Справа № 592/18286/24
Провадження № 2-а/592/179/24
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 листопада 2024 року м.Суми
Суддя Ковпаківського районного суду м. Суми Бичков І. Г. , розглянув скаргу обвинуваченого ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 5 ст. 190 КК України, на рішення співробітників державної установи Сумський слідчий ізолятор м. Суми по дисциплінарному покаранню у вигляді 6-ти суток карцеру, -
В С Т А Н О В И В :
05.11.2024 року до канцелярії Ковпаківського районного суду м. Суми надійшла скарга обвинуваченого ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 5 ст. 190 КК України, на рішення співробітників державної установи Сумський слідчий ізолятор м. Суми по дисциплінарному покаранню у вигляді 6-ти суток карцеру, яка розцінюється як адміністративний позов ОСОБА_1 до державної установи Сумський слідчий ізолятор про скасування незаконного рішення.
Ознайомившись зі скаргою обвинуваченого ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 5 ст. 190 КК України, на рішення співробітників державної установи Сумський слідчий ізолятор м. Суми по дисциплінарному покаранню у вигляді 6-ти суток карцеру, яка розцінюється як адміністративний позов ОСОБА_1 до державної установи Сумський слідчий ізолятор про скасування незаконного рішення, прихожу до наступного висновку.
Із змісту п. 4 ч. 1 ст. 171 КАС України вбачається, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Із змісту ч. 5 ст. 171 КАС України вбачається, що, якщо, що справа не підсудна цьому суду, суд надсилає справу за підсудністю в порядку, встановленому ст. 29 КАС України.
Із змісту п. 2 ч. 1 ст. 29 КАС України вбачається, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Згідно ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо: оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій; уточнення списку виборців; оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум; оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо: примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства; примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України; затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні; затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1 3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років ; 6) адміністративні справи за позовними заявами територіального центру комплектування та соціальної підтримки з приводу тимчасового обмеження громадян України у праві керування транспортним засобом під час мобілізації. Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Отже, саме окружним адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи щодо спорів фізичних осіб з суб`єктами владних повноважень з приводу застосування заходу стягнення у виді поміщення в карцер.
Таким чином, скаргу обвинуваченого ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 5 ст. 190 КК України, на рішення співробітників державної установи Сумський слідчий ізолятор м. Суми по дисциплінарному покаранню у вигляді 6-ти суток карцеру, яка розцінюється як адміністративний позов ОСОБА_1 до державної установи Сумський слідчий ізолятор про скасування незаконного рішення, було подано до Ковпаківського районного суду м. Суми із порушенням правил предметної підсудності, оскільки він підсудний Сумському окружному адміністративному суду.
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що скарга обвинуваченого ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 5 ст. 190 КК України, на рішення співробітників державної установи Сумський слідчий ізолятор м. Суми по дисциплінарному покаранню у вигляді 6-ти суток карцеру, яка розцінюється як адміністративний позов ОСОБА_1 до державної установи Сумський слідчий ізолятор про скасування незаконного рішення, була подана із порушенням правил предметної підсудності, а тому її необхідно передати на розгляд до Сумського окружного адміністративного суду.
При постановлені даної ухвали були враховані правові висновки, викладені в постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 02.12.2021 року у справі № 320/6723/19, провадження № К/9901/20553/21 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101568701) .
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 20, 29, 171, 248, 256, 294, 295 КАС України, -
У Х В А Л И В :
Матеріали адміністративної справи № 592/18286/24, провадження № 2-а/592/179/24 за адміністративним позовом ОСОБА_1 до державної установи Сумський слідчий ізолятор про скасування незаконного рішення, передати на розгляд до Сумського окружного адміністративного суду за підсудністю.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Головуючий: І.Г. Бичков
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2024 |
Оприлюднено | 07.11.2024 |
Номер документу | 122818009 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Бичков І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні