"06" листопада 2024 р. Справа № 363/5730/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 листопада 2024 року м. Вишгород
Суддя Вишгородськогорайонного суду Київської області Шубочкіна Т.В. ,розглянувши матеріали ,що надійшли з Головного Управління ДПС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , який працює керівником ТОВ "КАМОМІЛЕ" (ЄДРПОУ 44735145) місцезнаходження: вул. Ягідна, буд. 22а, м. Вишгород, Київська обл. ,Вишгородський р-н ,07335, за ч. 1 ст. 163-2 КУпАП,-
ВСТАНОВИВ:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 2621/10-36-04-09 від 29.10.2024 року, складеного головним державним інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування осіб ГУ ДПС у Київській області - ОСОБА_2 , при проведенні камеральної перевірки щодо порушення термінів сплати узгодженої суми податкового зобов`язання з податку за три квартали 2023 року та 2023 рік (акт №46265/10-36-04-09/44735145 від 17.09.2024) в сумі 81 350,00 грн. в ТОВ "КАМОМІЛЕ" (ЄДРПОУ 44735145) місцезнаходження: вул. Ягідна, буд. 22а, м. Вишгород, Київська обл. ,Вишгородський р-н ,07335, керівником якого є ОСОБА_1 встановлено, що останній вчинив порушення вимог ст. 137 Кодексу подано декларацію з податку на прибуток підприємств за звітний податковий період за три квартали 2023 року від 01.09.2024 № 9387155867 та 2023 рік від 01.09.2024 № 9387155868, в якій задеклароване податкове зобов`язання, що підлягає сплаті до бюджету за наслідками звітного податкового періоду. Встановлено порушення вимог пункту 57.1 статті 57 Податкового Кодексу України, а саме платником податку несвоєчасно сплачено узгоджену суму грошового за три квартали 2023 року та 2023 рік, про що складено акт про результати камеральної перевірки про порушення правил сплати податків №46265/10-36-04-09/ НОМЕР_2 від 17.09.2024 року.
Вказаними діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 163-2 КУпАП.
Згідно положень ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: 1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи; 2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення; 3)чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи,про часі місце її розгляду; 4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали; 5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
КУпАП визначає форму і основні елементи змісту протоколу про адміністративне правопорушення і рішення (постанови), що приймається в конкретній справі. У них, зокрема, мають бути викладені всі обставини вчинення правопорушення, отримані на підставі сукупності досліджених доказів на обґрунтування наявності складу правопорушення і правильності його юридичної кваліфікації.
Відповідно до ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол;відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності(у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
При підготовці справи до розгляду судом встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 складений з порушенням вимог ст. 256 КУпАП.
Так, протокол про адміністративне правопорушення повинен містити в собі зокрема і відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності. В даному випадку протокол складено відносно ОСОБА_1 , але відомостей щодо вказаної особи (дата народження, громадянство, місце реєстрації/проживання, номери засобу зв`язку тощо) він не містить, що позбавляє суд належним чином повідомити особу про дату, час та місце розгляду справи.
Крім того, в акті про неявку для складання та підписання протоколів про адміністративне правопорушення відсутні підписи головних державних інспекторів ОСОБА_3 та ОСОБА_4 .
Отже, з огляду на допущену неповноту при складанні адміністративного матеріалу, що в свою чергу унеможливлює повний, всебічний та об`єктивний розгляд справи в судовому засіданні, оскільки при розгляді справи суд повинен з`ясувати всі конкретні обставини справи і з урахуванням досліджених доказів постановити в справі належне рішення, суд приходить до висновку про необхідність повернення вказаного матеріалу до Головного управління ДПС у Київській області для належного оформлення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 276 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Матеріали справи №363/5730/24 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 163-2 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення повернути до Головного управління ДПС у Київській області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Т.В. Шубочкіна
Суд | Вишгородський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2024 |
Оприлюднено | 11.11.2024 |
Номер документу | 122870593 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Неподання або несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) |
Адмінправопорушення
Вишгородський районний суд Київської області
Шубочкіна Т. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні