Рішення
від 12.11.2024 по справі 520/20986/24
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 листопада 2024 року № 520/20986/24

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Тітова О.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області (вул. Центральна, буд. 8,м. Барвінкове, Ізюмський р-н, Харківська обл.,64701, код ЄДРПОУ 04058634), в якому просять суд:

- визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області за моїм запитом від 19 липня 2024 року, на який Листом відповідача від 25.07.2024 року №09-13/М-52/53 мені протиправно надана неповна інформація, а саме: не надана інформація та не долучені копії відповідних документів про те, хто на теперішній час є і на підставі чого орендарем за договором оренди земельної ділянки зі ставком загальною площею 91,7518 га., у тому числі:пасовищ-15,5405 га., полезахисних смуг-4,1183 га., під болотами-1,0887 га., під поверховою спорудою-0,0032 га., під гідротехнічними спорудами-7,0717, під ставком-68,9294 га, яка знаходиться на території колишньої Гусарівської сільської ради, укладеного 01 серпня 2008 року між Барвінківською районною державною адміністрацією в особі голови Барвінківської районної державної адміністрації ОСОБА_2 та ПП ОСОБА_3 , не надано інформацію та не долучено копії відповідних документів, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керів-ником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення;

- зобов`язати Виконавчий комітет Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області надати інформацію, долучивши копії відповідних документів про те, хто на теперішній час є і на підставі чого орендарем за договором оренди земельної ділянки зі ставком загальною площею 91,7518 га., у тому числі: пасовищ - 15,5405 га., полезахисних смуг - 4,1183 га., під болотами-1,0887 га., під поверховою спорудою - 0,0032 га., під гідротехнічними спорудами - 7,0717, під ставком - 68,9294 га, яка знаходиться на території колишньої Гусарівської сільської ради, укладеного 01 серпня 2008 року між Барвінківською районною державною адміністрацією в особі голови Барвінківської районної державної адміністрації- ОСОБА_2 та ПП ОСОБА_3 ; надати інформацію, долучивши копії відповідних документів, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керівником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідачем протиправно не надано повної інформації на запит позивача.

Ухвалою суду відкрито спрощене провадження в частині позовних вимог по справі та запропоновано відповідачеві надати відзив на позов.

Від відповідача відзив на адміністративний позов до суду надійшов. Відповідач вважає, діяв в межах повноважень, встановлених законом, та просили відмовити позивачу у задоволенні позову.

Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022, затвердженого Законом України №2102-IX, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану", введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Враховуючи викладене, суд розглядає справу за наявності безпечних умов для життя та здоров`я учасників процесу, суддів та працівників суду.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні докази, судом встановлено таке.

ОСОБА_1 19.07.2024 звернувся до Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області з запитом на доступ до публічної інформації.

Предметом запиту на доступ до публічної інформації від 19.07.2024 були, зокрема, такі питання:

- хто на теперішній час є, і на якій підставі, орендарем земельної ділянки за договором оренди земельної ділянки від 01 серпня 2008 року з ПП ОСОБА_3

- хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки від 01 серпня 2008 року з ПП ОСОБА_3 , орендар якої помер, а орендодавець, Гусарівська сільська рада перебуває у стані припинення.

Виконавчим комітетом Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області надано відповідь від 25.07.2024 №09-13/М-52/53.

Позивач вважає, що на ці питання відповідачем надано неповну інформацію, відтак у нього виникли підстави для звернення до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

За приписами статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Правовідносини, що виникли між сторонами, регулюються Законом України Про доступ до публічної інформації від 13.01.2011 року № 2939-VI (далі Закон № 2939-VI).

Відповідно до статті 1 Закону № 2939-VI публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

За загальним правилом, публічна інформація є відкритою. Виняток становить інформація з обмеженим доступом, яка поділяється на конфіденційну, таємну та службову інформацію.

Визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та знаходилась у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації

У відповідності до частини 1 статті 5 Закону України Про доступ до публічної інформації, доступ до інформації забезпечується, зокрема, шляхом надання інформації за запитами на інформацію.

Нормами статті 6 Закону № 2939-VI визначено критерії обмеження доступу до публічної інформації. Згідно частини другої цієї статті обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог: 1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя; 2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам; 3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

Таким чином, доступ до інформації може бути обмежено лише за умови додержання сукупності всіх трьох зазначених підстав, які в розглянутому спорі відсутні.

Частиною 2 статті 10-1 Закону № 2939-VI визначено, що будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов`язковим посиланням на джерело отримання такої інформації.

Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб`єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання (пункт 1 частини 1 статті 13 Закону № 2939-VI).

Згідно з пунктом 6 статті 14 Закону № 2939-VI, розпорядник інформації зобов`язаний, зокрема, надавати та оприлюднювати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об`єктивність наданої інформації і оновлювати оприлюднену інформацію.

Відповідно до статті 19 Закону № 2939-VI запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.

Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

Відповідно до статті 23 Закону № 2939-VI рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Запитувач має право оскаржити: 1) відмову в задоволенні запиту на інформацію; 2) відстрочку задоволення запиту на інформацію; 3) ненадання відповіді на запит на інформацію; 4) надання недостовірної або неповної інформації; 5) несвоєчасне надання інформації; 6) невиконання розпорядниками обов`язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону; 7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

Вирішуючи позовні вимоги, суд виходить із того, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб від протиправних рішень, дій та бездіяльності суб`єктів владних повноважень.

Суд також звертає увагу на висновок постанови КАС у складі Верховного Суду від 06.09.2019 року у справі № 522/15736/17 «…під час надання оцінки запитуваній інформації, судам необхідно перевіряти таку інформацію на відповідність критеріям, встановленим правовим нормам та, відповідно, чи є така інформація публічною і чи може бути така інформація предметом інформаційного запиту.

Виконавчі органи, зокрема, міських рад, зобов`язані надавати за запитами фізичних та юридичних осіб письмову інформацію про наявність земельних ділянок, що можуть бути використані під забудову або про відповідні заборони, що перешкоджають реалізації права власності на відповідну земельну ділянку. Даний обов`язок випливає з норм Основного Закону України, оскільки власником землі є Український народ, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією, лише діють від імені народу.

Окрім того, колегія суддів наголошує, що надання відповіді на запит позивача із посиланням на Закон України № 2939-VI свідчить про підтвердження відповідачем статусу даної інформації як публічної.

Також надання Департаментом відповіді на запит позивача на інформацію, підтверджує статус відповідача як розпорядника публічної інформації. В разі невизнання запитуваної інформації як публічної, Департамент мав можливість, враховуючи положення статті 22 Закону України № 2939-VI, відмовити у наданні такої інформації. А в разі не володіння інформацією, але відаючи до повноважень якого саме органу належить надання такої публічної інформації, відповідач повинен був направити запит належному розпоряднику. Проте, дані повноваження відповідачем не були реалізовані…».

Предметом запиту на доступ до публічної інформації від 19.07.2024 були, зокрема, такі питання:

- хто на теперішній час є, і на якій підставі, орендарем земельної ділянки за договором оренди земельної ділянки від 01 серпня 2008 року з ПП ОСОБА_3

- хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки від 01 серпня 2008 року з ПП ОСОБА_3 , орендар якої помер, а орендодавець, Гусарівська сільська рада перебуває у стані припинення.

Відповідач надав відповідь від 25.07.2024 №09-13/М-52/53, де на вищезазначені питання зазначив, що станом на 25.07.2024 відомостями щодо спадкоємців ОСОБА_3 не володіє, відмов від права оренди не надходило, а змін до договору оренди від 01.08.2008 щодо відомостей про орендаря земельної ділянки не вносилися, державної реєстрації змін щодо орендаря за договором не здійснювали.

Відповідно до положень статті 33 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні, до повноважень у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними та санітарними мережами відповідних населених пунктів; здійснення контролю за додержанням природоохоронного законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворенням лісів; підготовка висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у межах та порядку, встановлених законом; надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону; організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою.

Договір оренди землі, а також зміни до нього, договір про розірвання такого договору оренди підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договору оренди землі здійснюється районною військовою адміністрацією в порядку, визначеному підпунктом 10 цього пункту. Право оренди земельної ділянки виникає з дня державної реєстрації договору оренди земельної ділянки (Підпункт "е" підпункту 2 пункту 27 розділу X ЗК України).

Суд зазначає, що оскільки змін до договору чи/або державної реєстрації змін не відбувалось, про що чітко зазначено у відповіді виконавчого комітету, і наразі діючою залишається редакція договору оренди від 01.08.2008, суд дійшов висновку, що така інформація є повною та достовірною, відтак порушення з боку відповідача в цій частині позовних вимог відсутні.

Питання правомірності діяльності відповідача у сфері земельних відносин не є предметом позову, відтак не може оцінюватися судом в межах даної справи.

Щодо питання орендної плати, відповідач зазначив, що з 01 січня 2021 року плата за оренду земельних ділянок, які є комунальною власністю Барвінківської територіальної громади Ізюмського району Харківської області сплачується до бюджету Барвінківської територіальної громади Ізюмського району Харківської області. Щодо платника орендної плати відповідач інформації не надавав.

Вирішуючи питання щодо правомірності наданого обсягу інформації, суд виходив з положень статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», а саме, щодо того чи володів та чи зобов`язаний володіти відповідач, запитуваною інформацією.

Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб`єктами владних повноважень своїх обов`язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб`єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

Відповідно до п.п. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі ПКУ) плата за землю обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (далі орендна плата).

Підпунктом 269.1.2 п. 269.1 ст. 269 ПКУ встановлено, що платниками плати за землю є платники орендної плати землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди.

Об`єктами оподаткування платою за землю є, зокрема, згідно з п.п. 270.1.2 п. 270.1 ст. 270 ПКУ об`єкти оподаткування орендною платою земельні ділянки державної та комунальної власності, надані в користування на умовах оренди.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем (крім випадків консервації таких земельних ділянок або визнання земельних ділянок забрудненими (потенційно забрудненими) вибухонебезпечними предметами).

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно зі ст. 125 Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року № 2768-III (далі ЗКУ) право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Статтею 13 Закону України від 06 жовтня 1998 року № 161-XIV «Про оренду землі» визначено, що договір оренди землі це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Відповідач не заперечує, що земельна ділянка знаходиться на його обліку як земельна ділянка комунальної власності.

Відповідно до статті 24 ЗУ «Про оренду землі», визначено права та обов`язки орендодавця, зокрема, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого надавати податковому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний податковий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Відповідач у відповіді зазначає, що платником за договором оренди земельної ділянки є орендар. Орендарем, за договором від 01.08.2008 є ОСОБА_3 .. Також, відповідачем визнається факт смерті ОСОБА_3 та, відповідно, константується відсутність змін до договору оренди.

Питання позивача мало такий зміст «хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01.08.2008, орендар якої помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керівником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення».

Зміст питання націлено на встановлення особи фактичного платника за діючим договором оренди, оскільки орендар, сторона договору, помер та не здатен здійснювати відповідні розрахункові операції.

Щодо отримувача орендної плати виконавчий комітет надав відповідь, що оренду земельних ділянок, які є комунальною власністю Барвінківської територіальної громади Ізюмського району Харківської області сплачується до бюджету Барвінківської територіальної громади Ізюмського району Харківської області.

Щодо платника орендної плати відповідач інформації не надавав. Також, відповідачем не надано запитуваних документів на підтвердження наданих відповідей, що свідчить про неповноту наданої інформації в межах відповіді на запит від 19.07.2024.

Суд звертає увагу, що відповідачем відповідь на запит позивача була надана, проте спірним в межах заявлених позовних вимог є повнота та достовірність наданої інформації, відтак оскаржується не бездіяльність, як пасивна форма діяльності, а - дії відповідача, щодо обмеження змісту та обсягу надаваної інформації.

На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що відповідачем допущено протиправні дії, які полягають у наданні неповної інформації у відповіді від 25.07.2024 №09-13/М-52/53 позивачу на запит від 19.07.2024, а саме: не надана інформація та не долучені копії відповідних документів про те, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої, ПП ОСОБА_3 , помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керів-ником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення.

Суд звертає увагу, що відповідно до положень частини 3 та частини 6 статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов`язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз`ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено: прізвище, ім`я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації; дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку; причини, у зв`язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк; строк, у який буде задоволено запит; підпис.

Разом з тим, у відповіді від 25.07.2024 №09-13/М-52/53 відповідач не скерував запитувача до інших розпорядників інформації та/або не прийняв рішення про відстрочку у наданні відповіді на запит, якщо для з`ясування запитуваної інформації, що належить до його компетенції, потрібен був додатковий час.

Відтак, суд вважає за необхідне зобов`язати Виконавчий комітет Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області надати ОСОБА_1 повну інформацію, за запитом від 19.07.2024, а саме проте, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої, ПП ОСОБА_3 , помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керівником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення та надати копії відповідних документів.

Відповідно до статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до вимог частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням зазначеного, суд, на підставі наданих доказів в їх сукупності, системного аналізу положень законодавства України, приходить до висновку про наявність правових підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 243, ст. 246, ст.255, ст. 293, ст. 295, ст. 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , код НОМЕР_1 ) до Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області (вул. Центральна, буд. 8,м. Барвінкове, Ізюмський р-н, Харківська обл.,64701, код ЄДРПОУ 04058634), про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Виконавчого комітету Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області, які полягають у наданні ОСОБА_1 неповної інформації у відповіді від 25.07.2024 №09-13/М-52/53 позивачу на запит від 19.07.2024, а саме: не надана інформація та не долучені копії відповідних документів про те, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої, ПП ОСОБА_3 , помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керівником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення.

Зобов`язати Виконавчий комітет Барвінківської міської ради Ізюмського району Харківської області надати ОСОБА_1 повну інформацію, за запитом від 19.07.2024, а саме проте, хто є платником і отримувачем орендної плати за договором оренди земельної ділянки зі ставком від 01 серпня 2008 року, орендар якої, ПП ОСОБА_3 , помер, а Гусарівська сільська рада Барвінківського району Харківської області, керів-ником якої є ОСОБА_4 , перебуває в стані припинення та надати копії відповідних документів.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.М. Тітов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.11.2024
Оприлюднено19.11.2024
Номер документу123050613
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на доступ до публічної інформації

Судовий реєстр по справі —520/20986/24

Ухвала від 24.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 18.12.2024

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Рішення від 12.11.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Котеньов О.Г.

Ухвала від 05.11.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

Ухвала від 12.08.2024

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Тітов О.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні