Рішення
від 06.11.2024 по справі 160/3968/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2024 рокуСправа №160/3968/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Озерянської С.І., розглянувши за правилами загального позовного провадження в письмовому провадженні у м. Дніпрі адміністративну справу № 160/3968/24 за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

12.02.2024 року ОСОБА_1 звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить визнати протиправною реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , запис № 12251760000000790, вчинену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л.; зобов`язати реєстраційні органи скасувати реєстраційний запис № 12251760000000790 про реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , вчинений 21.01.2014 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 28 лютого 1994 року вона отримала свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю. Однак в листопаді 2023 року дізналась про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , запис № 12251760000000790, вчинену 21 січня 2014 року державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л. Стверджує, що вказаний запис виконано в порушення вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", оскільки позивач не зверталась до державних реєстраторів та не надавала жодних документів для вчинення таких дій.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.02.2024 року адміністративний позов було залишено без руху, оскільки позовна заява була подана без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Позивачем були усунені недоліки зазначені в ухвалі Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.02.2024 року та подано уточнюючу позовну заяву, в якій вона просить визнати протиправною реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , запис № 12251760000000790, вчинену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л.; зобов`язати виконавчий комітет Жовтоводської міської ради Дніпропетровської області в особі державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців скасувати реєстраційний запис № 12251760000000790 про реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , вчинений 21.04.2021 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.03.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі №160/3968/24. Розглядати справу вирішено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Цією ж ухвалою зобов`язано відповідача надати до суду разом з відзивом на позов належним чином засвідчену копію реєстраційної справи Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845).

11.04.2024 року відповідач подав до суду клопотання, в якому повідомив про неможливість надати запитану реєстраційну справу у зв`язку з її відсутністю у розпорядженні Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради. Державну реєстрацію зазначеної юридичної особи проведено 21.01.2014 державним реєстратором Андрусенко А.Л., яка перебувала у трудових відносинах з Жовтоводським міським управлінням юстиції у Дніпропетровській області. У 2016 суб`єктами державної реєстрації було визначено виконавчі органи сільських, селищних та міських рад. Реєстраційну справу відносно Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845) до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не передано.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13.05.2024 року вирішено перейти до розгляду справи за правилами загального позовного провадження з проведенням підготовчого засідання.

В судове засідання 06.11.2024 року позивач не з`явилась, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином. 04.11.2024 року від позивача надійшла заява про розгляд справи за відсутності позивача.

В судове засідання 06.11.2024 року представник відповідача не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. 25.10.2024 року від представника відповідача надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності представника.

Відповідно до частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про можливість розглянути справу у письмовому провадженні.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив наступне.

ОСОБА_1 з 1994 року має право на зайняття нотаріальною діяльностю, що підтверджується свідоцтвом про право на заняття нотаріальною діяльністю №344 від 28.02.1994 року.

26.05.1995 року було здійснено реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 .

21.01.2014 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, внесено запис № 12251760000000790 про реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 .

22.11.2023 року позивач звернулась до відповідача із запитом про скасування вказаної реєстраційної дії.

Дана обставина сторонами не оспорюється та підтверджується матеріалами справи.

Листом Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради від 27.11.2023 року №2/4-2712-0113 позивачу повідомлено, що державну реєстрацію зазначеної юридичної особи проведено 21.01.2014 року державним реєстратором Андрусенко А.Л., яка перебувала у трудових відносинах з Жовтоводським міським управлінням юстиції у Дніпропетровській області. Зазначає, що реєстраційну справу відносно Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845) до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не передано. Оскільки нотаріус є також державним реєстратором, позивач може самостійно здійснити скасування реєстрації, яка на її думку є помилковою.

14.05.2024 року до суду на виконання ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22.04.2024 року від Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради надійшов лист №6/5-1948 від 09.05.2024 року в якому повідомлено, що місцезнаходженням юридичної особи підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» є адреса: АДРЕСА_1 , реєстраційна справа на паперових носіях вищезазначеного суб`єкта господарювання повинна зберігатися у виконавчому комітеті Жовтоводської міської ради Дніпропетровської області за його місцезнаходженням.

03.07.2024 року до суду на виконання ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.06.2024 року від Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради надійшов лист №1/1-1037-0112 від 03.07.2024 року в якому повідомлено, що реєстраційну справу відносно Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845) до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не передано. У зв`язку з не переданням реєстраційної справи відносно Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845) від Жовтоводського управлінні юстиції у Дніпропетровській області до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради, відповідач по справі не може надати до суду акт прийому-передачі зазначеної реєстраційної справи.

Вважаючи протиправною реєстрацію, вчинену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором, позивач звернулась з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам суд виходить з наступного.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців.

З 01.07.2004 розпочав функціонування Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до частини 2 статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державний реєстратор: 1) приймає документи; 1-1) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації; 2) перевіряє наявність у Єдиному державному реєстрі заборони вчинення реєстраційних дій; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 3-1) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов`язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 3-2) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей; 3-3) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів; 3-4) перевіряє наявність факту застосування санкцій відповідно до Закону України "Про санкції", які унеможливлюють проведення державної реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про виконавче провадження", інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з частинами 1, 2 статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій або електронній формі. У паперовій формі документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі).

В постанові Великої Палати Верховного Суду від 04.09.2018 у справі № 904/5857/17 міститься висновок про те, що особа, яка вважає своє право чи інтерес порушеними через подання та внесення до ЄДР недостовірних відомостей може вимагати їх захисту через корегування відомостей ЄДР та відображенні в ЄДР відповідних дійсних відомостей у спосіб, що забезпечить ефективне відновлення та захист її порушених прав та інтересів, зокрема, шляхом скасування запису в ЄДР (пункт 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»).

Пунктом 2 розділу І Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330 (далі - Порядок № 200), визначено, що у цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях: заява про державну реєстрацію - документ установленого Міністерством юстиції України зразка, який підтверджує волевиявлення особи щодо внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр).

Відповідно до пункту 6 розділу І Порядку № 200 державна реєстрація проводиться на підставі, зокрема, документів, що подаються заявником для державної реєстрації.

Згідно пунктом 1-2 розділу ІІ Порядку № 200 державна реєстрація проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації, нотаріуса.

Заява та документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або у електронній формі, крім випадків державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною керівника юридичної особи, розміру статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) або розміру частки кожного із засновників (учасників), а також інших випадків, передбачених законами.

У паперовій формі заява та документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. Заява про державну реєстрацію підписується заявником. У разі подання заяви для державної реєстрації поштовим відправленням справжність підпису заявника повинна бути нотаріально засвідчена.

У електронній формі заява та документи подаються заявником на порталі електронних сервісів.

Документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати вимогам, установленим Законом.

Наказом Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 затверджено форму заяв про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку № 200 державний реєстратор, уповноважена особа суб`єкта державної реєстрації приймають заяву та документи в паперовій формі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.

Як вбачається з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 21.01.2014 року державним реєстратором внесено запис № 12251760000000790 про реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , дата реєстрації якого 26.05.1995 року.

Позивач зазначає, що жодних документів для здійснення державної реєстрації вона не подавала.

Також будь-які докази звернення позивача як у паперовому та і електронному вигляді із документами для державної реєстрації Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» матеріали справи не містять.

З наявного в матеріалах справи листа Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради №1/1-1037-0112 від 03.07.2024 року, наданого на виконання ухвали суду вбачається, що реєстраційну справу відносно Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» (ЄДРПОУ 21945845) до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не передано, у зв`язку з чим не може надати до суду акт прийому-передачі зазначеної реєстраційної справи та відповідно саму справу.

Також, Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса) повідомлено про відсутність у нього реєстраційної справи.

З аналізу законодавчих норм, які регулюють відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, суд дійшов висновку, що необхідною передумовою для прийняття державним реєстратором рішення про проведення державної реєстрації юридичної особи є виявлення бажання щодо проведення реєстрації, що проявляється у поданні особисто або через уповноважену особу відповідної заяви та доданих до неї необхідних документів.

В даному випадку, матеріали справи не містять жодного доказу того, що оскаржувана позивачем державна реєстрація була вчинена протиправно та з порушенням вимог чинного законодавства.

При цьому, з наданого до позовної заяви витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.11.2023 року по Приватному підприємству «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна» фізична особа ОСОБА_1 не є засновником, бенефіціаром або керівником даної юридичної особи.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб`єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, довести правомірність своїх дій чи бездіяльності відповідно до принципу офіційності в адміністративному судочинстві зобов`язаний суб`єкт владних повноважень. Разом з тим, згідно з принципом змагальності позивач має спростувати доводи суб`єкта владних повноважень, якщо заперечує їх обґрунтованість.

Відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з`ясування всіх обставин у справі, відповідно до якого розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі статтею 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі статтею 245 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Реальність (справжність та правдивість) конкретної обставини фактичної дійсності не може бути сприйнята доведеною виключно через не спростування одним із учасників справи (навіть суб`єктом владних повноважень) декларативно проголошеного, але не доказаного твердження іншого учасника справи, позаяк протилежне явно та очевидно прямо суперечить меті правосуддя з`ясування об`єктивної істини у справі.

Правильність саме такого тлумачення змісту частини 1 статті 77 та частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України підтверджується правовим висновком Великої Палати Верховного Суду зазначеним у постанові від 25.06.2020 року по справі № 520/2261/19, де вказано, що визначений статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України обов`язок відповідача суб`єкта владних повноважень довести правомірність рішення, дії чи бездіяльності не виключає визначеного частиною першою цієї ж статті обов`язку позивача довести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги.

В даному випадку позивачем не доведено та не підтверджено належними доказами обставин, на яких ґрунтуються позовні вимоги, а судом не встановлено протиправності оскаржуваної реєстраційної дії, вчиненої державним реєстратором.

Враховуючи наведене, з урахуванням встановлених в ході судового розгляду обставин справи, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для зобов`язання відповідача скасувати реєстраційний запис № 12251760000000790 про реєстрацію Приватного підприємства «Приватний нотаріус Кубай Лариса Василівна», ідентифікаційний код НОМЕР_1 , вчиненого 21.04.2021 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців державним реєстратором виконавчого комітету Жовтоводської міської ради Андрусенко А.Л., у зв`язку з чим у задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Оскільки суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позову, розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись статтями 139, 193, 241-246, 250, 251, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Жовтоводської міської ради про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та в строки, передбачені статтями 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.І. Озерянська

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2024
Оприлюднено08.11.2024
Номер документу122876614
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу забезпечення функціонування органів прокуратури, адвокатури, нотаріату та юстиції (крім категорій 107000000), зокрема у сфері

Судовий реєстр по справі —160/3968/24

Ухвала від 14.01.2025

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Ухвала від 16.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Круговий О.О.

Рішення від 06.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 02.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 22.07.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 12.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 13.05.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 22.04.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 04.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні