Ухвала
від 11.11.2024 по справі 544/2540/24
ПИРЯТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 544/2540/24

1-кс/544/422/2024

УХВАЛА

іменем України

11 листорада 2024 року м. Пирятин

Слідчий суддя Пирятинського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду м. Пирятина по вул. Ярмаркова, 17, клопотання слідчого СВ відділення поліції № 1 Лубенського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Полтавській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Пирятинського відділу Лубенської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів,

у с т а н о в и л а :

Слідчий СВ відділення поліції № 1 Лубенського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Полтавській області ОСОБА_5 , за погодженням прокурора Пирятинського відділу Лубенської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_6 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання обґрунтовує тим, що 07.09.2023 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі Лікарня) в особі директора ОСОБА_7 (Замовник) та малим приватним будівельно-ремонтним підприємством «ІНФОРМАЦІЯ_2» (далі - МПБРП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») в особі директора ОСОБА_8 (Виконавець) укладено Договір надання послуг №174 «Поточний ремонт східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 497 980,50 грн. з ПДВ.

01.02.2021 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Споживач) в особі директора ОСОБА_7 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Постачальник») в особі директора ОСОБА_9 укладено Договір про постачання електричної енергії Споживачу від 01.02.2021 №22210097 на суму 1 227 171,00 грн.

01.03.2023 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Споживач) в особі директора ОСОБА_7 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Постачальник») в особі директора ОСОБА_10 укладено Договір про постачання електричної енергії Споживачу від 01.03.2023 №2202/46 на суму 2 087 985,58 грн.

Відповідно до Акту ІНФОРМАЦІЯ_5 від 21.06.2024 № 201604-28/19, складеного за результатами планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2021 по 31.03.2024, встановлено наступне:

-внаслідок завищення вартості наданих послуг МПБРП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з «Поточного ремонту східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » на виконання умов договору від 07.09.2023 №174, зокрема внаслідок порушення вимог п. 2.5 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», п. 2.6 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», необгрунтованого використання підвищувального коефіцієнту до умов виконання робіт, Лікарні завдано збитків на суму 54 127,24 грн. Внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в на виконання умов договору від 07.09.2023 №174, вартості робіт та витрат, що фактично не виконані, Лікарні завдано збитків на суму 95 028,15 грн. Загальна сума завданих збитків складає 149155,39 грн.;

-внаслідок порушення вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Договору від 01.02.2021 №22210097, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок внесення зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі додаткових угод до Договору від 01.04.2021 №3, від 05.05.2021 №4, від 29.10.2021 №7, від 30.11.2021 №9, від 01.12.2021 №10 без обґрунтування та без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку та від 30.09.2021 №6, від 29.10.2021 №7, від 30.11.2021 №9, від 01.12.2021 №10 із перевищенням максимального ліміту щодо зміни ціни визначеної в Договорі, Лікарні завдано збитків у вигляді зайво (надмірно) сплачених коштів на користь TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » упродовж березня 2021 - квітня 2022 року на суму 327 575,42 грн. з урахуванням ПДВ.;

- внаслідок порушення вимог п.п. 2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та умов Договору від 01.03.2023 №2202/46, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », внаслідок внесення зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі додаткової угоди до Договору від 08.08.2023 №6 без обґрунтування та без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, Лікарні завдано збитків у вигляді зайво (надмірно) сплачених коштів на користь TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » упродовж липня - грудня 2023 року на суму 150 198,82 грн. з урахуванням ПДВ.

У зв`язку із вищевикладеним, з метою перевірки порушень, виявлених спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_5 під час ревізії та з метою використання для проведення ряду судових експертиз, у тому числі почеркознавчих, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу та вилученні оригіналів документів, що стосуються вищевказаних закупівель робіт/послуг та товарів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме:

-що стосуються надання послуг малим приватним будівельно- ремонтним підприємством «ІНФОРМАЦІЯ_2» з поточного ремонту східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » за Договором від 07.09.2023 №174, а саме: Договір 07.09.2023 №174 з додатками, акти прийняття виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-3) за вказаним Договором;

-що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: Договір від 01.02.2021 №22210097 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, платіжні документи щодо оплати поставленого товару;

-що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.03.2023 №2202/46, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме: Договір від 01.03.2023 №2202/46 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором 01.03.2023 №2202/46, платіжні документи щодо оплати поставленого товару;

- документи, що містять рукописні записи та підписи директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , датовані за період 2020 - 2024 p.p., які не стосуються укладання та виконання вказаних Договорів (не менше ніж по 10 документів за кожний рік);

- посадові інструкції директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , що діяли в період з 01.01.2021 по 31.12.2023.

Встановлено, що такі документи перебувають у володінні Замовника робіт та послуг (Споживача товарів) - Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 .

Слідчий у судове засідання не з`явився, просив слухати клопотання без його участі, та задовольнити його з підстав наведених в ньому.

Представник Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив. Неприбуття вказаної особи не є перешкодою для розгляду даного клопотання відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України.

Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, приходжу до наступних висновків.

Слідчим суддею установлено, що 07.09.2023 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі Лікарня) в особі директора ОСОБА_7 (Замовник) та малим приватним будівельно-ремонтним підприємством «ІНФОРМАЦІЯ_2» (далі - МПБРП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») в особі директора ОСОБА_8 (Виконавець) укладено Договір надання послуг №174 «Поточний ремонт східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » на суму 497 980,50 грн. з ПДВ. 01.02.2021 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Споживач) в особі директора ОСОБА_7 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (Постачальник») в особі директора ОСОБА_9 укладено Договір про постачання електричної енергії Споживачу від 01.02.2021 №22210097 на суму 1 227 171,00 грн. 01.03.2023 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Споживач) в особі директора ОСОБА_7 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Постачальник») в особі директора ОСОБА_10 укладено Договір про постачання електричної енергії Споживачу від 01.03.2023 №2202/46 на суму 2 087 985,58 грн. Відповідно до Акту ІНФОРМАЦІЯ_5 від 21.06.2024 № 201604-28/19, складеного за результатами планової виїзної ревізії окремих питань фінансово- господарської діяльності Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2021 по 31.03.2024, встановлено наступне: внаслідок завищення вартості наданих послуг МПБРП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з «Поточного ремонту східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » на виконання умов договору від 07.09.2023 №174, зокрема внаслідок порушення вимог п. 2.5 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування», п. 2.6 Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи», необгрунтованого використання підвищувального коефіцієнту до умов виконання робіт, Лікарні завдано збитків на суму 54 127,24 грн. Внаслідок включення до актів приймання виконаних будівельних робіт ф. КБ-2в на виконання умов договору від 07.09.2023 №174, вартості робіт та витрат, що фактично не виконані, Лікарні завдано збитків на суму 95 028,15 грн. Загальна сума завданих збитків складає 149155,39 грн.; внаслідок порушення вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Договору від 01.02.2021 №22210097, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок внесення зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі додаткових угод до Договору від 01.04.2021 №3, від 05.05.2021 №4, від 29.10.2021 №7, від 30.11.2021 №9, від 01.12.2021 №10 без обґрунтування та без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку та від 30.09.2021 №6, від 29.10.2021 №7, від 30.11.2021 №9, від 01.12.2021 №10 із перевищенням максимального ліміту щодо зміни ціни визначеної в Договорі, Лікарні завдано збитків у вигляді зайво (надмірно) сплачених коштів на користь TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 » упродовж березня 2021 - квітня 2022 року на суму 327 575,42 грн. з урахуванням ПДВ.; - внаслідок порушення вимог п.п. 2 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та умов Договору від 01.03.2023 №2202/46, укладеного між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », внаслідок внесення зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару на підставі додаткової угоди до Договору від 08.08.2023 №6 без обґрунтування та без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, Лікарні завдано збитків у вигляді зайво (надмірно) сплачених коштів на користь TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » упродовж липня - грудня 2023 року на суму 150 198,82 грн. з урахуванням ПДВ. У зв`язку із вищевикладеним, з метою перевірки порушень, виявлених спеціалістами ІНФОРМАЦІЯ_5 під час ревізії та з метою використання для проведення ряду судових експертиз, у тому числі почеркознавчих, у органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу та вилученні оригіналів документів, що стосуються вищевказаних закупівель робіт/послуг та товарів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: що стосуються надання послуг малим приватним будівельно- ремонтним підприємством «ІНФОРМАЦІЯ_2» з поточного ремонту східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » за Договором від 07.09.2023 №174, а саме: Договір 07.09.2023 №174 з додатками, акти прийняття виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-3) за вказаним Договором; що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: Договір від 01.02.2021 №22210097 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, платіжні документи щодо оплати поставленого товару; що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.03.2023 №2202/46, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме: Договір від 01.03.2023 №2202/46 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором 01.03.2023 №2202/46, платіжні документи щодо оплати поставленого товару; документи, що містять рукописні записи та підписи директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , датовані за період 2020 - 2024 p.p., які не стосуються укладання та виконання вказаних Договорів (не менше ніж по 10 документів за кожний рік); посадові інструкції директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , що діяли в період з 01.01.2021 по 31.12.2023. Вказані вище документи мають важливе значення для забезпечення повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження, адже в них містяться необхідні відомості про надання товарів та послуг згідно умов вищевказаних договорів. Розміщені в таких документах відомості є необхідними, в тому числі для їх врахування під час проведення експертних досліджень, спрямованих на встановлення збитків та розмірів таких збитків, спричинених місцевому бюджету. Крім того, розміщені у документах відомості можуть підтверджувати факти вчинення кримінального правопорушення, дозволять в повному об`ємі дослідити діяльність суб`єктів для подальшого аналізу та оцінки мотивів та підстав вчинення кримінального правопорушення, нададуть можливість встановити осіб, які вчинили злочин та дії яких створили умови для його вчинення. Встановлено, що такі документи перебувають у володінні Замовника робіт та послуг (Споживача товарів) - Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 .

Відповідно до ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім вказаних обставин доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Статтею 164 КПК України передбачено, що в ухвалі слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів має бути зазначено: строк дії ухвали, який не може перевищувати двох місяців з дня постановлення ухвали, за виключенням ухвал, постановлених на виконання вимог частини другої статті 562 цього Кодексу.

Документи, клопотання про тимчасовий доступ до яких заявив слідчий, у відповідності до п. 3 ч. 1 ст. 162 КПК України, містять охоронювану законом таємницю, конфіденційну інформацію, у тому числі таку, що містить комерційну таємницю.

У поданому клопотанні слідчим обґрунтовано доведено, що вказані документи у сукупності з іншими доказами мають доказове значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами довести ці обставини неможливо.

Крім того, є достатньо підстав вважати, що вказані у клопотанні слідчого документи знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 ).

Згідно із ч. 7 ст. 163 КПК слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

У поданому клопотанні слідчим відділення поліції № 1 Лубенського районного відділу поліції ГУНП в Полтавській області обґрунтовано доведено, що вказані документи у сукупності з іншими документами мають доказове значення для встановлення всіх обставин кримінального провадження за №42024172040000049 від 23.07.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

За таких обставин клопотання слідчого відділення поліції № 1 Лубенського районного відділу поліції ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів підлягає задоволенню.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 159, 163-165, 309 КПК України, слідчий суддя,

п о с т а н о в и в:

Клопотання слідчого СВ відділення поліції № 1 Лубенського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції в Полтавській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором Пирятинського відділу Лубенської окружної прокуратури Полтавської області ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні за №42024172040000049 від 23.07.2024, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати слідчому СВ відділення поліції №1 Лубенського районного відділу поліції ГУНП в Полтавській області майору поліції ОСОБА_11 , а також слідчим, які входять до складу групи слідчих у даному кримінальному провадженні: ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , дозвіл на проведення тимчасового доступу з можливістю вилучення оригіналів таких документів, виготовлення та вилучення їх копій, що знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична та фактична адреса: АДРЕСА_1 ), зокрема наступних документів:

-що стосуються надання послуг Малим приватним будівельно- ремонтним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з поточного ремонту східців з облаштуванням пандусів до стаціонарних відділень КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 » за Договором від 07.09.2023 №174, а саме: Договір 07.09.2023 №174 з додатками, акти прийняття виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-3) за вказаним Договором;

-що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: Договір від 01.02.2021 №22210097 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором від 01.02.2021 №22210097, платіжні документи щодо оплати поставленого товару;

-що стосуються закупівлі електричної енергії за Договором від 01.03.2023 №2202/46, укладеним між КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а саме: Договір від 01.03.2023 №2202/46 з додатками, усі без винятку Додаткові угоди до договору з додатками, документи щодо листування між Постачальником та Споживачем з приводу укладання додаткових угод та збільшення ціни за одиницю товару, документи щодо обґрунтування та підтвердження коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено додаткові угоди на збільшення ціни, акти постачання електричної енергії за Договором 01.03.2023 №2202/46, платіжні документи щодо оплати поставленого товару;

- документи, що містять рукописні записи та підписи директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , датовані за період 2020 - 2024 p.p., які не стосуються укладання та виконання вказаних Договорів (не менше ніж по 10 документів за кожний рік);

- посадові інструкції директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_7 , що діяли в період з 01.01.2021 по 31.12.2023.

Зобов`язати уповноважених осіб КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » надати доступ до оригіналів зазначених документів з можливістю їх вилучення, виготовлення та вилучення їх копії негайно після пред`явлення ухвали до виконання.

Строк дії ухвали - до 11 грудня 2024 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

СудПирятинський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення11.11.2024
Оприлюднено13.11.2024
Номер документу122932893
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —544/2540/24

Ухвала від 11.11.2024

Кримінальне

Пирятинський районний суд Полтавської області

Ощинська Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні