ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 листопада 2024 рокуСправа №160/24765/24
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Златіна Станіслава Вікторовича
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЛІСЗБУТ" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень,-
УСТАНОВИВ:
Позивач звернувся з позовом до суду, в якому просить:
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10780833/44544580 від 26.03.2024року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 5 від 25.10.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 5 від 25.10.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710286/44544580 від 13.03.2024року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 2 від 31.10.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 2 від 31.10.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710288/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 1 від 14.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 1 від 14.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710287/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 2 від 16.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 2 від 16.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710289/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 8 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 8 від 21.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710290/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 3 від 23.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 3 від 23.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710291/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 4 від 28.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 4 від 28.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що ним направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні, але їх реєстрацію зупинено із посиланням на п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Позивачем направлено копії відповідних документів, необхідних для проведення реєстрації зупиненої податкової накладної, однак за результатами розгляду поданих документів комісією прийнято оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкових накладних 10780833/44544580 від 26.03.2024року, № 10710286/44544580 від 13.03.2024року, № 10710288/44544580 від 13.03.2024р., № 10710287/44544580 від 13.03.2024р., № 10710289/44544580 від 13.03.2024р., № 10710290/44544580 від 13.03.2024р., № 10710291/44544580 від 13.03.2024р. Оскаржувані рішення позивач вважає необґрунтованим та таким, що порушує норми податкового законодавства, права та охоронювані законом інтереси позивача, є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки позивачем подані контролюючому органу усі необхідні документи, що підтверджують правомірність складання податкової накладної.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.09.2024 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи у письмовому провадженні
02.10.2024р. до суду надійшли відзиви від відповідачів, аналогічні за своїм змістом, згідно з якими позивачем було направлено на реєстрацію податкові накладні, але їх реєстрацію зупинено із посиланням на п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Позивачем направлено копії відповідних документів, необхідних для проведення реєстрації зупинених податкових накладних, проте комісією правомірно було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних 10780833/44544580 від 26.03.2024 року, № 10710286/44544580 від 13.03.2024року, № 10710288/44544580 від 13.03.2024р., № 10710287/44544580 від 13.03.2024р., № 10710289/44544580 від 13.03.2024р., № 10710290/44544580 від 13.03.2024р., № 10710291/44544580 від 13.03.2024р. Суд не в праві зобов`язувати ДПС України здійснювати державну реєстрацію податкових накладних.
04.10.2024р. від позивача до суду надійшла відповідь на відзив на позовну заяву, яка за змістом аналогічна доводам викладеним в позовній заяві.
Дослідивши письмові докази наявні у матеріалах справи, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» (код ЄДРПОУ 44544580) зареєстровано у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 28.09.2021 року. Фактична та юридична адреса: 50093, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Довгинцівський район, вул. Чорновола В`ячеслава, буд. 21, кв. 52; код ЄДРПОУ 44544580; ТОВ «ПРОМЛІСЗБУТ» є платником податку на додану вартість. Для здійснення своєї діяльності, підприємство має власні та орендовані основні засоби.
05.06.2023 року між позивачем (постачальник) і ТОВ «Радехівський цукор» (код ЄДРПОУ 36153189) (покупець) було укладено договір поставки № 05/06ПМ (далі - Договір, копія з додатками додається), відповідно до п. 1.1. якого Постачальник зобов`язується поставити і передати Покупцю товарно-матеріальні цінності (Товар) в асортименті, кількості, якості, строки і на умовах Договору та додатків до нього, а Покупець зобов`язується прийняти та своєчасно оплатити Товар.
25.10.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 74 від 23.10.2023р. здійснено попередню оплату за Товар, що підтверджується платіжною інструкцією N 1С20130 від 25.10.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 25.10.2023р по 25.10.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 5 від 25.10.2023р. та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
На виконання зазначених вище умов Договору Позивачем, 27.10.2023р. було здійснено постачання бруска дерев`яного просоченого тип А2, Б=4,5м., шпали дерев`яної просоченої тип А2 на загальну суму 146 640,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 24 440,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 74 від 27.10.2023 року, ТТН № 74 від 27.10.2023 року .
17.11.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9312702913 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН № 5 від 25.10.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 26.03.2024 року № 10780833/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН № 5 від 25.10.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення Позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
31.10.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 77 від 30.10.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 313 973,71 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією N 1С20828 від 31.10.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 31.10.2023р. по 31.10.2023р. (копії зазначених документів додаються).
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 2 від 31.10.2023р. та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 12.11.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 313 973,71 грн. (в т.ч. ПДВ - 52 328,95 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 80 від 12.11.2023 року та ТТН № 80 від 12.11.2023 року.
17.11.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9312711141 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН № 2 від 31.10.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710286/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН № 2 від 31.10.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
14.11.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 80 від 09.11.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 313 973,71 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією N 1С22184 від 14.11.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 14.11.2023р. по 14.11.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 1 від 14.11.2023р. та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 14.11.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 313 973,71 грн. (в т.ч. ПДВ - 52 328,95 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 81 від 14.11.2023 року та ТТН № 81 від 14.11.2023 року.
14.12.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9341007225 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН № 1 від 14.11.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Вказаний Товар був вироблений Позивачем самостійно на власному виробництві з сировини, придбаної у постачальника ФОП ОСОБА_1 згідно договору 20/06 від 20.06.2023 року та оплачений у повному обсязі, що відображено у наступних документах, копії яких додаються: рахунок № 01 від 26.06.2023р. на суму 240 000,00 грн. (з ПДВ); платіжна інструкція № 72 від 26.06.2023р.; накладна № 01 від 26.06.2023р. про постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 у кількості 500 шт. за ціною 400,00 грн. за одиницю (без ПДВ) на загальну суму 240 000,00 грн. (з ПДВ); акт приймання-передачі товару № 46 від 26.06.2023р.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710288/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН 1 від 14.11.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
16.11.2023р. покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 81 від 10.11.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 313 973,71 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією N 1С22428 від 16.11.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 16.11.2023р. по 16.11.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 2 від 16.11.2023р. (далі - ПНЛе 2 від 16.11.2023р., копія додається) та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 24.11.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 313 973,71 грн. (в т.ч. ПДВ - 52 328,95 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 82 від 24.11.2023 року та ТТН № 82 від 24.11.2023 року.
14.12.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9340971258 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН № 2 від 16.11.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710287/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН № 2 від 16.11.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
21.11.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 82 від 16.11.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 45 600,00 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією N 1С22987 від 21.11.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 21.11.2023р. по 21.11.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, позивачем було складено податкову накладну № 8 від 21.11.2023р. (далі - ПН№ 8 від 21.11.2023р., копія додається) та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 15.12.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 45 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 7 600,00 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 82 від 15.12.2023 року та ТТН № 82 від 15.12.2023 року.
15.12.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9342923676 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН 8 від 21.11.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710289/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН 8 від 21.11.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення Позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
23.11.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 83 від 16.11.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 313 973,71 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією № 1С23271 від 23.11.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 23.11.2023р. по 23.11.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 3 від 23.11,2023р. та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 30.11.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 313 973,71 грн. (в т.ч. ПДВ - 52 328,95 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 83 від 30.11.2023 року та ТТН № 83 від 30.11.2023 року.
14.12.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9340940635 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН 3 від 23.11.2023р., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710290/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН № 3 від 23.11.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
28.11.2023р. Покупцем ТОВ «Радехівський цукор» згідно Договору та рахунка № 84 від 16.11.2023р. здійснено попередню оплату за Товар у розмірі 313 973,71 грн. (з ПДВ), що підтверджується платіжною інструкцією № 1С23801 від 28.11.2023р. та підсумковою банківською випискою за період з 28.11.2023р. по 28.11.2023р.
За правилом першої події - оплата від покупця, Позивачем було складено податкову накладну № 4 від 28.11.2023р. та направлено для реєстрації в ЄРПН.
На виконання умов Договору Позивачем, 09.12.2023р. було здійснено постачання шпал дерев`яних просочених тип А2 на загальну суму 313 973,71 грн. (в т.ч. ПДВ - 52 328,95 грн.), що підтверджується видатковою накладною № 84 від 09.12.2023 року та ТТН № 82 від 15.12.2023 року (копії зазначених документів додаються).
14.12.2023р. Позивачем було отримано квитанцію за реєстраційним № 9340874355 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН № 4 від 28.11.202Зр., в ЄРПН зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (далі - Квитанція № 9340874355 від 14.12.2023р., копія додається).
Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.03.2024 року № 10710291/44544580 було відмовлено у реєстрації ПН № 4 від 28.11.2023р. з підстав: надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та через наявність ризикових операцій.
Оскарження зазначеного Рішення Позивачем в адміністративному порядку не здійснювалося.
Позивач вважає вказані Рішення комісії про відмову у реєстрації Податкових накладних необгрунтованими, незаконними та такими, що підлягають скасуванню, що стало підставою для звернення до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з пунктом 185.1 статті185 Податкового кодексу України (далі -ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7статі201 ПК України).
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/ розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, та ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Так, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019р., №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165).
Даний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.
Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.
Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту187.1статті187, абзацу першого пунктів 201.1,201.7,201.10 статті2 01 Податкового кодексу України(далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.
Згідно з п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Пунктом 6 Порядку №1165, передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).
Додатками №1 та №3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість та Критерії ризиковості здійснення операцій відповідно.
Так, Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:
1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.
3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.
4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.
5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).
6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16. 1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49. 18 статті 49 Податкового кодексу України.
7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.
8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Судом встановлено, що відповідно до рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивача віднесено до переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, як такого, що відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, на підставі наявної податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Суд звертає увагу на те, що в квитанції, якою реєстрацію податкової накладної зупинено, відсутня інформація, щодо того, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.
Позивачем було надано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкової накладної/ розрахунків коригування, реєстрацію якої зупинено, які складені із дотриманням вимог чинного законодавства. Даних факт не заперечувався відповідачами.
Проте, незважаючи на надані позивачем пояснення, документи, Комісією було прийнято оспорювані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
Так, в Рішеннях зазначено, що підставами відмови в реєстрації податкової накладної є надання платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства.
Отже, форма Рішення передбачає чітке зазначення документів, які не були надані платником податків ( відповідні документи необхідно підкреслити), проте, в Рішенні не було підкреслено жодного документу та не вказано в чому саме полягало порушення в наданих документах.
Таким чином, суд вважає, що рішення №10780833/44544580 від 26.03.2024року, № 10710286/44544580 від 13.03.2024року, № 10710288/44544580 від 13.03.2024р., № 10710287/44544580 від 13.03.2024р., № 10710289/44544580 від 13.03.2024р., № 10710290/44544580 від 13.03.2024р., № 10710291/44544580 від 13.03.2024р. є необґрунтованим та таким, що прийнято без врахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Таким чином, суд доходить висновку, що за відсутності конкретної пропозиції про необхідність надання певних документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, які подані позивачем є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 виклав правову позицію, у відповідності до якої за загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Одночасно суд зазначає, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не є обґрунтованим та вмотивованим, та не містить переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, оскільки не встановлює, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних позивача.
Суд зазначає, що у відповідності до п.201.10 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг. Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У відповідності до листа Вищого адміністративного суду України від 24.10.2013 року № 1486/12/13-13 реєстрація податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є обов`язком постачальника товарів чи послуг.
Цьому обов`язку кореспондує обов`язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку-продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець товарів позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення його позапланової перевірки.
У свою чергу визнання неправомірним неприйняття податкової накладної для реєстрації тягне настання наслідків, передбачених у пункті 201.10 статті 201 Податкового кодексу України. Отже, податкова накладна вважається прийнятою протягом того операційного дня, коли вона була надіслана платником податків для реєстрації.
Зважаючи на викладене, резолютивна частина постанови адміністративного суду про задоволення позовних вимог у справі, предметом оскарження в якій є протиправність неприйняття податкової накладної для реєстрації, з урахуванням вимог пункту 1 частини другої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України повинна містити висновок про визнання протиправним неприйняття податкової накладної для реєстрації, а також зазначення того, що податкову накладну потрібно вважати прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку (із зазначенням дати).
Застереження щодо конкретної дати, з якої податкова накладна є прийнятою і зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, поряд із визнанням протиправним власне неприйняття податкової накладної для реєстрації, є правомірним. Отже, незалежно від того, чи містить вимога позивача прохання щодо визначення дати, з якої податкова накладна є прийнятою та зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд з метою захисту прав позивача повинен вказати відповідну дату в резолютивній частини постанови.
З урахуванням наведеного суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні, подані Товариством з обмеженою відповідальністю "ПРОМЛІСЗБУТ" датою її фактичного надходження.
За сукупності викладених обставин, позов підлягає задоволенню.
Згідно частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 21196,00 грн.
Отже, сплачений позивачем судовий збір за подачу позовної заяви до суду в сумі 21196,00 грн підлягає стягненню з відповідачів у рівних частинах за рахунок бюджетних асигнувань.
Керуючись ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЛІСЗБУТ" (50093, м. Кривий Ріг, вул. В`ячеслава Чорновола, 21, кв 52, код ЄДРПОУ 44544580) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17а, код ЄДРПОУ 44118658), Державної податкової служби України 904053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10780833/44544580 від 26.03.2024року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 5 від 25.10.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 5 від 25.10.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710286/44544580 від 13.03.2024року про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 2 від 31.10.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 2 від 31.10.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710288/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 1 від 14.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 1 від 14.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710287/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 2 від 16.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 2 від 16.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710289/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 8 від 21.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 8 від 21.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710290/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 3 від 23.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ»;
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 3 від 23.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Держаної Податкової Служби у Дніпропетровській області № 10710291/44544580 від 13.03.2024р. про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкової накладної № 4 від 28.11.2023 року, складеної Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ».
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну: № 4 від 28.11.2023 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМЛІСЗБУТ» датою її фактичного подання до центрального рівня Державної податкової служби України на реєстрацію.
Стягнути з Державної податкової служби України за рахунок його бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЛІСЗБУТ" судові витрати, що складаються із суми судового збору у розмірі 10598,00 грн
Стягнути з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за рахунок його бюджетних асигнувань на користь на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЛІСЗБУТ" судові витрати, що складаються із суми судового збору у розмірі 10598,00 грн
Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С.В. Златін
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2024 |
Оприлюднено | 20.11.2024 |
Номер документу | 123090017 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Златін Станіслав Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні