Рішення
від 11.11.2024 по справі 420/10301/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа №420/10301/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 листопада 2024 рокум. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Військової частини НОМЕР_1 , третя особа - Міністерство оборони України, про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Військової частини НОМЕР_1 , третя особа - Міністерство оборони України, про визнання протиправною бездіяльності щодо не звільнення за рапортом від 20.02.2024 року, за станом здоров`я, на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», зобов`язання звільнити за станом здоров`я на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

За цією позовною заявою відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами у відповідності до ст. 262 КАС України та наданий відповідачу строк для подання до суду відзиву на цю заяву, позивачу - відповіді на відзив, третій особі - пояснень щодо суті спору.

Позов, відповідь на відзив обґрунтовані позивачем тим, що 20.02.2024 року ним подано рапорт про звільнення з військової служби на підставі абзацу «б» пункту 2 частини 4 статті 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» на підставі висновку ВЛК про непридатність до військової служби. Зазначений рапорт підписав також тимчасово виконуючий обов`язки командира роти аерозольного маскування батальйону РХБЗ захисту, сержант ОСОБА_2 та командир батальйону РХБЗ захисту, підполковник ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_1 в усній формі повідомило, що рапорт не розглядався, оскільки в ньому немає підстав для звільнення. З такою бездіяльністю відповідача позивач не погоджується, що стало підставою для звернення до суду з цим позовом.

З відзиву на позовну заяву та заперечень вбачається, що відповідач позов не визнає, оскільки будь-яких документів щодо непридатності до військової служби з виключенням з військового обліку за час проходження військової служби ні позивачем, ні ІНФОРМАЦІЯ_2 до військової частини НОМЕР_1 не надавалося, більш того позивач не звертався до медичної частини зі скаргами на стан здоров`я або з проханням направлення на повторне проходження військово-лікарської комісії. За відсутності відповідного висновку ВЛК про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку виданої після прибуття на військову службу звільнення з військової служби на підставі абз. б пункту 2 частини 4 ст. 26 ЗУ «Про військовий обов`язок і військову службу» є неможливим.

В поясненнях третя особа зазначає, що наразі у військовослужбовця солдата ОСОБА_1 відсутня постанова ВЛК про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку. Відтак правових підстав за наявності довідки ВЛК №2217 від 13.04.2022 для звільнення з військової служби на підставі абз. б пункту 2 частини 4 ст. 26 ЗУ «Про військовий обов`язок і військову службу» немає. Отже, з матеріалів справи не вбачається протиправної бездіяльності військової частини НОМЕР_1 щодо не звільнення ОСОБА_1 з військової служби.

Дослідивши матеріали справи, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, суд вважає, що позов підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

ОСОБА_1 13.04.2022 року призваний на військову службу по мобілізації під час воєнного стану ІНФОРМАЦІЯ_3 .

Відповідно до довідки військово-лікарської комісії від 13.04.2022 року №2217 проведено медичний огляд ВЛК, за результатами якого ОСОБА_1 визнаний придатним до військової служби.

Згідно поіменного списку військовозобов`язаних від 13.04.2022 року ОСОБА_1 розподілений ІНФОРМАЦІЯ_3 для несення військової служби до Військової частини НОМЕР_1 .

ОСОБА_1 20.02.2024 року подав рапорт про звільнення з військової служби на підставі абзацу «б» пункту 2 частини 4 статті 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» на підставі висновку ВЛК про непридатність до військової служби, до якого додано: копію військового квитка, копію паспорту та РНОКПП, копію довідки ВЛК №2770 від 10.12.2015 року, копію довідки ВЛК №307 від 29.01.2016 року, копію довідки ВЛК №1083 від 12.05.2016 року, копію виписного епікризу №7866, копію виписного епікризу №1806.

По суті даного рапорту клопотав тимчасово виконуючий обов`язки командира роти аерозольного маскування батальйону РХБЗ захисту, сержант ОСОБА_2 , а також командир батальйону РХБЗ захисту, підполковник ОСОБА_4 .

Як вказує позивач, 22.03.2024 року командування в усній формі повідомило, що рапорт не розглядали, оскільки у нього немає підстав для звільнення.

Вважаючи протиправною бездіяльність відповідача щодо звільнення за рапортом від 20.02.2024 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 1 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України. Військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, посади в яких комплектуються військовослужбовцями. Військовий обов`язок включає у тому числі проходження військової служби.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №64/2022 від 24.02.2022 року в Україні введено воєнний стан, який на підставі Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» продовжувався та станом на час розгляду справи триває.

Згідно з абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» військовослужбовці, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, військову службу за призовом осіб із числа резервістів в особливий період, звільняються з військової служби під час дії воєнного стану за станом здоров`я - на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку або про непридатність до військової служби з переоглядом через 6-12 місяців.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до довідки ВЛК №2770 від 10.12.2015 року позивачу поставлений діагноз: стан після закритої репозиції відламків перелому лівої плечової кістки з фіксацією інтрамедулярним стержнем (01.12.15) з приводу вогнепального кульового наскрізного поранення лівого плеча (19.09.15) з вогнепальним багатоуламковим переломом лівої плечової кістки нарівні верхньої та середньої третини з кістковим дефектом та зміщенням уламків (19.09.15). Посттравматична нейропатія лівого променевого нерву. Поранення пов`язане з проходженням служби.

Відповідно до довідки ВЛК №307 від 29.01.2016 року позивачу поставлений діагноз: консолідуючий вогнепальний багато уламковий перелом (19.09.15) лівої плечової кістки на рівні верхньої та середньої третини, фіксований інтрамедулярним блокованим цвяхом (01.12.15). Посттравматична нейропатія лівого променевого нерву з тимчасовим порушенням функції. Травма пов`язана з проходженням військової служби.

Згідно з довідкою ВЛК №1083 від 12.05.2016 року позивачу поставлений діагноз: консолідуючий багатоуламковий вогнепальний перелом (19.09.2015) лівої плечової кістки з наявністю металоконструкції (01.12.2015), після травматичним невритом лівого променевого нерву з тимчасовим функціональним розладом. Поранення пов`язане з проходженням військової служби.

Відповідно до виписного епікризу №7866 позивач знаходився на стаціонарному лікуванні з 05.05.2016 року по 13.05.2016 року з діагнозом: консолідуючий багатоуламковий вогнепальний перелом лівої плечової кістки з наявністю металоконструкції.

Згідно з виписним епікризом з історії хвороби №1806 стаціонарного хворого позивач знаходився на стаціонарному обстеженні та лікування в травматологічному відділенні ВМКЦ ПР з 25.01.2016 року по 01.02.2016 року, діагноз: консолідуючий вогнепальний багатоуламковий перелом (19.09.15) лівої плечової кістки на рівні верхньої та середньої третини, фіксований інтрамедулярним блокованим цвяхом (01.12.15), посттравматична нейропатія лівого променевого нерву.

Відповідно до запису на 7 сторінці військового квитка серії НОМЕР_2 позивач 21.06.2016 року медичною комісією при Сєвєродонецькому МВК визнаний непридатним до військової служби із зняттям з військового обліку за гр. ІІ ст. 78 «а» розкладу хвороб (наказ МО України 2008 рік №402).

Згідно запису на 22 сторінці військового квитка серії НОМЕР_2 позивач знятий з військового обліку 21.06.2016 року ІНФОРМАЦІЯ_4 по причині хвороби.

Відповідно до п. 1.1, 1.2 розділу І «Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України», затвердженого наказом Міністра оборони України від 14.08.2008 року №402, військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров`я до військової служби призовників, військовослужбовців, військовозобов`язаних та резервістів, установлює причинний зв`язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.

Військово-лікарська експертиза - це: медичний огляд призовників; військовослужбовців та членів їхніх сімей (крім членів сімей військовослужбовців строкової військової служби); військовозобов`язаних, офіцерів запасу, які призиваються на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, резервістів (кандидатів у резервісти); громадян, які приймаються на військову службу за контрактом; кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах, військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти та закладах фахової передвищої військової освіти, ліцеїстів військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв; осіб, звільнених з військової служби; працівників Збройних Сил України, які працюють у шкідливих та небезпечних умовах праці та залучаються до роботи з джерелами іонізуючого випромінювання, компонентами ракетного палива, джерелами електромагнітних полів, лазерного випромінювання, мікроорганізмами I-II груп патогенності, особливо небезпечними інфекційними хворобами; працівників допоміжного флоту Військово-морських Сил Збройних Сил України; визначення ступеня придатності до військової служби, навчання у ВВНЗ, роботи за фахом; установлення причинного зв`язку захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) військовослужбовців, військовозобов`язаних, резервістів.

Згідно з п. 3.8, 3.13, 22.14 розділу ІІ «Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України» за статтями (пунктами статей) Розкладу хвороб, які передбачають індивідуальне визначення придатності до військової служби і військової спеціальності, ВЛК щодо військовозобов`язаних, яких призивають на військову службу або приймають на військову службу за контрактом, виносить одну із таких постанов: «Непридатний до військової служби у мирний час, обмежено придатний у воєнний час»; «Обмежено придатний до військової служби»; «Придатний (або непридатний) до військової служби за контрактом, за спеціальністю


(вказати спеціальність)»; «Придатний (або непридатний) до військової служби в миротворчій місії за спеціальністю
(вказати спеціальність)»; «Придатний до військової служби». Постанова ВЛК ІНФОРМАЦІЯ_5 про ступінь придатності військовозобов`язаного до військової служби, прийнята в облікових цілях, дійсна протягом п`яти років з дня закінчення медичного огляду. Якщо в стані здоров`я військовозобов`язаного, незалежно від строку, за його заявою або висновками лікарів закладу охорони здоров`я виникли зміни, то за направленням начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 проводиться повторний медичний огляд з метою визначення ступеня придатності до військової служби. Після закінчення медичного обстеження під час мобілізації ВЛК виносить щодо військовозобов`язаного одну із таких постанов: «Придатний до військової служби»; «Тимчасово непридатний до військової служби (вказати дату повторного огляду)»; «Непридатний до військової служби з виключенням з військового обліку»; Обмежено придатний до військової служби. Постанова ВЛК районних, міських ІНФОРМАЦІЯ_5 про ступінь придатності військовозобов`язаного до військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період оформлюється довідкою ВЛК (додаток 4 до цього Положення) у двох примірниках, яка дійсна протягом одного року з дня медичного огляду. Постанова ВЛК районних, міських ІНФОРМАЦІЯ_5 про тимчасову непридатність або непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку підлягає затвердженню штатною ВЛК. Копія довідки видається особі, яка пройшла медичний огляд. Придатний (або непридатний) до військової служби за військовою спеціальністю
(вказати спеціальність).

У разі коли після звільнення пройшло більше п`яти років, медичний огляд ВЛК проводиться в облікових цілях із визначенням ступеня придатності до військової служби на теперішній час, при цьому причинний зв`язок захворювання, наслідків травми не встановлюється.

У разі втрати свідоцтва про хворобу (довідки ВЛК), за запитом керівника ТЦК та СП, органів соціального захисту населення, правоохоронних органів, командира військової частини, кадрових органів або за зверненням військовослужбовця (особи, звільненої з військової служби) у перші п`ять років після проходження ним медичного огляду ВЛК, госпітальною (гарнізонною) ВЛК, за узгодженням із штатною ВЛК, видається дублікат або копія вказаних документів в одному примірнику. Якщо з моменту медичного огляду пройшло більше п`яти років, копію свідоцтва про хворобу (довідки ВЛК) видає відповідний архів Міністерства оборони України.

Відповідно до п. 260 «Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України», затвердженого Указом Президента України від 10 грудня 2008 року №1153/2008, військовослужбовці, які перебувають на військовій службі та визнані військово-лікарською комісією непридатними до неї з виключенням з військового обліку, підлягають звільненню у відставку за станом здоров`я, а визнані тимчасово непридатними до військової служби з повторним медичним обстеженням через 6 або 12 місяців - звільненню в запас за станом здоров`я із зазначенням у наказі про звільнення, що ці особи підлягають повторному медичному обстеженню після закінчення відповідного строку.

З урахуванням зазначеного, за відсутності постанови ВЛК про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку та у зв`язку зі спливом п`ятирічного терміну після попереднього висновку ВЛК, у військовослужбовця відсутні правові підстави для звільнення з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

Таким чином, висновок медичної комісії Сєвєродонецького МВК від 21.06.2016 року не є належним доказом для визнання позивача непридатним до військової служби та звільнення на підставі рапорту від 20.02.2024 року, оскільки відповідно до «Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України» повторний медичний огляд військовозобов`язаних, раніше визнаних не придатним до військової служби в мирний час за станом здоров`я проводяться один раз на 5 років, тобто позивач потребував повторного огляду у зв`язку з закінченням 5 річного терміну.

Крім того, як вказує відповідач, документів щодо непридатності до військової служби з виключенням з військового обліку за час проходження військової служби позивачем до військової частини НОМЕР_1 не надавались, скарг на стан здоров`я або з проханням направлення на повторне проходження військово-лікарської комісії не було.

Під час розгляду справи позивач не надав доказів, що при звернення з рапортом про звільнення з військової служби за станом здоров`я на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» він надавав відповідний висновок ВЛК про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку, виданий після прибуття на військову службу.

Суд зазначає, що вказані обставини можуть бути підставою для відмови у звільненні з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», однак вони не можуть бути підставою для не розгляду по суті рапорту від 20.02.2024 року.

Відповідно до приписів ст. 14 «Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України» із службових та особистих питань військовослужбовець повинен звертатися до свого безпосереднього начальника, а якщо він не може їх вирішити - до наступного прямого начальника.

Згідно з п. 233 «Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України» військовослужбовці, які бажають звільнитися з військової служби, подають по команді рапорти та документи, які підтверджують підстави звільнення. У рапортах зазначаються: підстави звільнення з військової служби; думка військовослужбовця щодо його бажання проходити службу у військовому резерві Збройних Сил України за відповідною військово-обліковою спеціальністю; районний (міський) територіальний центр комплектування та соціальної підтримки, до якого повинна бути надіслана особова справа військовослужбовця.

Відповідно до ст. 110 «Дисциплінарного статуту Збройних Сил України», затвердженого Законом України від 24.03.1999 року №551-XIV, усі військовослужбовці мають право надсилати заяви чи скарги або особисто звертатися до посадових осіб, органів військового управління, органів управління Служби правопорядку, органів, які проводять досудове слідство, та інших державних органів у разі: прийняття незаконних рішень, дій (бездіяльності) стосовно них командирами (начальниками) або іншими військовослужбовцями, порушення їх прав, законних інтересів та свобод; незаконного покладення на них обов`язків або незаконного притягнення до відповідальності.

Згідно з п. 1.5 Розділу І «Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України», затвердженої наказом Міністра оборони України 10.04.2009 року №170, для встановлення, зміни, призупинення, або припинення правових відносин з громадянами України, які реалізуються наказами посадових осіб по особовому складу, у Генеральному штабі Збройних Сил України, Командуванні об`єднаних сил Збройних Сил України, видах Збройних Сил України, окремих родах сил Збройних Сил України, окремих родах військ Збройних Сил України, органах військового управління, з`єднаннях, військових частинах, вищих військових навчальних закладах, військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти, установах, організаціях, оформляються: подання (додаток 1), рішення колегіальних органів, утворених і діючих відповідно до законодавчих актів і актів Міністерства оборони України, Резерв кандидатів для просування по службі (додаток 2), План переміщення військовослужбовців на посади номенклатури посад (додаток 16), зокрема, щодо звільнення з військової служби.

Додатком 19 «Інструкції про організацію виконання Положення про проходження громадянами України військової служби у Збройних Силах України» передбачено перелік документів, що подаються з поданням до звільнення військовослужбовця з військової служби, зокрема відповідно до п. 3 при поданні до звільнення з військової служби за підставами: за станом здоров`я подаються: копія аркуша бесіди; копія рапорту військовослужбовця; висновок (постанова) військово-лікарської комісії; копія розрахунку вислуги років військової служби (при набутті права на пенсійне забезпечення за вислугою років).

Аналіз наведених законодавчих норм свідчить про те, що розгляд рапорту про звільнення зі служби відбувається за встановленою процедурою, яка включає підготовку подання, перевірку документів, що підтверджують наявність підстав для звільнення, уточнюються дані про проходження особою військової служби, документально підтверджуються періоди служби, проводиться розрахунок вислуги років військової служби.

Отже, позивачем дотримано законодавчо визначену процедуру подання (направлення) рапорту та доданих до нього документів.

Суд зазначає, що отримання рапорту з доданими документами не звільняє відповідача, як суб`єкта до повноважень, до компетенції якого належить вирішення питання щодо можливості звільнення позивача з військової служби, від обов`язку прийняття рішення за наслідком розгляду рапорту про звільнення його з військової служби або надати мотивовану відмову в такому звільненні.

Таким чином, у даних правовідносинах суб`єкт владних повноважень не може утриматись від прийняття рішення, що входить до його виключної компетенції.

В свою чергу, відсутність належним чином оформленого наказу про звільнення позивача з військової служби чи відмову у його звільненні, свідчить про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а тому позовні вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

При прийнятті рішення суд враховує, що бездіяльність - це не вчинення у встановлений законом строк дії, яку суб`єкт владних повноважень повинен вчинити, та в даному випадку вказана бездіяльність стосується саме розгляду рапорту про звільнення з військової служби.

З урахуванням встановлених обставин, суд дійшов висновку про протиправну бездіяльність Військової частини НОМЕР_1 щодо розгляду рапорту ОСОБА_1 від 20.02.2024 року про звільнення з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

Оскільки відповідач належним чином не розглянув рапорт позивача про звільнення з військової служби та не прийняв будь-яке рішення, яке б породжувало для позивача юридичні наслідки, то суд в контексті спірних правовідносин може лише зобов`язати відповідача розглянути зазначений рапорт позивача, за результатом чого прийняти відповідне рішення.

Отже, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного права позивача в даному випаду є зобов`язання Військову частину НОМЕР_1 розглянути рапорт ОСОБА_1 від 20.02.2024 року про звільнення з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

Фактично, як вбачається зі змісту позовної заяви, позивач з метою захисту своїх прав звернувся до суду із вимогами до відповідача щодо звільнення з військової служби згідно рапорту від 20.02.2024 року за станом здоров`я на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

Однак, в задоволенні цих вимог слід відмовити як передчасних, оскільки відповідачем не вчинено жодних дій які б свідчили про розгляд рапорту позивача про звільнення від 20.02.2024 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищезазначене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає що позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають частковому задоволенню.

Керуючись ст. 6, 14, 90, 243-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_3 ) до Військової частини НОМЕР_1 ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), третя особа - Міністерство оборони України (пр-т. Повітрофлотський, буд. 6, м. Київ, 03168, код ЄДРПОУ 00034022), про визнання протиправною бездіяльності щодо не звільнення за рапортом від 20.02.2024 року, за станом здоров`я, на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу», зобов`язання звільнити за станом здоров`я на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу» - задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Військової частини НОМЕР_1 щодо розгляду рапорту ОСОБА_1 від 20.02.2024 року про звільнення з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

Зобов`язати Військову частину НОМЕР_1 розглянути рапорт ОСОБА_1 від 20.02.2024 року про звільнення з військової служби на підставі абз. «б» п. 2 ч. 4 ст. 26 Закону України «Про військовий обов`язок і військову службу».

В задоволенні іншої частини позовних вимог ОСОБА_1 - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

СуддяЛеонід СВИДА

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123120519
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи, що виникають з відносин публічної служби, зокрема справи щодо

Судовий реєстр по справі —420/10301/24

Ухвала від 19.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 19.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 10.12.2024

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Рішення від 11.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні