ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
01 жовтня 2024 року м. Дніпросправа № 340/23/24
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),
суддів: Кругового О.О., Шлай А.В.,
розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області на рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15.03.2024 в адміністративній справі №340/23/24 (суддя Кравчук О.В.) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговельний дім Гідросила до Головного управління ДПС у Кіровоградській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,-
в с т а н о в и В:
У січні 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ГІДРОСИЛА звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління ДПС у Кіровоградській області, в якому просили суд:
- визнати протиправною бездіяльність ГУ ДПС у Кіровоградській області, щодо не вжиття заходів з повернення помилково сплачених коштів податку на доходи фізичних осіб що оплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати на банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельний дім Гідросила за період жовтень-грудень 2022 року на загальну суму 354 557,00 грн;
- визнати протиправною бездіяльність ГУ ДПС у Кіровоградській області, щодо не вжиття заходів з повернення помилково сплачених коштів військового збору на банківський рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельний дім Гідросила за період жовтень-грудень 2022 року на загальну суму 29 550 грн;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області підготувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю Торгівельний дім Гідросила помилково сплаченої суми податку на доходи фізичних осіб що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати у розмірі 354 557 грн, який подати відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області підготувати висновок про повернення Товариству з обмеженою відповідальністю Торгівельний дім Гідросила Помилково сплаченої суми військового збору у розмірі 29 550,00 грн, який подати відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Рішенням Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15.03.2024 адміністравтивний позов задоволенно частково.
Визнано протиправною бездіяльність Головного управління ДПС у Кіровоградській області щодо нерозгляду у визначений законодавством термін заяв позивача від 28.07.2023 року №724 та 723 про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Кіровоградській області у встановленому законодавством порядку розглянути заяви ТОВ ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ГІДРОСИЛА від 28.07.2023 року №724 та 723 про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань.
У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Не погодившись з рішенням суду, Головне управління ДПС у Кіровоградській області подало апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду першої інстанції в повному обсязі.
Апеляційна скарга обгрунтована тим, що рознесення вказаних платіжних інструкцій до ІКП «ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "ГІДРОСИЛА"»(код ЄДРПОУ 34894740) відбулось автоматично, згідно з алгоритмом інформаційно-комунікаційної системи «Податковий блок».
Перевіривши рішення суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла таких висновків.
Судом першої інстанції встановлено, ТОВ "ТД "Гідросила" перебуває на обліку в ГУ ДПС у Кіровоградській області.
ТОВ "ТД "Гідросила" в період жовтень-грудень 2022 під час виплати заробітної плати працівникам підприємства сплатило податок на доходи фізичних осіб що сплачується податковими агентами, із доходів платника податків у вигляді заробітної плати на загальну суму 354 557,00 грн. та військовий збір на суму 29 550,00 грн., що підтверджується долученими до матеріалів справи копіями платіжних доручень.
Суми сплаченого ПДФО у розмірі 354 557 грн. та ВЗ у розмірі 29 550 грн. не були відображені в Інтегрованій картці позивача, ТОВ ТД Гідросила, код ЄДРПОУ: 44777410.
Листами від 16.03.2023 № 4/227, № 4/228 позивач звернувся до керівника ГУ ДПС у Кіровоградській області, в яких просив внести сплачені за платіжними інструкціями суми ПДФО та ВЗ до відповідних Інтегрованих карток ТОВ ТД Гідросила, код ЄДРПОУ 44777410, в меню Стан розрахунків з бюджетом в приватній частині Електронного кабінету ДПС України, а саме: до Інтегрованої картки Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати та до Інтегрованої картки Військовий збір.
ГУ ДПС у Кіровоградській області розглянуло заяви позивача та надало відповіді у листах від 30.03.2023 р. № 2652/6/11-28-19-02-49 та № 2654/6/11-28-19-02-49, у яких повідомлено про відсутність підстав для зарахування сплачених коштів до інтегрованої карти платника ТОВ ТД Гідросила у зв`язку з тим, що сплачені суми ПДФО та ВЗ рознесені до інтегрованої картки платника іншої юридичної особи: ПрАТ Торгівельний дім Гідросила (код 34894740), у відповідності до поля Призначення платежу платіжних документів, зазначених у заяві.
09.06.2023 ТОВ ТД Гідросила подало до ГУ ДПС у Кіровоградській області заяви № № 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539 до яких були додані платіжні інструкції на загальну суму сплаченого ПДФО 354 557,00 грн., а саме: від 26.12.2022 № 96 на суму 292 грн.; від 21.12.2022 № 88 на суму 33 150,00 грн.; від 05.12.2022 № 73 на суму 112 500,00 грн.; від 18.11.2022 № 64 на суму 31665,00 грн.; від 04.11.2022 № 53 на суму 116 000,00 грн.; від 04.11.2022 № 49 на суму 440,00 грн.; від 20.10.2022 № 15 на суму 29 700,00 грн.; від 07.10.2022 № 3 на суму 30 210,00 грн. У вказаних заявах, ТОВ ТД Гідросила, у зв`язку з зазначенням у платіжних інструкціях в призначенні платежу невірного коду платника податку 34894740, просило вважати вірним призначення платежу з кодом платника 44777410.
Також, 09.06.2023 ТОВ ТД Гідросила подало до ГУ ДПС у Кіровоградській області заяви № № 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547 до яких, відповідно, були додані платіжні інструкції на загальну суму сплаченого ВЗ 29 550,00 грн., а саме: від 26.12.2022 № 98 на суму 25 грн.; від 21.12.2022 № 87 на суму 2 660,00 грн.; від 05.12.2022 № 74 на суму 9 200,00 грн.; від 04.11.2022 № 47 на суму 40,00 грн.; від 04.11.2022 № 51 на суму 10 000,00 грн.; від 18.11.2022 № 62 на суму 2 605,00 грн.; від 20.10.2022 № 17 на суму 2 500,00 грн.; від 07.10.2022 № 1 на суму 2 520,00 грн. У вказаних заявах, ТОВ ТД Гідросила, у зв`язку з зазначенням у платіжних інструкціях в призначенні платежу невірного коду платника податку 34894740, просило вважати вірним призначення платежу з кодом платника 44777410.
У відповідь на усі заяви позивача від 09.06.2023 отримано лист ГУ ДПС у Кіровоградській області від 26.06.2023 № 6731/6/11-28-24-01-13 у якому повідомлено про відсутність правових підстав для зарахування сплачених коштів до інтегрованої карти платника ТОВ ТД Гідросила, посилаючись на те, що сплачені позивачем кошти рознесені в ІКП ПрАТ ТД Гідросила (код 34894740) відповідно до поля призначення платежу платіжних документів; перенесення сплачених сум з інтегрованої картки платника (ІКП) ПрАТ ТД Гідросила до ІКП ТОВ ТД Гідросила неможливо, оскільки відповідно до п.п. 87.7 ст. 87 гл. 9 розділу II ПК України забороняється будь-яка уступка грошового зобов`язання або податкового боргу платника податків третім особам.
28.07.2023 за вих. № 724, 723 ТОВ ТД Гідросила подало до ГУ ДПС у Кіровоградській області Заяви про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань.
У вказаних заявах позивач просив повернути на власний банківський рахунок:
- суми ПДФО, сплачені за розрахунковими документами від 26.12.2022 № 96 на суму 292 грн.; від 21.12.2022 № 88 на суму 33 150,00 грн.; від 05.12.2022 № 73 на суму 112 500,00 грн.; від 18.11.2022 № 64 на суму 31 665,00 грн.; від 04.11.2022 № 53 на суму 116 000,00 грн.; від 04.11.2022 № 49 на суму 440,00 грн.; від 20.10.2022 № 15 на суму 29 700,00 грн.; від 07.10.2022 № З на суму 30 210,00 грн.; суми ВЗ, сплачені за розрахунковими документами від 26.12.2022 № 98 на суму 25 грн.; від 21.12.2022 № 87 на суму 2 660,00 грн.; від 05.12.2022 № 74 на суму 9 200,00 грн.; від 04.11.2022 № 47 на суму 40,00 грн.; від 04.11.2022 № 51 на суму 10 000,00 грн.; від 18.11.2022 № 62 на суму 2 605,00 грн.; від 20.10.2022 № 17 на суму 2 500,00 грн.; від 07.10.2022 № 1 на суму 2 520,00 грн.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції з огляду на таке.
Спірні правовідновини врегульовано Податковим кодекс України від 02.12.2010 року №2755-VI.
Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно норм підпункту 14.1.115 пункту 14.1 статті 14 ПК України надміру сплачені грошові зобов`язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов`язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.
В той же час підпунктом 17.1.10 пункту 17.1 статті 17 ПК України передбачено, що платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом.
При цьому зміст спірних правовідносин в даній справі по своїй суті зводиться до законодавчо визначених підстав повернення грошових коштів платника на поточний, або ж на рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ.
Так, приписами статті 43 ПК України визначено умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, зокрема, помилково та/або надміру сплачені суми грошового зобов`язання підлягають поверненню платнику відповідно до цієї статті та статті 301 Митного кодексу України, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу.
У разі наявності у платника податків податкового боргу, повернення помилково та/або надміру сплаченої суми грошового зобов`язання на поточний рахунок такого платника податків в установі банку або шляхом повернення готівковими коштами за чеком, у разі відсутності у платника податків рахунку в банку, проводиться лише після повного погашення такого податкового боргу платником податків.
Обов`язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов`язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку з доходів фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми (пункт 43.3 статті 43 ПК України).
Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов`язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.
Відповідно до пункту 43.4 статті 43 ПК України у разі повернення надміру сплачених податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зарахованих до бюджету з рахунка платника податку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість у порядку, визначеному пунктом 200-1.5 статті 200-1 цього Кодексу, такі кошти підлягають поверненню виключно на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а у разі його відсутності на момент звернення платника податків із заявою на повернення надміру сплачених податкових зобов`язань з податку на додану вартість чи на момент фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податків в установі банку.
Повернення у випадках, визначених законодавством, сум податку на додану вартість, контроль за справлянням яких покладено на контролюючий орган, визначений підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, при ввезенні товарів на митну територію України здійснюється в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу на момент оформлення митної декларації/аркуша коригування, на підставі яких здійснюватиметься таке повернення.
В силу вимог пункту 43.5 статті 43 ПК України контролюючий орган не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету.
У разі якщо повернення сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу, відповідне повідомлення надсилається контролюючим органом до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, не пізніше ніж за п`ять робочих днів до закінчення шістдесятиденного строку з дня отримання відповідної податкової декларації.
На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п`яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Контролюючий орган несе відповідальність згідно із законом за несвоєчасність передачі органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання висновку про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку.
Згідно з пунктом 43.6 статті 43 ПК України повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань платникам податків здійснюється з бюджету, у який такі кошти були зараховані.
Відповідно до пункту 5 Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 р. №787, повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за ухвалою суду, яка набрала законної сили.
У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів (крім зборів та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи Державної податкової служби України (далі - органи ДПС) та органи Державної митної служби України (далі - органи Держмитслужби)) подання подається до відповідного головного управління Казначейства, Казначейства за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
Відповідно до п.п.1, 2, 3, 5, 8, 9 Порядку інформаційної взаємодії Державної податкової служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року №60, повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені у випадках, передбачених законодавством, здійснюється виключно на підставі заяви платника податку (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які повертаються територіальним органом ДПС на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік за результатами проведення перерахунку його загального річного оподатковуваного доходу (далі - податкова декларація)), поданої до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми протягом 1095 днів від дня її виникнення.
Платник податків має право на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені з єдиного рахунка, відкритого на ім`я ДПС у Казначействі.
Заява подається платником податків до територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника виключно в електронній формі через сервіс "Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 421 розділу II Податкового кодексу України, з дотриманням вимог законодавства у сферах захисту інформації в інформаційно- телекомунікаційних системах, електронних довірчих послуг та електронного документообігу.
У разі повернення з єдиного рахунка помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені платник податків у заяві зазначає суму, дату сплати і реквізити з розрахункового документа, за якими кошти перераховано на єдиний рахунок, та поточний рахунок платника податку в установі банку, на який необхідно повернути такі кошти.
Подана в електронній формі заява платника податків про повернення з єдиного рахунка помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені автоматично після перевірки засобами антивірусного захисту інформації відображається в Є-Журналі опрацювання заяв на повернення коштів з єдиного рахунка (далі - Є-Журнал), який ведеться засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС.
Є-Журнал містить, зокрема, такі дані: податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний територіальний орган ДПС і мають відмітку у паспорті); найменування або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) (для фізичних осіб); дату та номер заяви про повернення коштів з єдиного рахунка; суму помилково та/або надміру сплачених коштів на єдиний рахунок; дату сплати і реквізити розрахункового документа, за якими кошти перераховано з єдиного рахунку;
поточний рахунок платника податків в установі банку, на який необхідно перерахувати кошти.
Заява платника податків, внесена до Є-Журналу, розглядається підрозділом територіального органу ДПС за основним місцем обліку платника податків, на який покладено функцію з формування електронних висновків, шляхом перевірки наявності коштів на єдиному рахунку, відповідності заявлених до повернення платником податків сум коштів наявним даним у єдиній картці такого платника.
За результатами опрацювання заяви підрозділом територіального органу ДПС, на який покладено функцію з формування електронних висновків, не пізніше 18:00 наступного робочого дня після надходження до територіального органу ДПС такої заяви вноситься відповідна відмітка до Є-Журналу.
У разі відмови в задоволенні заяви про повернення з єдиного рахунка помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені платнику податків підрозділ територіального органу ДПС, на який покладено функцію з формування електронних висновків готує та направляє платнику податків через сервіс "Електронний кабінет" письмове повідомлення з відмовою у поверненні коштів із зазначенням причини такої відмови.
Отже, з аналізу наведених норм вбачається, що обов`язковою передумовою повернення платнику податків надміру/помилково сплачених коштів, є одночасна наявність наступних обставин: 1) відсутність у такого платника податкового боргу; 2) подання платником податків заяви про повернення коштів протягом 1095 днів від дня виникнення переплати; 3) відповідність поданої заяви вимогам пункту 43.4 ПК України. За наслідками подання відповідної заяви орган ДПС у визначені законом строки повинен або підготувати висновок про повернення такої суми, або надати письмову відмову у поверненні коштів з бюджету з пропозицію проведення звірення стану рахунків (у разі відсутності в інформаційних базах даних ДПС відомостей щодо розміру заявленої до повернення суми).
Абзацем 3 пункту 1 Розділу II Порядку №60 визначено, що у разі повернення з єдиного рахунка помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов`язань та пені платник податків у заяві зазначає суму, дату сплати і реквізити з розрахункового документа, за якими кошти перераховано на єдиний рахунок, та поточний рахунок платника податку в установі банку, на який необхідно повернути такі кошти.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем протягом встановленого Порядком №60 строку у 1095 днів до органу ДПС подано заяви від 28.07.2023 року №724 та 723 про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань.
Однак, відповідачем станом на час розгляду справи не розглянуто зазначені заяви.
Підсумовуючи викладене колегія суддів погоджує висновком суду першої інстанції стосовно того, що належним способом захисту порушеного права позивача, буде задоволення позовних вимог щодо : визнання протиправною бездіяльності відповідача щодо нерозгляду у визначений законодавством термін заяв позивача від 28.07.2023 року №724 та 723 про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань; зобов`язання відповідача у встановленому законодавством порядку розглянути заяви позивача від 28.07.2023 року №724 та 723 про повернення помилково сплачених сум грошових зобов`язань.
За даних обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції під час розгляду даної справи об`єктивно, повно, всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, застосував до правовідносин, які виникли між сторонами у справі, норми права які регулюють саме ці правовідносини, зроблені судом першої інстанції висновки відповідають фактичним обставинам справи та підтверджуються належними письмовими доказами, які зібрані та досліджені судом у судовому засіданні під час розгляду даної адміністративної справи, рішення суду першої інстанції у даній справі про відмову у задоволені адміністративного позову прийнято без порушення норм процесуального та матеріального права, і тому рішення суду першої інстанції необхідно залишити без змін.
Доводи апеляційної скарги позивача спростовуються дослідженими у справі доказами і не можуть бути підставою для скасування постанови суду, а тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення.
На підставі викладеного, керуючись статтями 243, 311, 316, 321, 322 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Кіровоградській області залишити без задоволення.
Рішення Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15.03.2024 -залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Головуючий - суддяЛ.А. Божко
суддяО.О. Круговий
суддяА.В. Шлай
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2024 |
Оприлюднено | 08.11.2024 |
Номер документу | 122845596 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Божко Л.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні