Справа № 461/9297/24
Провадження № 2-а/461/262/24
У Х В А Л А
про передачу справи за підсудністю
20.11.2024 м. Львів
Суддя Галицького районного суду м. Львова Кротова О.Б., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Управління безпеки та вуличної інфраструктури департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, -
в с т а н о в и в:
19.11.2024 позивач ОСОБА_1 звернулася до суду з адміністративним позовом в якому просить: скасувати постанову від 24.10.2024 серії ЛВ №0064592 про притягнення її до адміністративної відповідальності за ч.3 ст.122 КУпАП та закрити провадження у справі про адміністративне правопорушення; стягнути з відповідача понесені нею судові витрати.
Дослідивши матеріали позовної заяви, суддя дійшов висновку, що таку необхідно передати на розгляд до Личаківського районного суду м. Львова за підсудністю, з наступних підстав.
Згідно п.1 ч.1ст.20 КАС Українимісцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні, зокрема адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності.
Згідно ч.1ст.25 КАС Україниадміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Відповідно до ч.2 ст.26 КАС України, позови до юридичних осіб пред`являються в суд за їхнім місцезнаходженням, згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Зідно відповіді №914568 від 20.11.2024 з Єдиного державного демографічного реєстру, позивач ОСОБА_1 зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , що відноситься до територіальної юрисдикції Франківського районного суду м. Львова.
Як вбачається із матеріалів справи, позивачем зазначено місце знаходження відповідача Управління безпеки та вуличної інфраструктури департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради за адресою: 79008, м. Львів, вул. Зелена, 9, що відноситься до територіальної юрисдикції Личаківського районного суду м. Львова.
Виходячи з наведеного, встановлено, що дана справа не підсудна Галицькому районному суду м. Львова, оскільки позивач та відповідач знаходяться поза межами території юрисдикції Галицького районного суду м. Львова.
Частиною 5ст.171 КАС України, яка регулює питання відкриття провадження у справі, передбачено, що в разі встановлення судом того, що справа не підсудна цьому суду, суд надсилає справу за підсудністю в порядку, встановленомуст. 29 КАС України.
Пунктом 2 ч.1 ст.29 КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Відповідно до ч.1 ст.30 КАС України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються.
Відтак, приходжу до висновку, що матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Управління безпеки та вуличної інфраструктури департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, слід передати на розгляд до Личаківського районного суду м. Львова, за місцем знаходження відповідача.
Керуючись ст.ст.20, 26,29,30,248,293-295 КАС України, суддя, -
у х в а л и в :
адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління безпеки та вуличної інфраструктури департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 , про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - передати за підсудністю доЛичаківського районного суду м.Львова.
Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення. Учасник справи, якому ухвала суду не були вручені у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.Б. Кротова
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2024 |
Оприлюднено | 22.11.2024 |
Номер документу | 123161677 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них дорожнього руху |
Адміністративне
Галицький районний суд м.Львова
Кротова О. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні