Ухвала
від 31.10.2024 по справі 127/35601/24
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа 127/35601/24

Провадження 1-кс/127/15353/24

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 жовтня 2024 року м. Вінниця

Слідчий суддя Вінницького міського суду Вінницької області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні заступника начальника відділу Вінницької обласної прокуратури ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно, за відсутності фіксації судового розгляду технічними засобами, -

ВСТАНОВИВ:

Заступник начальника відділу Вінницької обласної прокуратури ОСОБА_3 звернувся до Вінницького міського суду Вінницької області з клопотанням про арешт майна.

Клопотання мотивовано тим, що проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженні № 42024022130000007 від 17.01.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191 КК України, у зв`язку із чим у органу досудового розслідування постала необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді накладення арешту на майно.

Досудовим розслідуванням встановлено, що Досудове розслідування проводиться за фактами привласнення бюджетних коштів службовими особами Жмеринської міської ради Вінницької області за попередньою змовою із уповноваженими представниками ТОВ«БМП-Майстер» ЄДРПОУ 43258398, в ході укладання та виконання умов договору про проведення робіт із утримання вулично-дорожньої мережі.

Так, 11.12.2023 управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради укладено прямий договір №308 «Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області» з ТОВ«БМП-Майстер» ЄДРПОУ 43258398, на суму 1 699 598 грн. (додатковою угодою №1 від 21.12.2023 року суму договору змінено на 1 444 408 грн.).

Державною казначейською службою України у Жмеринському районі та м. Жмеринці Вінницької області 27.12.2023 року здійснено перерахунок грошових коштів у сумі 1 444 408 грн. на рахунок ТОВ«БМП-Майстер» ЄДРПОУ 43258398 на підставі акту виконаних робіт №1 від 25.12.2023, який був підписаний та завірений начальником Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради.

Крім того, на підставі протоколу №1 від 07.01.2024 «Позачергового засідання комісії з питань ТЕБ та НС Жмеринської міської ради» 08.01.2024 управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради укладено прямий договір №4 «Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області» з ТОВ«БМП-Майстер» ЄДРПОУ 43258398 на суму 1 703 808 грн.

Однак, обсяг виконаних робіт не відповідає дійсності, а закупівля технічної солі та відсіву здійснювалася за завищеними цінами.

Зокрема, відповідно до отриманого висновку судової товарознавчої експертизи ринкова вартість відсіву у період укладання вищевказаних договорів складала 179грн за 1 тонну з врахуванням доставки в межах Вінницької області, а відповідно до договорів укладеними управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради вартість складала 600 грн за тону.

Крім того, за результатами аналітичного дослідження ГУ ДПС у Вінницькій області № 46/02-32-08-00-13/43258398 від 16.09.2024 матеріалами дослідження-встановлено факти, які можуть бути пов`язані з легалізацією незаконно одержаних доходів, а саме ймовірне привласнення посадовими особами ТОВ «БМП-Майстер» (код ЄДРПОУ 43258398) бюджетних коштів в результаті завищення вартості послуг з утримання вулично-дорожньої мережі м.Жмеринка Вінницької області на суму 1 371430, 14 грн. під час проведення публічної закупівлі, замовником якої виступав суб`єкт господарювання комунальної форми власності - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (код ЄДРПОУ 25509242), внаслідок придбання послуг будівельної спецтхніки та матеріалів за завищеними цінами.

Ухвалою слідчого судді Вінницького міського суду від 18.10.2024 справа №127/34321/24 надано дозвіл на проведення обшуку в службових приміщеннях Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради ЄДРПОУ 25509242 за адресою: м. Жмеринка, Вінницької області, вул. Центральна, 4.

25.10.2024 в ході санкціонованого обшуку у кабінеті № 3 Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради за вищевказаною адресою, виявлено та вилучено наступне:

- Договір №4 від 08.01.2024 на 6 арк.;

- Договірна ціна на будівництво Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області, що здійснюється в 2024 році на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;

- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 до договору №4 від 08.01.2024 на 9 арк.;

- Дефектний акт до договору №4 від 08.01.2024 на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису по договору №4 від 08.01.2024 на 2 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису по договору №4 від 08.01.2024 на 2 арк.;

- Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №6 від 08.01.2024 на 2 арк.;

- Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік на 2 арк.;

- Протокол №1 позачергового засідання комісії з питань ТБ та НС Жмеринської міської територіальної громади від 7 січня 2024 на 2 арк.;

- Наказ №1 від 08.01.2024 1 арк.;

- Копія Гідрометеорологічних умов на період з 05 по 09 січня 2024 на 1 арк.;

- Платіжна інструкція №1 від 19.01.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 20.01.2024 на 1 арк.;

- Рахунок на оплату №1 від січня 2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2024 на 1 арк.;

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період за січень 2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;

- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості на Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 6 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;на 2 арк.;

- Лист обгрунтування до акту приймання виконаних робіт №04/01/1 від 16.01.2024 на 2 арк.

- Вказані документи поміщено до спеціального пакету НПУ СУ №PSP2250215.

- Договір №308 від 11.12.2023 на 6 арк.;

- Звіт про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-18-021246-а на 1 арк.;

- Договірна ціна до договору №308 від 11.12.2023 на 2 арк.;

- Локальний кошторис на будівельні роботи до договору №308 від 11.12.2023 на 5 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису по договору №308 від 11.12.2023 на 2 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису по договору №308 від 11.12.2023 на 3 арк.;

- Повідомлення про внесення мін до договору про закупівлю UA-2023-12-18-021246-а на 1 арк.;

- Додаткова угода №1 від 21.12.2023 до договору №308 від 11.12.2023 на 1 арк.;

- Пропозиція щодо внесення змін до договору про закупівлю від 21 грудня 2023 на 3 арк.;

- Договірна ціна на будівництво Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області, що здійснюється в 2023 році на 2 арк;

- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

- Дефектний акт до договору №308 від 11.12.2023 на 1 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

- Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №86 від 11.12.2023 на 3 арк.;

- Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік на 1 арк.;

- Підстави для здійснення закупівлі Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 3 арк.;

- Платіжна інструкція №282 від 26.12.2023 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 27.12.2023 на 2 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 на 1 арк.;

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період за грудень 2023 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

- Вказані документи поміщено до спеціального пакету НПУ СУ №PSP2250214.

- Договір №25 від 04.03.2024 на 6 арк.;

- Договірна ціна на будівництво Послуги з прибирання та підмітань вулиць м.Жмеринка, смт. Браїлів, що здійснюється в 2024 році на 2 арк.;

- Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн. Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Кошторисний розрахунок,№п-137 на 1 арк.;

- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 8 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Дефектний акт на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Звіт про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-09-013281-а від 06.03.2024 на 2 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 1 арк.;

- Акт приймання виконаних будівельних робіт за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №23 від 05.04.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 06.04.2024 на 1 арк.;

- Платіжна інструкція №18 від 26.03.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 27.03.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 1 арк.;

- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт а період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №30 від 26.04.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 27.04.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 1 арк.;

- Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №36 від 08.05.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 09.05.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 26.04.2024 по 30.04.2024 на 1 арк.;

- Акт №б/н приймання виконаних будівельних робіт а період з 26.04.2024 по 30.04.2024 на 3 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.05.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №53 від 06.06.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 07.06.2024 на 2 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 1 арк.;

- Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №71 від 08.07.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 10.07.2024 на 2 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 1 арк.;

- Акт №7 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 3 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №81 від 08.08.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 09.08.2024 на 1 арк.;

- Рахунок на оплату №8 від 2024р. на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.07.2024 по 31.07.2024 на 1 арк.;

- Акт №4 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.07.2024 по 31.07.2024 на 3 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №96 від 09.09.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 10.09.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.08.2024 по 31.08.2024 на 1 арк.;

- Акт №5 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.08.2024 по 31.08.2024 на 3 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.08.2024 по 31.08.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №104 від 08.10.2024 на 1 арк.;

- Рахунок на оплату №10 від 30.09.2024 на 1 арк.;

- Виписка з рахунку за 10.09.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.09.2024 по 30.09.2024 на 1 арк.;

- Акт №7 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.09.2024 по 30.09.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.09.2024 по 30.09.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Платіжна інструкція №108 від 22.10.2024 на 1 арк.;

- Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 1 арк.;

- Акт №10 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 4 арк.;

- Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 2 арк.;

- Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.

Вказані документи поміщено до спеціального пакету НПУ СУ №QYH0176077.

Зазначені вище вилучені документи відповідно до ст. 98 КПК України, являються речовими доказами, оскільки безпосередньо містять сліди злочину та можуть бути використані під час проведення судових експертиз, інших слідчих дій та бути використаними як доказ факту чи обставин, що встановлюються у вказаному кримінальному провадженні.

Відповідно до ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Арешт майна допускається з метою забезпечення:

1) збереження речових доказів;

2) спеціальної конфіскації;

3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи;

4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Враховуючи, що вилучені в ході проведення обшуку документи мають у кримінальному провадженні значення речових доказів, а також можуть бути використані при проведенні експертиз, з метою забезпечення можливої конфіскації майна, сплати витрат за проведенні експертиз, з метою запобігання можливості їх приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження виникла необхідність у накладенні на вказані документи арешту, а тому керуючись вимогами п. 2 ч. 2 ст. 40, п. 7. ч. 2. ст. 131, ст. 132, ч. 2 ст. 167, ст. 170, ст. 171 КПК України, а тому, прокурор просив клопотання задовольнити.

Прокурор в судове засідання не з`явився. Подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність, вимоги клопотання підтримав у повному обсязі.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, дійшов висновку, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Враховуючи наведене, судовий розгляд клопотання здійснювався за відсутності фіксації судового процесу технічними засобами.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Згідно ч. 1 ст. 173 КПК України слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Враховуючи, що вищезазначене майно являється джерелом доказів, при дослідженні яких необхідно буде встановити наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження, а також в подальшому виникне необхідність у проведенні ряду експертиз, слідчий суддя приходить до висновку, що прокурором доведено необхідність накладення арешту на речі, які вилучені під час проведення 25.10.2024 санкціонованого обшуку в Управлінні житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради ЄДРПОУ 25509242 за адресою: АДРЕСА_1 , оскільки вони мають значення речового доказу та доведено наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 КПК України, а тому клопотання про арешт майна є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. 131, 132, 170, 171, 172, 173, 309 КПК України, слідчий суддя -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання процесуального керівника у кримінальному провадженні заступника начальника відділу Вінницької обласної прокуратури ОСОБА_3 задовольнити.

Накласти арешт на майно вилучене в ході проведення санкціонованого обшуку в Управлінні житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради ЄДРПОУ 25509242 за адресою: м. Жмеринка, Вінницької області, вул. Центральна, 4, а саме:

1.Договір №4 від 08.01.2024 на 6 арк.;

?Договірна ціна на будівництво Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області, що здійснюється в 2024 році на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;

?Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 до договору №4 від 08.01.2024 на 9 арк.;

?Дефектний акт до договору №4 від 08.01.2024 на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису по договору №4 від 08.01.2024 на 2 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису по договору №4 від 08.01.2024 на 2 арк.;

?Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №6 від 08.01.2024 на 2 арк.;

?Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік на 2 арк.;

?Протокол №1 позачергового засідання комісії з питань ТБ та НС Жмеринської міської територіальної громади від 7 січня 2024 на 2 арк.;

?Наказ №1 від 08.01.2024 1 арк.;

?Копія Гідрометеорологічних умов на період з 05 по 09 січня 2024 на 1 арк.;

?Платіжна інструкція №1 від 19.01.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 20.01.2024 на 1 арк.;

?Рахунок на оплату №1 від січня 2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за січень 2024 на 1 арк.;

?Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за січень 2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період за січень 2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;

?Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості на Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 6 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка, Вінницької області на 1 арк.;на 2 арк.;

?Лист обгрунтування до акту приймання виконаних робіт №04/01/1 від 16.01.2024 на 2 арк.

2.Договір №308 від 11.12.2023 на 6 арк.;

?Звіт про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель UA-2023-12-18-021246-а на 1 арк.;

?Договірна ціна до договору №308 від 11.12.2023 на 2 арк.;

?Локальний кошторис на будівельні роботи до договору №308 від 11.12.2023 на 5 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису по договору №308 від 11.12.2023 на 2 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису по договору №308 від 11.12.2023 на 3 арк.;

?Повідомлення про внесення мін до договору про закупівлю UA-2023-12-18-021246-а на 1 арк.;

?Додаткова угода №1 від 21.12.2023 до договору №308 від 11.12.2023 на 1 арк.;

?Пропозиція щодо внесення змін до договору про закупівлю від 21 грудня 2023 на 3 арк.;

?Договірна ціна на будівництво Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області, що здійснюється в 2023 році на 2 арк;

?Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м.Жмеринка Вінницької області на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

?Дефектний акт до договору №308 від 11.12.2023 на 1 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

?Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №86 від 11.12.2023 на 3арк.;

?Зміни до річного плану закупівель на 2023 рік на 1 арк.;

?Підстави для здійснення закупівлі Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 3 арк.;

?Платіжна інструкція №282 від 26.12.2023 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 27.12.2023 на 2 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2023 на 1 арк.;

?Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2023 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період за грудень 2023 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги із зимового утримання вулично-дорожньої мережі м. Жмеринка Вінницької області на 2 арк.;

3.Договір №25 від 04.03.2024 на 6 арк.;

?Договірна ціна на будівництво Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів, що здійснюється в 2024 році на 2 арк.;

?Розрахунки №№1-4 Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис. грн. Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Кошторисний розрахунок,№п-137 на 1 арк.;

?Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 8 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Дефектний акт на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Звіт про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-09-013281-а від 06.03.2024 на 2 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 1 арк.;

?Акт приймання виконаних будівельних робіт за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 18.03.2024 по 31.03.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №23 від 05.04.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 06.04.2024 на 1 арк.;

?Платіжна інструкція №18 від 26.03.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 27.03.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 1 арк.;

?Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт а період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 04.03.2024 по 17.03.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №30 від 26.04.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 27.04.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 1 арк.;

?Акт №3 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.04.2024 по 25.04.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №36 від 08.05.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 09.05.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 26.04.2024 по 30.04.2024 на 1 арк.;

?Акт №б/н приймання виконаних будівельних робіт а період з 26.04.2024 по 30.04.2024 на 3 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.05.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №53 від 06.06.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 07.06.2024 на 2 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 1 арк.;

?Акт №2 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.05.2024 по 31.05.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №71 від 08.07.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 10.07.2024 на 2 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 1 арк.;

?Акт №7 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 3 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №81 від 08.08.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 09.08.2024 на 1 арк.;

?Рахунок на оплату №8 від 2024р. на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.07.2024 по 31.07.2024 на 1 арк.;

?Акт №4 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.07.2024 по 31.07.2024 ;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.06.2024 по 30.06.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м.Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №96 від 09.09.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 10.09.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.08.2024 по 31.08.2024 на 1 арк.;

?Акт №5 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.08.2024 по 31.08.2024;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.08.2024 по 31.08.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №104 від 08.10.2024 на 1 арк.;

?Рахунок на оплату №10 від 30.09.2024 на 1 арк.;

?Виписка з рахунку за 10.09.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.09.2024 по 30.09.2024 на 1 арк.;

?Акт №7 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.09.2024 по 30.09.2024;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.09.2024 по 30.09.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м.Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Платіжна інструкція №108 від 22.10.2024 на 1 арк.;

?Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати а період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 1 арк.;

?Акт №10 приймання виконаних будівельних робіт а період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 4 арк.;

?Підсумкова відомість ресурсів за період з 01.10.2024 по 15.10.2024 на 2 арк.;

?Загальновиробничі витрати на будову Послуги з прибирання та підмітань вулиць м.Жмеринка, смт. Браїлів на 1 арк.;

?Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на Послуги з прибирання та підмітань вулиць м. Жмеринка, смт. Браїлів на 2 арк.;

?Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.

Виконання ухвали доручити процесуальному керівнику у кримінальному провадженні заступнику начальника відділу Вінницької обласної прокуратури ОСОБА_3 .

На ухвалу судді може бути подана апеляція протягом п`яти діб з дня її винесення до Вінницького апеляційного суду.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення31.10.2024
Оприлюднено18.11.2024
Номер документу123006163
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/35601/24

Ухвала від 31.10.2024

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Каленяк Р. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні