Рішення
від 06.11.2024 по справі 380/452/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 листопада 2024 року справа № 380/452/24

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді: Кисильової О.Й.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії,

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 (далі - позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області (далі - відповідач), у якому просить:

- визнати протиправними дії відповідача щодо відмови позивачу у перерахунку пенсії відповідно до довідки від 17.05.2023 № 19, викладену у листах Головного управління ПФУ у Львівській області від 20.07.2023 № 1300-5223-8/105927 та від 29.08.2023 № 22941-23324/М-52/8-1300/23;

- зобов`язати відповідача здійснити з 01.06.2023 перерахунок та виплату позивачу пенсії на підставі довідки від 17.05.2023 № 19, з урахуванням виплачених сум.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач перебуває на обліку у Головному управління ПФУ у Львівській області та з 24.02.2023 отримує пенсію відповідно до Закону України "Про державну службу" № 889-VIII.

18.05.2023 позивач звернувся до відповідача із заявою про проведення перерахунку пенсії, долучивши до заяви довідку від 17.05.2023 № 19 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) за січень 2023 року, підписану Головою комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської районних державних адміністрацій, що припиняються шляхом приєднання до Самбірської районної державної адміністрації та кутовим штампом Самбірської районної державної адміністрації.

Зауважує, що довідку від 17.05.2023 № 19 він отримав на заміну довідки від 13.02.2023 № 2, у зв`язку з тим, що в довідці від 13.02.2023 № 2 допущена помилка, а саме: у графі "посадовий оклад" та "надбавка за вислугу років" помилково не враховано підвищений посадовий оклад на 25 % та інших складових заробітної плати, розрахованих відповідно до Постанови КМУ від 11.08.1995 № 648-95-п "Про умови оплати праці осіб, які працюють в гірських районах" .

У зв`язку з тим, що суми заробітку в довідці від 13.02.2023 № 2 не відповідали сумам, зазначеним у довідці від 17.05.2023 № 19, відповідач провів зустрічну перевірку достовірності та обґрунтованості видачі довідок про складові заробітної плати за січень 2023 року. В акті від 13.06.2023 № 1300-6005-1/7234 пенсійний орган зазначив, що оскільки станом на 17.05.2023 Турківська районна державна адміністрація знаходилася в стані припинення шляхом реорганізації, штатний розпис Турківської РДА на 2023 рік не затверджений (відсутній), заробітна плата не нараховувалася. Відповідно до підсистеми ІКІС ПФУ "Відомості з реєстру страхувальників" Турківська районна державна адміністрація припинена шляхом реорганізації 18.05.2023. Відтак, рекомендовано Самбірській районній державній адміністрації Львівської області (із правами правонаступника Турківської районної державної адміністрації) видати ОСОБА_1 довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавки за ранг, надбавка за вислугу років) за січень 2023 року.

Позивач не погоджується із діями відповідача щодо відмови у здійсненні перерахунку пенсії відповідно до довідки від 17.05.2023 № 19, вважає їх такими, що порушують право позивача на належний рівень пенсійного забезпечення, а тому просить позовні вимоги задовольнити повністю.

Ухвалою від 11.01.2024 відкрито провадження у справі, визначено розгляд справи здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (у письмовому провадженні).

01.03.2023 відповідач надіслав відзив на позовну заяву, в якому пенсійний орган заперечує проти позову, покликаючись на те, що згідно із Актом зустрічної перевірки від 13.06.2023 № 1300-6005-1/7234, довідка ОСОБА_1 від 17.05.2023 № 19 про складові заробітної плати для призначення пенсії підписана Головою комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій, що припиняються, а не посадовою особою Самбірської РДА.

Так, відповідно до відомостей із підсистеми ІКІС ПФУ "Відомості з реєстру страхувальників" Турківська районна державна адміністрація припинення шляхом реорганізації. Правонаступником Турківської РДА визначено Самбірську районну державну адміністрацію Львівської області. Розпорядженням голови Львівської обласної державної адміністрації від 27.05.2021 затверджені зведені передавальні акти Турківської РДА до правонаступника Самбірської РДА.

20.07.2023 відповідач надіслав позивачу лист № 1300-5223-8/105927, в якому повідомив ОСОБА_1 про результати проведеної зустрічної перевірки та рекомендував витребувати у Самбірської РДА довідки про складові заробітної плати. Відповідь по цьому питанню також була надана позивачу листом Головного управління ПФУ у Львівській області від 29.08.2023 № 2294123324/М-52/8-1300/23.

Із наведених підстав просить відмовити у задоволенні позову.

Розглянувши наявні у справі документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства які регулюють спірні відносини та їх застосування сторонами, суд встановив наступні обставини.

ОСОБА_1 перебуває на обліку у Головному правлінні ПФУ у Львівській області та з 24.02.2023 отримує пенсію за віком відповідно до Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 № 889-VІІІ, що не заперечується сторонами.

При зверненні до пенсійного органу із заявою про призначення пенсії за віком позивач надав довідку від 13.02.2023 № 2 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), відповідно до якої складовими грошового забезпечення позивача є: посадовий оклад 5500,00 грн; надбавка за ранг (9 ранг) 200,00 грн; надбавка за вислугу років (50%) (за стаж державної служби 17 років) 2750,00 грн; усього 8450,00 грн.

Довідка від 13.02.2023 № 2 підписана керівником та головним бухгалтером Самбірської районної державної адміністрації.

17.05.2023 позивачу видана довідка № 19 про складові заробітної плати ОСОБА_1 для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), відповідно до якої складовими грошового забезпечення позивача є: посадовий оклад 6875,00 грн; надбавка за ранг (9 ранг) 200,00 грн; надбавка за вислугу років (50%) (за стаж державної служби 17 років) 3437,50 грн; усього 10512,00 грн.

Відповідно до супровідного листа від 17.05.2023 № 20, довідку від 17.05.2023 № 19 на заміну довідки від 13.02.2023 № 2 видано та підписано Головою комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій, що припиняються шляхом приєднання до Самбірської районної державної адміністрації у зв`язку із тим, що у довідці від 13.02.2023 № 2 допущена помилка, а саме у графі "посадовий оклад" та "надбавка за вислугу років" помилково не враховано підвищений посадовий оклад на 20% та інших складових заробітної плати, розрахованих відповідно до постанови КМУ від 11.08.1995 №648-95-п "Про умови оплати праці осіб, які працюють в гірських районах".

З метою здійснення перерахунку пенсії на підставі довідки від 17.05.2023 № 19, позивач 18.05.2023 звернувся до Головного управління ПФУ у Львівській області із відповідною заявою.

Рішенням від 25.05.2023 № 913280121291 Головне управління ПФУ у Львівській області відмовило позивачу у здійсненні перерахунку пенсії на підставі довідки від 17.05.2023 № 19, вказавши, що у довідках від 13.02.2023 № 2 та від 17.05.2023 № 19 є розбіжності. Також у рішенні вказано, що довідка від 17.05.2023 № 19 буде прийнята до розрахунку пенсії після надходження Акту зустрічної перевірки.

13.06.2023 за результатами проведення перевірки достовірності та обґрунтованості видачі довідки для призначення (перерахунку) пенсії відповідач склав Акт № 1300-6005-1/7234, яким зафіксовано наступне:

"…Довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) від 17.05.2023 №19 видано Головою комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій. Крім цього, на довідці від 17.05.2023 № 19 проставлено кутовий штами та гербову печатку Самбірської районної державної адміністрації. Довідка від 17.05.2023 № 19 видана ОСОБА_1 про те, що він працює (працював) у Турківській районній державній адміністрації на посаді провідного спеціаліста відділу освіти Турківської районної державної адміністрації, заробітна плата станом на лютий 2023 року становить: посадовий оклад - 6875 грн, надбавка за ранг (9 ранг) - 200,00 грн, надбавка за вислугу років (50%) за стаж державної служби 17 років - 3437,50 грн, а також зазначено, що довідка видана на підставі особових рахунків, платіжних відомостей або інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату за січень 2023 року.

Однак, станом на 17.05.2023 Турківська районна державна адміністрація знаходилася у стані припинення шляхом реорганізації, штатний розпис Турківської РДА на 2023 рік не затверджувався (відсутній), заробітна плата не нараховувалась.

Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства соціальної політики України "Про затвердження Порядку видачі довідок про заробітну плату для призначення пенсій окремим категоріям осіб у разі ліквідації державних органів, у яких особи працювали, а також перейменування (відсутності) їхніх посад" від 10.05.2017 № 750, у разі відсутності або перейменування в державному органі посади державної служби, що була останньою, яку особа займала на державній службі після 01 травня 2016 року, її посада визначається цим органом згідно з додатком 1 до цього Порядку або за відповідною категорією, підкатегорією з урахуванням юрисдикції державного органу. Довідка для призначення пенсії видається державним органом, в якому працювала особа, відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 622.

Відповідно до відомостей із підсистеми ІКІС ПФУ "Відомості з реєстру страхувальників" Турківська районна державна адміністрація припинена шляхом реорганізації 18.05.2023.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 "Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов?язків районних державних адміністрацій", Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" та Розпорядження Голови обласної державної адміністрації від 15.01.2021 № 25/0/5-21 "Про створення комісій з реорганізації районних державних адміністрацій" правонаступником Старосамбірської та Турківської районних державних адміністрацій Львівської області визначено Самбірську районну державну адміністрацію Львівської області.

Розпорядженням Голови Львівської обласної державної адміністрації від 27.05.2021 №424/0/5-21 затверджені зведені передавальні акти Старосамбірської районної державної адміністрації Львівської області (код ЄДРПОУ 04056411) та Турківської районної державної адміністрації Львівської області (код ЄДРПОУ 04055854) до правонаступника Самбірської районної державної адміністрації Львівської області (код ЄДРПОУ 04056322).

Рекомендовано Самбірській районній державній адміністрації Львівської області (із правами правонаступника Турківської державної адміністрації Львівської області) видати довідку про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років) згідно чинного законодавства".

Вважаючи дії відповідача щодо відмови у здійсненні перерахунку пенсії на підставі довідки від 17.05.2023 № 19 такими, що порушують право позивача на належний рівень пенсійного забезпечення, ОСОБА_1 звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд враховує наступні обставини та положення законодавства.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 46 Конституції України визначено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Принципи, правові та організаційні засади забезпечення публічної, професійної, політично неупередженої, ефективної, орієнтованої на громадян державної служби, яка функціонує в інтересах держави і суспільства, а також порядок реалізації громадянами України права рівного доступу до державної служби, що базується на їхніх особистих якостях та досягненнях визначає Закон України від 10.12.2015 № 889-VIII "Про державну службу" (далі - Закон № 889-VIII)

Порядок призначення пенсій згідно з Законом № 889-VIII затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 № 622 "Деякі питання пенсійного забезпечення окремих категорій осіб" (далі Порядок № 622).

Пунктом 4 Порядку № 622 передбачено, що пенсія державним службовцям призначається з дати звернення, але не раніше дати виникнення права, в розмірі 60 відсотків суми їх заробітної плати, до якої включаються всі види оплати праці, з якої сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, а особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, - заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та відповідного рангу за останнім місцем роботи на державній службі, до якої включаються всі види оплати праці, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування. При цьому:

посадовий оклад, надбавки за ранг та вислугу років враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби);

розмір виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення пенсії, визначається за вибором того, хто звернувся за пенсією, за будь-які 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією незалежно від наявності перерв починаючи з 1 травня 2016 року. Середньомісячна сума зазначених виплат за 60 календарних місяців визначається шляхом ділення загальної суми цих виплат на 60. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні;

у разі коли в осіб, зазначених в пункті 2 цього Порядку, станом на дату звернення немає 60 календарних місяців роботи на посаді державної служби підряд перед зверненням за пенсією починаючи з 1 травня 2016 року, середньомісячна сума виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років) визначається шляхом ділення загальної суми таких виплат за наявні місяці роботи починаючи з 1 травня 2016 року на кількість таких місяців. За бажанням особи неповні місяці роботи на посаді державної служби враховуються як повні. При цьому для державних службовців, які звернулися за призначенням пенсії у травні 2016 року, а також для осіб, які не працювали починаючи з 1 травня 2016 року на посадах державної служби, сума виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років) визначається з розрахунку таких виплат за травень 2016 року як за повний місяць;

матеріальна допомога та виплати, які нараховуються за період, що перевищує календарний місяць, враховуються в частині, що відповідає кількості місяців у розрахунковому періоді.

За бажанням осіб, які мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, і які на момент виходу на пенсію не перебувають на державній службі, розмір зазначених в абзацах третьому - п`ятому цього пункту виплат визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, але не раніше травня 2016 року, за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Тобто, для призначення пенсії позивачу, відповідно до статті приписів Закону № 889-VIII необхідно подати до органу пенсійного фонду, зокрема дві довідки: першу з зазначенням посадового окладу, надбавки за ранг та вислугу років, які враховуються в розмірах, установлених на день звернення за призначенням пенсії за останньою займаною посадою державної служби (або прирівняною до неї у разі відсутності у державному органі відповідних посад державної служби) та другу про розмір виплат (крім посадових окладів, надбавок за ранг та вислугу років), який визначається в середніх розмірах відносно визначених законодавством таких виплат за місяць, що передує місяцю звернення за призначенням пенсії, за відповідною (прирівняною) посадою (посадами) за останнім місцем роботи на державній службі.

Пунктом 5 Порядку № 622 передбачено, що форма довідки про заробітну плату, що подається для призначення пенсії державним службовцям, затверджується правлінням Пенсійного фонду України за погодженням із Мінсоцполітики.

Згідно із пунктом 6 Порядку № 662 у разі ліквідації державного органу довідку видає орган, який є правонаступником, а в разі його відсутності чи перейменування (відсутності) посад, у тому числі відсутності відповідних посад державної служби, довідка видається у порядку, встановленому Мінсоцполітики за погодженням із Нацдержслужбою.

Суд встановив, що відповідно до Додатку № 1 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1635-р "Перелік районних державних адміністрацій, що реорганізуються шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених постановою Верховної Ради від 17 липня 2020 року № 807-ІХ", Старосамбірська райдержадміністрація та Турківська райдержадміністрація реорганізуються шляхом приєднання до Самбірської райдержадміністрації.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1321 затверджений Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються (далі Порядок № 1321).

Відповідно до абз. 1 п. 7 Порядку № 1321 перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів - з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі - комісія з реорганізації).

Відповідно до витягу є Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних собі-підприємців та громадських формувань, що наявний у матеріалах справи, Самбірська районна державна адміністрація зареєстрована 08.09.1998.

Отже, зважаючи на приписи абзацу 1 пункту 7 Порядку № 1321, суд дійшов висновку, що приєднання Турківської райдержадміністрація до Самбірської районної державної адміністрації відбулося за умов існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів.

Окрім цього, згідно із розпорядженням Голови Львівської обласної державної адміністрації від 15.01.2021 № 25/05/5-21 "Про створення комісій з реорганізації районних державних адміінстрацій" правонаступником Старосамбірської та Турківської районних державних адміністрацій Львівської області визначено Самбірську району державну адміністрацію Львівської області.

Таким чином, з моменту утворення комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій, що припиняється здійснюється перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій до Самбірської районної державної адміністрації.

У постановах Верховного Суду від 22.01.2020 у справі № 2а-15057/09/2670 та від 10.09.2020 у справі № 420/5772/18 викладено правову позицію, згідно з якою публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва, під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок щодо відновлення порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід про перехід до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.

Отже, правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

Коли відбувається публічне правонаступництво, вирішальним є встановлення факту переходу повністю чи частково функцій (адміністративної компетенції) від одного суб`єкта владних повноважень до іншого, а не факту державної реєстрації припинення вибулого з публічних правовідносин суб`єкта владних повноважень як юридичної особи.

Отже, станом на день видачі позивачу довідки від 17.05.2023 № 19 повноваження Турківської районної державної адміністрації Львівської області були передані Самбірській районній державній адміністрації, у тому числі щодо видачі довідок про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця.

Суд встановив, що 13.02.2023 Самбірська районна державна адміністрація видала ОСОБА_1 довідку № 2 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років), а 17.05.2023 Голова комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської РДА видав довідку № 19 про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років).

Наведені обставини свідчать про порушення Головою комісії з реорганізації Турківської та Старосамбірської райдержадміністрацій абзацу 1 пункту 7 Порядку № 1321.

Таким чином, суд дійшов висновку про законність рішення від 25.05.2023 №913280121291 про відмову позивачу у перерахунку пенсії на підстав довідки від 17.05.2023 № 19, оскільки вказана довідка складена та підписана особою, до повноважень якої не належало видача довідки про складові заробітної плати для призначення пенсії державного службовця (посадовий оклад, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років).

Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

За таких обставин, суд відмовляє ОСОБА_1 у задоволенні позову.

Розподіл судових витрат суд не здійснює, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору на підставі п. 9 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір".

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 КАС України, суд

в и р і ш и в:

Відмовити ОСОБА_1 у задоволенні позовних вимог до Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити дії.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяКисильова Ольга Йосипівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2024
Оприлюднено11.11.2024
Номер документу122878144
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —380/452/24

Рішення від 06.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кисильова Ольга Йосипівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні