Рішення
від 08.11.2024 по справі 160/25291/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 листопада 2024 рокуСправа №160/25291/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ніколайчук С.В.

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовною заявою ТОВ „Стенекс Україна (вул. Орловська, б.1-Б, м. Дніпро, 49064, код ЄДРПОУ 37004461) до Дніпровської митниці (49038, м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, буд. 22, код ЄДРПОУ 43971371) про визнання протиправним та скасування рішення

УСТАНОВИВ:

19 вересня 2024 року ТОВ „Стенекс Україназвернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить визнати незаконним та скасувати рішення Дніпровської митниці від 28.08.2024 року про визначення коду товару № КТ-UA110000-0051-2024.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що митницею 28.08.2024 року у відношенні належного позивачу товарувироби для застосування в медицині, що мають липку поверхню (липкий пластир), розфасовані для роздрібної торгівлі: Кінезіо Тейп Пінна 5 см*5 м, 1400 штук, який був ним отриманий з Китайської народної республіки згідно з контрактом від 04.01.2021 №20210104 та заявлений ним 28.08.2024 року № 24UA110140006648U8 в режимі імпорту, винесене рішення про визначення коду товару № КТ- UA110000-0051-2024, яким заявлений в митній декларації код товару згідно із Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності 3005100000 змінено на 6307909800. Згідно зУКТЗЕД, визначений відповідачем оскаржуваним рішенням кодУКТЗЕД6307909800 являє собою інші готові текстильні вироби, включаючи викройки одягу. Позивач зазначає, що кодування товарів на рівні перших 6 знаків, повністю збігається з кодомУКТЗЕД300510, який визначає фармацевтичні вироби, що мають липкий шар (липку поверхню) розфасовані для роздрібної торгівлі. Вважаючи рішення відповідача протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Ухвалою від 25 вересня 2024 року суд відкрив провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Сторони належним чином повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом, що підтверджується матеріалами справи.

Відповідно до ч.6 ст.12, ч.1,2ст.257, ч.1 ст.260 Кодексу адміністративного судочинства Українизазначена справа є справою незначної складності та розглядається за правилами спрощеного позовного провадження. Питання про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження.

Згідно з частинами 3, 4ст.262 КАС Українипідготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться.

10 жовтня 2024 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому Дніпровська митниця просила відмовити в задоволенні позовної заяви, зазначаючи, що класифікація товарів для цілей митного оформлення здійснюється згідно вимог УКТЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України «Про Митний тариф України» від 19 жовтня 2022 року № 2697-ІХ, з урахуванням Основних правил інтерпретації класифікації товарів УКТЗЕД, Пояснень до УКТЗЕД, затверджених наказом Держмитслужби України від 14 грудня 2022 року № 543, та визначальних для класифікації характеристик товару.

Відповідно до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від ЗО травня 2012 року № 631, посадовою особою митниці під час митного оформлення заявлених Позивачем товарів, серед іншого, здійснюється перевірка правильності класифікації товарів.

За митною декларацією від 28.08.2024 № 2411А110140006648118 керівництвом митного поста Дніпровської митниці за допомогою системи управління ризиками сформовано обов`язкову форму митного контролю 202-1.

У зв`язку зі складним випадком класифікації товару, а також спрацювання системи управління ризиками (форма митного контролю 107-3 класифікції товарів мідно з УКТ ЗЕД», 108-3 «Витребування підтверджують коди товарів згідно з УКТ ЗЕД»), посадовою особи підрозділу митного оформлення, яка безпосередньо здійснювала митне оформлення товару, направлено запит до спеціалізованого підрозділу митного органу.

За результатом опрацювання запиту підрозділу митного оформлення відділом класифікації товарів прийнято рішення щодо класифікації товарів від 22.05.2024 № 24UА11000000025-КТ.

Відповідно до висновків рішення щодо класифікації товарів від 22.05.2024 № 24UА11000000025-КТ товар позивача класифіковано за кодом УКТЗЕД 6307909800.

Дослідивши матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються вимоги позову, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи.

28.08.2024 з метою здійснення митного оформлення товару позивачем до Дніпровської митниці подано електронну митну декларацію №23UA110140006648U8.

У графі 31 ЕМД від 28.08.2024 № 223UA110140006648U8 декларантом зазначено товар:вироби для застосування в медицині, що мають липкий шар (липку поверхню), розфасовані для роздрібної торгівлі, зокрема, Кінезіо Тейп Пінна 5cm(см) х 5m(м)1400 шт.

У графі 33 ЕМД від 28.08.2024 № 223UA110140006648U8 товар задекларовано за кодом 3005100000 згідно зУКТЗЕД.

Посадовою особою митниці рішення про класифікацію товару приймалось відповідно до висновку Дніпропетровського управлінн експертиз та досліджень СЛЕД Держмитслужби від 02.11.2023 №142000-3700-0429 експертами за результатами досліджень встановлено, що надана проба являє собою рулон, в який змотана стрічка. Стрічка складається з текстильного матеріалу разом із захисною стрічкою, яка не дозволяє склеюватись витками текстильної стрічки у рулоні. Поверхня текстильного матеріалу має з одного боку самоклеювальні смужки (за кімнатної температури приклеюються щільно до різних поверхонь у процесі простого контакту - натискання пальця чи руки), що йдуть під нахилом до країв стрічки (самоклеювальне покриття не суцільне). Візуально встановлено, що текстильний матеріал зразку являє собою пофарбовану в малиновий колір тканину полотняного переплетення (тканина, у структурі якої кожна утокова нитка проходить почергово над і під послідовними нитками основи, і, у свою чергу, кожна нитка основи проходить послідовно над і під утоковими нитками), з однією системою основних та утокових ниток, не ворсову, виготовлену на основі на утоку із штапельної пряжі (з волокон обмеженої довжини, з`єднаних скручуванням по всій довжині пряжі). При дослідженні пряжі основи та утоку текстильної частини зразку в полі зору мікроскопу спостерігаються волокна у вигляді стрічечок, скручених навколо осі з помітним каналом (характерні ознаки волокон бавовни). При розмочуванні матеріалу захисної стрічки водою виявлена наявність волоконного матеріалу. При дослідженні волокон захисної стрічки в полі зору мікроскопу спостерігаються целюлозні волокна (папір). Висновки: наданий на експертизу зразок товару під назвою «Кінезо Тейп Пінна 5 сm (см) х 5 m (м)» ідентифікований як пакування для роздрібної торгівлі, яке містить рулон двошарової стрічки шириною (4.8+/-0.1) см. Стрічки складається з пофарбованої бавовняної тканини полотняного переплетення з нанесеним з однієї сторони самоклеювальними смужками з акрилового полімеру (не суцільне самоклеювальне покриття) та захисної паперової стрічки, графа 31 МД не містить інформації про склад та структури зразку.

Дніпровською митницею 28.08.2024 винесене рішення про визначення коду товару №КТ-UA110000-005-2024, яким заявлений в митній декларації код товар згідно з Українською класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності:

-3005100000 - вироби для застосування в медицині, що мають липкий шар (липку поверхню), розфасовані для роздрібної торгівлі: Кінезіо Тейп Пінна 5cm(см) х 5m(м)1400 шт,

змінено на

-6307909800готові вироби з текстильного матеріалу: Кінезіо Тейп Пінна 5cm(см) х 5m(м)1400 шт, розфасовані для роздрібної торгівлі. Являє собою рулон двошарової стрічки шириною (4.8+/- 0.1) см. Стрічки складається з пофарбованої бавовняної тканини полотняного переплетення з нанесеним з однієї сторони самоклеювальними смужками з акрилового полімеру (не суцільне самоклеювальне покриття) та захисної паперової стрічки. Виріб не має покриття фармацевтичними речовинами та призначений для підтримки пошкоджених частин тіла. Виріб має багатофункціональне використання (спорт, естетика тіла, реабілітація, здоров`я). Товар не має маркування щодо призначення виключно для застосування у медицині.

Позивач не погоджується із рішеннями митного органу про визначення коду товару, тому звернувся за захистом порушеного права до суду.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, доводам позивача, викладеним в позовній заяві, суд врахував такі норми чинного законодавства, які діяли на момент виникнення спірних правовідносин, та релевантні їм джерела права.

Відповідно до пунктів 23 та 24 частини 1статті 4 МК Українимитне оформлення- це виконання митних формальностей, необхідних для випуску товарів, транспортних засобів комерційного призначення; митний контроль - це сукупність заходів, що здійснюються з метою забезпечення додержання норм цьогоКодексу, законівта інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, міжнародних договорів України, укладених у встановленому законом порядку.

Частиною 1статті 246 МК Українивстановлено, що метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.

Митне оформлення розпочинається з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання митним органом від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію (частина 1статті 248 МК України).

Виходячи з положень частин 1-3статті 318 МК Українимитному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

Митний контроль здійснюється виключно митними органами відповідно до цьогоКодексута інших законів України.

Митний контроль передбачає виконання митними органами мінімуму митних формальностей, необхідних для забезпечення додержання законодавства України з питань державної митної справи.

Згідно з частиною восьмоюстатті 257 Митного кодексу Українимитне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів: г) код товару згідно зУКТ ЗЕД.

Статтею 69 МК Українивизначено основні засади класифікації товарів.

1. Товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених вУКТ ЗЕД.

2. Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно зУКТ ЗЕД.

3. На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.

4. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.

5. Для цілей класифікації товарів під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положеньУКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.

Для цілей класифікації товарів під товарами з ідентичними характеристиками розуміються товари, які мають однакові характерні для них ознаки (фізичні характеристики, хімічний склад, призначення та порядок застосування тощо) і відмінності між цими товарами не впливають на характеристики, визначальні для класифікації таких товарів за одним класифікаційним кодом згідно зУКТ ЗЕД.

7. Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення відповідно доглави 4 цього Кодексу.

8. Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно зУКТ ЗЕДпри митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Відповідно достатті 67 МК України, українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

ВУКТ ЗЕДтовари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.

Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів вУКТ ЗЕДвключає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).

У Додатку доЗакону України "Про Митний тариф України" від 19 жовтня 2022 року № 2697-IXнаведені основні правилаінтерпретаціїУКТ ЗЕД, за якими класифікація товарів вУКТ ЗЕДздійснюється за такими правилами:

1. Назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користуванняУКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів вУКТ ЗЕДздійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил:

2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного;

(b) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який матеріал чи речовину стосується також сумішей або сполук цього матеріалу чи речовини з іншими матеріалами чи речовинами. Будь-яке посилання на товар з певного матеріалу чи речовини розглядається як посилання на товар, що повністю або частково складається з цього матеріалу чи речовини. Класифікація товару, що складається більше ніж з одного матеріалу чи речовини, здійснюється відповідно до вимог правила 3.

3. У разі якщо згідно зправилом 2 (b)або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prіma facіe) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином:

(a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де подається більш загальний його опис. Проте в разі коли кожна з двох або більше товарних позицій стосується лише частини матеріалів чи речовин, що входять до складу суміші чи багатокомпонентного товару, або лише частини товарів, що надходять у продаж у наборі для роздрібної торгівлі, такі товарні позиції вважаються рівнозначними щодо цього товару, навіть якщо в одній з них подається повніший або точніший опис цього товару;

(b) суміші, багатокомпонентні товари, які складаються з різних матеріалів або вироблені з різних компонентів, товари, що надходять у продаж у наборах для роздрібної торгівлі, класифікація яких не може здійснюватися згідно зправилом 3 (a), повинні класифікуватися за тим матеріалом чи компонентом, який визначає основні властивості цих товарів, за умови що цей критерій можна застосувати;

(c) товар, класифікацію якого не можна здійснити відповідно доправила 3 (a)або3 (b), повинен класифікуватися в товарній позиції з найбільшим порядковим номером серед номерів товарних позицій, що розглядаються.

4. Товар, який не може бути класифікований згідно з вищезазначеними правилами, класифікується в товарній позиції, яка відповідає товарам, що найбільше подібні до тих, що розглядаються.

5. На додаток до наведеного до зазначених нижче товарів застосовуються такі правила:

(a) футляри для фотоапаратів, музичних інструментів, зброї, креслярського приладдя, прикрас та подібні вироби, які мають спеціальну форму і призначені для зберігання відповідних виробів або набору виробів, придатні для тривалого використання разом з виробами, для яких вони призначені, класифікуються разом з упакованими в них виробами. Це правило не поширюється на тару (упаковку), що становить разом з виробом одне ціле і надає останньому істотно іншої властивості;

(b) відповідно доправила 5 (a)тару (упаковку) разом з товарами, які в ній містяться, слід класифікувати разом із цими товарами, якщо вона належить до такого типу тари (упаковки), яка зазвичай використовується для упакування цих товарів. Це положення є необов`язковим, якщо ця тара (упаковка) придатна для повторного використання.

6. Для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatіs mutandіs), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.

Згідно з вимогамиУКТЗЕДдо групи 30, яку зазначив декларант щодо спірного товару, відноситься фармацевтична продукція:

3005вата, марля, бинти та аналогічні вироби (наприклад перев`язувальні вироби, липкий пластир, гірчичники) просочені або вкриті фармацевтичними речовинами або розфасовані для роздрібної торгівлі для застосування у медицині, зокрема хірургії, стоматології або ветеринарії;

3005 10 00 00 - перев`язувальні адгезивні та інші вироби, що мають липкий шар (липку поверхню).

У відповідності до вимогУКТ ЗЕДдо групи 63, яку зазначив митний орган, відноситься товар: інші готові текстильні вироби; набори; одяг та текстильні вироби, що використовувалися; ганчір`я:

6307інші готові вироби, включаючи викройки одягу:

6307 10 - ганчірки для миття підлоги, посуду, витирання пилу та подібні вироби для прибирання;

6307 90інші;

6307 90 98 00 - інші.

Разом з цим, суд зауважує, що Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками віднесено до виробів медичного призначення «Пластирі, Набори пластирів першої медичної допомоги, Пластирні пов`язки, Кінезіологічний Тейп: Пластир еластичний спортивний ПіннаСпорт 2,5 с. Опис: призначений для фіксації та підтримки суглобів, створення фіксуючих бандажів. Використовується у спортивному кінезіотейпуванні для відновлення і профілактики. Пластир призначений для захисту рани від інфікування, сприяє швидкому її загоєнню. Країна виробництваКНР. Відповідальні особиТОВ «СТЕНЕКС УКРАЇНА».

Суд встановив та матеріалами справи підтверджено, щоцей самий товар, від того самого іноземного постачальника, за заявленим у митній декларації від 28.08.2024 року № 24UA110140006648U8 кодом товаруУКТЗЕД3005 10 00 00 ввозився ТОВ «СТЕНЕКС УКРАЇНА» і відповідач здійснював митне оформлення цього самого товару за кодомУКТЗЕД3005 10 00 00 в митних деклараціях від 07.02.2022 №110150/2022/002128 та від 17.05.2023 №23UA110150006454U2.

Згідно з частинами 1, 2статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до частини 1статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Дослідивши долучені до матеріалів справи докази, суд вважає, що більш конкретно спірний товар описано в товарній позиції 3005 - вата, марля, бинти та аналогічні вироби (наприклад перев`язувальні вироби,липкий пластир, гірчичники) просочені або вкриті фармацевтичними речовинамиабо розфасовані для роздрібної торгівлі для застосування у медицині, зокрема хірургії, стоматології або ветеринарії; товарній підкатегорії 3005 10 00 00 - перев`язувальні адгезивні таінші вироби, що мають липкий шар (липку поверхню).

За викладених обставин, суд робить висновок, що рішення Дніпровської митниці щодо класифікації товарів від від 28.08.2024 року № КТ-UA110000-0051-2024 винесено передчасно, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, внаслідок чого є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги ТОВ «СТЕНЕКС УКРАЇНА» підлягають задоволенню у повному обсязі.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивач при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 2422,40 грн2422,40 грн, що документально підтверджується платіжною інструкцією № 232 від 17.09.2024.

Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань Дніпровської митниці на користь позивача підлягають відшкодуванню сплата судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 2684,00 грн.

Керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕНЕКС УКРАЇНА» (адреса: вул. Орловська, 1-Б, м. Дніпро, 49064; реєстраційний ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 37004461) до Дніпровської митниці (адреса: вул. Княгині Ольги, 22,м. Дніпро, 49038; реєстраційний ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України: 43971371) про визнання протиправним та скасування рішеннязадовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Дніпровської митниці від 28.08.2024 року про визначення коду товару № КТ-UA110000-0051-2024.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕНЕКС УКРАЇНА» за рахунок бюджетних асигнувань Дніпровської митниці судові витрати у розмірі 2422,40 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С.В. Ніколайчук

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2024
Оприлюднено20.11.2024
Номер документу123090122
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо

Судовий реєстр по справі —160/25291/24

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 02.12.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Рішення від 08.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 25.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні