Рішення
від 15.11.2024 по справі 420/700/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/700/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 листопада 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд під головуванням судді Андрухіва В.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовною заявою Фермерського господарства «Кірчев С.І.» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення рішення,

ВСТАНОВИВ:

Фермерське господарство Кірчев С.І. звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення рішення від 20.11.2023 року №29920/15-32-09-01.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на адресу Фермерського господарства «Кірчев С.І.» засобами поштового зв`язку надійшли від Головного управління ДПС в Одеській області акт «Про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та пального» від 16.10.2023р. №27988/15-32-09-01-03/32625357, та прийняте на підставі цього акту податкове повідомлення-рішення від 20.11.2023 р. №29920/15-32-09-01, яким застосовані штрафні (фінансові) санкції у сумі 500000 грн.

Позивач вказав, що за змістом п.2.3 акту перевірки від 16.10.2023 р. №27988/15-32-09-01-03/32625357 ФГ «Кірчев С.І.» допущено порушення ч. 1, 9 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19.12.1995 р. №481/95-ВР, що виразилось в отриманні та зберіганні пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензію на право зберігання пального.

Однак, між ФГ «Кірчев С.І.» та ТОВ «Кас груп 0713» укладено договір поставки нафтопродуктів від 20.03.2019 р. №003.

За умовами п.5.7 додаткової угоди від 20.03.2019р. №1 договору поставки нафтопродуктів від 20.03.2019 р. №003 його сторони дійшли згоди за можливе прийняття ФГ «Кірчев С.І.» поставлених ТОВ «Кас груп 0713» нафтопродуктів шляхом їх безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ «Кірчев С.І.».

На виконання вказаних договірних умов позивачу було поставлене дизельне пальне, шляхом його безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ «Кірчев С.І », що підтверджується накладними від 03.09.2020 р. №154, від 13.10.2020 р. №209, специфікаціями від 31.08.2020 р. №03, від 30.09.2020 р. №04, товарно-транспортними накладними від 03.08.2020 р. №000154, від 13.10.2020 р. №000209 та складені і зареєстровані відповідні акцизні накладні від 03.08.2020 р. №201, від 13.10.2020 р. №264 (загалом дві поставки по 2,160 мЗ кожна).

Позивач зазначив, що позивачу було поставлене дизельне пальне, шляхом його безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ «Кірчев С.І.», які не є акцизним складом.

Ухвалою від 09.01.2024 року прийнято до розгляду вказану позовну заяву та відкрито провадження у справі. Ухвалено розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

09.02.2024 року до суду від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого останній вважає позов необґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню. У відзиві на позовну заяву відповідач зазначив таке.

Головне управління ДПС в Одеській області на підставі наказу від 29.09.2023 року №7881-п проведено фактичну перевірку ФГ «Кірчев С.І.» (код ЄДРПОУ 32625357), адреса господарської одиниці: Одеська обл., Болградський р-н, с. Жовтневе, вул. Шкільна буд. 64, на підставі направлень на перевірку від 02.10.2023 №15326, №15328.

Встановлено, що основний вид діяльності: Вирощування зернових культур (крім, рису), бобових культур і насіння олійних культур, дохід за 2022 рік складає - 3 255 749 тис. грн.). У результаті чого встановлено, що ФГ «Кірчев С.І.» отримало ліцензію на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки, при цьому згідно відомостей про об`єкти опадаткування платника податків будь-які ємності для зберігання пального у платника відсутні, що може свідчити про порушення вимог законодавства в сфері обігу пального.

Дослідивши в письмовому провадженні наявні в матеріалах справи докази, суд встановив такі обставини.

Згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фермерське господарство «Кірчев С.І.» зареєстроване 20.11.2003 року за № 1 532 176 0000 001375 (а.с. 49).

Основним видом економічної діяльності ФГ «Кірчев С.І.» є: Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11).

Судом встановлено, що на підставі направлень, виданих ГУ ДПС в Одеській області від 02.10.2023 року №15326, 15328 та наказу від 29.08.2023 року №7881-п, виданого ГУ ДПС в Одеській області, проведено фактичну перевірку ФГ «Кірчев С.І.» з питань додержання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та пального.

За результатами перевірки відповідачем складено акт від 16.10.2023 року №27988/15-32-09-01-03/32625357 «Про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах та пального», в якому вказано, що в порушення вимог ч.1, ч.9 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», ФГ «Кірчев С.І.» отримувало та здійснювало зберігання пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензію на право зберігання пального чи на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) за адресою: Одеська область, Болградський район, с. Каракурт, вул. Ботева Христо, буд. 190 (а.с. 10-12).

На підставі висновків акту перевірки від 16.10.2023 року №27988/15-32-09-01-03/32625357, 20.11.2023 року Головним управлінням ДПС в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення №29920/15-32-09-01, яким до позивача застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафів), та/або пені, у тому числі за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності у розмірі 500 000 грн. (а.с. 13).

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно пп. 20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, мають право, зокрема, проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Відповідно до п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи. Види документальних перевірок, порядок планування, проведення та оформлення їх результатів, що проводяться контролюючим органом, визначеним підпунктом 41.1.2 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, встановлюються Митним кодексом України.

Згідно пп. 75.1.3 п. 75.1 ст.75 ПК України фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об`єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Порядок проведення фактичної перевірки визначений статтею 80 Податкового кодексу України.

Згідно п. 80.1, пп. 80.2.5 п.80.2 ст.80 ПК України фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи). Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах і пального, та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального.

Умови та порядок допуску посадових осіб контролюючих органів до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок визначені статтею 81 ПК України.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України визначає Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».

Відповідно до ч.1 ст.15 Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» імпорт, експорт алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності без наявності ліцензії. Оптова торгівля на території України алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, здійснюється за наявності у суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах. Оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Згідно ч.9 ст.15 Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Відповідно до абз. 9 ч.2 ст.17 Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: оптової торгівлі пивом виробниками пива, які виробили понад 3000 гектолітрів пива на рік, за наявності ліцензії, річна плата за яку встановлена в розмірі 30000 гривень, - 200 відсотків вартості реалізованої партії товару, але не менше 500000 гривень.

Так, за змістом акту перевірки від 16.10.2023р. №27988/15-32-09-01-03/32625357 ФГ «Кірчев С.І.» допущено порушення ч. 1, 9 ст.15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», що виразилось у отриманні та зберіганні пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензію на право зберігання пального.

Разом з тим, з матеріалів справи вбачається, що між ФГ «Кірчев С.І.» та ТОВ «Кас груп 0713» укладено договір поставки нафтопродуктів від 20.03.2019 р. №003.

За умовами п.5.7 додаткової угоди від 20.03.2019 р. №1 договору поставки нафтопродуктів від 20.03.2019р. №003 його сторони дійшли згоди за можливе прийняття ФГ «Кірчев С.І.» поставлених ТОВ «Кас груп 0713» нафтопродуктів шляхом їх безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ «Кірчев С.І.».

На виконання вказаних договірних умов позивачу було поставлене дизельне пальне, шляхом його безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ «Кірчев С.І », що підтверджується накладними від 03.09.2020 р. №154, від 13.10.2020 р. №209, специфікаціями від 31.08.2020 р. №03, від 30.09.2020 р. №04, товарно-транспортними накладними від 03.08.2020 р. №000154, від 13.10.2020 р. №000209 та складені і зареєстровані відповідні акцизні накладні від 03.08.2020 р. №201, від 13.10.2020 р. №264 (загалом дві поставки по 2,160 мЗ кожна).

Місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.

Суб`єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.

Верховний Суд у постанові від 31.05.2022 р. у справі №540/4291/20 дійшов висновку, що Закон №481/95-ВР не визначає, що саме розуміється під власним споживанням пального, а так само, під поняттям «споруди», «обладнання», «ємності».

При цьому, якщо загальні визначення понять «споруда» та «обладнання» є більш чітко окресленими, то поняття «ємність» таким не є і за загальним правилом охоплює абсолютно усі споруди, обладнання, резервуари чи інші пристрої, які мають щонайменшу місткість, до яких можна віднести і паливні баки автомобілів, обладнання, пристроїв.

Тому застосування такого поняття в абсолютному значенні у Законі №481/95-ВР робить його вимоги непередбачуваними для суспільства, позаяк, кожен суб`єкт господарювання, який придбав пальне і використовує його, зобов`язаний отримати ліцензію на зберігання пального, що, однак, суперечить правовому змісту запровадження державою вимог щодо ліцензування діяльності зі зберігання пального, метою чого було, зокрема, підвищення контролю за обігом пального не тільки у розрізі суб`єктів господарювання, які займаються такою діяльністю, але й місць, на яких провадиться діяльність зі зберігання пального.

У зв`язку з тим, що Закон №481/95-ВР не дає чіткого розуміння, які саме місця необхідно вважати місцем зберігання пального, на кожне з яких суб`єкт господарювання зобов`язаний отримати ліцензію, Верховний Суд дійшов висновку, що задля вирішення спірного питання підлягають врахуванню норми Податкового кодексу України, які надають визначення поняттям, пов`язаним з обігом пального, зокрема, й місць його зберігання.

За змістом п.п. 14.1.6, 14.1.6 1 п.14.1 ст.14 ПК України акцизний склад - це приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Акцизний склад пересувний - транспортний засіб (автомобільний, залізничний, морський, річковий, повітряний, магістральний трубопровід), на якому переміщується та/або зберігається пальне або спирт етиловий на митній території України.

Транспортний засіб набуває статусу акцизного складу пересувного протягом періоду його використання для:

а) переміщення в ньому митною територією України пального або спирту етилового, що реалізується (крім пального або спирту етилового, що переміщується митною територією України прохідним транзитом або внутрішнім транзитом, визначеним підпунктом "а" пункту 2 частини другої статті 91 Митного кодексу України);

б) зберігання в ньому пального або спирту етилового на митній території України;

в) ввезення пального або спирту етилового на митну територію України, з якого сплачено акцизний податок або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу.

Не є акцизним складом пересувним паливний бак транспортного засобу.

Таким чином, відповідно до вищезазначених норм законодавства зберігання пального нерозривно пов`язане із наявністю у суб`єкта господарювання споруд та/або обладнання, та/або ємностей, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування (місця зберігання пального). Наявність у суб`єкта господарювання обов`язку з отримання ліцензії на право здійснення діяльності зі зберігання пального, яка опосередковується придбанням та використанням суб`єктом господарювання пального для задоволення своїх власних виробничих потреб при провадженні його господарської діяльності (не пов`язаної з метою отримання доходу від зберігання пального як виду економічної діяльності) залежить саме від наявності у суб`єкта господарювання місця зберігання пального, яке за своїми ознаками (характеристиками) відповідає визначенню «акцизного складу» та/або «акцизного складу пересувного», незалежно від того чи зареєстрований такий суб`єкт платником акцизного податку, розпорядником акцизного складу та/або наявністю підстав для реєстрації такого місця як акцизного складу.

У випадку, якщо наявне у суб`єкта господарювання місце зберігання пального відповідає ознакам, які ПК України встановлює як виключення з визначення «акцизного складу» та/або «акцизного складу пересувного», такий суб`єкт не має обов`язку отримувати ліцензію на право зберігання пального у такому місці.

Таким чином, для оцінки наявності в діях суб`єкта господарювання складу правопорушення у вигляді здійснення діяльності зі зберігання пального без отримання відповідної ліцензії, з`ясуванню підлягають місце та спосіб його зберігання, мета придбання, технічні характеристики використаних для цього споруд (обладнання, ємностей), обсяги споживання, закупівлі та обставини використання пального. Ці обставини складають об`єктивну та суб`єктивну сторони правопорушення.

При цьому, як вказано вище, позивачу було поставлене дизельне пальне, шляхом його безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів ФГ « ОСОБА_1 », які не є акцизним складом.

ФГ « ОСОБА_1 » належать на праві власності/оренди транспортні засоби та обліковуються за даними бухгалтерського обліку по рахунку 105 «Транспортні засоби» та 01 «Орендовані необоротні активи», загальним об`єм паливного бака 2235 м3.

Суд бере до уваги доводи позивача, що загальний об`єм паливних баків, які не є акцизним складом складає 2235 м3, що навало змогу згідно умов договору поставки нафтопродуктів від 20.03.2019 р. №003 та додаткової угоди від 20.03.2019 р. №1 здійснити прийняття ФГ «Кірчев С.І.» поставлених ТОВ «Кас груп 0713» нафтопродуктів шляхом їх безпосереднього вивантаження у паливні баки транспортних засобів, що в свою чергу виключає факт зберігання пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензію на право зберігання пального, як то помилково визначив контролюючий орган в акті перевірки від 16.10.2023 р. №27988/15-32-09-01-03/32625357 та відповідно спростовує обставини наявності порушення ч. 1, 9 ст.15 Закону №481/95-ВР.

Аналогічних правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 13.07.2022 р. у справі №600/664/21-а.

Відповідачем визнано лише факт придбання позивачем дизельного пального, що підтверджується договором поставки нафтопродуктів від 20.03.2019 р. №003, додатковою угодою від 20.03.2019 р. №1, накладними від 03.09.2020 р. №154, від 13.10.2020 р. №209, специфікаціями від 31.08.2020 р. №03, від 30.09.2020 р. №04, товарно-транспортними накладними від 03.08.2020 р. №000154, від 13.10.2020 р. №000209 та складені і зареєстровані відповідні акцизні накладні від 03.08.2020 р. №201, від 13.10.2020 р. №264.

Однак, відповідачем не встановлений факт зберігання дизельного пального, у якій ємності воно перебувало на зберіганні, тобто саме місце зберігання, заміри залишків пального не проводились.

Згідно з ч.ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ч.1 ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення від 20.11.2023 року №29920/15-32-09-01 - є протиправним та підлягає скасуванню, а позов Фермерського господарства «Кірчев С.І.» підлягає повному задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, згідно ч.1 ст.139 КАС України, суд присуджує позивачу всі здійснені ним документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 5-6, 9, 72, 77, 90, 139, 241-246, 262, 293 КАС України, суд,

ВИРІШИВ:

Позов Фермерського господарства «Кірчев С.І.» (адреса: Шкільна, 64, с. Жовтневе, Болградський район, Одеська область, 68751, код ЄДРПОУ 32625357) до Головного управління ДПС в Одеській області (адреса: вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ ВП 44069166) задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення рішення від 20.11.2023 року №29920/15-32-09-01

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області на користь Фермерського господарства «Кірчев С.І.» судовий збір у розмірі 7500 грн. (сім тисяч п`ятсот гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.В. Андрухів

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2024
Оприлюднено22.11.2024
Номер документу123168876
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/700/24

Рішення від 15.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

Ухвала від 09.01.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні