Рішення
від 19.11.2024 по справі 560/13575/24
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/13575/24

РІШЕННЯ

іменем України

19 листопада 2024 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Михайлова О.О. розглянувши адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" до Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" звернулось в Хмельницький окружний адміністративний суд з позовною заявою до Державної податкової служби України, в якій просить суд:

1. Визнати протиправними та скасувати рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №11593019/45315159 від 07.08.2024 року прийнятого комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України.

2. Зобов`язати Державну податкову службу України врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість, що подана Товариством з обмеженою відповідальністю «М`ясокомбінат Імперія» та зареєстрованої у контролюючому органі 02.08.2024 за №9218939950.

В обґрунтування позовних зазначає, що рішення Державної податкової служби України №11593019/45315159 від 07.08.2024 року є необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.

Ухвалою від 19.09.2024 суд відкрив провадження в адміністративній справі, розгляд справи призначив за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Відповідачем 02.10.2024 подано до суду відзив на позовну заяву, у якому відповідач проти задоволення позовних вимог заперечує. Зазначає, що Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" подано таблицю даних платника податку від 02.08.2024 за № 9218939950 на реалізацію свинини, свіжої, охолодженої або мороженої (код товару згідно з УКТЗЕД 0203), яка рішенням від 02.08.2024 № 11562785/45315159 була врахована автоматично.

Проте, платником в таблиці даних платника податку вказано коди згідно з УКТЗЕД / Державним класифікатором продукції та послуг товарів / послуг (придбання / отримання), ввезення на митну територію України) - 0203; коди згідно з УКТЗЕД / Державним класифікатором продукції та послуг товарів/послуг (постачання/надання) - 0203.

Тобто, платник відповідно до таблиці даних платника податку придбаває товар згідно УКТЗЕД 0203 (свинину, свіжу, охолоджену або морожену) та реалізує її без зміни товарної номенклатури.

В той же час, таблиця даних платника податку відповідно до Порядку передбачає, що платник податків буде здійснювати постачання (продаж) товарів, технічні, якісні та / або інші характеристики яких буде змінено, тобто відмінних за кодом УКТЗЕД від тих, які платник податків отримує / придбаває. Відповідно до відомостей, які містяться в ІКС ДПС ТОВ «М`ясокомбінат Імперія» протягом 2024 року придбаває товари/послуги згідно УКТЗЕД / ДКПП 103, 75, 38, 1, 74, 50, 63 та реалізує товари згідно з УКТЗЕД 0203.

Зазначає, що відповідно до даних ІКС ДПС та пояснень платника, наданого до таблиці даних платника податку, товариство для здійснення господарської діяльності відповідно до договору оренду, актів приймання - передачі орендує обладнання, зокрема, автотранспорт, морозильна камера, стіл, цех, офіс та склад у ТОВ «ПРОСКУРІВ М`ЯСО», засновником, директором та бухгалтером якого є керівник ТОВ «М`ясокомбінат Імперія» ОСОБА_1 . Проте, платником в поясненні до таблиці даних платника податку зазначена інформація не повідомлена.

Вказує, що згідно з даними Реєстру товариство протягом 2024 року не реєструвало податкові накладні щодо придбання послуг оренди майна, комунальних послуг, інших послуг щодо утримання та використання майна, передбачених договором оренди.

Відповідно до даних ІКС ДПС засновником - фізичною особою ТОВ «М`ясокомбінат Імперія» є ОСОБА_2 , яка є керівником та бухгалтером ТОВ «ІМПЕРІЯ ФУД» - основного покупця товариства. При цьому, виробничі потужності покупця знаходяться за тією ж самою адресою, що і постачальник: м. Хмельницький, вулиця Верейського, буд. 45/3. Тобто у товариства наявні операції з пов`язаними особами - керівник та засновник товариства одночасно є керівником та засновником основних постачальника та покупця. Просить у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

До суду 03.10.2024 надійшла відповідь на відзив, в якій позивач просить задовольнити позов. Зазначає, що викладені в відзиві заперечення не спростовують наведених у позовній заяві обставин.

Суд встановив такі обставини справи.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 45315159, з 01.02.2024 є платником податку на додану вартість.

Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" 28.06.2024 подано до ГУ ДПС у Хмельницькій області (комісії регіонального рівня) таблицю даних платника податку на додану вартість з письмовими поясненнями та долученими копіями документів, що була прийнята до розгляду згідно із квитанцією №1.

Відповідно до рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Хмельницькій області від 03.07.2024 за №11347747/45315159, прийнято рішення про неврахування поданої Товариством таблиці даних платника.

У розділі «Підстави» зазначеного рішення вказано лише одне поле (розділ) - «Інше», де зазначено: «у поясненні не достатньо інформації щодо сутності господарської платника податку (щодо придбання та реалізації товару по коду УКТЗЕД 0203)».

Позивачем 02.08.2024 було повторно подано до комісії регіонального рівня таблицю даних платника податку з письмовими поясненнями та копіями документів. Зокрема долучено: пояснення до таблиці даних платника податку на додану вартість; договір оренди приміщення №912/03 від 12.03.2024, акт надання послуг за березень; договір оренди транспортного засобу від 25.04.2024; договір оренди обладнання акт приймання передачі №901/04 від 01.04.2024; акт приймання робіт (послуг) за квітень 2024; договір поставки №901/04 від 01.04.2024; договір на утилізацію відходів М9ХМЕ/16/У/25/38621599/2024 від 01.04.2024; договір купівлі-продажу №916/04 від 16.04.2024; договір поставки №9220324 від 22.03.2024; експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужби №968-04-11 від 07.02.2024; накладна М9169 від 29.04.2024р. ТТН М9І69 від 29.04.2024; Акт забою від 30.04.2024, накладна складська №930/04 від 30.04.2024; акт на оренду приміщення №929 від 29.03.2024 р. №931 від 30.04.2024 та на оренду обладнання №930 від 30.04.2024; штатний розпис, наказ про затвердження штатного розпису №92 від 01.03.2024; рішення засновника; наказ на вступ на посаду директора №91 від 15.02.2024; наказ на прийняття працівників №4 та №5 від 29.04.2024, №:06-04, №07-05, №08-06 від 23.05.2024; банківська виписка за 04.04.2024, за 29.04.2024 та30.04.2024, платіжнедоручення вхідне від 04.04.2024; картка рахунка та оборотно-сальдова відомість рах. 361, 631; Оборотно-сальдова відомість рах. 212, 26.

Відповідно до квитанції №2 від 02.08.2024 року - інформацію Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 02.08.2024 №9218939950 враховано автоматично згідно з абзацом другим п.18 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.

Згідно з квитанцією №2, по інформації Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 02.08.2024 за №9218939950, врахованої автоматично, комісією регіонального/центрального рівня, прийнято рішення про неврахування від 07.08.2024 № 11593019/45315159.

Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України №11593019/45315159 від 07.08.2024 комісією центрального рівня прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку, зареєстрованої у контролюючому органі 02.08.2024 за №9218939950, врахованої згідно з рішенням комісії від 02.08.2024 за №11562785/45315159.

У розділі «Підстави» рішення зазначено лише поле (розділ) «Інше», де вказано: «встановлено не відповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно КВЕД, кодів послуг згідно ДКПП, кодів товарів згідно УКТЗЕД: недотримання п.13 Порядку, тощо; отримано податкову інформацію, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: реалізації товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів за період 2023 - 2024 років».

Товариством з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" 08.08.2024 подано запит до ГУ ДПС у Хмельницькій області щодо надання інформації про факт прийняття (врахування) Таблиці даних платника ПДВ та пояснення щодо здійснення господарських операцій Товариством з обмеженою відповідальністю «М`ясокомбінат Імперія» № 4 від 02.08.2024 за реєстраційним номером 9218939950 та надати копію рішення про врахування.

Однак, станом на дату звернення до суду з цим позовом, відповіді позивач не отримав.

Позивач вважає рішення Державної податкової служби України №11593019/45315159 від 07.08.2024 року необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, а тому звернувся з цим позовом до суду.

Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України).

Згідно із пп.16.1.2, 16.1.3 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний: стати на облік у контролюючих органах в порядку, встановленому законодавством України; вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів.

Розділ V ПК України (статті 180-211) регулює порядок нарахування та сплати податку на додану вартість, визначає платників податку, встановлює порядок реєстрації в якості платників ПДВ, визначає об`єкти оподаткування та розміри ставок податку, операції, які звільнені від оподаткування, а також, правила віднесення сум до складу податкового кредиту.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначає Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України (далі - Порядок №1165).

Згідно п. 2 Порядку №1165 таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктами 12-20, 23 Порядку №1165 встановлено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додоток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

У разі прийняття рішення про неврахування таблиці даних платника у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платник податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

така таблиця подається платниками податку - сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України Про державну підтримку сільського господарства України, та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P

Комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, якщо:

стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених у пунктах 1-5 додатка 1;

до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодам послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.

У рішенні про неврахування таблиці даних платника, у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, що стала підставою для неврахування таблиці даних платника податку, а саме: тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції, дата включення платника податку, задіяного в ризиковій операції, до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Абз. 2 п. 25 Порядку №1165 передбачено, що Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

З системного аналізу наведених вище правових норм суд приходить до висновку, що рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем подано до контролюючого органу таблицю даних платника податку на додану вартість, яку згідно квитанції №9218939950 прийнято контролюючим органом 02.08.2024.

З поданої таблиці даних платника ПДВ вбачається, що в ній відображено види економічної діяльності відповідно до КВЕД, коди товарів згідно з УКТЗЕД, що відповідає вимогам пункту 13 Порядку № 1165.

Крім того, як встановлено судом, разом з таблицею даних платника податку позивач подав контролюючому органу пояснення з доданими документами до Таблиці даних платника податку на додану вартість з детальною інформацією щодо господарської діяльності.

Водночас, комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ДПС України прийнято рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №11593019/45315159 від 07.08.2024.

Підставою для прийняття оскаржуваного позивачем рішення вказано: «інше» - «встановлено не відповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно КВЕД, кодів послуг згідно ДКПП, кодів товарів згідно УКТЗЕД: недотримання п.13 Порядку, тощо; отримано податкову інформацію, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: реалізації товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів за період 2023 - 2024 років».

Варто зазначити, що оскаржуване рішення відповідача є актом індивідуальної дії. Головною рисою таких актів є їхня конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акта нормам чинного законодавства.

Конституційний Суд України в рішенні від 8 червня 2016 року № З-рп/2016 зазначив, що принцип юридичної визначеності не виключає визнання за органом державної влади певних дискреційних повноважень у прийнятті рішень, однак у такому випадку має існувати механізм запобігання зловживанню ними. В даному конкретному випадку, наведений механізм полягає в обов`язку податкового органу визначити, чому подана платником податку інформація не прийнята, яка конкретно інформація, зазначена позивачем в таблиці даних платника податку є, на думку відповідача, недостовірною.

Проте зазначення відповідачем у оскаржуваному позивачем рішенні такої підстави, як «встановлено не відповідність визначених платником податку в таблиці даних видів діяльності згідно КВЕД, кодів послуг згідно ДКПП, кодів товарів згідно УКТЗЕД: недотримання п.13 Порядку, тощо; отримано податкову інформацію, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій: реалізації товарів (робіт, послуг) на ризикових контрагентів за період 2023 - 2024 років», не дає можливості встановити суті порушення та можливості його виправити позивачем, що свідчить про те, що вказане рішення не конкретизовано.

В ході судового розгляду справи судом зі змісту відзиву на позовну заяву встановлено, що в якості підстави для прийняття оскаржуваного позивачем рішення відповідач посилався на "недостатність інформації щодо сутності господарської діяльності платника податку".

Суд зазначає, що сам по собі аналіз діяльності позивача та податкова інформація, не є безумовною підставою для неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, поданої позивачем, оскільки вона має бути підтверджена відповідними доказами.

Однак, як встановлено судом, спірне у даній справі рішення не має жодної конкретизації, що свідчить про його необґрунтованість та невідповідність приписам Порядку №1165, яким передбачено, що рішення про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку повинно містити чітку підставу для такого неврахування.

Відповідачем не надано до відзиву жодного документального доказу на підтвердження оскаржуваного рішення.

Суд, зазначає, що положеннями ст.77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, відповідачем не надано до суду жодних належних та достовірних доказів на підтвердження правомірності винесення оскаржуваного рішення, а також доказів наявності у контролюючого органу інформації, що свідчить про здійснення платником ризикових операцій.

Суд зазначає, що надані позивачем документи свідчать про наявність у останнього фактичної можливості здійснювати заявлені операції та виконувати податкові обов`язки. При цьому, суд наголошує, що під час розгляду справи протилежного відповідачем суду не доведено.

Враховуючи викладене, рішення про неврахування таблиці даних платника податків №11593019/45315159 від 07.08.2024 комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Стосовно позовної вимоги, в якій позивач просить зобов`язати відповідача врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість, що подана Товариством з обмеженою відповідальністю «М`ясокомбінат Імперія» та зареєстрованої у контролюючому органі 02.08.2024 за №9218939950, суд зазначає наступне.

Приписами пункту 22 Порядку №1165 визначено, що таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили.

Зважаючи на наведену законодавчу норму та задоволення позовних вимог про визнання протиправними та скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податків комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України №11593019/45315159 від 07.08.2024, то відповідача слід зобов`язати врахувати подану позивачем таблицю даних.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Враховуючи задоволення позовних вимог та приписи ст. 139 КАС України на користь позивача необхідно присудити 3028,00 за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

позов Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Державної податкової служби України про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість №11593019/45315159 від 07.08.2024.

Зобов`язати Державну податкову службу України врахувати таблицю даних платника податку на додану вартість, подану Товариством з обмеженою відповідальністю «М`ясокомбінат Імперія» та зареєстрованої у контролюючому органі від 02.08.2024 прийняту за №9218939950.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" судовий збір у розмірі 3028 (три тисячі двадцять вісім) грн 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Товариство з обмеженою відповідальністю "М`ясокомбінат Імперія" (вул. Верейського, 45/3, м. Хмельницький, Хмельницький р-н, Хмельницька обл., 29001 , код ЄДРПОУ - 45315159) Відповідач:Державна податкова служба України (пл. Львівська, 8, м. Київ, 04053 , код ЄДРПОУ - 43005393)

Головуючий суддя О.О. Михайлов

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2024
Оприлюднено22.11.2024
Номер документу123171040
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —560/13575/24

Рішення від 19.11.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

Ухвала від 19.09.2024

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Михайлов О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні