Рішення
від 19.11.2024 по справі 910/8654/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 334-68-95, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.uaРІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Київ

19.11.2024Справа № 910/8654/24Суддя Мудрий С.М., розглянувши справу

за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Грінвіль Сервіс"

про зобов`язання вчинити дії

Представники сторін: не викликалися.

ВСТАНОВИВ:

У липні 2024 року Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ" (далі - ОСББ) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Грінвіль Сервіс" (далі - Товариство), в якому просило суд зобов`язати відповідача вчинити дії - надати інформацію, запитувану листами №24.08.2023-1 від 24.08.2023, №24.08.2023-2 від 24.08.2023 та №24.08.2023-3 від 24.08.2023, а саме:

1) загальну суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

2) суму фактичних витрат Товариства за складовою №1 Кошторису "Витрати з прибирання прибудинкової території" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

3) суму фактичних витрат Товариства за складовою №2 Кошторису "Витрати з прибирання МЗК" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

4) суму фактичних витрат Товариства за складовою №3 Кошторису "Витрати з вивезення побутових відходів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

5) суму фактичних витрат Товариства за складовою №4 Кошторису "Витрати з прибирання підвалу, технічних поверхів, покрівлі, МП ліфтів, ІТП, насосних станцій" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

6) суму фактичних витрат Товариства за складовою №5 Кошторису "Витрати з технічного обслуговування ліфтів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

7) суму фактичних витрат Товариства за складовою №6 Кошторису "Витрати з обслуговування систем диспетчеризації" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

8) суму фактичних витрат Товариства за складовою №7 Кошторису "Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації, ІТП та ліквідації аварій у внутрішньобудинкових мережах" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

9) суму фактичних витрат Товариства за складовою №8 Кошторису "Витрати з дератизації та дезинсекції" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

10) суму фактичних витрат Товариства за складовою №9 Кошторису "Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

11) суму фактичних витрат Товариства за складовою №10 Кошторису "Вартість робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також за наявності інших внутрішньобудинкових пожежних систем" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

12) суму фактичних витрат Товариства за складовою №11 Кошторису "Витрати з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

13) суму фактичних витрат Товариства за складовою №12 Кошторису "Витрати з поливання дворів, клумб і газонів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

14) суму фактичних витрат Товариства за складовою №13 Кошторису "Витрати з прибирання снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

15) суму фактичних витрат Товариства за складовою №14 Кошторису "Витрати з експлуатації номерних знаків на будинках" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

16) суму фактичних витрат Товариства за складовою №15 Кошторису "Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

17) суму фактичних витрат Товариства за складовою №16 Кошторису "Витрати з енергопостачання ліфтів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

18) суму фактичних витрат Товариства за складовою №17 Кошторису "Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту загальнобудинкових засобів обліку води, теплової енергії, електричної енергії у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

19) суму фактичних витрат Товариства за складовою №18 Кошторису "Адміністратор-консьєрж та охорона" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

20) звіт про рух коштів на банківському рахунку для приймання платежів за послугу з управління за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

21) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.01.2022 по 31.01.2022;

22) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.02.2022 по 28.02.2022;

23) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.03.2022 по 31.03.2022;

24) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.04.2022 по 30.04.2022;

25) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період 01.05.2022 по 31.05.2022;

26) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період 01.06.2022 по 30.06.2022;

27) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.07.2022 по 31.07.2022;

28) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.08.2022 по 31.08.2022;

29) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.09.2022 по 30.09.2022;

30) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.10.2022 по 31.10.2022;

31) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.11.2022 по 30.11.2022;

32) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.12.2022 по 31.12.2022;

33) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.01.2023 по 31.01.2023;

34) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період 01.02.2023 по 28.02.2023;

35) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період 01.03.2023 по 31.03.2023;

36) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.04.2023 по 30.04.2023;

37) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.05.2023 по 31.05.2023;

38) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.06.2023 по 30.06.2023;

39) які роботи (послуги) з утримання Будинку та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.07.2023 по 31.07.2023;

40) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.01.2022 по 31.01.2022;

41) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.02.2022 по 28.02.2022;

42) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.03.2022 по 31.03.2022;

43) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.04.2022 по 30.04.2022;

44) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.05.2022 по 31.05.2022;

45) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.06.2022 по 30.06.2022;

46) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.07.2022 по 31.07.2022;

47) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.08.2022 по 31.08.2022;

48) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.09.2022 по 30.09.2022;

49) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.10.2022 по 31.10.2022;

50) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.11.2022 по 30.11.2022;

51) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.12.2022 по 31.12.2022;

52) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.01.2023 по 31.01.2023;

53) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.02.2023 по 28.02.2023;

54) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.03.2023 по 31.03.2023;

55) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.04.2023 по 30.04.2023;

56) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.05.2023 по 31.05.2023;

57) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.06.2023 по 30.06.2023;

58) суму фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та його прибудинкової території за період з 01.07.2023 по 31.07.2023.

Позовні вимоги обґрунтовані порушенням відповідачем положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затверджених постановою Кабінету Міністрів України віл 05.09.2018 №712, та договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком №ГС-7 від 24.12.2021 в частині надання інформації про надані послуги.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.07.2024 вищевказану позовну заяву залишено без руху та встановлено позивачу десятиденний строк для усунення її недоліків з дня вручення цієї ухвали.

На виконання вищезазначеної ухвали суду 19.07.2024 через систему "Електронний суд" ОСББ подало заяву про усунення недоліків його позовної заяви.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 26.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі №910/8654/24 за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (без проведення судового засідання). Встановлено сторонам строки для подання заяв по суті справи.

09.08.2024 через систему "Електронний суд" від Товариства надійшов відзив на позовну заяву, в якому останнє просило суд відмовити у задоволенні позову.

Заперечуючи проти задоволення позову, відповідач зауважив, що інформація щодо фактичних витрат з утримання і ремонту спільного майна будинку відповідно до кошторису витрат за наслідками кожного календарного року була надана ним шляхом розміщення на офіційному вебсайті Управителя: https://www.greenville-service.com/ та в телеграм-каналах мешканців будинку річних звітів за 2022 та 2023 роки;

- ані умовами договору, ані положеннями чинного законодавства не передбачено обов`язку відповідача надавати відповідну інформацію в деталізованому, розгорнутому вигляді з помісячним підтвердженням обсягів виконаних робіт та фактичних понесених витрат за місячний період

- оскільки уся необхідна інформація, в межах визначених договором та законом, була надана позивачу належним чином, тому у позивача відсутні порушені, невизнані або оспорені права або інтереси, що є самостійною підставою для відмови у позову;

- поданням зазначеного позову, ОСББ штучно намагається створити спір, що свідчить про фактичне зловживання процесуальними правами, що є порушенням статті 43 ГПК України.

Жодних інших заяв по суті справи, заяв чи клопотань сторонами не надано.

Відповідно до статті 248 ГПК України суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Водночас, суд враховує, що відповідно до частини 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку.

Розумним, зокрема, вважається строк, що є об`єктивно необхідним для виконання процесуальних дій, прийняття процесуальних рішень та розгляду і вирішення справи з метою забезпечення своєчасного (без невиправданих зволікань) судового захисту.

З огляду на практику Європейського суду з прав людини, критеріями розумних строків є: правова та фактична складність справи; поведінка заявника, а також інших осіб, які беруть участь у справі, інших учасників процесу; поведінка органів державної влади (насамперед суду); характер процесу та його значення для заявника (справи "Федіна проти України" від 02.09.2010, "Смірнова проти України" від 08.11.2005, "Матіка проти Румунії" від 02.11.2006, "Літоселітіс проти Греції" від 05.02.2004 та інші).

Враховуючи вищезазначені обставини, для визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті, а також виконання завдання розгляду справи по суті, розгляд справи здійснено за межами строків, встановлених ГПК України, проте в розумні строки.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги ОСББ частково обґрунтованими.

08.12.2021 у багатоквартирному будинку за адресою: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19 було створено Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ" (ідентифікаційний код 44496019), що підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Відповідно до пунктів 1.1., 2.1. Статуту Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ", затвердженого рішенням Загальних зборів ОСББ, оформленого протоколом №3 від 22.05.2023, ОСББ створено власниками квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, відповідно до Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" з метою забезпечення і захисту прав співвласників, дотримання ними своїх обов`язків, належного утримання та використання спільного майна будинку, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та цим Статутом.

Згідно з пунктом 2.2. Статуту ОСББ є неприбутковою організацією і не має на меті одержання прибутку для його розподілу між співвласниками. Господарче забезпечення діяльності об`єднання може здійснюватися власними силами об`єднання (шляхом самозабезпечення) або шляхом залучення на договірних засадах суб`єктів господарювання.

Завданням та предметом діяльності об`єднання є: забезпечення реалізації прав співвласників на володіння та користування спільним майном; забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами;

забезпечення виконання співвласниками своїх зобов`язань пов`язаних з діяльністю об`єднання (пункт 2.3. Статуту).

Пунктом 3.12. Статуту передбачено, що виконавчим органом об`єднання є правління, яке обирається і підзвітне загальним зборам. Правління здійснює керівництво поточною діяльністю об`єднання та має право приймати рішення з питань діяльності об`єднання, визначених цим Статутом.

Відповідно до пункту 3.14. Статуту 3.14. до компетенції правління належать, зокрема укладення договорів про виконання робіт, надання послуг та здійснення контролю за їх виконанням.

24.12.2021 між ОСББ (далі за текстом договору - Співвласники) та Товариством (далі за текстом договору - Управитель) було укладено договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком №ГС-7, відповідно до пункту 2.1. якого останнє зобов`язалося надавати Співвласникам послугу з управління багатоквартирним будинком (далі - послуга з управління), що розташований за адресою: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, (далі - Будинок), а Співвласники - оплачувати Управителю послугу з управління згідно з вимогами законодавства та умовами цього договору.

За пунктом 2.4. договору Послуга з управління Будинком полягає у забезпеченні Управителем належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців Будинку шляхом утримання і ремонту спільного майна Співвласників Будинку, МЗК, об`єктів благоустрою та його прибудинкової території.

Відповідно до пункту 2.5. договору послуга з управління Будинком надається відповідно вимог до якості згідно з Додатком №4 до цього договору, є його невід`ємною частиною і включає: прибирання будинку, прибирання снігу, купівлю електричної енергії, купівлю води, купівлю природного газу, технічне обслуговування спільного майна Будинку, поточний ремонт спільного майна Будинку, виконання санітарно-технічних робіт, охорону території Будинку та його прибудинкової території, вивезення твердих побутових відходів.

Згідно з пунктом 3.1. договору кожен із Співвласників має право:

без додаткової оплати одержувати від Управителя інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок її надання, а також про їх споживчі властивості (підпункт 3.1.2.);

на перевірку кількості та якості послуги з управління Будинком у встановленому законодавством порядку (підпункт 3.1.7.);

без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені Управителем нарахування Співвласнику плати за послугу з управління Будинком (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від нього платежі (3.1.9.).

Відповідно до пункту 4.2. договору Управитель зобов`язаний:

надавати Співвласникам без додаткової оплати інформацію про ціну послуги з управління Будинком, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни норми споживання та порядок надання послуги з управління Будинком, а також про її споживчі властивості (підпункт 4.2.2.);

вести окремий облік доходів і витрат за Будинком та надавати Співвласникам відповідну інформацію у порядку, визначеному пунктом 7.1. цього договору (підпункт 4.2.12.);

звітувати щороку перед Співвласниками про виконання кошторису витрат та подавати Голові правління кошторис витрат на поточний (наступний) рік для затвердження Загальними зборами ОСББ (підпункт 4.2.14.)

вести облік надходжень та витрат Будинку та забезпечити Співвласникам доступ до такої інформації в порядку, визначеному цим договором (підпункт 4.2.16.).

Розділом 7 договору передбачено порядок взаємного інформування сторін.

Згідно з пунктом 7.1. договору інформацію, пов`язану з виконанням цього договору, Управитель доводить до відома Співвласників шляхом розміщення відповідних інформаційних матеріалів на дошках оголошень, в Телеграм-чаті (за наявності), або на вебсайті ОСББ чи Управителя (за наявності).

Інформація про фактичні витрати відповідно до Кошторису Витрат на утримання Будинку та прибудинкової території надається окремо на вимогу Співвласника у такий спосіб: впродовж 30 (тридцяти) днів за підписом відповідальної особи Управителя, рекомендованим листом або під розписку особисто в руки Співвласнику (пункт 7.5. договору).

Пунктом 11.1. договору встановлено, що він набирає чинності з 24.12.2021 та укладається строком на 7 років.

ОСББ зверталося до Товариства з листами, в яких просило надати інформацію щодо виконання договору:

у листі №24.08.2023-1 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №1-№20 прохальної частини позову;

у листі №24.08.2023-2 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №21-№39 прохальної частини позову;

у листі №24.08.2023-3 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №40-№58 прохальної частини позову.

Листами-відповідями від 21.09.2023: №01/21-09, №02/21-09, №03/21-09, Товариство відмовило у наданні запитуваної інформації, посилаючись на його необґрунтованість у зв`язку з неправильним нормативним обґрунтуванням. Водночас зазначено, що загальний розмір витрат по виконаним роботам (наданим послугам) з управління та ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території за 2022 рік становить 7 400 тис. грн. Будь-яких інших робіт, ніж ті, що передбачені Додатком №5 до договору, Управителем не надавалось. Крім цього, повідомлено про технічну та фінансову неможливість надання копій підтверджуючих документів, що не позбавляє уповноваженого представника ОСББ самостійно за допомогою власних технічних засобів отримати запитувану інформацію.

У зв`язку з ненаданням Товариством вищезазначеної запитуваної інформації, ОСББ звернулося з даним позовом до суду.

Статтею 11 ЦК України визначено, що цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки; підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Частиною 1 статті 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.

За приписами статей 509, 526 ЦК України, статей 173, 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Правова природа договору не залежить від його назви, а визначається його змістом, а тому при оцінці відповідності волі сторін та укладеного договору суд повинен надати правову оцінку його умовам, правам та обов`язкам сторін для визначення спрямованості як їх дій, так і певних правових наслідків, тобто дослідити відповідні умови договору з зазначенням своїх висновків за результатами такої оцінки у прийнятому судовому рішенні.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 30.05.2023 у справі №914/4127/21.

Закон України "Про житлово-комунальні послуги" регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг (далі - Закону). Предметом регулювання вказаного Закону є відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг з управління багатоквартирним будинком, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та управління побутовими відходами, а також відносини, що виникають у процесі надання послуг з постачання та розподілу електричної енергії і природного газу споживачам у житлових, садибних, садових, дачних будинках (стаття 2).

Колективний споживач - юридична особа, що об`єднує споживачів у будівлі та в їхніх інтересах укладає договір про надання комунальної послуги (пункт 9 частини 1 статті 1 Закону).

Послуга з управління багатоквартирним будинком - це результат господарської діяльності суб`єктів господарювання, спрямованої на забезпечення належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців будинку шляхом утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та його прибудинкової території відповідно до умов договору (пункт 12 частини 1 статті 1 Закону).

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті Закону до житлово-комунальних послуг належать житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком. Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:

забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, якщо прибудинкова територія, за даними Державного земельного кадастру, знаходиться у власності або користуванні співвласників багатоквартирного будинку відповідно до вимог законодавства, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;

купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;

інші додаткові послуги, які можуть бути замовлені співвласниками багатоквартирного будинку.

За змістом пункту 1 частини 3 Закону та пунктів 2.1., 2.3. та 3.14. Статуту ОСББ як колективний споживач має право на укладення договорів про виконання робіт, надання послуг та здійснення контролю за їх виконанням.

Як було раніше зазначено, 24.12.2021 між ОСББ (далі за текстом договору - Співвласники) та Товариством (далі за текстом договору - Управитель) було укладено договір про надання послуг з управління багатоквартирним будинком №ГС-7, відповідно до пункту 2.1. якого останнє зобов`язалося надавати Співвласникам послугу з управління багатоквартирним будинком (далі - послуга з управління), що розташований за адресою: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, (далі - Будинок), а Співвласники - оплачувати Управителю послугу з управління згідно з вимогами законодавства та умовами цього договору.

За пунктом 2.4. договору Послуга з управління Будинком полягає у забезпеченні Управителем належних умов проживання і задоволення господарсько-побутових потреб мешканців Будинку шляхом утримання і ремонту спільного майна Співвласників Будинку, МЗК, об`єктів благоустрою та його прибудинкової території.

Відповідно до пункту 2.5. договору послуга з управління Будинком надається відповідно вимог до якості згідно з Додатком №4 до цього договору, є його невід`ємною частиною і включає: прибирання будинку, прибирання снігу, купівлю електричної енергії, купівлю води, купівлю природного газу, технічне обслуговування спільного майна Будинку, поточний ремонт спільного майна Будинку, виконання санітарно-технічних робіт, охорону території Будинку та його прибудинкової території, вивезення твердих побутових відходів.

Даючи оцінку правовідносинам, що склались між сторонами в ході виконання даного договору, суд дійшов висновку, що такий за своєю правовою природою є договором про надання послуг, за яким відповідно до статті 901 ЦК України одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Отже, укладення ОСББ та Товариством договору №ГС-7 від 24.12.2021 було спрямоване на надання останнім послуги з управління багатоквартирним будинком та одночасного обов`язку позивача по здійсненню їх оплати.

Відповідно до частин 1, 2 статті 12 Закону надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Договори про надання комунальних послуг можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір, індивідуальний договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем, колективний договір) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач (співвласник багатоквартирного будинку, власник будівлі, у тому числі власник індивідуального садибного житлового будинку), колективний споживач).

Однією з істотних умов договору про надання житлово-комунальної послуги є права і обов`язки сторін (пункт 3 частини 3 статті 12 Закону).

Відповідно до статті 4 Закону України "Про інформацію" суб`єктами інформаційних відносин є: фізичні особи; юридичні особи; об`єднання громадян; суб`єкти владних повноважень. Об`єктом інформаційних відносин є інформація.

За змістом статті 5 Закону України "Про інформацію" кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Реалізація права на інформацію не повинна порушувати громадські, політичні, економічні, соціальні, духовні, екологічні та інші права, свободи і законні інтереси інших громадян, права та інтереси юридичних осіб.

За частиною 2 стаття 18 Закону Управитель веде окремий облік доходів і витрат (облікову карту) щодо кожного багатоквартирного будинку, який перебуває в його управлінні, та забезпечує співвласникам багатоквартирного будинку вільний доступ до цієї інформації щодо їхнього будинку в порядку, передбаченому договором.

Згідно з пунктом 3.1. договору ОСББ має право:

без додаткової оплати одержувати від Управителя інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок її надання, а також про їх споживчі властивості (підпункт 3.1.2.);

на перевірку кількості та якості послуги з управління Будинком у встановленому законодавством порядку (підпункт 3.1.7.);

без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені Управителем нарахування Співвласнику плати за послугу з управління Будинком (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від нього платежі (3.1.9.).

Відповідно до пункту 4.2. договору Управитель зобов`язаний:

надавати Співвласникам без додаткової оплати інформацію про ціну послуги з управління Будинком, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни норми споживання та порядок надання послуги з управління Будинком, а також про її споживчі властивості (підпункт 4.2.2.);

вести окремий облік доходів і витрат за Будинком та надавати Співвласникам відповідну інформацію у порядку, визначеному пунктом 7.1. цього договору (підпункт 4.2.12.);

звітувати щороку перед Співвласниками про виконання кошторису витрат та подавати Голові правління кошторис витрат на поточний (наступний) рік для затвердження Загальними зборами ОСББ (підпункт 4.2.14.)

вести облік надходжень та витрат Будинку та забезпечити Співвласникам доступ до такої інформації в порядку, визначеному цим договором (підпункт 4.2.16.).

Отже, у відповідності до вимог Закону договором передбачено право ОСББ на отримання та обов`язок Товариства на наданні інформації щодо послуги з управління багатоквартирним будинком.

Як було встановлено судом, ОСББ зверталося до Товариства з листами, в яких просило надати інформацію щодо виконання договору:

1) у листі №24.08.2023-1 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №1-№20 прохальної частини позову;

2) у листі №24.08.2023-2 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №21-№39 прохальної частини позову;

3) у листі №24.08.2023-3 від 24.08.2023 просило надати інформацію, зазначену у пунктах №40-№58 прохальної частини позову.

Зі змісту вищевказаних листів випливає, що запитувана інформація стосувалася: 1) загальної суми фактичних витрат Товариства з утримання Будинку, прибудинкової території та складових №1-№18 за загальний період із 24.12.2021 по 24.08.2023; 2) змісту виконаних робіт за період із січня 2022 року по липень 2023 року (помісячно); 3) суми фактичних витрат Товариства з утримання Будинку та прибудинкової території за період із січня 2022 року по липень 2023 року (помісячно).

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що ОСББ має право на отримання запитуваної інформації, а Товариство зобов`язане надати її, відтак заперечення останнього щодо неналежного нормативного обґрунтування є безпідставними.

У зв`язку з викладеним доводи Товариства, про те, що подання даного позову є зловживанням ОСББ процесуальними правами (пункт 3 частини 2 статті 43 ГПК України), є безпідставними, оскільки між сторонами виник юридичний спір.

Розділом 7 договору передбачено порядок взаємного інформування сторін.

Згідно з пунктом 7.1. договору інформацію, пов`язану з виконанням цього договору, Управитель доводить до відома Співвласників шляхом розміщення відповідних інформаційних матеріалів на дошках оголошень, в Телеграм-чаті (за наявності), або на вебсайті ОСББ чи Управителя (за наявності).

Інформація про фактичні витрати відповідно до Кошторису Витрат на утримання Будинку та прибудинкової території надається окремо на вимогу Співвласника у такий спосіб: впродовж 30 (тридцяти) днів за підписом відповідальної особи Управителя, рекомендованим листом або під розписку особисто в руки Співвласнику (пункт 7.5. договору).

Заперечуючи проти задоволення позову, відповідач зауважив, що інформація щодо фактичних витрат з утримання і ремонту спільного майна будинку відповідно до кошторису витрат за наслідками кожного календарного року була надана ним шляхом розміщення на офіційному вебсайті Управителя: https://www.greenville-service.com/ та в телеграм-каналах мешканців будинку річних звітів за 2022 та 2023 роки;

Однак судом встановлено, що матеріали справи не містять ані вказаних річних звітів за 2022 та 2023 роки, ані доказів їх розміщення як у телеграм-каналах мешканців будинку, так і за вказаним самим відповідачем посиланням: https://www.greenville-service.com/.

Крім цього, судом перевірено посилання відповідача на вказаний вебсайт та встановлено, що спірна інформація у формі річних звітів на ньому відсутня. Більше того, переходячи за вказаним посиланням, зазначається, що домен ще не підключений до сайту.

Отже, твердження відповідача про надання запитуваної інформації у спосіб передбачений пунктом 7.1. договору не підтверджуються жодними засобами доказування.

Крім цього, суд зазначає, що розміщення річних звітів не звільняє Управителя дотримуватися обов`язку з надання інформації про фактичні витрати у порядку, визначеному пунктом 7.5. договору.

Також, у своєму відзиві Товариство вказувало про аналогічний спір, який було вирішено рішенням Шевченківського районного суду міста Києва від 09.10.2023, яке залишено без змін постановою Київського апеляційного суду від 15.05.2024 у справі №761/15891/23.

Згідно з частиною 4 статті 75 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Преюдиційні обставини - це обставини, встановлені рішенням суду, що набрало законної сили; преюдиційність ґрунтується на правовій властивості законної сили судового рішення і визначається його суб`єктивними і об`єктивними межами, за якими сторони та інші особи, які брали участь у справі, а також їх правонаступники не можуть знову оспорювати в іншому процесі встановлені судовим рішенням у такій справі правовідносини.

Преюдиційного значення набувають лише встановлені судовим рішенням факти, а не правові висновки суду та/або результат розгляду конкретної справи.

Преюдиційність у процесуальному праві має вираження у вигляді обов`язку суду, який розглядає справу, прийняти без перевірки та доказів факти, які раніше вже були встановлені набутим законної сили судовим рішенням або вироком у будь-якій іншій справі. Преюдиційність дає змогу уникнути ухвалення суперечливих судових фактів щодо того ж питання та вирішувати справи з найменшими витратами часу й засобів.

Проаналізувавши зміст судових рішень у справі №761/15891/23, господарський суд зазначає, що у вказаній цивільній справі не встановлювався факт розміщення в телеграм-каналі та на сайті Управителя звітів за 2022 і за 2023 роки, а вказувалося про відсутність зауважень щодо розміщених, наданих Управителем звітів, від колективного споживача (ОСББ). У вказаній цивільній справі було встановлено, зокрема, що запитувана інформація була надана на звернення позивача фізичної особи - адвоката Батрина С.В.

Разом із цим, суд зауважує, що відсутність заперечень відносно певної обставини та встановлення фактичних обставин є різними поняттями.

Таким чином, сформовані судами висновки у межах справи №761/15891/23 не є обов`язковими для вирішення даної господарської справи, а встановлені обставини не спростовують неналежне виконання Управителем пунктів 7.1., 7.5. договору. При цьому, надання запитаної інформації співвласнику (фізичній особі) не може ототожнюватися з наданням такої інформації також і об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку, оскільки є різними учасники цивільних відносин.

Враховуючи викладене, позов про надання інформації в цілому є обґрунтованим.

Однак спір у межах даної справи також виник і щодо форми надання інформації (річна, помісячна).

Зі змісту прохальної частини позову ОСББ вбачається, що запитувана інформація у пунктах 1 та 40-58 частково дублюється. У пункті 1 позивач просить надати загальну інформацію з 24.08.2021 по 28.08.2023, а в пунктах 40-58 позивач запитує ту ж інформацію (сума фактичних витрат з утримання Будинку та його прибудинкової території), однак за кожний місяць окремо - з січня 2022 року по липень 2023 року.

Оскільки інформація за пунктом 1 включає у себе інформацію за пунктами 40-58 та є більш повнішою, оскільки охоплює більший період, суд вважає необґрунтованим надання повторюваної (дублюючої) інформації. Крім цього, отримавши загальну суму фактичних витрат, позивач не буде позбавлений можливості самостійно визначити математичним шляхом щомісячні та навіть щоденні витрати.

Також у пункті 20 позивач просить надати звіт про рух коштів на банківському рахунку для приймання платежів за послугу з управління за період з 24.12.2021 по 24.08.2023. Однак суд зазначає, що за своїм змістом ця інформація стосується суми оплат, здійснених Товариством за послугу з управління.

Оскільки вказана інформація також знаходиться у розпорядженні самого Товариства, як платника, зобов`язання відповідача щодо надання такої інформації є необґрунтованим.

Підсумовуючи викладене, вимоги позивача про зобов`язання надати інформацію за пунктами 20, 40-58 є необґрунтованими.

Статтею 129 Конституції України встановлено, що основними засадами судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частинами 1-3 статті 13 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до частини 1 статті 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Згідно зі статтею 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Отже, позов ОСББ підлягає частковому задоволенню.

При цьому, враховуючи положення частини 1 статті 9 Конституції України та беручи до уваги ратифікацію Законом України від 17.07.1997 №475/97-ВР Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і Першого протоколу та протоколів №2,4,7,11 до Конвенції та прийняття Закону України від 23.02.2006 №3477-IV (3477-15) "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", суди також повинні застосовувати Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод (Рим, 04.11.1950) та рішення Європейського суду з прав людини як джерело права.

Європейський суд з прав людини у справі "Проніна проти України" у рішенні від 18.07.2006 та у справі "Трофимчук проти України" у рішенні від 28.10.2010 зазначив, що пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент сторін. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень.

З урахуванням усіх фактичних обставин справи, встановлених судом, інші доводи сторін не беруться до уваги, оскільки не впливають на вирішення спору у даній справі.

Судовий збір згідно частини 9 статті 129 ГПК України покладається на відповідача у повному обсязі, оскільки внаслідок неправомірної поведінки останнього виник спір у межах даної справи.

Керуючись ч. 3,4 ст. 13, ч.1 ст. 73, ч.1 ст. 74, ч.1 ст. 77, ст.ст. 79, 118-119, 129, ч. 9 ст. 165, ст.ст. 231, 236-238, 240, 241, 252 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Грінвіль Сервіс" (03035, місто Київ, вулиця Липківського Василя Митрополита, будинок 45; ідентифікаційний код 43854923) надати Об`єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ" (04050, місто Київ, вулиця Пимоненка Миколи, будинок 19; ідентифікаційний код 44496019) інформацію про:

1) загальну суму фактичних витрат з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за адресою: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

2) суму фактичних витрат за складовою №1 Кошторису "Витрати з прибирання прибудинкової території" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

3) суму фактичних витрат за складовою №2 Кошторису "Витрати з прибирання МЗК" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

4) суму фактичних витрат за складовою №3 Кошторису "Витрати з вивезення побутових відходів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

5) суму фактичних витрат за складовою №4 Кошторису "Витрати з прибирання підвалу, технічних поверхів, покрівлі, МП ліфтів, ІТП, насосних станцій" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

6) суму фактичних витрат за складовою №5 Кошторису "Витрати з технічного обслуговування ліфтів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

7) суму фактичних витрат за складовою №6 Кошторису "Витрати з обслуговування систем диспетчеризації" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

8) суму фактичних витрат за складовою №7 Кошторису "Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації, ІТП та ліквідації аварій у внутрішньобудинкових мережах" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

9) суму фактичних витрат за складовою №8 Кошторису "Витрати з дератизації та дезинсекції" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

10) суму фактичних витрат за складовою №9 Кошторису "Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

11) суму фактичних витрат за складовою №10 Кошторису "Вартість робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також за наявності інших внутрішньобудинкових пожежних систем" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

12) суму фактичних витрат за складовою №11 Кошторису "Витрати з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

13) суму фактичних витрат за складовою №12 Кошторису "Витрати з поливання дворів, клумб і газонів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

14) суму фактичних витрат за складовою №13 Кошторису "Витрати з прибирання снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

15) суму фактичних витрат за складовою №14 Кошторису "Витрати з експлуатації номерних знаків на будинках" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

16) суму фактичних витрат за складовою №15 Кошторису "Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

17) суму фактичних витрат за складовою №16 Кошторису "Витрати з енергопостачання ліфтів" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

18) суму фактичних витрат за складовою №17 Кошторису "Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту загальнобудинкових засобів обліку води, теплової енергії, електричної енергії у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

19) суму фактичних витрат за складовою №18 Кошторису "Адміністратор-консьєрж та охорона" за період з 24.12.2021 по 24.08.2023;

21) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.01.2022 по 31.01.2022;

22) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.02.2022 по 28.02.2022;

23) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.03.2022 по 31.03.2022;

24) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.04.2022 по 30.04.2022;

25) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період 01.05.2022 по 31.05.2022;

26) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період 01.06.2022 по 30.06.2022;

27) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.07.2022 по 31.07.2022;

28) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.08.2022 по 31.08.2022;

29) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.09.2022 по 30.09.2022;

30) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.10.2022 по 31.10.2022;

31) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.11.2022 по 30.11.2022;

32) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.12.2022 по 31.12.2022;

33) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.01.2023 по 31.01.2023;

34) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період 01.02.2023 по 28.02.2023;

35) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період 01.03.2023 по 31.03.2023;

36) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.04.2023 по 30.04.2023;

37) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.05.2023 по 31.05.2023;

38) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) Товариством за період з 01.06.2023 по 30.06.2023;

39) які роботи (послуги) з утримання багатоквартирного будинку, що розташований за місцезнаходженням: 04050, місто Київ, вулиця Миколи Пимоненка, 19, та його прибудинкової території виконані (надані) за період з 01.07.2023 по 31.07.2023.

3. В іншій частині позову відмовити.

4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Грінвіль Сервіс" (03035, місто Київ, вулиця Липківського Василя Митрополита, будинок 45; ідентифікаційний код 43854923) на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Грінвіль Парк Київ" (04050, місто Київ, вулиця Пимоненка Миколи, будинок 19; ідентифікаційний код 44496019) 2 422 (дві тисячі чотириста двадцять дві) грн 40 коп. судового збору.

5. Після набрання рішенням законної сили видати накази.

Відповідно до частин 1, 2 статті 241 ГПК України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

СуддяСергій МУДРИЙ

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.11.2024
Оприлюднено21.11.2024
Номер документу123138745
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань інші договори

Судовий реєстр по справі —910/8654/24

Рішення від 02.12.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мудрий С.М.

Рішення від 19.11.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мудрий С.М.

Ухвала від 16.07.2024

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мудрий С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні