Рішення
від 08.11.2024 по справі 711/7062/24
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Придніпровський районний суд м.Черкаси

Справа № 711/7062/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Заочне

08 листопада 2024 року Придніпровський районний суд м. Черкаси в складі:

головуючого судді Кондрацька Н.М.

за участі секретаря судового засідання Мелещенко О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження в залі суду в м. Черкаси цивільну справу за позовом Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 про стягнення заборгованості за послуги з вивезення твердих побутових відходів, -

в с т а н о в и в :

Позивач КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради звернулося до Придніпровського районного суду м.Черкаси з позовом до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 про стягнення заборгованості за послуги з вивезення твердих побутових відходів.

Свої вимоги мотивує тим, що згідно з рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради №252 від 01.03.2011 «Про доповнення рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 31.10.2007 №1480 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг населенню м.Черкаси», КП «Черкаська служба чистоти»ЧМР визначено виконавцем послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» № 1070 від 10.12.2008 виконавчий комітет Черкаської міської ради своїм рішенням № 564 від 29.05.2015 ввів у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.Черкаси, в якому визнав надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.

04.06.2015 між КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР та виконавчим комітетом Черкаської міської ради був укладений Договір на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси. 02.03.2020 до даного Договору між тими ж сторонами підписана Додаткова угода № 1, відповідно до якої термін дії Договору від 04.06.2015 продовжено до 31.05.2025.

На виконання вимог ст.ст. 26, 32, 33 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-ІХ рішенням Черкаської міської ради № 45-14 від 15.08.2023 комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради визначено адміністратором послуги з управління побутовими відходами на території міста Черкаси та покладено обов`язок, по забезпеченню функціонування муніципальної системи управління побутовими відходами.

Пунктом 24 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 835 від 08.08.2023 визначено, що послуги надаються споживачеві згідно із умовами договору, по укладаються на підставі типових договорів «Про надання послуги з управління побутовими відходами» відповідно до норм статтей 13 та 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема шляхом укладання індивідуального договору (Публічний договір приєднання).

На виконання вимог Закону України «Про відходи», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» зазначений договір опублікований на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua та сайті Комунального Підприємства «Черкаська служба чистоти» www.chistota.ck.ua, тобто оприлюднений в установленому діючим законодавством порядку.

До цього часу КП «Черкаська служба чистоти» послуги з вивезення твердих побутових відходів надавалися відповідно до Публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 17.04.2013; Публічного Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами 2021 року, які було доведено до відома споживачів шляхом публікації в офіційному друкованому засобі масової інформації- газеті «Місто» № 5 від 17.04.2013 та газеті «Черкаський край» № 37 від 15.09.2021, та розміщений у мережі Інтернет на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua.

Таким чином, договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Черкаси є укладеним з моменту, коли споживач акцептував пропозицію офертанта у формі конклюдентних дій та не висловив заперечень проти договору.

Зазначає, що КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР належним чином виконує взяті на себе зобов`язання за Договором від 04.06.2015. на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси та здійснює вивезення твердих побутових відходів згідно з графіком.

Відповідачі є власниками (співвласниками, наймачами) та зареєстровані у квартирі АДРЕСА_1 , яка знаходиться у багатоквартирному будинку. Особовий рахунок № НОМЕР_1 відкрито на ім`я ОСОБА_1 . Таким чином зареєстровані особи є споживачами послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Черкаси.

Послуги відповідачам з вивезення твердих побутових відходів надаються щоденно, місце складування відходів відбувається з контейнерного майданчика, який розміщений біля житлового будинку.

Плата за надані комунальні послуги, в тому числі, послуги з вивезення твердих побутових відходів, нараховується щомісячно, відповідно до встановлених тарифів, затверджених органом місцевого самоврядування Черкаської міської ради.

Проте, у порушення зобов`язання щодо оплати за послуги з вивезення твердих побутових відходів відповідачі не здійснюють оплату, тому за період з 01.03.2011 по 31.07.2024 у них виникла заборгованість перед позивачем, яка складає 20096,40 грн. Неналежне виконання відповідачами зобов`язань по договору порушує право позивача на одержання плати за надані послуги в установлений законом та визначений договором строк.

З урахуванням існуючого боргу позивач, керуючись нормою статті 625 ЦК України, нараховував інфляційні збитки за прострочення грошового зобов`язання за період з 01.03.2011 року по 31.07.2024 (період прострочення та непогашення заборгованості), які становлять 4236,04 грн. Також позивачем нараховано 3% річних від простроченої суми, що становить 489,41 грн.

Таким чином, звернувшись до суду, позивач просить стягнути солідарно з відповідачів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 на користь позивача заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів станом на 31.07.2024 у сумі 20096,40 грн., інфляційні у сумі 4236,04 грн. та 3% річних - 489,41 грн., а також витрати по сплаті судового збору у сумі 3028грн. 00коп. покласти на відповідачів.

Ухвалою суду від 13.09.2024 відкрито провадження по справі за вказаним позовом та призначено її до судового розгляду у порядку спрощеного позовного провадження із повідомленням сторін.

У судове засідання представник позивача не з`явилася, до початку до суду надала заяву, у якій просилила розгляд справи проводити без участі їхнього представника, позовні вимоги підтримала у повному обсязі та не заперечувала щодо ухвалення заочного рішення.

Відповідачі у судове засідання не з`явилися, будучи належним чином повідомленими про час та місце судового засідання, про причини своєї неявки суд не повідомили, відзив на позов не подали.

Справу розглянуто за правилами заочного розгляду передбаченими ст. 280-282 ЦПК України за відсутності відповідача, повідомленого у встановленому законом порядку про дату, час і місце судового засідання, який не з`явився в судове засідання без повідомлення причин, не подав відзиву проти позову, а представник позивача не заперечує проти такого порядку розгляду справи.

Суд, враховуючи думку представника позивача, дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи в їх сукупності, всебічно, повно та об`єктивно перевіривши обставини, на яких вони ґрунтуються у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, суд встановив такі обставини та дійшов до відповідних висновків.

Згідно ст. 4 ЦПК України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.

Статтею 13 ЦПК України встановлено, що суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Відповідно до положень ст. ст. 12, 81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками процесу. Доказування не може ґрунтуватись на припущеннях.

Цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов`язковим для неї. Виконання цивільних обов`язків забезпечується засобами заохочення та відповідальністю, які встановлені договором або актом цивільного законодавства. Особа може бути звільнена від цивільного обов`язку або його виконання у випадках, встановлених договором або актами цивільного законодавства (ст. 14 ЦК України).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено у судовому засіданні, відповідно до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради № 252 від 01.03.2011 «Про доповнення рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 31.10.2007 № 1480 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг населенню м.Черкаси», КП«Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради визначено виконавцем послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» №1070 від 10.12.2008 та на підставі рішення Черкаської міської ради від 19.08.2014 №2-61 «Про визначення послуги з вивезення побутових відходів, як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах» та протоколу № 2 від 26.05.2025 оцінки конкурсних пропозицій на проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Черкаси, виконавчий комітет Черкаської міської ради своїм рішенням №564 від 29.05.2015 ввів у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.Черкаси, в якому визнав надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.

Між КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради та виконавчим комітетом Черкаської міської ради 04.06.2015 укладений Договір на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси.

Крім того, 02.03.2020 між тими ж сторонами підписана Додаткова угода №1 до вказаного вище Договору, відповідно до якої, термін дії Договору від 04.06.2015 продовжено до 31.05.2025.

На виконання вимог ст.ст. 26, 32, 33 Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-ІХ рішенням Черкаської міської ради № 45-14 від 15.08.2023 комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради визначено адміністратором послуги з управління побутовими відходами на території міста Черкаси та покладено обов`язок, по забезпеченню функціонування муніцинальної системи управління побутовими відходами.

Пунктом 24 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 835 від 08.08.2023 визначено, що послуги надаються споживачеві згідно із умовами договору, по укладаються на підставі типових договорів «Про надання послуги з управління побутовими відходами» відповідно до норм статтей 13 та 14 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема шляхом укладання індивідуального договору (Публічний договір приєднання).

На виконання вимог Закону України «Про відходи», Закону України «Про житлово-комунальні послуги» зазначений договір опублікований на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua та сайті Комунального Підприємства «Черкаська служба чистоти» www.chistota.ck.ua, тобто оприлюднений в установленому діючим законодавством порядку.

До цього часу КП «Черкаська служба чистоти» послуги з вивезення твердих побутових відходів надавалися відповідно до Публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 17.04.2013; Публічного Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами 2021 року, які було доведено до відома споживачів шляхом публікації в офіційному друкованому засобі масової інформації - газеті «Місто» № 5 від 17.04.2013 та газеті «Черкаський край» № 37 від 15.09.2021, та розміщений у мережі Інтернет на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua.

Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Черкаси є укладеним з моменту, коли споживач акцептував пропозицію офертанта у формі конклюдентних дій та не висловив заперечень проти договору.

Розділом ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 30.07.2012р. № 390 визначено механізм доведення до відома споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад. Зокрема, відповідно до абз. 5 п. 2.5 даного Порядку, суб`єктами господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів до відома споживачів доводиться така інформація, шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб`єкта господарювання (за наявності) та, за необхідності, на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування, балансоутримувачів багатоквартирних будинків.

Судом встановлено, що заперечень з боку споживачів (відповідачів) не надходило, тому відповідно до норм чинного законодавства Договір вважається укладеним.

З моменту надання позивачем споживачам послуг з вивезення твердих побутових відходів, відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» між сторонами виникли правовідносини, які полягають у виконанні споживачем зобов`язання щодо своєчасної та повної оплати спожитих послуг.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09листопада 2017 року № 2189-VІІІ - житлово-комунальні послуги- це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.

До житлово-комунальних послуг належать, зокрема, комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами п. 2 ч. 1 ст.5 цього Закону). Права та обов`язки споживача визначені у статті 7 згаданого Закону.

Частиною першою статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV (у редакції, що чинна до дії вище вказаного Закону, тобто й на час виниклих правовідносин) визначено, що житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 1 Закону № 1875-ІV споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються зокрема й на: комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньо-будинкових систем), газопостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо).

Як зазначено у статті 19 згаданого Закону, відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем.

Статтями 20, 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (№1875-ІV) визначено права та обов`язки споживача й виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, правом споживача є одержання вчасно та відповідної якості житлово-комунальних послуг згідно з законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг, а обов`язком споживача - є укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово-комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом. Обов`язком виконавця- надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення із споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV, плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору, розмір плати за комунальні послуги розраховується, виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.

Крім того, згідно із ч. ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» № 2454-VІІІ від 07 червня 2018 року, в редакції, що чинна з 09 червня 2018 року, споживач здійснює оплату за спожиті житлово-комунальні послуги щомісяця, якщо інший порядок та строки не визначені відповідним договором. Споживач не звільняється від оплати житлово-комунальних послуг, отриманих ним до укладення відповідного договору. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у житлі споживача, користуються нарівні зі споживачем усіма житлово-комунальними послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов`язаннями з оплати житлово-комунальних послуг (ч.3 ст.9 Закону).

Так, КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради належним чином виконує взяті на себе зобов`язання за Договором від 04.06.2015 на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси та здійснює вивезення твердих побутових відходів згідно з визначеним графіком.

Як вбачається з матеріалів справи, за адресою: АДРЕСА_2 , зареєстровані відповідачі, що підтверджується відомостями з Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Черкаської міської ради, отриманої судом на запити від 12.09.2024.

За вказаною адресою відповідачі отримують послуги з вивезення твердих побутових відходів від КП «Черкаська служба чистоти» Черкаська служба чистоти (відкритий о/р НОМЕР_1 на ім`я ОСОБА_1 ), але ухиляються від перерахування щомісячної оплати за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів, про що свідчить наданий позивачем розрахунок заборгованості.

Оскільки відповідачі своєчасно не вносили плату за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів, в зв`язку з цим у них утворилася заборгованість за період з 01.03.2011 по 31.07.2024 на загальну суму 20096 грн. 40коп., що підтверджується відомостями з особового рахунку по оплаті за житлово-комунальні послуги за вказаний період станом на 04.09.2024 по о/р НОМЕР_1 (абонент ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_2 ), заперечень проти якого відповідачами до суду не надано.

Суд звертає увагу на те, що споживач зобов`язаний оплатити житлово-комунальні послуги, якщо він фактично користувався ними. Крім того, якщо споживач не відмовляється від оплати послуг, а оспорює об`єм наданих житлово-комунальних послуг виконавцем або їх якість, у справі повинні бути певні акти претензії, як докази спростування заявленої суми стягнення. До таких висновків дійшов Верховний Суд у постанові по справі № 210/5796/16-ц від 18.03.2019.

Також суд вважає, що правовідносини, які виникли між сторонами, є грошовим зобов`язанням, в якому, серед інших прав і обов`язків сторін, на боржників покладено виключно певний цивільно-правовий обов`язок з оплати отриманих житлово-комунальних послуг, якому кореспондує право вимоги кредитора (частина першастатті 509 ЦК України)- вимагати сплати грошей за надані послуги.

У разі солідарного обов`язку боржників (солідарних боржників) кредитор має право вимагати виконання обов`язку частково або в повному обсязі як від усіх боржників разом, так і від будь-кого з них окремо. Кредитор, який одержав виконання обов`язку не в повному обсязі від одного із солідарних боржників, має право вимагати недоодержане від решти солідарних боржників. Солідарні боржники залишаються зобов`язаними доти, доки їхній обов`язок не буде виконаний у повному обсязі (ч.ч. 1, 2 ст. 543 ЦК України).

За таких обставин, оцінивши докази надані позивачем, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради підлягають до задоволення, оскільки встановлено, що позивач є надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Черкаси, ним були надані відповідні послуги відповідачам, як споживачам таких послуг, наведені ним розрахунки розміру боргу здійснені за встановленими тарифами та не спростовані відповідачами, а тому до стягнення з відповідачів підлягає заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів у сумі 20096,40 грн.

Крім того, відповідно до ч.1 ст.625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Згідно розрахунків наведених позивачем, інфляційні збитки за період прострочення платежів з 01.03.2011 31.07.2024 становлять 4236,04 грн. та 3% річних у сумі 489,41 грн.

Разом з тим, суд звертає увагу, у наведених розрахунках позивачем враховано положення Постанови Кабінету Міністрів України № 206 від 05.03.2022 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» якими визначено, що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №64 «Про введення воєнного стану в Україні», до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги, вказана постанова набрала чинності з дня її опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року. Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 через агресію російської федерації проти України введено воєнний стан, який в подальшому було продовжено до сьогодні.

Тобто, на період дії в Україні воєнного, надзвичайного стану відповідач звільняється від сплати інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги, які були нараховані з 24 лютого 2022 року.

Окрім цього, постановою Кабінету Міністрів України № 1405 від 29.12.2023, яка набрала чинності 30.12.2023, було внесено зміни у постанову Кабінету Міністрів України № 206 від 05.03.2022 та установлено, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення плати за житлово-комунальні послуги населенням (у тому числі населенням, що проживає у будинках, де створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельні (житлові) кооперативи або яким послуги надаються управителем чи іншою уповноваженою співвласниками особою за колективним договором) в територіальних громадах, що розташовані на територіях, на яких ведуться бойові дії (територіях можливих бойових дій, активних бойових дій, активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси) або тимчасово окупованих Російською Федерацією, відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (до дати припинення можливості бойових дій, завершення бойових дій, завершення тимчасової окупації), або якщо нерухоме майно споживача було пошкоджено внаслідок воєнних (бойових) дій за умови інформування про такі випадки відповідного виконавця комунальної послуги.

Так як місто Черкаси та Черкаська область до категорії вказаних територій не належать, тому згідно розрахунку інфляційних збитків та трьох відсотків річних, доданих позивачем до позову вказані нарахування не здійснювалися з лютого 2022 року по січень 2024 року.

Таким чином, на думку суду, розрахунок інфляційних збитків у сумі 4236,04 грн. та трьох відсотків річних у сумі 489,41 грн., наданих позивачем, знайшли своє підтвердження під час судового розгляду та на думку суду, підлягають до стягнення у солідарному порядку з відповідачів на користь позивача.

Крім того, відповідно до ст. 141 ЦПК України та Закону України «Про судовий збір», суд вважає за необхідне стягнути з відповідачів на користь позивача судовий збір в розмірі 3028,00 грн., сплачений ним при зверненні до суду, у рівних частках по 336,44 грн. з кожного.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 4, 5, 12-13, 76-84, 89, 141, 164, 223, 259, 264-265, 268, 280-282, 353, 354 ЦПК України суд,-

у х в а л и в:

Позовні вимоги Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 про стягнення заборгованості за послуги з вивезення твердих побутових відходів - задовольнити.

Стягнути солідарно з ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_9 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ) на користь Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (18003, м.Черкаси, вул. Івана Мазепи (колишня вул. Чайковського), буд. 117, код ЄДРПОУ 03328652) заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів за період з 01.03.2011 по 31.07.2024 у сумі 20096,40 грн., інфляційні збитки у сумі 4236,04 грн. та три відсотки річних у сумі 489,41 грн., а всього 24821,85 грн.

Стягнути в рівних частках із ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_9 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП у матеріалах справи відсутній, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 ) на користь Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (18003, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117, код ЄДРПОУ 03328652, р/р НОМЕР_2 , МФО 305299, Банк: КБ ГРУ Приватбанк) судовий збір у розмірі 3028,00 грн., по 336 грн. 44 коп. з кожного.

Заяву про перегляд заочного рішення може бути подано протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Учасник справи, якому повне заочне рішення суду не було вручене у день його проголошення, має право на поновлення пропущеного строку на подання заяви про його перегляд якщо така заява подана протягом двадцяти днів з дня вручення йому повного заочного рішення суду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до Черкаського апеляційного суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст судового рішення складено 08.11.2024.

Головуючий: Н. М. Кондрацька

СудПридніпровський районний суд м.Черкас
Дата ухвалення рішення08.11.2024
Оприлюднено18.11.2024
Номер документу123005411
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із житлових відносин, з них про стягнення плати за користування житлом

Судовий реєстр по справі —711/7062/24

Рішення від 08.11.2024

Цивільне

Придніпровський районний суд м.Черкас

Кондрацька Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні