РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2024 року справа № 580/5403/24
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Каліновської А.В.,
за участю:
секретаря судового засідання Шапошник Я.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в порядку загального (письмового) позовного провадження адміністративну справу за позовом приватного підприємства "Агросервіс-2022" до Головного управління ДПС у Черкаській області про визнання протиправним рішення та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось приватне підприємство "Агросервіс-2022" (далі позивач) з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі відповідач), якому позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області № 69437 від 15.05.2024 про відповідність приватного підприємства "Агросервіс-2022" критеріям ризиковості платника податку на додану вартість на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Черкаській області виключити приватне підприємство "Агросервіс-2022" з переліку платників податку, які відповідають п. 8 Критеріям ризиковості платника податку.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що оскаржуване рішення є протиправним та необґрунтованим, оскільки не містить конкретних підстав (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів для його прийняття. Податковим органом не було зазначено документи, які мав надати позивач для підтвердження невідповідності критеріям ризиковості платника податку. Крім того, позивачем було надано пояснення та документи стосовно господарських операцій, які належним чином підтверджують спроможність позивача здійснювати господарську діяльність, однак відповідачем надані документи не були взяті до уваги.
Ухвалою від 11.06.2024 суд здійснив перехід із спрощеного провадження до загального та призначив підготовче засідання.
Ухвалою від 28.08.2024 зупинено провадження у справі. Ухвалою від 28.10.2024 поновлено провадження у справі.
Від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому просить суд у задоволенні позову відмовити. Вказує, що постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок 1165). Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/ невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Основний вид діяльності ПП «Агросервіс-2022» - оптова торгiвля твердим, рiдким, газоподiбним паливом i подiбними продуктами. Відповідно до даних звіту 4-ДФ за 1 квартал 2024 року кількість працівників 7 осіб, середня заробітна плата 10597,5 гривень. Податкове навантаження по ПДВ за 6 місяців 2024 року 2,5% , 2023 рік 0,6%. ПП «Агросервіс-2022». 07.05.2024 року надано на розгляд Комісії ГУ Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. За результатами розгляду вказаного Повідомлення Комісією прийнято рішення від 15.05.2024 №69437 щодо відповідності ПП «Агросервіс-2022» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме по коду податкової інформації: 13 - придбання товарiв (послуг) у платника(iв) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку, а саме: - ПП «Агросервіс-2019» (код ЄДРПОУ 43028878), період 14.08.2023-09.02.2024 рр. Обсяг придбання від ПП «Агросервіс-2019» більше 20 % від загального обсягу податкового кредиту ПП «Агросервіс-2022» за 2023-2024 рр. Станом на 15.05.2024 ПП «Агросервіс-2019» знаходиться в Переліку ризикових платників податку на додану вартість. ПП «Агросервіс-2019» 30.04.2024 надано на розгляд Комісії ГУ Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. За результатами розгляду вказаного Повідомлення Комісією прийнято рішення від 09.05.2024 №63060 щодо відповідності ПП «Агросервіс-2019» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме по коду податкової інформації: 11 - накопичення залишкiв нереалiзованих товарiв за вiдсутностi (недостатностi) мiсць для їх зберiгання (власних, орендованих складських примiщень) вiдповiдно до поданої до контролюючих органiв звiтностi, а саме товари з кодами УКТ ЗЕД 2709001000 - Конденсат газовий стабілізований природній та 3824999690 - Суміш вуглеводнева реформульована ПП «Агросервіс-2019» не надано вичерпний перелік копій документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: не надано підтверджуючі документи на отримання послуг з оренди резервуарів та місць їх розміщення за період проведення інвентаризації (лютий-квітень 2024 року) - акт приймання-передачi товарiв (робiт, послуг), розрахункові документи. Підставою прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості є п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття. В рішенні конкретизовано на підставі відсутності яких саме документів було прийнято рішення, а саме: придбання від контрагента, включеного до Переліку ризикових платників податку (основний постачальник) Проте платником не спростовано відповідність критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме по кодам податкової інформації. Враховуючи вищевикладене, рішення ГУ ДПС у Черкаській області від 15.05.2024 року №69437 про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку прийнято відповідно до вимог чинного законодавства. Крім того відповідач звертає увагу, що приймаючи вищезазначене рішення про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості ним здійснювалися дискреційні повноваження.
Представник позивача подав заяву про розгляд справи за його відсутності.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, причини неприбуття суду не повідомив.
В силу положень ст. 205 КАС України підстав для відкладення не вбачається.
Таким чином, суд визнав за доцільне вирішити справу за наявними в ній матеріалами, в порядку письмового провадження.
Відповідно до ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що приватне підприємство Агросервіс-2022 є юридичною особою, перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Черкаській області як платник податків і зборів.
В період з 14.08.2023 по 09.02.2024 підприємство придбало товар (суміші вуглеводнів код УКТ ЗЕД 2709009000) у підприємства ПП «Агросервіс-2019». Суміші вуглеводнів відвантажувалося із складу ПП «Агросервіс-2019»
07.05.2024 позивачем було надіслано контролюючому органу повідомлення № 3 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості з додатковими письмовими поясненнями та документами (вих. № 8 від 07.05.2024) в яких додатково зазначив, що навантаження та розвантаження продуктів нафтоперероблення відбувається за допомогою мотопомпи і рукавів (шланги), які знаходяться на причепі-цистерні автомобіля який перевозить суміші вуглеводнів. Рукави (шланги) вставляються в резервуари звідки відкачується або вливаються суміші вуглеводнів з допомогою мотопомпи або насосної групи. За цим процесом слідкує оператор-водій. Товар отримує директор. За діючої Інструкції № 99 для директора не потрібно видавати довіреність. Це випливає з норми ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України, відповідно до якої керівник підприємства діє від імені підприємства без доручення та може представляти інтереси у відносинах із юридичними особами. Тож, коли керівник отримує товар, буде достатньо паспорта, що посвідчує особу та завіреної підписом керівника та печаткою підприємства видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, актів виконаних робіт та інших документів, що надає постачальник. При укладанні договору продавець та покупець зазначає перелік документів, які потрібно надати при передачі товарів, наданні послуг. Згідно з цим переліком при отриманні товарів ми отримуємо рахунок- фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, паспорт якості, при наданні послуг: рахунок-фактуру, акт здачі-прийняття робіт (надання послуг), товарно-транспортну накладну, що засвідчує факт перевезення товару нашими транспортними засобами.
Вказане повідомлення прийняте відповідачем 07.05.2024 згідно Квитанції № 2.
За наслідками розгляду вказаного повідомлення позивача з наданими документами, відповідач прийняв рішення № 69437 від 15.05.2024 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку на підставі п. 8 критеріїв ризиковості платника податку (з урахуванням отриманої інформації та копій документів від 07.05.2024р.) та зазначив 13 код податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості: придбання товарів (послуг) з 14.08.2023 по 09.02.2024,код УКТЗЕД операції, визначеної як ризикова - 2709009000; податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції - 43028878 та дату включення платника до переліку платників, який відповідає критеріям ризиковості - 09.02.2024, а також ненадання платником податку документів, які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку: придбання від контрагента, включеного до переліку ризикових платників податку (основний постачальник).
Не погоджуючись із рішенням № 69437 від 15.05.2024 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, позивач звертається з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, судом враховано, що відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755-VI, з наступними змінами та доповненнями (далі ПК України).
Згідно підпункту а п.185.1 ст.185 ПК України об`єктом оподаткування є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу у володіння та користування лізингоодержувачу/орендарю.
Відповідно до абзацу першого п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Згідно із п.201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
Відповідно до п.3 Порядку №1165 податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, складеної на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку, за винятком розрахунку коригування, визначеного підпунктом 7 цього пункту), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Згідно із абзацом першим п.6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня (абзац другий цієї ж норми).
Відповідно до абзацу третього п. 6 Порядку №1165 у разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Абзацом четвертим цієї ж норми встановлено, що включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (абзац п`ятий п.6 Порядку №1165).
Згідно із абзацом шостим п.6 Порядку №1165 у рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до абзацу сьомого цієї ж норми у разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначаються детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/Державним класифікатором/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Як передбачено абзацом десятим п.6 Порядку №1165 у разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзац одинадцятий п.6 Порядку №1165).
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзаци 14-20 п.6 Порядку №1165).
Відповідно до абзацу двадцять другого п.6 Порядку №1165 за результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
У рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно до абзацу восьмого цього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку (абзац двадцять восьмий п.6 Порядку №1165).
Згідно матеріалів справи, 07.05.2024 позивачем надано на розгляд Комісії ГУ Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку. За результатами розгляду вказаного Повідомлення Комісією відповідача прийнято рішення від 15.05.2024 №69437 щодо відповідності ПП «Агросервіс-2022» критеріям ризиковості платника податку згідно п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, а саме по коду податкової інформації: 13 - придбання товарiв (послуг) у платника(iв) податку, щодо якого(их) прийняте рiшення про вiдповiднiсть критерiям ризиковостi платника податку, а саме: - ПП «Агросервіс-2019» (код ЄДРПОУ 43028878), період 14.08.2023 - 09.02.2024. Станом на 15.05.2024 ПП «Агросервіс-2019» знаходиться в Переліку ризикових платників податку на додану вартість.
Отже в рішенні конкретизовано на підставі відсутності яких саме документів було прийнято рішення, а саме: придбання від контрагента, включеного до Переліку ризикових платників податку (основний постачальник) ПП «Агросервіс-2019».
Як встановлено під час розгляду справи рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 27.06.2024 у справі №580/4904/24, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 07.10.2024 визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області від 09.05.2024 №63060 про відповідність приватного підприємства Агросервіс-2019 критеріям ризиковості платника податку на додану вартість на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Зобов`язано Головне управління ДПС у Черкаській області виключити приватне підприємство Агросервіс-2019 з переліку платників податку, які відповідають п. 8 Критеріям ризиковості платника податку.
Отже враховуючи той факт, що рішенням суду, яке набрало законної сили визнано протиправним та скасовано рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області від 09.05.2024 №63060 про відповідність приватного підприємства Агросервіс-2019 критеріям ризиковості платника податку на додану вартість на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, то рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області № 69437 від 15.05.2024 про відповідність приватного підприємства "Агросервіс-2022" критеріям ризиковості платника податку на додану вартість на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку є протиправним та підлягає скасуванню.
Відповідно ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Частиною другою статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.
Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.
За таких обставин, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку про те, що адміністративний позов слід задовольнити.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Зважаючи на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, то судові витрати зі сплати судового збору, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Інших доказів понесених судових витрат, станом на час прийняття рішення, матеріали справи не містять.
Керуючись ст.ст.2-14, 138-139, 242-245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Черкаській області № 69437 від 15.05.2024 про відповідність приватного підприємства "Агросервіс-2022" критеріям ризиковості платника податку на додану вартість на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Зобов`язати Головне управління ДПС у Черкаській області (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235, код ЄДРПОУ 44131663) виключити приватне підприємство "Агросервіс-2022" (18030, м. Черкаси, вул. Зелінського, 12/1, код ЄДРПОУ 44921335) з переліку платників податку, які відповідають п. 8 Критеріям ризиковості платника податку.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській (18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235, код ЄДРПОУ 44131663) на користь приватного підприємства "Агросервіс-2022" (18030, м. Черкаси, вул. Зелінського, 12/1, код ЄДРПОУ 44921335) витрати зі сплати судового збору в сумі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн 00 коп.
Копію рішення направити учасникам справи.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного його тексту.
Суддя Альона КАЛІНОВСЬКА
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2024 |
Оприлюднено | 21.11.2024 |
Номер документу | 123130553 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Альона КАЛІНОВСЬКА
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні