Постанова
від 31.10.2024 по справі 758/14180/23
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 758/14180/23

№ апеляційного провадження: 33/824/3400/2024

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 жовтня 2024 року м. Київ

Суддя Київського апеляційного суду Слюсар Т.А., розглянувши справу про адміністративне правопорушення за апеляційною скаргою ОСОБА_1 в інтересах Енергетичної митниці на постанову Подільського районного суду м. Києва від 14 травня 2024 року під головуванням судді Казмиренко Л.В., щодо притягнення ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , директора товариства з обмеженою відповідальністю «ОСОІЛ» до адміністративної відповідальності, за ч. 1. ст. 483 Митного кодексу України,-

У С Т А Н О В И Л А :

Відповідно до протоколу про порушення митних правил №0281/90300/23 від 04 жовтня 2023 року через пункт пропуску 16 грудня 2022 року «Ягодин - Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з Латвійської Республіки на митну територію України на адресу ТОВ «ОСОІЛ» (станом на дату складення протоколу - Україна, 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, буд. 1, код ЄДРПОУ 40242647) ввезено товар «Gasoline» вагою 21,290 тон, у кількості 28,643 тис. л при 15о С, вартістю 17 713,28 Євро.

Переміщення товару через митний кордон України було здійснено на підставі наступних документів: товаротранспортна накладна CMR від 13 грудня 2022 року №LV-CWD-131222/01; рахунок (commercial invoice) від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245»; сертифікат якості від 04.11.2022 №160855_4783502; зовнішньоекономічний контракт від 31 жовтня 2022 року №CWD-OS-12/2022 та доповнення до нього від 13 грудня 2022 року № 7.

Згідно з відомостями, зазначеними в наданих до митних органів документах, на митну територію України ввезено товар «Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» походженням з Литва.

З метою підтвердження назви товару до митних органів надано (commercial invoice) від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245».

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 228:2012+А1:2017.

Відповідно до умов зазначеного зовнішньоекономічного контракту, продавцем та відправником товару виступає латвійське підприємство SIA CWD (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем та покупцем є ТОВ «ОСОІЛ».

Зазначений товар 17 грудня 2022 року агентом з митного оформлення ФОП ОСОБА_3 відповідно до договору про надання послуг по декларуванню та митному оформленню вантажів від 27 травня 2022 року № 27/05/2022 був заявлений до митного оформлення та випущений у вільний обіг у відділі митного оформлення «Львів» митного поста «Західний» Енергетичної митниці за митною декларацією типу «ІМ 40 ТН» № 22UA903050051203U0.

Згідно умов контракту від 31 жовтня 2022 року №CWD-OS-12/2022, укладеного між ТОВ «ОСОІЛ» в особі директора ОСОБА_2 (покупець) та латвійським підприємством «SIA CWD» в особі директора ОСОБА_4 (продавець), продавець зобов`язується передати у власність, а покупець оплатити та прийняти світлі нафтопродукти. Якість товару підтверджується сертифікатом якості, виданим продавцем.

Відповідно до вимог ст. 198 Митного кодексу України митному органу в пункті пропуску через державний кордон України згідно із статтею 335 цього Кодексу подаються документи, що містять відомості про товари, достатні для їх ідентифікації.

Нормами ст. 335 Митного кодексу України встановлено, що під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник залежно від виду транспорту, яким здійснюється перевезення товарів, надають митному органу в паперовій або електронній формі документи та відомості зокрема, що підтверджують дотримання обмежень, які виникають у зв`язку із застосуванням захисних заходів. Незалежно від виду транспорту, яким здійснюється переміщення товарів, під час прибуття товарів у пункт пропуску через державний кордон України надаються документи (відомості) або їх реквізити, у тому числі засобами інформаційних технологій (або у вигляді електронного документа), які підтверджують дотримання заборон та/або обмежень згідно із законами України.

Постановами Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» та від 09 квітня 2022 року № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації.

Відповідно до положень пункту 8 розділу «Вимоги щодо обігу палива на ринку» Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 927 (далі Технічний регламент), «кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива».

Пунктом 5 Технічного регламенту до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів передбачено введення в обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з російської федерації та республіки білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території російської федерації та республіки білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є російська федерація та республіка білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб`єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (бензин автомобільний) або їх аналогів.

З метою дотримання вищезазначених заборон та обмежень, посадовими особами ТОВ «ОСОІЛ» під час переміщення товару через митний кордон України до митних органів, з метою підтвердження відомостей про фізико-хімічні показники товару, відповідності нафтопродукту стандартам EN 228 (бензин автомобільний) і його ідентифікації, надано документ про якість, а саме сертифікат (паспорт) якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, який містить відповідні штампи (печатки) заводу виробника - «Orlen Lietuva».

Також з метою підтвердження виробництва зазначеного товару в Литовській Республіці до митних органів України надано декларації про походження товару (заява про країну походження товару, зроблена у зв`язку з вивезенням товару виробником, продавцем, експортером (постачальником) або іншою компетентною особою на комерційному рахунку чи будь-якому іншому документі, який стосується товару, а саме рахунок-фактура від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, в яких зазначено, що країна походження товару - Литва.

З метою здійснення перевірки законності ввезення товару ««Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2» на митну територію України з наданням сертифікату (паспорту) якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, в тому числі ввезеного товару за митною декларацією від 17 грудня 2022 року №22UA903050051203U0 Енергетичною митницею листом від 17 січня 2023 року №7.6-3/7.6-20.1/26/4/159 були направлені проекти запитів до митних органів Латвійської та Литовської Республік.

Відповідно до інформації та копій документів, наданих митними органами Латвійської Республіки (лист Держмитслужби від 15 червня 2023 року № 26/26-04/7.6/1430) відправником товару є латвійське підприємство «SIA CWD» (VIENIBAS GATVE 109.RIGA, LV1058 reg. NO. 51503013461), одержувачем товару в Україні є ТОВ «ОСОІЛ», відвантаження товару безпосередньо здійснювало підприємство SIA PARS TERMINALS, яке являється вільною зоною та має дозвіл авторизованого вантажовідправника.

Крім того повідомлено, що товар (бензин А92) завантажений на судно «Manas» в Естонській Республіці (порт Мууга) та доставлений в Рижський порт і розміщений на зберігання на території вільної зони SIA «Pars Terminals» з наданням суднових маніфестів від 22 травня 2022 року та від 26 травня 2022 року, відповідно до яких переміщувався товар «Gasoline Regular Euro 92».

Також митними органами Латвійської Республіки надано документи, в тому числі і рахунок (INVOICE) від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, в якому у графі «найменування/опис» товару відсутній запис «regular 95, Light, 3, II (D/E)», відсутня графа «KN code 27101245», та зазначено країна походження Європейський Союз.

Відповідно договору про надання послуг по декларуванню та митному оформленню вантажів від 27 травня 2022 року № 27/05/2022, замовник ТОВ «ОСОІЛ» надає виконавцю ФО-П ОСОБА_5 всі необхідні документи для митного оформлення товару. Згідно з п.п. 4.2 зазначеного договору, Замовник несе повну відповідальність згідно законодавства України за достовірність інформації про заявлений вантаж у наданих Виконавцю документах.

Отже, з метою дотримання встановлених законодавством України з питань митної справи заборон та обмежень, ідентифікації товару при його переміщенні через митний кордон України, директором ТОВ «ОСОІЛ» гр. ОСОБА_2 було надано митним органам документи, а саме сертифікат якості від 04 листопада 2022 року № 160855_4783502, що містить відомості про фізико-хімічні показники товару та рахунок (INVOICE) від 13.12.2022 №BP598/2022 (в якому у графі «найменування/опис» заявлено «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245») що містить відомості щодо найменування товару, які не відповідають відомостям про товар, в частині марки товару (бензин А92) наданої митними органами Латвійської Республіки.

Постановою Подільського районного суду м. Києва від 14 травня 2024 року провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч. 1 ст. 483 МК України закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

В апеляційній скарзі ОСОБА_1 в інтересах Енергетичної митниці просить постанову Подільського районного суду м. Києва від 14 травня 2024 року скасувати та прийняти нову постанову, якою ОСОБА_2 визнати винним в порушенні митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що інформація та документи, надані митними органами Латвійської Республіки листом від 20 травня 2023 року №VID4.4/15.1.2/7279 є належним доказом того, що директор ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 надав митному органу сертифікат якості від 04 листопада 2022 року № 160855_4783502, який є єдиним документом, що містить відомості про фізико-хімічні показники, які впливають на класифікацію товару, ввів в обіг на території України бензин марки 92 (нижчої якості та вартості) під виглядом бензину марки 95, який є дорожчим на ринку України у порівнянні з бензином марки 92 на підставі документів, що містять неправдиві відомості.

Вказує, що сертифікат якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, який був наданий митним органам України є єдиним документом, що містить відомості про фізико-хімічні характеристики товару, у відповідності до яких можливо ідентифікувати та класифікувати товар: віднесення його до марки 95 та відповідно до коду згідно з УКТ ЗЕД.

Скаржник вказує, що директор ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 (імпортер) чітко розумів та усвідомлював характер протиправної дії (надання митному органу сертифікату якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, який є єдиним документом, що містить відомості про фізико-хімічні показники, які впливають на класифікацію товару, ввів в обіг на території України від виробника до споживача бензин марки 92 під виглядом бензину 95) та свідомо припускав настання шкідливих наслідків (складання протоколу про ПМП, завдання шкоди населенню, державі).

У запереченнях на апеляційну скаргу адвокат Кононенко О.С. в інтересах ОСОБА_2 просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову Подільського районного суду м. Києва від 14 травня 2024 року залишити без змін.

У судовому засіданні представник ОСОБА_2 - адвоката Гречка Л.П. заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив залишити постанову без змін.

Перевіривши матеріали справи про адміністративне правопорушення, проаналізувавши доводи апеляційної скарги, суд дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 318 МК України митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Під час переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України декларант, уповноважена ним особа або перевізник подає митному органу документи та відомості, необхідні для митного контролю, передбачені ст. 335 МК України.

Згідно положень ч. 8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Так, відповідно до ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

Тобто при складанні протоколу про порушення митних правил враховуються ознаки складу правопорушення, які мають узгоджуватись з диспозицією статті, до відповідальності за якою притягується особа. У іншому випадку відсутність однієї із ознак складу правопорушення виключає можливість притягнення особи до відповідальності.

Згідно з ч. 1 ст. 483 МК України відповідальність настає за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Безпосереднім об`єктом посягання при вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 483 МК України, є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Суб`єктивна сторона вказаного правопорушення характеризується прямим умислом, тобто усвідомленням особою, яка вчинила правопорушення характеру незаконного переміщення товарів через митну територію України.

Не можна вважати порушенням митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України (п. 6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03 червня 2005 року № 8 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил»).

При цьому, що стосується використання документів, то необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. Тобто ті, що подаються митному органу на кордоні та є підставою для пропуску товару на митну територію України.

Відповідно до ст. 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Відповідно до ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

З аналізу вказаних правових норм статей 486 та 487 МК України, а також статей 2, 9, 11 КУпАП підставою для визнання особи винною в порушенні митних правил, як різновиду адміністративного правопорушення, є встановлення у вчиненому нею діянні всіх ознак складу такого правопорушення, в тому числі ознак суб`єктивної та об`єктивної сторони складу правопорушення.

Усі вказані елементи складу адміністративного правопорушення є неподільним цілим. Наявність цих елементів обов`язкова для кваліфікації конкретного діяння, як адміністративного проступку. Якщо хоча б один з них відсутній, або не відповідає вимогам, що передбачені відповідною статтею глави 68 МК України, вказане діяння не є порушенням митних правил.

З матеріалів справи вбачається, між SIA CWD, Латвія, продавець та LLC «OSOIL», Україна, Покупець, укладено Контракт № CWD-OS-12/2022 від 31 жовтня 2022 року купівлі-продажу нафтопродуктів.

Переміщення товару через митний кордон України було здійснено на підставі наступних документів: товаротранспортна накладна CMR від 13 грудня 2022 року №LV-CWD-131222/01; рахунок (commercial invoice) від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245»; сертифікат якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502; зовнішньоекономічний контракт від 31 жовтня 2022 року № CWD-OS-12/2022 та доповнення до нього від 13 грудня 2022 року № 7.

Матеріалами справи не доведено переміщення директором ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 з приховуванням від митного контролю шляхом надання до митного органу як підстави для переміщення документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товару, а також неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару.

Відповідно до справи, на митну територію України ввезено товар «Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228, з технічними характеристиками: масова частка сірки-3,6мг/кг, октанове число, яке визначається по дослідному методу (RON) - 95,2», здійснювалося на виконання умов Контракту від 31 жовтня 2022 року № CWD-OS-12/2022 з доповненнями до нього.

З метою підтвердження назви товару до митних органів надано (commercial invoice) від 13 грудня 2022 року №BP 598/2022, із зазначеною назвою товару як «Gasoline regular 95, Light, 3, II (D/E), KN code 27101245».

Відповідно до відомостей зазначених в сертифікаті (паспорті) якості від 04 листопада 2022 року №160855_4783502, товар виготовлений підприємством Public Company «Orlen Lietuva» та відповідає вимогам (стандарту) LST EN 228:2012+А1:2017.

Установлено, що за умов Контракту обов`язок отримати в компетентних органах сертифікат якості на партію товару та надати його перевізнику для перевезення, а також обов`язок виставити/оформити скласти рахунок фактуру на партію товару покладений на продавця товару - компанію SIA CWD.

Матеріалами справи не доведено факт отримання директором ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 у відповідних компетентних органах заявленого сертифікату, а також вчинення ним будь-яких дій, спрямованих на отримання, складання товаросупровідних, комерційних документів, пов`язаних з експортом заявлених нафтопродуктів, що прямували через митний кордон на виконання умов укладеного ним контракту з іноземною компанією.

Відповідно до справи, ТОВ «ОСОІЛ» є покупцем товару й долученими до матеріалів доказами не доведено вчинення ним жодних дій щодо отримання, складання документів, пов`язаних з експортом з території Європейського Союзу.

Згідно відомостей графи 5 долученої до справи CMR від 13/12/2023 № LV-CWD-131222/01, саме перевізнику товару було передано рахунок-фактуру № ВР598/2022, сертифікат якості № 160855-4783502, а також міститься посилання на експортну митну декларацію країни-відправника.

З огляду на викладене, посилання скаржника на те, що при переміщенні 06 грудня 2022 року та 11 грудня 2022 року товару «бензин Преміум 95» іншими субєктами ЗЕД надавався той самий сертифікат якості від 04 листопада 2022 року, а митний брокер під час митного оформлення зазначив про ввезення на територію України нафтопродуктів, одержаних з бітумінізованих порід з октановим числом 92,4 не є належним доказом вини директора ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 , як покупця у наданні продавцем товару під час його переміщення через митний кордон заявленого сертифікату№160855_4783502.

Установлено, що партія товару «Нафтопродукти, одержані з бітумінозних порід (мінералів), легкі дистиляти, бензин EN228» яка слідувала на адресу ТОВ «ОСОІЛ» була ввезена з території Європейського Союзу, зокрема Латвійської Республіки.

У розумінні положень ст. 280 КУПАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення, окрім іншого, підлягає встановленню чи було вчинено адміністративне правопорушення і чи винна дана особа в його вчиненні.

Матеріалами справи доведено, що всі документи надавалися компанією SIA CWD, як продавцем, у тому числі й сертифікат якості, тоді як директор ТОВ «ОСОІЛ» ОСОБА_2 був кінцевим отримувачем товару, що виключає висновки про наявність в його діях, як покупця, умислу на переміщення товару через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу як підстави переміщення товару, документів, що містять неправдиві відомості.

3rідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи

Таким чином, постанова суду першої інстанції відповідає вимогам закону, підстав для її скасування суд апеляційної інстанції не вбачає, у зв`язку з чим приходить до висновку про залишення апеляційної скарги без задоволення, а оскаржуваної постанови без змін.

Керуючись ст.294 КУпАП, ст. 458, 483 МК України, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах Енергетичної митниці залишити без задоволення.

Постанову Подільського районного суду м. Києва від 14 травня 2024 року, якою провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч. 1 ст. 483 МК України закрито у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили негайно після її винесення, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Суддя Т.А. Слюсар

СудКиївський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення31.10.2024
Оприлюднено18.11.2024
Номер документу123014648
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —758/14180/23

Постанова від 31.10.2024

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Слюсар Тетяна Андріївна

Постанова від 14.05.2024

Адмінправопорушення

Подільський районний суд міста Києва

Казмиренко Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні