Рішення
від 14.11.2024 по справі 300/8250/21
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"14" листопада 2024 р. справа № 300/8250/21

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Біньковської Н.В.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Захід Опт Транс» до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Захід Опт Транс» звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, Державної податкової служби України, відповідно до змісту якого просить: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Івано-Франківській області №34569/44314882 від 02.12.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної №126 від 08.11.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №126 від 08.11.2021 днем її подання на реєстрацію; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Івано-Франківській області № 3440369/44314882 від 30.11.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної №189 від 31.10.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №189 від 31.10.2021 днем її подання на реєстрацію; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Івано-Франківській області № 3440313/44314882 від 30.11.2021 року про відмову у реєстрації податкової накладної №190 від 26.10.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №190 від 26.10.2021 днем її подання на реєстрацію; визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Івано-Франківській області № 3456964/44314882 від 02.12.2021 про відмову у реєстрації податкової накладної № 125 від 04.11.2021; зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №125 від 04.11.2021 днем її подання на реєстрацію.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що контролюючим органом протиправно і безпідставно відмовлено в реєстрації податкових накладних №125 від 04.11.2021, №126 від 08.11.2021, №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021. В квитанціях про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних зазначено лише загальне посилання на відповідність критерію платника податку критерію ризиковості без зазначення конкретної інформації щодо ризиковості платника податку, достатньої для зупинення податкових накладних, а також відсутній перелік документів, які необхідно подати для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Реєстрі. Просить позов задовольнити.

Відповідачі скористалися правом подання відзиву на позов, в якому стосовно задоволення позовних вимог заперечують. Зазначають, що причиною відмови в реєстрації податкових накладних є надання платником копій документів, складених із порушенням законодавства. Податкові накладні №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021 складені з порушенням, оскільки згідно із проведеного аналізу зареєстрованих ПН в ЄРПН та акту звірки взаєморозрахунків за жовтень та листопад 2021 року між ТОВ «Захід Опт Транс», ДП «Агрофірма Луга-Нова» та ПП «Універсам» встановлено розбіжності. Відсутній первинний документ згідно якого складено податкову накладну №189 від 31.10.2021. Стосовно податкової накладної №190 від 26.10.2021 стверджують, що позивачем не надано підтверджуючі документи щодо придбання палива, а саме: видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, що підтверджують транспортування придбаного палива (подані документи щодо придбання палива не мають відношення до господарської операції товариства), також акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «Захід Опт Транс» та ТОВ «КПК ОПТ» не містить повної інформації про здійснення операції з реалізації палива. Зазначають, що згідно аналізу поданого повідомлення за формою №20-ОПП у ТОВ «Захід Опт Транс» в переліку «об`єктів оподаткування» відсутня ємність для зберігання пального, а також позивачем на розгляд комісії не надано товаро-транспортну накладну на перевезення дизельного палива. Просять в задоволення позову відмовити (а.с.119).

Позивач правом подання відповіді на відзив не скористався.

Відповідачі надали суду додаткові письмові пояснення в яких зазначають про те, що товаро-транспортні накладні №779, №772, №702, №753, №688, №783 складені з порушенням законодавства, а саме: неможливо ідентифікувати пункт навантаження товару та встановлено невідповідність реальної господарської операції. Щодо реєстрації податкових накладних №189, №190 зазначають, що позивачем не було надано товаро-транспортних накладних. Звертають увагу на відсутність складських приміщень у позивача (а.с.127).

ТОВ «Захід Опт Транс» надало суду заперечення на пояснення, в яких не погоджується із доводами відповідачів з підстав, аналогічних позовній заяві. Також зазначає, що відповідачем не було визначено вичерпного переліку документів, надання яких дало б позивачеві можливість реєстрації податкових накладних. Вважає, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Стверджує, що позивачем надано контролюючому органу окремо по кожній накладній пояснення та відповідні первинні документи в підтвердження постачання товару, зазначеного в податковій накладній, однак відповідач формально зазначив причини для відмови у реєстрації податкових накладних. Надав договір оренди від 25.10.2021 №30/10 (а.с.145).

Заяв про розгляд справи з викликом сторін суду не надходило. У відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглянув справу за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін за наявними у справі матеріалами.

У зв`язку із реорганізацією податкового органу, керуючись статтею 52 Кодексу адміністративного судочинства України, судом допущено заміну відповідача у справі - Головного управління ДПС в Івано-Франківській області із кодом ЄДРПОУ 43142559 на його правонаступника - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області, як відокремленого підрозділу ДПС із кодом ЄДРПОУ ВП 43968084.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши в сукупності письмові докази, суд встановив наступне.

ТОВ «Захід Опт Транс» є юридичною особою, 10.06.2021 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вчинено запис про проведення державної реєстрації позивача, а також зареєстровано платником податку на додану вартість 01.07.2021.

Основним видом економічної діяльності позивача згідно кодів КВЕД є 46.71 оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами. Також до видів економічної діяльності позивача належать: 46.19 діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту, 46.21 оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, 46.36 оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, 47.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, 47.19 інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах, 47.30 роздрібна торгівля пальним, 49.31 пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення, 49.39 інший пасажирський наземний транспорт, н.в.і.у., 56.10 діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування.

01.09.2021 між ТОВ "Захід Опт Транс" (Продавець) та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» (Покупець) укладено договір купівлі-продажу нафтопродуктів №01/09. Згідно п. 1.1 вказаного договору Продавець зобов`язується передати у власність Покупцю, а Покупець прийняти та оплатити нафтопродукти (а.с.14).

25.10.2021 ДП «Укр-Петроль-Плюс», як Орендодавцем, та ТОВ "Захід Опт Транс", як Орендарем, укладено договір оренди №30/10, згідно п.1.1 якого, Орендодавець зобов`язується передати Орендареві, а Орендар зобов`язується прийняти у тимчасове платне користування споруди та обладнання, перелік та вартість якого вказано у додатку №1 до договору (а.с.151). Відповідно до цього додатку ДП «Укр-Петроль-Плюс» та ТОВ "Захід Опт Транс" погодили перелік майна, що передається в оренду згідно договору оренди №30/10 від 25.10.2021 (споруди та обладнання під`їзної залізничної колії протяжністю 100 м, насосне обладнання для перекачки палива, проміжні резервуари, огорожа) (а.с.154-155).

На виконання умов вказаних договорів Продавець передав у власність Покупцю нафтопродукти згідно рахунків на оплату №55 від 07.10.2021 на суму 1850000,00 грн., у тому числі ПДВ 308333,33 грн. (а.с.58), №57 від 06.10.2021 на суму 230000,00 грн., у тому числі ПДВ 38333,33 грн. (а.с.57), №58 від 01.10.2021 на суму 300000,00 грн., у тому числі ПДВ 50000,00 грн. (а.с.62), №72 від 20.10.2021 на суму 300000,00 грн., у тому числі ПДВ 50000,00 грн. (а.с.61), №73 від 22.10.2021 на суму 500000,00 грн., в тому числі 83333,33 грн. ПДВ (а.с.60), №74 від 23.10.2021 на суму 2500000,00 грн., у тому числі ПДВ 416666,67 грн. (а.с.59), №80 від 04.11.2021 на суму 3600000,00 грн., в тому числі 600000,00 грн. ПДВ (а.с.87), №81 від 08.11.2021 на суму 2000000,00 грн., у тому числі ПДВ 333333,33 грн. (а.с.17).

Оплата товару підтверджена платіжними дорученнями №5935 від 01.10.2021 на суму 300000,00 грн., №5992 від 06.10.2021 в сумі 230000,00 грн., №5999 від 07.10.2021 на суму 1850000,00 грн., №6068 від 20.10.2021 на суму 300000,00 грн., №6090 від 22.10.2021 в сумі 500000,00 грн., №6160 від 23.10.2021 на суму 2500000,00 грн. (а.с.63- 68) та №6524, №6525, №6526, №6527 від 08.11.2021 на суму 500000,00 грн. кожне (а.с.19-22), а також №6476, №6477, №6478, №6479, №6480, №6481 від 04.11.2021 на суму 500000,00 грн. кожне (а.с.88-93), №6482 від 04.11.2022 на суму 600000,00 грн. (а.с.94).

При поставці товару позивачем виписано видаткову накладну на поставку дизельного палива №470 від 01.10.2021 на загальну суму 722750,00 грн., в тому числі 120458,33 грн. ПДВ (а.с.72), видаткову накладну №536 від 07.10.2021 на загальну суму 710500,00 грн., в тому числі 118416,67 грн. ПДВ (а.с.71), видаткову накладну №544 від 12.10.2021 на загальну суму 255780,00 грн., в тому числі 42630,00 грн. ПДВ (а.с.70), видаткову накладну №545 від 12.10.2021 на загальну суму 704340,00 грн., в тому числі 117390,00 грн. ПДВ (а.с.75), видаткову накладну №588 від 14.10.2021 на загальну суму 456120,00 грн., в тому числі 75020,00 грн. ПДВ (а.с.73), видаткову накладну №587 від 14.10.2021 на загальну суму 704340,00 грн., в тому числі 117390,00 грн. ПДВ (а.с.74), видаткову накладну №667 від 26.10.2021 на загальну суму 734500,00 грн., в тому числі 122416,67 грн. ПДВ (а.с.69), видаткову накладну №684 від 01.11.2021 на загальну суму 391794,00 грн., в тому числі 65299,00 грн. ПДВ (а.с.23), видаткову накладну №669 від 01.11.2021 на загальну суму 734500,00 грн., в тому числі 122416,67 грн. ПДВ (а.с.24), видаткову накладну №747 від 09.11.2021 на загальну суму 759900,00 грн., в тому числі 126650,00 грн. ПДВ (а.с.28), видаткову накладну №767 від 11.11.2021 на загальну суму 759900,00 грн., в тому числі 126650,00 грн. ПДВ (а.с.25), видаткову накладну №766 від 11.11.2021 на загальну суму 377400,00 грн., в тому числі 62900,00 грн. ПДВ (а.с.27), видаткову накладну №777 від 12.11.2021 на загальну суму 752250,00 грн., в тому числі 125375,00 грн. ПДВ (а.с.26),

Відповідно до акту звірки взаємних розрахунків за жовтень 2021 року між ТОВ "Захід Опт Транс" та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» за договором №01/09 від 01.09.2021 за даними позивача станом на 31.10.2021 заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 1391670,00 грн. (а.с.44).

Згідно акту звірки взаємних розрахунків за листопад 2021 року між ТОВ "Захід Опт Транс" та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» за договором №01/09 від 01.09.2021 за даними позивача станом на 30.11.2021 заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 3215926,00 грн. (а.с.18).

За фактом купівлі-продажу нафтопродуктів ТОВ "Захід Опт Транс" складено податкові накладні №189 від 31.10.2021 на загальну суму 1391670,00 грн., в тому числі ПДВ 231945,00 грн. (а.с.34), №190 від 26.10.2021 на загальну суму 734500,00 грн., в тому числі ПДВ 122416,67 грн. (а.с.36) та №125 від 04.11.2021 на загальну суму 3600000,00 грн., в тому числі ПДВ 600000,00 грн. (а.с.78), №126 від 08.11.2021 на загальну суму 200000,00 грн., в тому числі ПДВ 333333,34 грн. (а.с.7).

ТОВ "Захід Опт Транс" за допомогою програми електронного документообігу подало до ДПС України податкові накладні №125 від 04.11.2021, №126 від 08.11.2021 та №189 від 31.10.2021, №190 від 26.10.2021 для їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

22.11.2021 позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно яких податкові накладні №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021 прийнято, однак реєстрація зупинена відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с.35,37).

24.11.2021 позивачем отримано квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, згідно яких податкові накладні №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021 прийнято, однак реєстрація зупинена відповідно до п.201.16ст.201 Податкового кодексу України, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку (а.с.8, 79).

Запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

23.11.2021 позивачем на підтвердження правомірності складення та подання податкових накладних №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021 надіслано контролюючому органу електронним зв`язком повідомлення №3 про надання пояснення та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, до яких долучено пояснення та 33 додатки. Позивачем зазначено, що в силу статті 201 ПК України було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні (а.с.38-42).

25.11.2021 позивачем на підтвердження правомірності складення та подання податкової накладної №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021 надіслано контролюючому органу електронним зв`язком повідомлення №12, 13 про надання пояснення та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, до яких долучено пояснення та 22 додатки. Позивачем зазначено, що в силу статті 201 ПК України було складено та направлено на реєстрацію в ЄРПН податкові накладні (а.с.9-12, 80, 82-85).

30.11.2021 комісією Головного управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення №3440369/44314882 та №3440313/44314882 про відмову у реєстрації податкових накладних №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав ненадання платником податків копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних. Також зазначено, що відсутній первинний документ згідно якого складено податкову накладну №189 від 31.10.2021. Не надано підтверджуючі документи щодо придбання палива, а саме: видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, що підтверджують транспортування придбаного палива (подані документи щодо придбання палива не мають відношення до господарської операції товариства), а також акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «Захід Опт Транс» та ТОВ «КПК ОПТ» не містить повної інформації про здійснення операції з реалізації палива (а.с.30, 32).

02.12.2021 комісією Головного управління ДПС в Івано-Франківській області прийнято рішення №3456964/44314882 та №3456965/44314882 про відмову у реєстрації податкових накладних №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних, з підстав надання платником податків документів складених з порушенням законодавства. Також зазначено, що податкові накладні складені з порушенням, оскільки згідно із проведеного аналізу зареєстрованих ПН в ЄРПН та акту звірки взаєморозрахунків за жовтень та листопад 2021 року між ТОВ «Захід Опт Транс», ДП «Агрофірма Луга-Нова» ПП «Універсам» встановлено розбіжності (а.с.5, 76).

Вказані вище відмови у реєстрації податкової накладної, оформлені рішеннями №3440369/44314882 та №3440313/44314882 від 30.11.2021, №3456964/44314882 та №3456965/44314882 від 02.12.2021, позивач вважає протиправними, у зв`язку з чим оскаржив їх до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, які склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (надалі також ПК України, в редакції на час спірних правовідносин) визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

За приписами пункту 74.3 статті 74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової політики.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (надалі також - Порядок №1246, в редакції на час спірних правовідносин), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1246 після надходженняподаткової накладноїта/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідностіподаткової накладноїта/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку такихподаткової накладноїта/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстраціюподаткову накладнута/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установленихпунктом 192.1 статті 192тапунктом 201.10 статті 201Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно допункту 201.1статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно допунктів 200-1.3і200-1.9статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться уподатковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстраціїподаткової накладноїта/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів УкраїниПро електронні довірчі послуги,Про електронні документи та електронний документообігта Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Згідно із пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (надалі також - Порядок № 1165, в редакції на час спірних правовідносин) платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складеноподаткову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Критерії ризикованості платника податку на додану вартість визначені в додатку 1 до Порядку № 1165.

Так, пунктом 8 Критеріїв ризикованості платника податку на додану вартість передбачено наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).

Згідно із пунктом 2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженому наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 № 520, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/34216 (надалі також - Порядок № 520), прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Відповідно до пункту 3 Порядку № 520 комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Пунктом 4 Порядку № 520 передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з пунктами 6, 7 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 10 Порядку № 520 передбачено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Згідно із пунктом 13 Порядку № 520 рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Отже, у разі наявність в контролюючого органу податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній (п.8 Критеріїв ризикованості платника податку на додану вартість), контролюючий орган має право зупинити реєстрацію податкової накладної. При цьому, в разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 8 Критеріїв ризикованості платника податку на додану вартість, контролюючий орган повинен витребувати від платника документи на спростування наявної в органу ДПС інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях. В разі ненадання платником податку письмових пояснень та відповідних документів, та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства, контролюючий орган приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Як встановлено судом, згідно повідомлень Автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронних документів" Державної податкової служби України від 22.11.2021 та від 24.11.2021 подані позивачем податкові накладні №189 від 31.10.2021, №190 від 26.10.2021, №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021 прийняті, однак реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена оскільки платник податку відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В квитанціях про зупинення реєстраціїподаткових накладних №125 від 04.11.2021, №126 від 08.11.2021, №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021 не зазначено, які саме документи слід надати позивачу та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку № 1165.

Крім того, відповідачем не надано суду доказів прийняття рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку і надіслання такого рішення позивачу, як того вимагає п.6 Порядку № 1165.

В матеріалах справи відсутні будь-які докази на підтвердження підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість.

23.11.2021 та 25.11.2021 позивач надіслав контролюючому органу пояснення за №23/5 №25/13, №25/12 щодо податкових накладних реєстрацію яких зупинено, долучивши копії договору купівлі-продажу №01/09 від 01.09.2021, рахунків на оплату, платіжних доручень, податкових накладних, товаро-транспортних накладних, видаткових накладних, вантажних митних декларацій, сертифікатів відповідності, паспортів якості, договору з УЗ із додатками, документів на підтвердження руху вагонів, витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, ліцензії на право оптової торгівлі, актів звірки взаєморозрахунків, договору із постачальником із додатками, інвойси, платіжні доручення в іноземній валюті.

В рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних №125 від 04.11.2021, №126 від 08.11.2021 зазначено про надання платником податків документів складених з порушенням законодавства. Вказано, що податкові накладні складені з порушенням, оскільки згідно із проведеного аналізу зареєстрованих ПН в ЄРПН та акту звірки взаєморозрахунків за жовтень та листопад 2021 року між ТОВ «Захід Опт Транс», ДП «Агрофірма Луга-Нова» ПП «Універсам» встановлено розбіжності.

У рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної №189 від 31.10.2021 зазначено про ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних. Вказано, що не надано підтверджуючі документи щодо придбання палива, а саме: видаткові накладні, товаро-транспортні накладні, що підтверджують транспортування придбаного палива (подані документи щодо придбання палива не мають відношення до господарської операції товариства), а також акт звірки взаєморозрахунків між ТОВ «Захід Опт Транс» та ТОВ «КПК ОПТ» не містить повної інформації про здійснення операції з реалізації палива.

У рішенні про відмову в реєстрації податкової накладної №190 від 26.10.2021 зазначено про ненадання платником податку копій документів, а саме первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки накладних. Вказано, що відсутній первинний документ згідно якого складено податкову накладну №189 від 31.10.2021.

Суд звертає увагу на те, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, які необхідно подати щоб реєстрація податкової накладних стала можливою, чого відповідачем зроблено не було.

В своїх поясненнях №25/12, №25/13 щодо податкових накладних №125 і №126 та №23/5 щодо податкових накладних №190 і №189 позивач зазначив про наявність договірних відносин із ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» та умов оплати товару. Вказано підстави складення відповідних податкових накладних та про надання на підтвердження відпуску нафтопродуктів сканкопій документів. Також, в поясненнях №25/12, №25/13 зазначено про закупівлю нафтопродуктів для подальшої їх реалізації в Україні (оптова торгівля) в основних постачальників Акціонерного Товариства «Орлен Летува» країна виробник Литва, а саме: паливо дизельне; бензин автомобільний А-95, та TOB «НК Фаворит Ойл» країна виробник Білорусія: бензин автомобільний А-92. Вказано відповідачу на належну для здійснення позивам господарської діяльності матеріально-технічну базу, зокрема: споруди та обладнання під`їзної залізничної колії протяжністю 100 метрів, насосне обладнання для перекачки палива, огорожа та проміжні резервувари, що перебувають в оренді, а також відповідний штат працівників.

До кожного із пояснень від 23.11.2021 №23/5, від 25.11.2021 №25/12 та №25/13 подано до контролюючого органу відповідні пакети документів, на підтвердження реальності вказаних операцій.

Як встановлено судом, 01.09.2021 ТОВ "Захід Опт Транс" та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» уклали договір купівлі-продажу нафтопродуктів №01/09. Згідно умов вказаного договору ТОВ "Захід Опт Транс" зобов`язується передати у власність ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам», а останнє прийняти та оплатити нафтопродукти. Загальна вартість цього договору становить 12000000,00 грн. Об`єм партії нафтопродуктів по номенклатурі, за який здійснюється попередня оплата узгоджується сторонами додатково, визначається в рахунку продавця, виставленому на адресу покупця. Покупець самостійно вивозить нафтопродукти власним транспортом (бензовозами) з під`їзної колії жд цистерн Покупця. Оплата за товар покупцем проводиться шляхом 100% передоплати на розрахунковий рахунок продавця на підставі виставленого рахунку так і шляхом післяплати згідно видаткової накладної на відвантаження нафтопродуктів (а.с.14).

Позивачем виписано ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» такі рахунки на оплату: №55 від 07.10.2021 на суму 1850000,00 грн., у тому числі ПДВ 308333,33 грн. (а.с.58), №57 від 06.10.2021 на суму 230000,00 грн., у тому числі ПДВ 38333,33 грн. (а.с.57), №58 від 01.10.2021 на суму 300000,00 грн., у тому числі ПДВ 50000,00 грн. (а.с.62), №72 від 20.10.2021 на суму 300000,00 грн., у тому числі ПДВ 50000,00 грн. (а.с.61), №73 від 22.10.2021 на суму 500000,00 грн., в тому числі 83333,33 грн. ПДВ (а.с.60), №74 від 23.10.2021 на суму 2500000,00 грн., у тому числі ПДВ 416666,67 грн. (а.с.59), №80 від 04.11.2021 на суму 3600000,00 грн., в тому числі 600000,00 грн. ПДВ (а.с.87), №81 від 08.11.2021 на суму 2000000,00 грн., у тому числі ПДВ 333333,33 грн. (а.с.17).

Оплата ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» товару згідно вказаного договору підтверджена платіжними дорученнями №5935 від 01.10.2021 на суму 300000,00 грн., №5992 від 06.10.2021 в сумі 230000,00 грн., №5999 від 07.10.2021 на суму 1850000,00 грн., №6068 від 20.10.2021 на суму 300000,00 грн., №6090 від 22.10.2021 в сумі 500000,00 грн., №6160 від 23.10.2021 на суму 2500000,00 грн. (а.с.63-68) та №6524, №6525, №6526, №6527 від 08.11.2021 на суму 500000,00 грн. кожне (а.с.19-22), а також №6476, №6477, №6478, №6479, №6480, №6481 від 04.11.2021 на суму 500000,00 грн. кожне (а.с.88-93), №6482 від 04.11.2022 на суму 600000,00 грн. (а.с.94).

Відповідно до акту звірки взаємних розрахунків за жовтень 2021 року між ТОВ "Захід Опт Транс" та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» за договором №01/09 від 01.09.2021 за даними позивача станом на 31.10.2021 заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 1391670,00 грн. (а.с.44). У вказаному акті міститься інформація про те, що позивачем здійснено продаж нафтопродуктів ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» 01.10.2021 (722750,00 грн.), 07.10.2021 (710500,00 грн.), 12.10.2021 (255780,00 грн., 704340,00 грн.), 14.10.2021 (704340,00 грн., 456120,00 грн.), 26.10.2021 (734500,00 грн.). Всього 4288330,00 грн. ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» здійснило оплату на загальну суму 56800000,00 грн. Сальдо кінцеве дорівнює 1391670,00 грн. Заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 1391670,00 грн.

Згідно акту звірки взаємних розрахунків за листопад 2021 року між ТОВ "Захід Опт Транс" та ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» за договором №01/09 від 01.09.2021 за даними позивача станом на 30.11.2021 заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 3215926,00 грн. (а.с.18). У вказаному акті міститься інформація про те, що позивачем здійснено продаж нафтопродуктів ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» 01.11.2021 (734500,00 грн., 391794,00 грн.), 09.11.2021 (75900,00 грн.), 11.11.2021 (377400,00 грн., 759900,00 грн.), 12.11.2021 (752250,00 грн.). Всього 3775744,00 грн. ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» здійснило оплату на загальну суму 5600000,00 грн. Сальдо початкове становить 1391670,00 грн. Сальдо кінцеве дорівнює 3775744,00 грн. Заборгованість на користь ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» складає 3215926,00 грн.

Також позивачем на підтвердження факту продажу нафтопродуктів ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» надано видаткові накладні №667 від 26.10.2021, №544 від 12.10.2021, №536 від 07.10.2021, №470 від 01.10.2021, №558 від 14.10.2021, №587 від 14.10.2021, №545 від 12.10.2021, №684, №669 від 01.11.2021, №766, №767 від 11.11.2021, №777 від 12.11.2021, №747 від 09.11.2021.

З огляду на зміст вказаних первинних документів, такі дані співпадають з господарськими операціями за результатами яких такі документи складені, чітко відображають її суть та факт вчинення та відповідають вимогам діючого законодавства до первинних документів.

Будь-яких доказів на спростування вищевказаних фактів відповідачі суду не надали.

Відповідачами не зазначено, які саме розбіжності виявлено ними у описаних вище актах звірки взаємних розрахунків, а судом таких не встановлено.

25.10.2021 ДП «Укр-Петроль-Плюс» та ТОВ "Захід Опт Транс" уклали договір оренди №30/10, згідно якого ДП «Укр-Петроль-Плюс» зобов`язується передати ТОВ "Захід Опт Транс", а останнє зобов`язується прийняти у тимчасове платне користування споруди та обладнання, перелік та вартість якого вказано у додатку №1 до договору (а.с.151).

Згідно із цим додатком ДП «Укр-Петроль-Плюс» та ТОВ "Захід Опт Транс" погодили перелік майна, що передається в оренду згідно договору оренди №30/10 від 25.10.2021 (споруди та обладнання під`їзної залізничної колії протяжністю 100 м, насосне обладнання для перекачки палива, проміжні резервуари, огорожа) (а.с.154-155).

Відтак, доводи відповідачів про встановлення невідповідності реальним обставинам інформації, яка зазначена в документах, наданих позивачем на розгляд комісії контролюючому органу щодо здійснених господарських операцій з ДП «Агрофірма «Луга-Нова» ПП «Універсам» (а саме щодо відсутності договору оренди з ДП «Укр-Петроль-Плюс» станом на 11.11.2021) є хибними.

В межах спірних правовідносин суд звертає особливу увагу на те, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України.

Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його оформлення (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Позивач надав усі наявні та достатні документи, передбачені податковим законодавством, необхідні для реєстрації податкових накладних. Натомість, всупереч вимогам частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства Україниконтролюючий орган не довів належними, достатніми та беззаперечними доказами правомірності спірних у справі індивідуальних актів.

Таким чином, на підставі досліджених у цій справі доказів та встановлених на їх підставі обставин, що передували прийняттю оскаржуваних рішень №3440369/44314882 та №3440313/44314882 від 30.11.2021, №3456964/44314882 та №3456965/44314882 від 02.12.2021 щодо відмови у реєстрації податкових накладних №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021, №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021, суд виснує, що вказані рішення прийняті необґрунтовано.

На переконання суду, в спірному випадку податкові накладні №125 від 04.11.2021, №126 від 08.11.2021, №189 від 31.10.2021, №190 від 26.10.2021 відповідають вимогам пункту201.10 статті 201 ПК України, а, отже, підлягають державній реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Отже, зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, складені позивачем податкові накладні №125 від 04.11.2021 та №126 від 08.11.2021, №189 від 31.10.2021 та №190 від 26.10.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних буде ефективним способом відновлення порушених відповідачем прав позивача, оскільки забезпечить достатні гарантії того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

З урахуванням викладеного, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення у повному обсязі.

Відповідно до вимог частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 9080,00 грн. згідно квитанції від 28.12.2021 №337, відтак підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів сплачений судовий збір в сумі 9080,00 грн.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за №3440369/44314882 від 30.11.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №189 від 31.10.2021.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" податкову накладну №189 від 31.10.2021, датою її первинного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за №3440313/44314882 від 30.11.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №190 від 26.10.2021.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" податкову накладну №190 від 26.10.2021, датою її первинного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за №3456964/44314882 від 02.12.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №125 від 04.11.2021.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" податкову накладну №125 від 04.11.2021, датою її первинного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за №3456965/44314882 від 02.12.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №126 від 08.11.2021.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" податкову накладну №126 від 08.11.2021, датою її первинного подання.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4540,00 гривень (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 копійок).

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Захід Опт Транс" судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4540,00 гривень (чотири тисячі п`ятсот сорок гривень 00 копійок).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Учасники справи:

позивач - товариство з обмеженою відповідальністю «Захід Опт Транс» (код ЄДРПОУ 44314882, вул. Залізнична, 30, кв. (офіс), 3, м. Івано-Франківськ, 76018),

відповідач 1 - Головне управління ДПС в Івано-Франківській області (код ЄДРПОУ ВП 43968084, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018),

відповідач 2 - Державна податкова служба України (код ЄДРПОУ 43005393, Львівська площа, 8, м. Київ, 04053).

Суддя /підпис/ Біньковська Н.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2024
Оприлюднено19.11.2024
Номер документу123045751
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —300/8250/21

Рішення від 14.11.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 13.11.2024

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 17.12.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні