Справа № 716/2401/24
У Х В А Л А
19.11.2024 суддя Заставнівського районного суду Чернівецької області Пухарєва О.В., ознайомившись з адміністративним позовом ОСОБА_1 до виконавчого комітету Горішньошеровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення ,-
В С Т А Н О В И Л А:
ОСОБА_1 , в особі представниці адвокатки Куцак О.М., звернулася до суду із позовною заявою до виконавчої комітету Горішньошеровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, в якій просить поновити терміни на оскарження постанови адміністративної комісії виконавчого комітету Горішньошеровецької сільської ради №7 від 05.09.2024 та скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення №7 від 05.09.2024 відносно ОСОБА_1 .
Перевіривши матеріали позовної заяви вважаю, що вона підлягає залишенню без руху, з наступних підстав.
Пунктом 3 частини першої статті 171 КАС України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Так, згідно приписів ч.3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
У постанові від 18.03.2020 р. у справі № 543/775/17 Велика Палата Верховного Суду висловила правову позицію стосовно того, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5ЗаконуУкраїни"Просудовийзбір"від8липня2011року№3674-VI, які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають. З огляду на необхідність однакового підходу у визначенні розміру судового збору, який підлягає застосуванню у справах щодо накладення адміністративного стягнення та справляння судового збору, він складає за подання позовної заяви 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Разом із тим, ст. 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2024 рік" від 09.11.2023 № 3460-IXпередбачено, що з 1 січня 2024 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 3028 гривень.
З огляду на що, сума судового збору, яка підлягає сплаті за пред`явлення адміністративного позову щодо оскарження постанови про адміністративне правопорушення складає 605,60 грн.
У той же час, в порушення вищевказаних норм позивачкою (представницею позивачки) не надано до позовної заяви належного доказу сплати судового збору за подання позовної заяви до суду.
Крім цього, суддею звертається увага, що згідно з ч.1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду , якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
За приписами ч.4 ст. 46 КАС України відповідачем у справі є суб`єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Як вбачається із змісту адміністративного позову позивачка просить скасувати постанову адміністративної комісії виконавчого комітету Горішньошеровецької сільської ради №7 від 05.09.2024 про накладення на неї адміністративного стягнення за вчинення правопорушення, передбаченого ст.152 КУпАП.
Звертаючись до суду, позивачка (її представниця) у позовній заяві визначила виконавчий комітет Горішньошеровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області відповідачем уданій справі,проте оскаржувана постанова прийнята Адміністративною комісією виконавчого комітету, а не відповідачем, що порушує процесуальну правоздатність та дієздатність належного відповідача щодо його прав та обов`язків, визначених положеннямиКАС України, як сторони у справі.
Відповідно до ч. 1 ст.169КАСУкраїни суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
В разі невиконання вимог ухвали і не усунення недоліків у вказаний строк позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута особі, яка її подала на підставі п.1 ч.4 ст. 169 КАС України.
З урахуванням викладеного вважаю, що позовну заяву слід залишити без руху, а позивачці надати десятиденний строк для усунення її недоліків з дня вручення ухвали.
На підставі наведеного та керуючись статтями 122-123, 169, 248 КАС України, суддя
П О С Т А Н О В И Л А :
Позовну заяву ОСОБА_1 до виконавчого комітету Горішньошеровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення залишити без руху та надати строк для усунення недоліків.
Повідомити позивачку (представницю позивачки) про необхідність виправити зазначені недоліки позовної заяви протягом десяти днів з дня вручення ухвали.
Роз`яснити, що у разі, якщо позивач не усуне недоліки позовної заяви в зазначений строк, вона буде вважатися неподаною таповернута позивачці.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та оскарженню не підлягає.
Суддя Олена ПУХАРЄВА
Суд | Заставнівський районний суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2024 |
Оприлюднено | 21.11.2024 |
Номер документу | 123152266 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері |
Адміністративне
Заставнівський районний суд Чернівецької області
Пухарєва О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні