Справа № 712/10996/24
Провадження №2/712/3317/24
З АО ЧН Е Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 листопада 2024 року м. Черкаси
Соснівський районний суд м. Черкаси у складі:
головуючого/судді - Троян Т.Є.
при секретарі Кеденко Я.О.,
розглянувши увідкритому судовомузасіданні взалі судум.Черкаси цивільнусправу запозовом Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про стягнення заборгованості,
В С Т А Н О В И В:
Представник КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідачів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 боргу за послуги з вивезення твердих побутових відходів, мотивуючи свої вимоги наступним: згідно з рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради №252 від 01.03.2011р. «Про доповнення рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 31.10.2007р. №1480 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг населенню м.Черкаси», КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР визначено виконавцем послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів.
На виконанняпостанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» № 1070 від 10.12.2008р. виконавчий комітет Черкаської міської ради своїм рішенням № 564 від 29.05.2015р. ввів у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.Черкаси, в якому визнав надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.
04.06.2015 між КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР та виконавчим комітетом Черкаської міської ради був укладений Договір на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси. 02.03.2020 до даного Договору між тими ж сторонами підписана Додаткова угода № 1, відповідно до якої термін дії Договору від 04.06.2015р. продовжено до 31.05.2025.
На виконання вимогст. 35-1 Закону України «Про відходи»,ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.ЧеркасиКП «Черкаська служба чистоти» ЧМР було запропоновано укладення Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів, шляхом опублікування публічної оферти до публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 17.04.2013 в офіційному друкованому засобі масової інформації - газеті «Місто» №5 від 17.04.2013 та газеті «Черкаський край» № 37 від 15.09.2021, та розміщений у мережі Інтернет на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua.
Таким чином, договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Черкаси є укладеним з моменту, коли споживач акцептував пропозицію офертанта у формі конклюдентних дій та не висловив заперечень проти договору.
Зазначає, що КП «Черкаська служба чистоти» ЧМР належним чином виконує взяті на себе зобов`язання за Договором від 04.06.2015р. на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси та здійснює вивезення твердих побутових відходів згідно з графіком.
Відповідачі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 зареєстровані за адресою: АДРЕСА_1 і є користувачами послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси та відповідають визначенню «Індивідуальний споживач». Особовий рахунок № НОМЕР_1 відкрито на ім`я ОСОБА_1 .
Послуги відповідачам з вивезення твердих побутових відходів надаються щоденно, місце складування відходів відбувається з контейнерного майданчика, який розміщений біля житлового будинку.
Плата за надані комунальні послуги, в тому числі, послуги з вивезення твердих побутових відходів, нараховується щомісячно, відповідно до встановлених тарифів, затверджених органом місцевого самоврядування Черкаської міської ради. Проте, у порушення зобов`язання щодо оплати за послуги з вивезення твердих побутових відходів відповідачі не здійснюють оплату, тому за період з 01.03.2011 по 31.08.2024 у них виникла заборгованість перед позивачем, яка складає 18408,09 грн. Неналежне виконання відповідачами зобов`язань по договору порушує право позивача на одержання плати за надані послуги в установлений законом та визначений договором строк. Позивачем на суму заборгованості, що виникла за відповідачами, нараховані інфляційні в сумі 4456,59 грн. та 3% річних в сумі 748,38 грн.
Тому, просить стягнути солідарно з відповідачів ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 на користь позивача заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів в сумі 18408,09 грн., інфляційні в сумі 4456,59 грн., 3% річних в сумі 478,38 грн. та витрати на сплату судового збору у сумі 3028,00 грн.
Ухвалою Соснівського районного суду м. Черкаси від 24.09.2024 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
У передбачений законодавством термін відповідачі відзиву до суду не скерували.
Згідно ч.13 ст.7 ЦПК України,розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЦПК України, суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Дослідивши письмові докази, наявні у матеріалах справи в їх сукупності, всебічно, повно та об`єктивно перевіривши обставини, на яких вони ґрунтуються у відповідності з нормами матеріального права, що підлягають застосуванню до даних правовідносин, суд встановив такі обставини та дійшов до відповідних висновків.
Згідност. 4 ЦПК Україникожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів.
Статтею 13 ЦПК Українивстановлено, що суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цьогоКодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно до положень ст. ст.12,81 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими учасниками процесу. Доказування не може ґрунтуватись на припущеннях.
Цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов`язковим для неї. Виконання цивільних обов`язків забезпечується засобами заохочення та відповідальністю, які встановлені договором або актом цивільного законодавства. Особа може бути звільнена від цивільного обов`язку або його виконання у випадках, встановлених договором або актами цивільного законодавства (ст. 14 ЦК України).
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено у судовому засіданні, відповідно до рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради №252 від 01.03.2011 «Про доповнення рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 31.10.2007 №1480 «Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг населенню м.Черкаси», КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради визначено виконавцем послуг з вивезення твердих та рідких побутових відходів.
На виконанняпостанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів» №1070 від 10.12.2008та на підставі рішення Черкаської міської ради від 19.08.2014 №2-61 «Про визначення послуги з вивезення побутових відходів, як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах» та протоколу № 2 від 26.05.2025 оцінки конкурсних пропозицій на проведення конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів в м. Черкаси, виконавчий комітет Черкаської міської ради своїм рішенням №564 від 29.05.2015 ввів у дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.Черкаси, в якому визнав надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради.
Між КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради та виконавчим комітетом Черкаської міської ради 04.06.2015 укладений Договір на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси.
Крім того, 02.03.2020 між тими ж сторонами підписана Додаткова угода №1 до вказаного вище Договору, відповідно до якої, термін дії Договору від 04.06.2015 продовжено до 31.05.2025.
На виконання вимогст. 35-1 Закону України «Про відходи»,ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів у м.ЧеркасиКП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради було запропоновано укладення Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів, шляхом опублікування публічної оферти до публічного Договору про надання послуг з вивезення побутових відходів від 17.04.2013 в офіційному друкованому засобі масової інформації - газеті «Місто» № 5 від 17.04.2013 та газеті «Черкаський край» № 37 від 15.09.2021, та розміщення у мережі Інтернет на офіційному сайті Черкаської міської ради www.rada.cherkassy.ua.
Договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Черкаси є укладеним з моменту, коли споживач акцептував пропозицію офертанта у формі конклюдентних дій та не висловив заперечень проти договору.
Розділом ІІ Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженогонаказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 30.07.2012р.№ 390визначено механізм доведення до відома споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад. Зокрема, відповідно до абз. 5 п. 2.5 даного Порядку, суб`єктами господарювання, що надають послуги з вивезення побутових відходів до відома споживачів доводиться така інформація, шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування в мережі Інтернет (за наявності), у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження (перевага надається друкованим засобам масової інформації органу місцевого самоврядування), веб-сайті суб`єкта господарювання (за наявності) та, за необхідності, на інформаційних стендах біля адміністративних будинків органів місцевого самоврядування, балансоутримувачів багатоквартирних будинків.
Судом встановлено, що заперечень з боку споживачів (відповідачів) не надходило, тому відповідно до норм чинного законодавства Договір вважається укладеним.
З моменту надання позивачем споживачам послуг з вивезення твердих побутових відходів, відповідно доЗакону України «Про житлово-комунальні послуги»між сторонами виникли правовідносини, які полягають у виконанні споживачем зобов`язання щодо своєчасної та повної оплати спожитих послуг.
Відповідно до п. 5 ч. 1ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09 листопада 2017 року № 2189-VІІІ(в редакціїЗакону України №2454-VІІІ від 07 червня 2018 року, що чинна з 09 червня 2018 року; діє в частині положень частини третьої статті 11, абзаців першого та другого частини п`ятої статті 18 з 1 січня 2019 року; введено Закон в дію з 01 травня 2019 року відповідно до Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ), житлово-комунальні послуги - це результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.
До житлово-комунальних послуг належать, зокрема, комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами п. 2 ч. 1 ст. 5 цього Закону). Права та обов`язки споживача визначені у статті 7 згаданого Закону.
Частиною першоюстатті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV(у редакції, що чинна до дії вище вказаногоЗакону, тобто й на час виниклих правовідносин) визначено, що житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.
Відповідно до положень ч. 1ст. 1 Закону № 1875-ІVспоживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу.
Згідно зістаттею 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІVзалежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються зокрема й на: комунальні послуги (централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення (з використанням внутрішньо-будинкових систем), газопостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів тощо).
Як зазначено у статті 19 згаданого Закону, відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник. Виробник послуг може бути їх виконавцем.
Статтями20,21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»(№1875-ІV) визначено права та обов`язки споживача й виконавця житлово-комунальних послуг. Зокрема, правом споживача є одержання вчасно та відповідної якості житлово-комунальних послуг згідно з законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг, а обов`язком споживача - є укладення договору на надання житлово-комунальних послуг, підготовленого виконавцем на основі типового договору, а також оплата житлово-комунальних послуг у строки, встановлені договором або законом. Обов`язком виконавця - надання послуг вчасно та відповідної якості згідно із законодавством та умовами договору, а також підготовка та укладення із споживачем договору про надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
Відповідно дост. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV, плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору, розмір плати за комунальні послуги розраховується, виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.
Крім того, згідно із ч.ч. 1, 2 ст. 9 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2454-VІІІ від 07 червня 2018 року, в редакції, що чинна з 09 червня 2018 року, споживач здійснює оплату за спожиті житлово-комунальні послуги щомісяця, якщо інший порядок та строки не визначені відповідним договором. Споживач не звільняється від оплати житлово-комунальних послуг, отриманих ним до укладення відповідного договору. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у житлі споживача, користуються нарівні зі споживачем усіма житлово-комунальними послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов`язаннями з оплати житлово-комунальних послуг (ч.3 ст.9 Закону).
Так, КП «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради належним чином виконує взяті на себе зобов`язання за Договором від 04.06.2015р. на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Черкаси та здійснює вивезення твердих побутових відходів згідно з визначеним графіком.
Як вбачається з матеріалів справи, за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровані відповідачі, що підтверджується відомостями з Департаменту «Центр надання адміністративних послуг» ЧМР від 30.09.2024 року.
За вказаною адресою відповідачі отримують послуги з вивезення твердих побутових відходів від КП «Черкаська служба чистоти» Черкаська служба чистоти (відкритий о/ НОМЕР_2 на ім`я ОСОБА_1 , але ухиляються від перерахування щомісячної оплати за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів, про що свідчить наданий позивачем розрахунок заборгованості.
Оскільки відповідачі своєчасно не вносили плату за надані послуги з вивезення твердих побутових відходів, в зв`язку з цим у них утворилася заборгованість за період з 01.03.2011 по 31.08.2024 на загальну суму 18408,09 грн., що підтверджується відомостями з особового рахунку по оплаті за житлово-комунальні послуги за період з 01.03.2011 по 31.08.2024 по о/р НОМЕР_1 (абонент ОСОБА_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), заперечень проти якого відповідачами до суду не надано.
Суд звертає увагу на те, що споживач зобов`язаний оплатити житлово-комунальні послуги, якщо він фактично користувався ними. Крім того, якщо споживач не відмовляється від оплати послуг, а оспорює об`єм наданих житлово-комунальних послуг виконавцем або їх якість, у справі повинні бути певні актипретензії, як докази спростування заявленої суми стягнення. До таких висновків дійшов Верховний Суд у постанові по справі № 210/5796/16-ц від 18.03.2019.
Також суд вважає, що правовідносини, які виникли між сторонами, є грошовим зобов`язанням, в якому, серед інших прав і обов`язків сторін, на боржників покладено виключно певний цивільно-правовий обов`язок з оплати отриманих житлово-комунальних послуг, якому кореспондує право вимоги кредитора (частина перша статті 509 ЦК України)- вимагати сплати грошей за надані послуги.
У разі солідарного обов`язку боржників (солідарних боржників) кредитор має право вимагати виконання обов`язку частково або в повному обсязі як від усіх боржників разом, так і від будь-кого з них окремо. Кредитор, який одержав виконання обов`язку не в повному обсязі від одного із солідарних боржників, має право вимагати недоодержане від решти солідарних боржників. Солідарні боржники залишаються зобов`язаними доти, доки їхній обов`язок не буде виконаний у повному обсязі (ч.ч. 1, 2ст. 543 ЦК України).
Оцінивши зібрані у справі докази, судом встановлено, що позивач є надавачем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території міста Черкаси, ним були надані відповідні послуги відповідачам, як споживачам таких послуг, наведені ним розрахунки розміру боргу здійснені за встановленими тарифами та не спростовані відповідачами, а тому до стягнення з відповідачів підлягає заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходіву сумі 18408,09 грн.
Щодо позовних вимог про стягнення інфляційних витрат та 3% річних суд вважає необхідним зазначити наступне.
Відповідно до ч. 2ст. 625 ЦК України, боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три процентів річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
З розрахунку наданого позивачем розрахунку вбачається, що 3% річних нараховані за період з листопада 2011 року по серпень 2024 року та становлять478,38 грн., інфляційні втрати за цей же період становлять 4456,59 грн.
У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до п. 20 ч. 1ст. 106 Конституції України,ЗУ «Про правовий режим воєнного стану»в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, згідноУказу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 від 24.02.2022. Воєнний стан діє до даного часу.
04.03.2022 Верховним Судом України вирішено питання про особливості здійснення правосуддя на території, на якій введено воєнний стан. Так, відповідно дост. 26 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану»правосуддя на території, на якій уведено воєнний стан, здійснюється лише судами. Навіть в умовах воєнного стану конституційне право людини на судовий захист не може бути обмеженим.
Постановою Кабінету Міністрів України №206 від 05.03.2022про «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» встановлено, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги. Ця постанова набрала чинності з дня опублікування і застосовується з 24 лютого 2022 року.
Постановою Кабінету Міністрів України № 1405 від 29.12.2023, яка набрала чинності 30.12.2023, внесено зміни тапункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 5 березня 2022 р. № 206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану»викладено в такій редакції: «Установити, що до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється: нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення плати за житлово-комунальні послуги населенням (у тому числі населенням, що проживає у будинках, де створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельні (житлові) кооперативи або яким послуги надаються управителем чи іншою уповноваженою співвласниками особою за колективним договором) в територіальних громадах, що розташовані на територіях, на яких ведуться бойові дії (територіях можливих бойових дій, активних бойових дій, активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси) або тимчасово окупованих Російською Федерацією, відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (до дати припинення можливості бойових дій, завершення бойових дій, завершення тимчасової окупації), або якщо нерухоме майно споживача було пошкоджено внаслідок воєнних (бойових) дій за умови інформування про такі випадки відповідного виконавця комунальної послуги (для послуги розподілу природного газу з урахуванням вимог Правил безпеки систем газопостачання, затвердженихнаказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 15 травня 2015 р. № 285)»
Відповідно дост. 58 Конституції України, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом`якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
Таким чином, до періоду нарахування інфляційної складової боргу і 3 % річних з 24.02.2022 по 31.08.2024, підлягає застосуваннюпостанова Кабінету Міністрів України від 05 березня 2022 року № 206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану», до внесення вищенаведених змін.
З огляду на викладене, виходячи з вищенаведених норм законодавства, слід дійти висновку, що в даному випадку відповідачі звільнені від обов`язку сплати на користь позивача інфляційної складової боргу та 3 % річних, нарахованих у період дії в Україні воєнного стану в період з 24.02.2022 по 31.08.2024.
Разом з тим, з розрахунку нарахування 3% річних та індексу інфляції вбачається, що заборгованість відповідачів виникла з листопада 2011 року, а отже з відповідачів на користь позивача підлягає стягненню інфляційна складова боргу та 3 % річних, нараховані за період до введення воєнного стану в Україні, а саме з листопада 2011 р. по 24 лютого 2022 р. та становить інфляційні втрати3614,60 грн., три відсотки річних129,83 грн.
Згідно вимогст. 141 ЦПК Українисуд стягує з відповідачів на користь позивача сплачений судовий збір, пропорційно до задоволених вимог в розмірі 2876,60 грн. (95% від 3028,00 грн.).
Керуючись ст. 12,13,76-82, 89, 141, 263-265, 280-282 ЦПК України, ст.ст. 526, 625 ЦК України, ст. 68 ЖК України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради до ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про стягнення заборгованості задовольнити частково.
Стягнути в солідарному порядку зі ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП невідомий, ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_3 , ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_4 , ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_5 , які зареєстровані за адресою АДРЕСА_1 , на користь Комунального підприємства «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (юридична адреса: 18003, м. Черкаси, вул. Чайковського, 117, р/р НОМЕР_6 в КБ ГРУ «Приватбанк», код ЄДРПОУ 03328652, МФО 305299) заборгованість за послуги з вивезення твердих побутових відходів в сумі 18408,09 грн., інфляційні в сумі 3614,60 грн., 3 % річних в сумі 129,83 грн. та витрати по сплаті судового збору в сумі 2876,60 грн., а всього - 25029,12 грн. (двадцять п`ять тисяч двадцять дев`ять гривень 12 коп.)
Рішення може бути оскаржено в загальному порядку до Черкаського апеляційного суду через місцевий суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Заочне рішення може бути переглянуто судом, що його ухвалив, за письмовою заявою відповідача, поданою протягом 30 днів з дня його проголошення.
Повний текст рішення виготовлений 18.11.2024 р.
Головуючий Т.Є.Троян
Учасники справи:
Позивач: Комунальне підприємство «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради, юридична адреса: 18003, м. Черкаси, вул. Чайковського, 117, р/р НОМЕР_6 в КБ ГРУ «Приватбанк», код ЄДРПОУ 03328652, МФО 305299.
Відповідач 1: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП невідомий, зареєстрована за адресою АДРЕСА_1 .
Відповідач 2: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 .
Відповідач 3: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_4 , зареєстрований за адресою АДРЕСА_1 .
Відповідач 4: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстрована за адресою АДРЕСА_1 .
Суд | Соснівський районний суд м.Черкас |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2024 |
Оприлюднено | 19.11.2024 |
Номер документу | 123067042 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема договорів (крім категорій 301000000-303000000), з них надання послуг |
Цивільне
Соснівський районний суд м.Черкас
Троян Т. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні