповідача привести у готовність до використання за призначенням захисну споруду цивільного захисту - сховище № 29714, що знаходиться за адресою: вул. Клубна, 1а, м. Запоріжжя, у відповідності до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту».

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що захисна споруда цивільного захисту - сховище №29714 зареєстровано на праві власності та перебуває на балансі ПАТ«Запоріжжяобленерго», на яке покладено обов`язок з його утримання у належному технічному стані та приведенні у готовність до використання за призначенням. Зазначає, що прокуратурою установлено, що вказане укриття в умовах військової агресії російської федерації проти України є неготовим до використання за призначенням, через що не здатне забезпечити належний захист працівників цього підприємств на об`єкті енергозабезпечення міста. Вказує, що наведене свідчить про тривалість порушень у сфері цивільного захисту, що призводить до порушень інтересів держави в частині забезпечення належного захисту життя та здоров`я цивільного населення, гарантованих статями 3, 27 Конституції України. Вважає, що необхідно зобов`язати ПАТ«Запоріжжяобленерго» привести у готовність до використання за призначенням захисну споруду цивільного захисту - сховище №29714 у відповідності до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту». Просить позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 18.03.2024 відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

У поясненнях (вх. №16157 від 04.04.2024) представник позивача 2 вказує, що відповідно до наявного в Департаменті цивільного захисту Запорізької обласної державної адміністрації акту оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища №29714 від 08.09.2023, сховище визнано обмежено готовим до використання. Посилається на те, що Запорізька обласна державна (військова) адміністрація неодноразово визначала завдання власникам і балансоутримувачам щодо приведення у належний стан споруд цивільного захисту, зокрема, сховища № 29714, розташованого по вул. Клубна, 1а, м.Запоріжжя. Отже, враховуючи те, що на сьогодні порушення не усунуті ані балансоутримувачем, ані власником споруди цивільного захисту, вважає позовні вимоги прокурора, заявлені в інтересах держави, обґрунтованими та керуючись 44, 47 статтями Кодексу адміністративного судочинства України. Просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Ухвалою суду від 05.04.2024 зупинено провадження у справі №280/1739/24 до набрання законної сили судовим рішенням об`єднаної палати Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду в адміністративній справі №260/4199/22.

Ухвалою суду від 16.10.2024 провадження у справі поновлено.

Станом на 05.11.2024 відзиву на позовну заяву до суду не надходило.

Згідно зі ст. 258 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Згідно з ч. 4 ст. 243 КАС України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно з ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Таким чином, суд визнав за доцільне вирішити справу за наявними в ній матеріалами, в порядку письмового провадження.

Суд, оцінивши повідомлені обставини та наявні у справі докази у їх сукупності, встановив наявність достатніх підстав для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі.

Так, судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що за відомостями Запорізької обласної державної адміністрації від 12.08.2022 № 07327/08-46 установлено, що у м. Запоріжжя по вул.Клубна, 1а, розташована захисна споруда цивільного захисту - сховище № 29714, яка перебуває в фонді захисних споруд цивільного захисту Запорізької області.

Відповідно до Додатку №1 до розпорядження міського голови від 28.12.2023 №308р, захисна споруда цивільного захисту-сховище №29714, розташована за адресою: м.Запоріжжя, вул. Клубна, 1а, перебуває у Переліку захисних споруд цивільного захисту міста Запоріжжя (сховища).

Відповідно до паспорту та облікової картки сховища № 29714, захисна споруда цивільного захисту розташована за адресою: м.Запоріжжя, вул. Клубна, 1а, введена в експлуатацію у 1959 році. Загальний об`єм захисної споруди становить 433 кв.м, площа - 160,3 кв.м., місткість захисної споруди - 120 осіб. Сховище окремо розташоване, має третій клас (групу укриття) та розраховане для укриття структурного підрозділу із експлуатації та ремонту. Власником сховища та організацією, яка його експлуатує є ПАТ«Запоріжжяобленерго».

Згідно Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сховище, розташоване у м.Запоріжжя по вул. Клубна, 1а на підставі наказу Міністерства енергетики та електрифікації України від 03.07.1995 №115 про передачу майна, сховище належить ПАТ«Запоріжжяобленерго».

Крім того, за відомостями ПАТ «Запоріжжяобленерго» від 11.10.2023 №001-110/2152 сховище № 29714 по вул.Клубна, 1а, у м.Запоріжжя розташоване не на території ПАТ «Запоріжжяобленерго», а в густонаселених житлових забудовах. Так, у березні 2022 року керівництвом товариства прийнято рішення про відкриття сховища та забезпечення вільного доступу населення. Загальні ключі від сховища були наданні керівнику ОСББ.

Таким чином, зазначені обставини підтверджують, що ПАТ«Запоріжжяобленерго» є власником захисної споруди цивільного захисту, а саме сховища №29714, яке окремо розташоване по вул. Клубна,1а, у м.Запоріжжя.

30.08.2023 комісією у складі начальника відділу цивільного захисту, мобілізаційної роботи та пожежної безпеки ПАТ«Запоріжжяобленерго» Геворкяна С.М., провідного фахівця з питань цивільного захисту ПАТ «Запоріжжяобленерго» Гуріна О., начальника відділу експлуатації будівель і споруд ПАТ «Запоріжжяобленерго» ОСОБА_1 проведено оцінку стану готовності захисної споруди цивільного захисту - сховища №29714, за наслідками чого складено акт оцінки стану готовності захисної споруди згідно якого сховище оцінювалося як «обмежено готове».

Окрім цього, 08.09.2023 головним інспектором ВЗНС Запорізького РУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області Кужимом І., головним спеціалістом відділу запобігання і реагування на надзвичайні ситуації Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення ЗМР Хижняком Р., начальником відділу житлово - комунального господарства та благоустрою районної адміністрації ЗМР по Дніпровському району Танковською О., дільничним офіцером ЗРУП ГУ НП України в Запорізькій області Терлецьким М. складений акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту сховища №29714, згідно сховище оцінювалося як є «не готове» до використання за призначенням.

24.01.2024, в ході досудового розслідування об`єднаного кримінального провадження, відомості про яке 09.09.2022 внесено до ЄРДР за №42022082020000031, слідчим СВ Запорізького РУП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_2 , за участю головного інспектора ВОПР та ЦЗ ЗРУ ГУ ДСНС України в Запорізькій області Луценка А.І., начальника відділу експлуатації будівель та спору ПАТ «Запоріжжяобленерго» ПогорілогоО.А., прокурора Дніпровської окружної прокуратури міста Запоріжжя ТкаченкоА.А. проведено огляд указаної захисної споруди цивільного захисту.

За результатами огляду складено протокол та фототаблицю до нього, в якому зафіксовано виявлені недоліки захисної споруди, а саме: 1) невідповідність конструкції оголовків систем вентиляції вимогам відповідних будівельних та технічних норм; 2)відсутність 4-х захисно - герметичних дверей; 3) відсутність ущільнювальної гуми на захисних герметичних пристроях; 4) несправність: фільтровентиляційного обладнання; 5)відсутність довідки про перевірку герметичності сховища; 6) знаходження захисної споруди у незадовільному санітарному стані.

Так, виявлені порушення в утриманні захисної споруди є критеріями, визначеними п. 1, 3, 4 Розділу 1 «Сховища» Додатку № 13 до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 за №579, які надають підстави для віднесення захисної споруди цивільного захисту до стану не готовності для використання за призначенням.

Вищезазначене підтверджується показаннями головного інспектора ВОПР та ЦЗ ЗРУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області Луценка А.І., наданими в ході досудового розслідування кримінального провадження №42022082020000031 (протокол допиту 25.01.2024).

Листом від 25.01.2024 №53-98-752вих24, надісланим заявником до ГУ ДСНС України у Запорізькій області повідомлялось про виявлені факти неналежного виконання своїх обов`язків балансоутримувачем захисної споруди цивільного захисту № 29714 щодо не приведення захисної споруди у стан готовності до використання за призначенням, з`ясовувались вжиті у зв`язку з цим Головним управлінням заходи.

Крім того, заявником направлено лист №53-98-749вих24 від 25.01.2024 до Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради та лист від 25.01.2024 №53-98-755вих24 до Запорізької обласної державної адміністрації.

Згідно з інформації, наданою ГУ ДСНС України у Запорізькій області у листі від 07.02.2024 № 53005-661/53 22-1 установлено, що Головним управлінням заходи судово-претензійного характеру про зобов`язання ПАТ «Запоріжжяобленерго» привести захисну споруду цивільного захисту (сховища № 29714, розташоване за адресою: вул. Клубна, 1а, у м. Запоріжжя) у належний технічний стан та готовність до використання за призначенням не застосовувались.

З метою вжиття заходів щодо приведення в належний технічний стан та готовність до укриття населення захисної споруди цивільного захисту № 29714, Дніпровська окружна прокуратура міста Запоріжжя в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, Запорізької обласної державної адміністрації, Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради звернулась до суду із вказаним позовом.

Надаючи правову оцінку вказаним обставинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до положень статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визначаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»№64/2022 від 24.02.2022 в Україні введено воєнний стан.

Конституційний Суд України у своєму рішенні від 08.04.1999 №3-рп/99 з`ясовуючи поняття «інтереси держави» визначив, що державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону України, гарантування її державності, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорони землі як національного багатства.

Відповідно до частини 3 статті 23 Закону України «Про прокуратуру», прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Таким чином, оскільки питання утримання захисної споруди у готовому до використання стані у період введення воєнного стану відповідає інтересам Держави та сприяє виконанню вимог статті 3 Конституції України, а отримана прокурором під час листування інформація свідчила про наявність ознак порушення законодавства, суд зробив висновок про обґрунтованість та наявність підстав для його звернення до суду з цим позовом в інтересах Держави.

Як свідчать матеріали справи, захисна споруда цивільного захисту сховище, обліковий номер №29714 оцінюється як не готове до використання за призначенням.

Під час огляду встановлено, що сховище має наступні недоліки, які перешкоджають у приведенні його у придатний до використання стан: 1) невідповідність конструкції оголовків систем вентиляції вимогам відповідних будівельних та технічних норм; 2)відсутність 4-х захисно - герметичних дверей; 3) відсутність ущільнювальної гуми на захисних герметичних пристроях; 4) несправність: фільтровентиляційного обладнання; 5)відсутність довідки про перевірку герметичності сховища; 6) знаходження захисної споруди у незадовільному санітарному стані.

Спеціалістами за результатами огляду надано висновок, що захисну споруду - сховище № 29714 слід вважати як не готове до використання за призначенням.

Механізм створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту (далі - захисні споруди), у тому числі споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів, та ведення його обліку, визначений Порядком створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (далі - Постанова №138).

За змістом пункту 3 Постанови №138, утримання захисних споруд - це комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Фонд захисних споруд - це сукупність усіх захисних споруд та інших споруд, що можуть бути використані для укриття населення.

Відповідно до пункту 4 Постанови №138, фонд захисних споруд створюється міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями, органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання відповідно до Кодексу цивільного захисту України.

Пунктом 9 Постанови №138 встановлено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами. У разі використання однієї захисної споруди кількома суб`єктами господарювання вони беруть участь в її утриманні відповідно до договорів, укладених з балансоутримувачем захисної споруди.

Таким чином, обов`язок забезпечення тримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється тими суб`єктами на балансі яких перебуває такий об`єкт.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до Додатку №1 до розпорядження міського голови від 28.12.2023 №308р, захисна споруда цивільного захисту-сховище №29714, розташована за адресою: м.Запоріжжя, вул. Клубна, 1а, перебуває у Переліку захисних споруд цивільного захисту міста Запоріжжя (сховища). Відповідно до паспорту та облікової картки НОМЕР_1 , захисна споруда цивільного захисту розташована за адресою: м.Запоріжжя, вул. Клубна, 1а, введена в експлуатацію у 1959 році. Загальний об`єм захисної споруди становить 433 кв.м, площа - 160,3 кв.м., місткість захисної споруди - 120 осіб. Сховище окремо розташоване, має третій клас (групу укриття) та розраховане для укриття структурного підрозділу із експлуатації та ремонту. Власником сховища та організацією, яка його експлуатує є ПАТ«Запоріжжяобленерго» на підставі наказу Міністерства енергетики та електрифікації України від 03.07.1995 №115 про передачу майна.

Відповідно до п.10 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку затвердженого Постановою КМУ від 10.03.2017 №138 балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме:

не більше 12 годин - для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту;

не більше 24 годин - для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

З викладених обставин вбачається, що захисна споруда №29714, балансоутримувачем якої є відповідач після введення військового стану не приведена у стан готовності до використання за призначенням.

Відповідно до положень статті 32 Кодексу цивільного захисту України, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється їх власниками, користувачами, юридичними особами, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Контроль за створенням фонду захисних споруд цивільного захисту, готовністю його об`єктів до використання за призначенням забезпечує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та його територіальні органи спільно з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом.

В свою чергу, положеннями статті 17-1 Кодексу цивільного захисту України визначено, що Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту реалізує державну політику з питань створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення обліку таких споруд.

При цьому пунктом 28 частини 2 статті 19 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту належить здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту.

З аналізу зазначених норм вбачається, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту та органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту належить здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту.

При цьому, враховуючи вимоги законодавства, що застосовуються до утримання та стану готовності захисних споруд цивільного захисту до використання за призначенням належним способом усунення виявленого порушення буде саме зобов`язання балансоутримувача привести у стан готовності до використання за призначенням захисну споруду № 29714.

Слід зауважити, що як свідчать матеріали справи, керівнику окружної прокуратури стало відомо про не приведення балансоутримувачем в стан готовності до використання за призначенням захисної споруди № 29714 у період введення воєнного стану, що, в свою чергу, відповідає інтересам Держави та є перешкодою для Держави у виконанні вимог статті 3 Конституції України, при цьому отримана прокурором під час листування інформація свідчила про не здійснення органом державної влади, органом місцевого самоврядування до компетенції якого віднесено відповідні повноваження, суд висновує про наявність у прокурора підстав для звернення до суду з цим позовом.

Тож, оскільки утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, що передбачено п. 8 ст. 32 КЦЗ України та п. 9 Порядку №138, суд погоджується з тим, що систематичне невжиття визначених законодавством заходів з метою приведення захисної споруди цивільного захисту до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Згідно з ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач не надав належні докази на спростування доводів прокуратури, який виступає в інтересах держави, і не довів те, що ним були вжиті необхідні або можливі заходи з метою приведення укриття у стан готовності до експлуатації відповідно до вимог закону.

З огляду на це, наявні підстави для зобов`язання вжити заходи по приведенню у стан готовності зазначеної вище захисної споруди з метою використання її за призначенням.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог та наявність підстав для їх задоволення.

Відповідно до ч.2 ст.139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

За таких обставин, суд дійшов висновку про відсутність підстав для стягнення на користь позивача сплаченої суми судового збору.

Керуючись ст.ст. 2, 5, 9, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги Дніпровської окружної прокуратури міста Запоріжжя (69006, м.Запоріжжя, вул.Фанатська, 5; код ЄДРПОУ 0290997324) в інтересах держави в особі органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції в спірних правовідносинах: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області (69002, м.Запоріжжя, вул.Фортечна, буд.65, код ЄДРПОУ 38625593), Запорізька обласна державна адміністрація (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164, код ЄДРПОУ 00022504), Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради (69095, м.Запоріжжя, вул. Першотравнева, 3, код ЄДРПОУ 37591637) до Публічного акціонерного товариства «Запоріжжяобленерго» (69035, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів, буд.14, код ЄДРПОУ 00130926) про зобов`язання вчинити дії, - задовольнити.

Зобов`язати Публічне акціонерне товариство «Запоріжжяобленерго» привести у готовність до використання за призначенням захисну споруду цивільного захисту - сховище №29714, що знаходиться за адресою: вул. Клубна, 1а, м. Запоріжжя, у відповідності до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту».

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його (її) проголошення, а якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Рішення у повному обсязі складено та підписано 05.11.2024.

Суддя Ю.В. Калашник

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2024
Оприлюднено07.11.2024
Номер документу122807202
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —280/2248/24

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 06.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Рішення від 05.11.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 16.10.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 05.04.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

Ухвала від 18.03.2024

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Калашник Юлія Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні