ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 листопада 2024 рокусправа № 380/16538/24
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Брильовського Р.М. розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Золочівської окружної прокуратури (80700, Львівська облать, м. Золочів, вул. Поштова, 7, ЄДРПОУ 0291003123) до Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області (80760, Львівська область, Золочівський район, смт. Поморяни, вул. Січових Стрільців, 25, ЄДРПОУ 04373867) про визнання протиправними дій, зобов`язання вчинити дії, -
Встановив:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Золочівської окружної прокуратури до Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області, у якій просить суд:
- визнати протиправною бездіяльність Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області, що полягає у не розгляді на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених;
- зобов`язати Поморянську селищну раду Золочівського району Львівської області розглянути на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Золочівською окружною прокуратурою Львівської області ( далі - позивач) під час вирішення питання щодо наявності підстав для представництва інтересів держави в суді, виявлено факт протиправної бездіяльності Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі -відпловідач), що полягає у не розгляді на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених. Зазначає, що такі дії органу не сприяють реалізації державної екологічної ініціативи «Масштабне залісення України» та порушують інтереси держави у сфері охорони і збереження рослинного світу. Таким чином, за наведених обставин вбачає підстави для визнання протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у не розгляді на сесії селищної ради подання та зобов`язання розглянути на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених.
Ухвалою суду від 05.08.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Відповідач у встановлений судом строк, відзив на позов не подав. Про розгляд справи повідомлявся належним чином, що підтверджується довідкою про доставку копії ухвали від 05.08.24 до електронного кабінету користувача ЄСІТС.
Станом на момент розгляду цієї справи, жодних заяв по суті справи на адресу суду не надходило. При цьому, суд враховує, що згідно з ч.4 ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України ( далі - КАС України) подання заяв по суті справи є правом учасників справи, а неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову. Відповідно до ч.6 ст.162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Суд дослідив матеріали справи, всебічно і повно з`ясував усі фактичні обставини, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для вирішення спору по суті та встановив таке.
Указами Президента України від 07.06.2021 № 228/2021 «Про деякі заходи щодо збереження та відтворення лісів», від 29.09.2022 № 675/2022 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29.09.2022 «Про охорону, захист, використання та відновлення лісів України в особливий період», передбачено проведення ідентифікації самозалісених та придатних для створення лісів земельних ділянок державної та комунальної форм власності.
Згідно з даними карти «Геоінформаційна система лісових ресурсів України» та бази даних ВО «Укрдержліспроект» щодо ідентифікації самозалісених земель Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства спільно з постійними лісокористувачами Львівської області та за результатами натурних обстежень відповідних земельних ділянок в межах Поморянської територіальної громади Золочівського району Львівської області виявлено 91,3 га самозалісених земель.
З метою збереження самозалісених лісів та подальшого ведення лісового господарства на території Золочівського району Львівської області, Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства звернулось до Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області з поданням № 02/1928-23 від 28.11.2023 щодо віднесення земельних ділянок загальною площею 91,3 га до самозалісених земель та внесення даних до Державного земельного кадастру як про самозалісені ділянки, з подальшим їх закріпленням за постійним лісокористувачем відповідно до вимог ст. 17 Лісового кодексу України (далі - ЛК України), зокрема, щодо земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661.
Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області не надала відповідь до Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства щодо результатів розгляду подання № 02/1928-23 від 28.11.2023 та/або прийняття органом місцевого самоврядування відповідних рішень.
Відповідно до інформації Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/994-24 від 12.06.2024 встановлено, що згідно з інформацією Золочівської районної державної адміністрації від 22.12.2023 Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області проінформувала районну державну адміністрацію листом від 13.12.2023 про розгляд питання щодо ідентифікованих земельних ділянок до самозалісених на черговій сесії селищної ради.
Згідно із інформацією № 03-24/401 від 11.07.2024 Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області встановлено, що питання щодо віднесення земельних ділянок до самозалісених, у тому числі земельних ділянок площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 розглянуто на засіданні комісії з питань охорони навколишнього середовища, сільського господарства та земельних відносин селищної ради. В результаті обговорення запропоновано не відносити указані земельні ділянки до самозалісених, а також було запропоновано створити на території селищної ради лісове господарство. Рішення сесії щодо віднесення вказаних земельних ділянок до самозалісених не приймались.
Відповідно до указаної інформації Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області встановлено, що селищна рада не повідомляла Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства про результати розгляду подання № 02/1928-23 від 28.11.2023 та відомості про належність угідь вказаних земельних ділянок до угідь самозалісених ділянок не вносились до Державного земельного кадастру, оскільки 31.07.2024 5 планується включити ці землі до переліку земельних ділянок для продажу права оренди на них на земельних торгах у формі аукціону.
Таким чином, на думку позивача вбачаються підстави для визнання протиправною бездіяльності відповідача, що полягає у не розгляді на сесії селищної ради подання та зобов`язання розглянути на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених.
При прийнятті рішення суд керується такими нормами права.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.
Згідно з ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Згідно з ч. 3-5 ст. 53 КАС України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених ст. 169 цього Кодексу.
У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 131-1 Конституції України прокуратура здійснює представництво інтересів держави в суді у виключних випадках і в порядку, що визначені законом.
Згідно з абз.1 ч.3 ст.23 Закону України «Про прокуратуру» прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.
Відповідно до ч.4 ст.53 КАС прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.
Рішенням Конституційного суду України від 08.04.1999 у справі № 3-рн/99, визначено, що державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Із врахуванням того, що «інтереси держави» є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
Отже, спірні правовідносини обумовлені реалізацією прокурором передбачених КАС України та Закону України «Про прокуратуру» повноважень щодо захисту інтересів держави і спрямовані на усунення порушень законодавства.
Відповідно до статей 13, 16 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією, а забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України є обов`язком держави.
У вказаному випадку органом уповноваженим державною здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах, з врахуванням ст. ст. 57-1, 122 Земельного кодексу України та ч. 4 ст. 21 Закону України «Про державний земельний кадастр», є Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області.
Однак, саме невжиття Поморянською селищною радою Золочівського району Львівської області належних заходів щодо віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення до самозалісених земель, призводить до порушення інтересів держави та створює передумови незаконного використання земельної ділянки.
З метою збереження самозалісених лісів та подальшого ведення лісового господарства на цих територіях прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження лісів», який набрав чинності у липні 2022 року. Вказаним законом введено поняття «самозалісеної земельної ділянки», під якою розуміється земельна ділянка будь-якої категорії земель площею більше 0,5 гектарів вкрита лісовою рослинністю і заліснення якої пройшло (відбулося) природним або іншим шляхом.
Відповідно до ч.2 ст.1 ЛК України ліси України є її національним багатством і за своїм призначенням та місцерозташуванням виконують переважно водоохоронні, захисні, санітарно-гігієнічні, оздоровчі, рекреаційні, естетичні, виховні, інші функції та є джерелом для задоволення потреб суспільства в лісових ресурсах. Усі ліси на території України, незалежно від того, на землях яких категорій за основним цільовим призначенням вони зростають, та незалежно від права власності на них, становлять лісовий фонд України і перебувають під охороною держави.
Згідно з ст.7 ЛК України ліси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу.
Від імені Українського народу права власника на ліси здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України. Ліси можуть перебувати в державній, комунальній та приватній власності. Суб`єктами права власності на ліси є держава, територіальні громади, громадяни та юридичні особи.
Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження лісів» від 20.06.2022 №2321-IX доповнено Земельний кодекс України статтею 57-1 «Самозалісені землі», якою визначений порядок віднесення земельних ділянок до самозалісених.
Відповідно до ч.1 ст. 57-1 Земельного кодексу України (далі ЗК України) самозаліснена ділянка - це земельна ділянка будь-якої категорії земель (крім земель лісогосподарського, призначення, природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення) площею понад 0,5 гектара, вкрита частково чи повністю лісовою рослинністю, залісення якої відбулося природним шляхом.
Згідно з ч. 2 ст. 57-1 ЗК України віднесення земельної ділянки приватної власності до самозалісеної ділянки здійснюється її власником, а щодо земельних ділянок державної та комунальної власності - органом, який здійснює розпорядження нею.
Таким чином, враховуючи положення ст. ст. 57-1, 122 та п. 24 Перехідних положень Земельного кодексу України, віднесення земельної ділянки до самозалісеної, яка є комунальною власністю територіальної громади, здійснюється сільськими, селищними та міськими радами.
Рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування щодо віднесення земельної ділянки до самозалісеної ділянки приймається за поданням відповідного територіального органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового господарства.
Відповідно до Положення «Про Державне агентство лісових ресурсів України», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.2014 №521, Державне агентство лісових ресурсів України (Держлісагентство) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства.
В свою чергу, відповідно до Положення «Про Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства», затвердженого наказом Державного агентства лісових ресурсів України від 09.11.2022 №1006, управління підпорядковується Держлісагенству та є його територіальним органом. Завданням Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства є реалізація повноважень Держлісагенства у сфері лісового та мисливського господарства на території Львівської, Закарпатської та Івано-Франківської області.
Відповідно до ч.ч. 3, 4 ст.57-1 ЗК України віднесення земельної ділянки до самозалісеної ділянки здійснюється шляхом внесення до Державного земельного кадастру відомостей про належність всіх її угідь до угідь самозалісеної ділянки. Земельна ділянка вважається самозалісеною ділянкою з дня внесення зазначених відомостей до Державного земельного кадастру.
Віднесення земельної ділянки до самозалісеної та сформованої як об`єкт цивільних прав і відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, здійснюється без розроблення документації із землеустрою.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про угіддя земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру на підставі заяви власника земельної ділянки або за рішенням органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування.
Згідно з ст.22 ЗК України орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування приймає рішення про передачу земельних ділянок державної чи комунальної власності у власність щодо зміни угідь на угіддя самозалісеної ділянки.
У матеріалах справи наявні підтвердження того, що Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області є власником земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661, а саме :
- щодо земельної ділянки з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043 відомості з державного реєстру речових прав RRP-4HKTT99B8;
- щодо земельної ділянки з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 відомості з державного реєстру речових прав RRP-4HKTT98JQ;
- щодо земельної ділянки з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 відомості з державного реєстру речових прав RRP-4HKTT96AH.
Отже, земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 підлягають віднесенню до самозалісених, шляхом внесення відповідних відомостей до Державного земельного кадастру на підставі рішень та заяви Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області.
Доказів вжиття відповідачем заходів щодо реєстрації вказаних земельних ділянок у Державному земельному кадастрі суду не надано, що вказує на допущену відповідачем бездіяльність.
Згідно усталеної судової практики Великої Палати Верховного Суду протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень слід розуміти як зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу, що полягає (проявляється) в неприйнятті рішення чи в нездійсненні юридично значимих й обов`язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону та/або іншого нормативно-правового регулювання віднесені до компетенції суб`єкта владних повноважень, були об`єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені.
Водночас для визнання бездіяльності протиправною недостатньо одного лише факту несвоєчасного виконання обов`язкових дій, а важливими є також конкретні причини, умови та обставини, через які дії, що підлягали обов`язковому виконанню відповідно до закону, фактично не були виконані чи були виконані з порушенням строків. Значення мають юридичний зміст, значимість, тривалість та межі бездіяльності, фактичні підстави її припинення, а також шкідливість бездіяльності для прав та інтересів особи.
Суд встановив, що Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області 11.07.2024 на запит про надання інформації та матеріалів від 26.06.24 №14.54/05-40-2791 вих-24 повідомила, що питання про віднесення земельних ділянок з кадастровими номерами 4621888200:05:000:0043, 4621888200:07:000:0425, 4621886100:10:000:0661 до самозалісених було розглянуте на засіданні комісії з питань охорони навколишнього середовища,сільського господарства та земельних відносин. В результаті обговорення було запропоновано не відносити вищезгадані земельні ділянки до самозалісених, а також було запропоновано створити на території селищної ради лісове господарство. Рішення щодо віднесення вказаних земельних ділянок до самозалісених не приймалося. Також Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області зазначила, що в подальшому планується включити їх до переліку земельних ділянок для продажу права оренди на них земельних торгах у формі аукціону.
Відтак, маючи можливість вчинення необхідних та законодавчо визначених дій з метою віднесення вказаної земельної ділянки до самозалісених Поморянська селищна рада Золочівського району Львівської області свідомо уникає вирішення вказаного питання, допускаючи протиправну бездіяльність.
Суд зазначає, що ця інформація належним чином підтверджує факт бездіяльності Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області щодо віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених.
Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку, що позов слід задовольнити повністю.
Згідно з ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Керуючись ст.ст.6-10, 14, 72-77, 90, 132, 159, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправною бездіяльність Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області (80760, Львівська область, Золочівський район, смт. Поморяни, вул. Січових Стрільців, 25, ЄДРПОУ 04373867), щодо не розгляду на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до само залісених.
Зобов`язати Поморянську селищну раду Золочівського району Львівської області (80760, Львівська область, Золочівський район, смт. Поморяни, вул. Січових Стрільців, 25, ЄДРПОУ 04373867) розглянути на сесії селищної ради подання Західного міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства № 02/1928-23 від 28.11.2023 в частині віднесення земельних ділянок комунальної власності сільськогосподарського призначення площею 9,9188 га з кадастровим номером 4621888200:05:000:0043, площею 6,1923 га з кадастровим номером 4621888200:07:000:0425 та площею 13,0434 га з кадастровим номером 4621886100:10:000:0661 до самозалісених.
Судові витрати зі сторін не стягуються.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
СуддяБрильовський Роман Михайлович
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2024 |
Оприлюднено | 08.11.2024 |
Номер документу | 122842861 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них з питань здійснення публічно-владних управлінських функцій з розпорядження земельними ділянками |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Брильовський Роман Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні