РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 листопада 2024 року справа № 580/7331/24
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Кульчицького С.О.,
за участю: секретаря судового засідання Глийової В. Г.,
представника позивача Попова А.В. (за ордером),
представника відповідачів - Любченко М.І. (за довіреністю),
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім МАНН до Головного управління ДПС у Черкаській області та Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім МАНН (далі - позивач) з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі - відповідач-1) та Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просить:
- визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.04.2024 № 10853114/41047365, № 10853115/41047365, № 10853108/41047365, від 05.04.2024 № 10855332/41047365, № 10855329/41047365, № 10855331/41047365, № 10855330/41047365, № 10855328/41047365, № 10855327/41047365, № 10855325/41047365, № 10855326/41047365, прийняті комісією Головного управління ДПС у Черкаській області про відмову у реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати розрахунки коригування кількісних і вартісних показників від 17.01.2024 № 52, № 63, № 66, від 20.12.2023 № 111, № 114, № 115, № 116, № 117, № 118, № 119, № 121 подані товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «МАНН» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 № 52, № 63, № 66, від 20.12.2023 № 111, № 114, № 115, № 116, № 117, № 118, № 119, № 121 є протиправними та підлягають до скасування, оскільки контролюючим органом не було враховано надані пояснення та документи, які підтверджують необхідність здійснення коригування кількісних і вартісних показників податкових накладних.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, зазначених вище.
Представник відповідачів в судовому засіданні позов не визнав, надав до суду письмовий відзив на позов, в якому зазначив, що комісією ГУ ДПС розглянуто повідомлення позивача щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій, з яких встановлено, що позивачем не надано всього переліку документів та пояснень, які наведені у вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, тобто невірно складено повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо розрахунку коригування. Вказано, що у розрахунках коригування, складених до ПН, передбачається зміна номенклатури товару/послуг 6111, 6505, що відповідає п. 4 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 3 Порядку). РК на зменшення податкових зобов`язань до ПН, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника ПДВ, подано для реєстрації в ЄРПН у термін, що перевищує 30 календарних днів з дня складання ПН, зареєстрованої в ЄРПН без порушення граничних строків реєстрації, що відповідає п.6 критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Враховуючи вищевикладені обставини, представник відповідачів вважає, що позов є необґрунтованим, тому задоволенню не підлягає.
Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 30.07.2024 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Призначено підготовче засідання на 09 годину 30 хвилин 22 серпня 2024 року.
Усною ухвалою суду від 22.08.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, оголошено перерву в підготовчому судовому засіданні до 10 год. 30 хв. 27.08.2024.
Усною ухвалою суду від 27.08.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, закрито підготовче провадження та постановлено перейти до розгляду справи по суті на 10 год. 30 хв. 10.09.2024.
Ухвалою суду від 10.09.2024 відкладено розгляд справи по суті на 09 год 30 хв 17 вересня 2024 року.
Усною ухвалою суду від 17.09.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, оголошено перерву в розгляді справи по суті на 09 год. 30 хв. 09.10.2024.
Усною ухвалою суду від 09.10.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, оголошено перерву в розгляді справи по суті на 09 год. 30 хв. 22.10.2024.
Усною ухвалою суду від 22.10.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, оголошено перерву в розгляді справи по суті на 09 год. 30 хв. 30.10.2024.
Усною ухвалою суду від 30.10.2024, яка занесена секретарем судового засідання до протоколу, оголошено перерву в розгляді справи по суті на 09 год. 30 хв. 07.11.2024.
Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім МАНН зареєстроване як юридична особа, код ЄДРПОУ 41047365 та перебуває на обліку як платник податків і зборів у Головному управлінні ДПС у Черкаській області.
Із наявних у матеріалах справи доказів судом встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «МАНН» засобами електронного зв`язку направлено податкові накладні від 14.08.2023 №85, від 23.08.2023 №335, від 15.05.21023 №12, від 29.05.2023 №188, від 02.06.2023 №9, від 05.06.2023 №10, 26.06.2023 №106, від 31.07.2023 №58, від 03.08.2023 №18, від 21.08.2023 №193.
Однак, у зв`язку із зміною адреси місця постачання та зміни номенклатури товару, товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «МАНН» у електронній формі подано до контролюючого органу розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121.
Позивачем отримано квитанції з ЄРПН про прийняття розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних, однак їх реєстрацію було зупинено, оскільки відповідають вимогам п. 6 Критеріїв ризиковості платника податку та запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в розрахунках коригування.
Позивачем подано до відповідача 1 повідомлення з підтверджуючими документами і поясненнями щодо розрахунків коригування кількісних і вартісних показників від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121 до вищенаведених податкових накладних, однак отримав рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Черкаській області від 04.04.2024 №10853114/41047365, №10853115/41047365, №10853108/41047365, від 05.04.2024 №10855332/41047365, №10855329/41047365, №10855331/41047365, №10855330/41047365, №0855328/41047365, №10855327/41047365, №10855325/41047365, №10855326/41047365, №10731024/41047365 про відмову у реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних.
Позивач не погоджуючись із вищезазначеними рішеннями відповідача 1, тому звернувся до суду із цим позовом.
Вирішуючи спір по суті, суд зазначає, що відповідно до положень п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до пункту 201.16 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 74.2 статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до п. 2 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 (далі - Порядок №520) прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Пунктом 9 Порядку №520 встановлено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Відповідно до пп. 201.16 ст. 201 та 201.16.1 ПК України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Пункт 5 Порядку №520 встановлює перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі: 1) договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; 2) договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; 3) первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; 4) розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; 5) документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Як встановлено судом із матеріалів справи, контролюючим органом сформовано висновок, у якому не вказаний вичерпний перелік копій документів, які необхідно ТОВ «Торговий дім «МАНН» надати податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121.
Згідно п. 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до 7 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «Торговий дім «МАНН» до контролюючого органу надано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121.
Згідно п. 3 Порядку №520 комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Згідно п. 10 Порядку №520 Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Пунктом 11 Порядку №520 встановлено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Необхідно зазначити, що вищенаведені рішення відповідача-1 є актом індивідуальної дії, адже видані суб`єктом владних повноважень, прийняті із метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, які не містять загальнообов`язкових правил поведінки та стосується прав і обов`язків лише чітко визначеного суб`єкта (суб`єктів), якому (яким) він адресований.
Головною рисою таких актів є чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових обов`язків, обумовлених цими актами; при цьому за умов відповідності такого акту нормам чинного законодавства.
Судом вважає необгрунтованими посилання відповідачів на те, що у розрахунках коригування, складених до ПН, передбачається зміна номенклатури товару/послуг 6111, 6505, що відповідає п. 4 Критеріїв ризиковості здійснення операції (додаток 3 Порядку). РК на зменшення податкових зобов`язань до ПН, складеної та зареєстрованої постачальником товарів/послуг на неплатника ПДВ, подано для реєстрації в ЄРПН у термін, що перевищує 30 календарних днів з дня складання ПН, зареєстрованої в ЄРПН без порушення граничних строків реєстрації, що відповідає п.6 критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку), оскільки під час розгляду справи встановлено, що рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121 - не містять чіткої підстави їх прийняття, не відповідають вищезазначеним критеріям акта індивідуальної дії та породжують їх неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Суд зауважує, що здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. При цьому здійснення моніторингу не повинно підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічні правові позиції висловлена Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 15.02.2023 у справі №2240/3117/18.
При цьому, Верховний Суд у постанові від 5 січня 2021 року у справі № 640/11321/20 зазначив, що незважаючи на те, що затверджена Порядком № 1165 форма рішення, яка не передбачає конкретизації підстав у разі відповідності пунктам 1-8 критеріїв ризиковості платника податку, не скасовує обов`язок податкового органу необхідності доказування, передбаченого частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України.
Згідно ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.
Таким чином, суд дійшов висновку визнати протиправними та скасувати рішення відповідача-1 від 04.04.2024 №10853114/41047365, №10853115/41047365, №10853108/41047365, від 05.04.2024 №10855332/41047365, №10855329/41047365, №10855331/41047365, №10855330/41047365, №0855328/41047365, №10855327/41047365, №10855325/41047365, №10855326/41047365, №10731024/41047365 про відмову у реєстрації розрахунків коригування позивача, як наслідок зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121, датою їх фактичного подання на реєстрацію.
За таких обставин, Черкаський окружний адміністративний суд, за правилами, встановленими ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають до повного задоволення.
Відповідно до частин 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Згідно з ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись статтями 12, 72-77, 242-243, 245-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 04.04.2024 №10853114/41047365, №10853115/41047365, №10853108/41047365, від 05.04.2024 №10855332/41047365, №10855329/41047365, №10855331/41047365, №10855330/41047365, №0855328/41047365, №10855327/41047365, №10855325/41047365, №10855326/41047365, №10731024/41047365, прийняті комісією Головного управління ДПС у Черкаській області про відмову у реєстрації розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати розрахунки коригування кількісних і вартісних показників від 17.01.2024 №52, №63, №66, від 20.12.2023 №111, №114, №115, №116, №17, №118, №119, №121 подані товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «МАНН» в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Черкаській області (вул. Хрещатик 235, м. Черкаси, 18002, код ЄДРПОУ 44131663) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «МАНН» (вул. Байди Вишнивецького, 47, м. Черкаси, 18007, код ЄДРПОУ 41047365) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 15140 (п`ятнадцять тисяч? ? сто сорок) гривень 00 копійок.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «МАНН» (вул. Байди Вишнивецького, 47, м.Черкаси, 18007, код ЄДРПОУ 41047365) судові витрати зі сплати судового збору у сумі 15140 (п`ятнадцять тисяч сто сорок) гривень 00 копійок.
Копію рішення направити учасникам справи.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками, якщо таку скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення виготовлено 15.11.2024.
Суддя Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2024 |
Оприлюднено | 22.11.2024 |
Номер документу | 123171111 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них |
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
Сергій КУЛЬЧИЦЬКИЙ
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні