МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 листопада 2024 р. № 400/6001/24 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Мельник О.М., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "ФУДМЕЙКЕР", вул.Дніпровська,3,м. Миколаїв,Миколаївська обл., Миколаївський р-н,54028,
до відповідачів Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, Державної податкової служби України, пл. Львівська, 8,м. Київ,04053,
провизнання протиправним та скасування рішення від 28.05.2024 №11116114/45102015, від 30.05.2024 №11135545/45102015, №11135546/45102015,№11135544/45102015, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Фудмейкер" звернулося з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі відповідач 1, ГУ ДПС) та Державної податкової служби України (далі відповідач 2, ДПС) про визнання протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 28.05.2024 №11116114/45102015, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №77 від 30.04.2024; визнання протиправним та скасувати рішення комісії з питані, зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 30.05.2024 №11135545/45102015, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №67 від 30.04.2024; визнання протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 30.05.2024 № 11135546/45102015, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 72 від 30.04.2024; визнання протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Миколаївській області від 30.05.2024 № 11135544/45102015, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №71 від 30.04.2024 зобов`язання Державну Податкову Службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, за датою їх подання до реєстрації позивачем, а саме податкові накладні №71 від 30.04.24 року, №72 від 30.04,24 року. №77 від 30.04.24 року. №67 від 30.04.24 року.
Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що подав усі наявні документи, які підтверджують реальність господарських операцій із ТОВ «КІВІТ ПЛЮС» та ТОВ «ПІВДЕННА МОЛОЧНА КОМПАНІЯ». Позивач вказує що надання документів не було конкретизовано, тому позивач на вільний розсуд обрав документи, які надати. За наслідками розгляду пояснень та копій документів відповідачем прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, такі рішення позивач вважає необґрунтованим. ДПС не взято до уваги специфіку діяльності позивача. Рішення не містить конкретної інформації про причини та підстави його прийняття, не конкретизовано які саме первинні документи не надано.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, відповідно до якого перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, встановлений пунктом 5 Порядку № 520, відповідно, у відповідача відсутній обов`язок у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної вказувати конкретний перелік документів. Оскаржувані рішення ґрунтуються не на факті зупинення реєстрації ПН, а на тому, що позивачем не було надано податковому органу на його пропозицію доказів реального здійснення господарської операції, зазначених у поданих на реєстрацію податкових накладних. Вимога про зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначені податкові накладні є передчасними, в той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання Державної податкової служби України повторно розглянути питання щодо реєстрації податкової накладної.
Справу розглянуто в письмовому провадженні.
З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:
ТОВ «Торговий дім «ФУДМЕЙКЕР» (код 45102015), здійснює господарську діяльність з 12.07.2023р. Одним із основних видів діяльності підприємства є Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (код 47.11). Підприємство має мережу торгівельних магазинів «Градус».
В процесі здійснення господарської діяльності, ТОВ «Торговий Дім «ФУДМЕЙКЕР» складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРІІН) податкові накладні №71 від 30.04.24 року, №72 від 30.04.24 року, №77 від 30.04.24 року, №67 від 30.04.24 року, проте їх реєстрацію було зупинено з огляду на відповідність позивача пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Надалі ТОВ « Торговий дім «ФУДМЕЙКЕР» надало до контролюючого органу всі необхідні документи на підтвердження реальності здійснення операцій за відповідними податковими накладними проте рішенням комісії Головного управління ДІІС у Миколаївській області №11135544/45102015 від 30.05.24 року. №11135546/45102015 від 30.05.2024 року, №11116114/45102015 від 28.05.2024 року, №11135545/45102015 від 30.05.2024 року відмовлено у їх реєстрації. ТОВ «Торговий дім «ФУДМЕЙКЕР» вважає, що саме лише зазначення про відсутність певних документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів.
Відносно податкової накладної №71 від. 30.04.24 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІВІТ ПЛЮС» (код ЄДРГ1ОУ 36881089) з позивачем для здійснення діяльності між сторонами укладені договір поставки продукції № 743 від 27.09.2023р. для подальшої реалізації та договори про надання маркетингових послуг № 743/1 від 27.09.2023р., згідно яких підприємство в процесі своєї діяльності надає маркетингові послуги з проведення досліджень за напрямками, що цікавлять замовника, та послуги щодо передпродажної підготовки товару замовника за напрямками, погодженими сторонами. Замовник погоджується своєчасно прийняти такі послуги та оплатити їх відповідно до умов цього Договору. Згідно з даними договорами, для забезпечення реалізації, з метою сприяння просуванню товарів замовника, збільшенню об`ємів продажу товарів та отримання замовником максимального прибутку з продажу товарів постачаються до складу виконавця, останній надає маркетингові послуги з передпродажної підготовки товарів: підготовка товарів до продажу (розпакування товару, його розміщення на полицях, контроль за зовнішнім виглядом Товару та його представленістю): забезпечення маркування, фасування та покращення споживчих якостей продукції; сприяння поширенню інформації про промо-акції за участю товарів замовника; сприяння проведенню промо-акції за участю товарів замовника. Розрахунок вартості послуг розраховується у розмірі відсотків від загальної суми Товару, що постачався Замовником до складу Виконавця протягом попереднього місяця. Маркетингові послуги за період з 01.04.2024р. по 30.04.2024р. було зазначено \ податковій накладній № 71 від 30.04.2024р.. реєстрацію якої було зупинено. Ці послуги були виконані та затверджені підписанням акта здачі-приймання робіт(надання послуг) №73 від 30.04.2024р. на суму 46981,55 гри. (ПДВ у тому числі 7830.26 грн.). Також між сторонами було підписано акт звіряння від 30.04.2024.
Відносно податкової накладної №72 від 30.04.24 року. Маркетингові послуги за період з 01.04.2024р. по 30.04.2024р. було зазначено у податковій накладній № 72 від 30.04.2024р.. реєстрацію якої було зупинено. Ці послуги були виконані та затверджені підписанням акта здачі-приймання робіт(надання послуг) №72 від 30.04.2024р. на суму 47053.88 грн. (ПДВ у тому числі 7842,31 гри.). Також між сторонами було підписано акт звіряння від 30.04.2024.
Відносно податкової накладної №67 від 30.04.24 року Маркетингові послуги за період з 01.04.2024р. по 30.04.2024р. було зазначено у податковій накладній № 67 від 30.04.2024р.. реєстрацію якої було зупинено. Ці послуги були виконані та затверджені підписанням акта здачі-приймання робіт (надання послуг) № 69 від 30.04.2024р. на суму 138722,51 гри. (ПДВ у тому числі 23120,42 грн.). Також між сторонами було підписано акт звіряння від 30.04.2024р.
Відносно податкової накладної №77 від 30.04.24 року. Відшкодування комунальних послуг за період з 01.04.2024р. по 30.04.2024р. було зазначено у податковій накладній № 77 від 30.04.2024р., реєстрацію якої було зупинено (послуги були виконані та затверджені підписанням акта здачі-приймання робіт (надапня послуг) № 76 від 30.04.2024р. на суму 745717.58 грн. (ПДВ у тому числі 124286,26 грн.) Також між сторонами було підписано акт звірки від 30.04.2024р.
Підставою для зупинення податкових накладних є п. 201. 16 ст. 201 ПКУ, Порядку №1165, а саме обсяг постачання товару/послуги 68.20, 73.20, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Відповідач не врахував надані позивачем пояснення та докази на їх підтвердження і рішеннями від 28.05.2024 та 30.05.2024 відмовив у реєстрації податкових накладних від 30.04.2024 р. № 77,67,72,71.
Згідно з п. 201.1. ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, у тому числі, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
01.01.2018 р. набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році", яким п. 201.16 ст. 201 ПК України викладено в новій редакції, за якою: "Реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України".
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 р. № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок № 1165), який був чинним на момент прийняття оскаржуваного позивачем рішення.
Вказаний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі права та обов`язки їх членів.
Пунктами 10, 11 Порядку № 1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно до абзацу 2 п. 25, п. 26 Порядку № 1165 комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Пунктом 27 Порядку № 1165 передбачено, що комісія контролюючого органу в своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України та законів, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, а також цим Порядком.
Відповідно до п. 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
До спірних правовідносин належить застосувати Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. № 520 (далі Порядок № 520).
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Пунктами 3,4 Порядку № 520 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктами 5, 6 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, зокрема:1. договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;2. договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;3. первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;4. розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;5. документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 6 Порядку № 520 копії визначених у пункті 5 документів разом з письмовими поясненнями платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Пунктом 11 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до п. 5 цього Порядку;та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, зважаючи на вказані норми, Комісія регіонального рівня перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні) та за результатом такої перевірки приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування відповідно до п. 11 Порядку № 520.
У той же час, податковим органом, незважаючи на надані позивачем документи, прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної від 03.05.2022 р. № 1, без належної перевірки комісією контролюючого органу достовірності наданих позивачем разом з поясненнями документів його діяльності. Всупереч обов`язку обґрунтовувати своє рішення шляхом зазначення конкретних документів, які не надав платник податків, контролюючий орган прийняв оскаржувані рішення необґрунтовано.
Позивач надав всі документи, визначені п. 5, 6 Порядку № 520.
Європейський суд з прав людини неодноразово висловлював свою позицію щодо "принципу правової визначеності" (наприклад, справа "Гешмен і Герруп проти Сполученого Королівства"), відповідно до якого особа, здійснюючи правомірну поведінку, повинна мати можливість передбачати правові наслідки такої правової поведінки, чітко визначені законом.
Статтею 1 Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.
У постанові від 20.08.2019 р. по справі № 2540/3009/18 Верховний Суд зазначив, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.
Про дотримання контролюючим органом вимог обґрунтованості під час прийняття відповідного акта індивідуальної дії свідчитиме належна мотивація його висновку, зокрема зі встановленням обставин, що мають значення для реєстрації податкової накладної, а також за умови посилання на докази, якими такі обставини обґрунтовані, із зазначенням причин їх прийняття чи відхилення.
І навпаки, не наведення мотивів прийнятих рішень не дає змоги суду встановити дійсні підстави та причини, за яких цей орган дійшов саме таких висновків, надати їм належну правову оцінку, та встановити законність, обґрунтованість, пропорційність прийнятого рішення.
У повідомленні про зупинення реєстрації податкових накладних контролюючим органом взагалі не вказано, які документи має надати платник податків, а посилання на відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001 в таблиці даних платника ПДВ суд вважає необґрунтованим.
Враховуючи викладене вище в сукупності, суд вважає оскаржувані рішення протиправним, оскільки їх зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких були прийняті негативні для платника податку рішення.
Згідно з ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зупинення реєстрації податкової накладної не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, а також прийняття негативного для платника податку рішення без зазначення конкретних мотивів дає підстави для висновку про необхідність відновлення порушеного права позивача шляхом скасування рішень від 28.05.2024 №11116114/45102015, від 30.05.2024 №11135545/45102015, 30.05.2024 №11135546/45102015, 30.05.2024 №11135544/45102015 про відмову в реєстрації податкових накладних.
Згідно з п.п. 201.16.4 п. 201.16 ст.201 ПК України податкова накладна, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється, зокрема, у день набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Виходячи з вимог зазначеної норми, суд вважає, що належним способом відновлення порушеного права платника податку є зобов`язання Державну Податкову Службу України зареєструвати податкові накладні № 71 від 30.04.24 року, №72 від 30.04,24 року. №77 від 30.04.24 року. №67 від 30.04.24 року датами їх подання.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. Позивач надав платіжне доручення про сплату судового збору в сумі 12 112,00 грн, що й підлягають стягненню з відповідачів солідарно.
Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Миколаївській області від 28.05.2024 №11116114/45102015, від 30.05.2024 № 11135545/45102015, від 30.05.2024 № 11135546/45102015, від 30.05.2024 №11135544/45102015, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних №71 від 30.04.24 року, № 72 від 30.04,24 року. №77 від 30.04.24 року. №67 від 30.04.24 року.
3. Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкові накладні №71 від 30.04.24 року, № 72 від 30.04,24 року. №77 від 30.04.24 року. №67 від 30.04.24 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005 ЄДРПОУ 44104027) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "ФУДМЕЙКЕР" (вул.Дніпровська,3,м. Миколаїв,Миколаївська обл., Миколаївський р-н,54028 ЄДРПОУ 45102015) судові витрати в розмірі 6056,00 грн.
5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "ФУДМЕЙКЕР" (вул.Дніпровська,3,м. Миколаїв,Миколаївська обл., Миколаївський р-н,54028 ЄДРПОУ 45102015) судові витрати в розмірі 6056,00 грн.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Суддя О.М. Мельник
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2024 |
Оприлюднено | 21.11.2024 |
Номер документу | 123119648 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Мельник О.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні