Ухвала
від 15.11.2024 по справі 380/14733/24
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№ 380/14733/24

У Х В А Л А

про повернення клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих документів

м. Львів 15 листопада 2024 року Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кондратюк Ю.С., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) клопотання представника позивача про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих документів у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КАМ`ЯНКА-БУЗЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД» до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-

У С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «КАМ`ЯНКА-БУЗЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД» (далі позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області №10807505/34219437 від 28.03.2024 про відмову у реєстрації податкової накладної №71 від 31.01.2024 на загальну суму 1140000,00 грн, в т. ч. ПДВ 190000,00 грн;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкову накладну №71 від 31.01.2024 на загальну суму 1140000,00 грн., в т. ч. ПДВ 190000,00 грн датою їх первинного подання платником податків на реєстрацію.

Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 18.09.2024 позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасувано Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Львівській області від 28.03.2024 № 10807505/34219437 про відмову у реєстрації податкової накладної №71 від 31.01.2024 на загальну суму 1140000,00 грн, в т.ч. ПДВ 190000,00 грн.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №71 від 31.01.2024 на загальну суму 1140000,00 грн, в т.ч. ПДВ 190000,00 грн, датою її подання.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КАМ`ЯНКА-БУЗЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області сплачений судовий збір в сумі 1514,00 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 копійок.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «КАМ`ЯНКА-БУЗЬКИЙ КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД» за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України сплачений судовий збір в сумі 1514,00 (одна тисяча п`ятсот чотирнадцять) гривень 00 копійок.

08.11.2024 представник позивача подав клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих листів (зареєстровано судом 11.11.2024), в якій просить суд:

« 1. Зобов`язати Державну податкову службу України в строк до 5 (п`яти) календарних днів, від дня винесення судом ухвали, подати до суду звіт про виконання судового рішення.

2. В разі неподання такого звіту , встановити новий строк подання звіту та накласти на керівника суб`єкта владних повноважень, відповідального за виконання рішення, штраф.

3. З метою звернення судового рішення до виконання в частині повернення судового збору, видати Позивачу відповідні виконавчі листи шляхом надсилання їх оригіналів на адресу: Шевченка вул. 129А, Кам`янкаБузька, Львівська, 80400».

При вирішенні клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих листів суд керується таким.

Відповідно до ч. 1 ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС України) суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Суд звертає увагу, що загальні вимоги до форми та змісту будь-якої письмової заяви, клопотання, заперечення визначені статтею 167 КАС України.

Так, відповідно до вимог ч. 1 ст. 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:

1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, відомості про наявність або відсутність електронного кабінету;

2) найменування суду, до якого вона подається;

3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;

4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;

5) підстави заяви (клопотання, заперечення);

6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);

7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Абзацом 10 ч. 1 ст. 167 КАС України визначено, що до заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).

Абзацом 1 ч. 2 ст. 167 КАС України передбачено, що якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

Судом встановлено, що клопотання представника позивача від 08.11.2024, подано без додержання вимог ч. 1 ст. 167 КАС України, з огляду на таке.

Так, заявник з порушенням вимог абз. 10 ч. 1 ст. 167 КАС України не додав до клопотання про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, яка подана на стадії виконання судового рішення, доказів надіслання (надання) такої заяви іншим учасникам справи, що відповідно унеможливлює її розгляд та вирішення судом.

Щодо заяви від 08.11.2024 у частині видачі виконавчих листів, то суд звертає увагу заявника на те, що він не позбавлений права звернутися до суду з окремою заявою та на підставі такої заяви отримати відповідні виконавчі листи.

Стаття 382 КАС України, яка унормовує питання встановлення судового контролю за виконанням судових рішень в адміністративних справах, не передбачає зазначення у заяві, що подається на підставі вказаної норми, клопотань про видачу виконавчих листів.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що клопотання представника позивача від 08.11.2024 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих листів потрібно повернути заявнику без розгляду на підставі абз. 1 ч. 2 ст. 167 КАС України.

Керуючись ст.ст. 167, 243, 248, 382 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Клопотання представника позивача від 08.11.2024 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих листів повернути заявнику без розгляду.

2. Копію ухвали надіслати особі, яка подала клопотання від 08.11.2024 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення та видачу виконавчих листів.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повну ухвалу складено 15.11.2024.

Суддя Ю.С.Кондратюк

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123119112
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяІнші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб)

Судовий реєстр по справі —380/14733/24

Ухвала від 03.02.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 20.01.2025

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Кузьмич Сергій Миколайович

Ухвала від 15.11.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кондратюк Юлія Степанівна

Ухвала від 04.11.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 22.10.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Рішення від 18.09.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кондратюк Юлія Степанівна

Ухвала від 15.07.2024

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кондратюк Юлія Степанівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні