СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. КИЄВА
пр. № 1-кс/759/7926/24
ун. № 759/23504/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2024 року місто Київ
Слідчий суддя Святошинського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, подане в кримінальному провадженні за № 42024110000000285 від 08.08.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
У провадження слідчого судді надійшло клопотання прокурора Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, подане в кримінальному провадженні за № 42024110000000285 від 08.08.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України
Дане клопотання обґрунтовується тим, що Київською обласною прокуратуроюздійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням за № 42024110000000285 від 08.08.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
В ході проведення досудового розслідування встановлено, що на підставі рішення Козинської селищної ради від 29.08.2001 № 5/1 «Про надання та передачу в приватну власність земельних ділянок громадянам для будівництва та обслуговування індивідуальних житлових будинків та ведення особистого підсобного господарства» передано безкоштовно у приватну власність 90 громадянам земельні ділянки для будівництва і обслуговування індивідуальних житлових будинків та ведення особистого підсобного господарства в житловому мікрорайоні «Краєвид» в АДРЕСА_1 .
Також, установлено, що ОСОБА_4 на підставі Державного акту на право приватної власності на землю, cepiї Р3 № 313653, виданого 18.12.2003 Козинською селищною Радою народних депутатiв (Акт зареєстровано в книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 8995) набула право власності на земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022 та 3223155400:03:043:0393.
У подальшому, на підставі договору купівлі-продажу від 20.11.2020 № 1027 ОСОБА_4 відчужила на користь ОСОБА_5 земельну ділянку площею 0,2300 га з кадастровим номером 3223155400:03:043:0022 для ведення особистого селянського господарства в межах території житлового мікрорайону « АДРЕСА_1 .
Також, на підставі договору купівлі-продажу від 20.11.2020 № 1025 ОСОБА_4 відчужила на користь ОСОБА_5 земельну ділянку площею 0,1500 га з кадастровим номером 3223155400:03:043:0393 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в межах території житлового мікрорайону « АДРЕСА_1 .
Тобто, на даний час у власності ОСОБА_5 перебувають земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 для ведення особистого селянського господарства та для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка).
Наразі, в ході досудового розслідування встановлюється весь ланцюг цивільно-правових угод та обставин щодо відчужування земельних ділянок їх первинними набувачами (згідно рішення Козинською селищною радою від 29.08.2001 № 5/1) на користь третіх осіб, оскільки в ході досудового розслідування на даний час встановлено частково первинних власників ділянок, останніх власників ділянок, а також частково власників ділянок, що набували ділянки у первинних їх власників, змінювали конфігурації ділянок (шляхом подіуу і об`єднання) та в подальшому відчужували ділянки на користь наступних власників.
В ході огляду Національної кадастрової системи «Державний земельний кадастру» виявлено, що вищевказані земельні ділянки знаходяться в межах умовної прибережної захисної смуги.
В ході проведеного огляду із залученням сертифікованих спеціалістів-геодезистів ТОВ «Геоматичні рішення» здійснено заміри (визначено координати) лінії урізу води р. Дніпро відносно вказаних вище земельних ділянок.
Так, інформацією ТОВ «Геоматичні рішення» земельні ділянки із кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 знаходяться в межах 100 метрової прибережної захисної смуги річки Дніпро, що підтверджується відповідним листом товариства зі схемами розміщення земельних ділянок.
Згідно з положеннями ст. ст. 4, 6, 85, 88, 89 Водного кодексу України, до земель водного фонду належать землі, зайняті прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм.
Води (водні об`єкти) є виключно власністю народу України і надаються тільки у користування.
У тимчасове користування за погодженням з постійними користувачами земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення та берегових смуг водних шляхів можуть надаватися підприємствам, установам, організаціям, об`єднанням громадян, релігійним організаціям, громадянам України, іноземним юридичним та фізичним особам для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, а також для проведення науково-дослідних робіт.
Прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється: будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.
Згідно зі ст. ст. 59, 83, 84 Земельного кодексу України, до земель комунальної і державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись у власність замкнені природні водойми (загальною площею до 3 гектарів).
Громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, озера, водосховища, інші водойми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб (у тому числі рибництва (аквакультури), культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт, догляду, розміщення та обслуговування об`єктів портової інфраструктури і гідротехнічних споруд тощо, а також штучно створені земельні ділянки для будівництва та експлуатації об`єктів портової інфраструктури та інших об`єктів водного транспорту.
Відповідно до вимог ст. ст. 88, 89 Водного кодексу України, прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках всіх категорій земель, крім земель морського транспорту.
Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.
Прибережні захисні смуги є природоохоронною територією з режимом обмеженої господарської діяльності.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється: розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і залісення), а також садівництво та городництво; зберігання та застосування пестицидів і добрив; влаштування літніх таборів для худоби; будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів; миття та обслуговування транспортних засобів і техніки; влаштування звалищ сміття, гноєсховищ, накопичувачів рідких і твердих відходів виробництва, кладовищ, скотомогильників, полів фільтрації тощо; випалювання сухої рослинності або її залишків з порушенням порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Тобто, в межах прибережних захисних смуг відведення та використання земель для потреб ведення особистого селянського господарства та будівництва житлових будинків та індивідуального садівництва заборонено, при цьому органом місцевого самоврядування і органом виконавчої влади всупереч вимог земельного законодавства відведено у приватну власність дані земельні ділянки саме за рахунок земель водного фонду в межах прибережної захисної смуги річки Дніпро.
Земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 використовуються ОСОБА_5 для ведення особистого селянського господарства та для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в межах прибережної захисної смуги.
Згідно з вимогами чинного законодавства, в межах прибережних захисних смуг заборонено відведення та використання земель для потреб будівництва заборонено та ведення особистого селянського господарства, при цьому всупереч вимог земельного законодавства дані земельні ділянки відведено у приватну власність саме за рахунок земель водного фонду в межах прибережних захисних смуг р. Дніпро.
Відповідно до ст. 10 Водного кодексу України до відання сільських, селищних, міських та районних у містах рад у галузі регулювання водних відносин на їх території належить контроль за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів.
Згідно ст. ст. 12, 17-1 Закону України «Про охорону земель» до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі охорони земель на території сіл, селищ, міст належать установлення обмежень (обтяжень) у використанні, тимчасова заборона (зупинення) чи припинення використання земельної ділянки громадянами та юридичними особами в разі порушення ними вимог законодавства в галузі охорони земель.
Таким чином, вбачається, що Козинською селищною радою відведено у приватну власність земельні ділянки водного фонду всупереч вимог земельного законодавства.
Враховуючи, що земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 є предметом розслідування у даному кримінальному провадженні, оскільки містять на собі матеріальні сліди, що можуть підтвердити або спростувати факт їх відведення за рахунок земель водного фонду постановою прокурора у кримінальному провадженні зазначені земельні ділянки визнано речовими доказами у кримінальному провадженні.
Згідно ст. 98 Кримінального процесуального кодексу України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Згідно зі ст. 170 Кримінального процесуального кодексу України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
В даному випадку, земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району є об`єктом кримінально-протиправних дій, використовуються їх власниками та третіми особами (забудовниками) для будівництва протиправним шляхом всупереч вимогам чинного природоохоронного законодавства України.
Тобто, земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 повністю відповідають критеріям ст. 98 Кримінального процесуального кодексу України та є матеріальними об`єктами, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі є предметами, що були та є дотепер об`єктами кримінально протиправних дій, право на забудову яких набуто кримінально протиправним шляхом та отримано внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
У відповідності до ч. 1 ст. 131 Кримінального процесуального кодексу України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 131 Кримінального процесуального кодексу України передбачено, що одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна.
Враховуючи вищевикладене, з метою досягнення визначених у ст. 2 Кримінального процесуального кодексу України завдань кримінального провадження, збереження речових доказів, у досудового слідства виникла необхідність накладення арешту на земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393.
Частиною 11 ст. 170 Кримінального процесуального кодексу України встановлено, що заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Статтею 173 Кримінального процесуального кодексу України установлено, що під час вирішення питання про арешт майна слідчий суддя повинен, поряд з іншим, враховувати розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження та наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Згідно з положеннями ст. ст. 177, 179, 181, 182 Цивільного кодексу України об`єктами цивільних прав є речі, у тому числі гроші та цінні папери, інше майно, майнові права, результати робіт, послуги, результати інтелектуальної, творчої діяльності, інформація, а також інші матеріальні і нематеріальні блага.
До нерухомих речей (нерухоме майно, нерухомість) належать земельні ділянки, а також об`єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення.
Відповідно до ст. ст. 1, 27, 27-1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а також п. 41 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Для державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва подаються такі документи: документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об`єктом (у разі відсутності у Державному реєстрі прав зареєстрованого відповідного речового права на земельну ділянку); документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт (крім випадків, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва); документ, що містить опис об`єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об`єкта (крім випадків, коли такий документ внесено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва).
Для державної реєстрації права власності на новозбудований об`єкт нерухомого майна подаються: документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта; технічний паспорт на об`єкт нерухомого майна; документ, що підтверджує присвоєння об`єкту нерухомого майна адреси.
Таким чином, на даний час у зв`язку із подальшою незаконною забудовою зазначених земельних ділянок виникне право на державну реєстрацію права власності на об`єкти незавершеного будівництва, проведення на земельних ділянок будівельних робіт та подальшої реєстрації права власності на об`єкти завершеного будівництва, поділ чи об`єднання земельних ділянок, їх відчуження.
Такі дії безумовно призводять до зміни якісних характеристик земельних ділянок на яких здійснюється забудова, що визнані речовими доказами у кримінальному провадженні, а також реальних можливостей забудовника щодо реєстрації абсолютно нових об`єктів речових прав на вказаних вище земельних ділянках, скасуванню права на останню шляхом її поділу/об`єднання.
З огляду на викладене, накладення арешту на вказану земельну ділянку є необхідним, доцільним, розумним та співрозмірним обмеженням права власності та відповідає завданням кримінального провадження.
Враховуючи наведені факти, підставами для застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження - арешту майна, є сукупність отриманих під час досудового розслідування доказів, які прямо свідчать про факт незаконного набуття у приватну власність земель водного фонду та здійснення незаконної забудови.
Незастосування на даній стадії вказаного заходу забезпечення кримінального провадження створить умови для подальшого поділу та об`єднання земельних ділянок, їх відчуження на користь третіх осіб, здійснення дій щодо забудови земельних ділянок та подальшого введення збудованих об`єктів в експлуатацію, що призведене до унеможливлення збереження речових доказів, встановлення істини у кримінальному провадженні та притягнення винних осіб до кримінальної відповідальності.
Враховуючи, що дане клопотання не подавалося в порядку ч. 6 ст. 170 Кримінального процесуального кодексу України розмір шкоди не зазначено.
Таким чином, враховуючи положення ч. 5 ст. 173 Кримінального процесуального кодексу України в рамках даного кримінального провадження доцільно накласти арешт на земельні ділянки з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 в адміністративних межах Козинської селищної ради Обухівського району шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування ними, а також будівництва на них об`єктів нерухомості.
У судове засідання прокурор не з`явився, подав клопотання про розгляд за його відсутності, клопотання підтримує в повному обсязі та просить його задовольнити.
Клопотання розглядається на підставі ч. 2 ст. 172 КПК України без повідомлення власників майна, з метою забезпечення схоронності майна.
Дослідивши клопотання та копії матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим за наступних підстав.
Заслухавши думку прокурора, дослідивши клопотання та копії матеріалів, якими обґрунтовуються доводи клопотання, слідчий суддя вважає клопотання обґрунтованим за наступних підстав.
Під час судового розгляду встановлено, що Київською обласною прокуратуроюздійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням за № 42024110000000285 від 08.08.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.
Згідно з п. 3 постанови заступника начальника СУ ГУНП в Київській області ОСОБА_6 про визначення групи слідчих, які здійснюватимуть досудове розслідування у кримінальному провадженні та старшого слідчої групи, який керуватиме діями інших слідчих від 26.08.2024, місцем проведення досудового розслідування визначено за місцезнаходження відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУНП в Київській області, за адресою: місто Київ, вул. Святошинська, 2А.
Постановою слідчого у даному кримінальному провадженні від 05.11.2024 земельні ділянку з кадастровим номером 3223155400:03:043:0022, 3223155400:03:043:0393 визнано речовим доказом.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.
Згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Таким чином, дослідивши викладені у клопотанні доводи, надані матеріали, враховуючи відповідно до вимог ст. 173 КПК України наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, а також належність майна, на яке прокурор просить накласти арешт, яке буде використано як докази у кримінальному провадженні, з метою забезпечення збереження речових доказів, слідчий суддя дійшов до переконання про обґрунтованість заявлено клопотання про накладення арешту на земельні ділянки, що відповідають переслідуваним завданням кримінального провадження, відтак, клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання прокурора Київської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, подане в кримінальному провадженні за № 42024110000000285 від 08.08.2024, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України - задовольнити.
Накласти арешт на земельні ділянки, які розташовані в смт. Козин Обухівського району Київської області, а саме:
- земельна ділянка з кадастровим номером 3223155400:03:043:0022, яка належить на праві власності ОСОБА_5 (реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 );
- земельна ділянка з кадастровим номером 3223155400:03:043:0393, яка належить на праві власності ОСОБА_5 (реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ), шляхом заборони відчуження, розпорядження та користування ними, а також будівництва на них об`єктів нерухомості, як їх власниками, так і будь-якими іншими фізичними і юридичними особам.
Заборонити будь-яким суб`єктам державної реєстрації прав, визначених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», зокрема державним реєстраторам прав на нерухоме майно та органам державної реєстрації прав (в тому числі Міністерству юстиції України (ідентифікаційний код юридичної особи 00015622) та його територіальним органам, ДП Національні інформаційні системи (ідентифікаційний код юридичної особи 39787008) виконавчим органам сільських, селищних та міських рад, Київській, Севастопольській, міським, районним, районним у містах Києві і Севастополі державним адміністраціям, акредитованим суб`єктам, нотаріусам (державним та/або приватним), іншим особам та органам, які виконують функції державного реєстратора прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень») вчиняти будь-які реєстраційні дії, перелік яких міститься в Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», спрямовані на зміну, виникнення, перехід, припинення прав власності, реєстрацію обтяжень та арештів, реєструвати заяви в Єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в тому числі, але не обмежуючись, державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень на нерухоме майно, відкриття та/або закриття розділів в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а також вносити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно записи про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень, записи про скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, зміни до таких записів щодо земельних ділянок з кадастровими номерами 3223155400:03:043:0022 та 3223155400:03:043:0393, що перебувають у власності ОСОБА_5 (реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 ).
Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, представник юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Святошинський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2024 |
Оприлюднено | 12.11.2024 |
Номер документу | 122920025 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Святошинський районний суд міста Києва
Васильєва К. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні