Постанова
від 19.11.2024 по справі 580/10421/23
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 580/10421/23 Суддя (судді) першої інстанції: Василь ГАВРИЛЮК

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 листопада 2024 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

судді-доповідача: Собківа Я.М.,

суддів: Сорочка Є.О., Чаку Є.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2 на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 30 травня 2024 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2 до Катеринопільської селищної ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Катеринопільський ліцей № 1, про скасування рішень,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2 звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з позовом до Катеринопільської селищної ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Катеринопільський ліцей № 1, в якому просив:

- скасувати як протиправне рішення Катеринопільської селищної ради від 30.05.2023 № 30-3/VІІІ "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського ліцею № 1" та скасувати запис № 1000081270008000044 від 01.06.2023, внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про внесення рішення засновників щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації Катеринопільського ліцею, ЄДРПОУ 26425487;

- скасувати як протиправне рішення Катеринопільської селищної ради від 18.09.2023 № 34-4/VІІІ "Про затвердження передавального акту матеріальних цінностей та активів Катеринопільського ліцею до правонаступника Катеринопільського ліцею № 1" та скасувати запис №1000081120010000044 від 20.09.2023, внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про внесення рішення засновників щодо державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті реорганізації Катеринопільського ліцею, ЄДРПОУ 26425487.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 30 травня 2024 року у задоволенні адміністративного позов відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач, посилаючись на порушення окружним адміністративним судом норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Виконуючи вимоги процесуального законодавства, колегія суддів ухвалила продовжити строк розгляду апеляційної скарги на більш тривалий, розумний термін, у відповідності до положень статті 309 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до ч.1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодного з учасників справи у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Предметом апеляційного оскарження є судове рішення, яке прийняте судом першої інстанції в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, у зв`язку з чим колегія суддів вважає за можливе розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження).

22 липня 2024 року відповідач подав відзив на апеляційну скаргу в якому просив відмовити у задоволенні апеляційної скарги та залишити в силі рішення суду першої інстанції.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що 25.05.2022 Катеринопільська селищна рада прийняла рішення № 21-22/VIII "Про громадське обговорення проекту рішення селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського закладу загальної середньої освіти № 1".

Рішенням № 29-12/VIII від 07.04.2023 Катеринопільська селищна рада виклала вищевказане рішення № 21-22/VIII від 25.05.2022 у новій редакції, визначивши дату зустрічі з громадськістю - 26.04.2023.

26.04.2023 у Катеринопільській селищній раді відбулася зустріч з громадськістю з публічного громадського обговорення проекту рішення Катеринопільської селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом, приєднання до Катеринопільського ліцею № 1".

Відповідно до протоколу зустрічі учасниками круглого столу висловлено пропозиції не підтримувати проект рішення Катеринопільської селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського закладу загальної середньої освіти № 1".

30.05.2023 Катеринопільська селищна рада прийняла рішення № 30-3/VІІІ "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського ліцею № 1".

18.09.2023 Катеринопільська селищна рада прийняла рішення № 34-4/VІІІ "Про затвердження передавального акту матеріальних цінностей та активів Катеринопільського ліцею до правонаступника Катеринопільського ліцею № 1".

Вважаючи рішення про реорганізацію Катеринопільського ліцею протиправним, позивач та її законний представник звернулись до суду з відповідним позовом.

Колегія суддів, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, дійшла висновку про обґрунтованість та правомірність висновків суду першої інстанції з огляду на наступне.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до абзацу другого пункту 30 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" реорганізація або ліквідація навчальних закладів комунальної форми власності здійснюється за рішенням місцевої ради.

Частиною п`ятою статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.

Згідно з положеннями частини першої статті 32 Закону України "Про повну загальну середню освіту" рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає засновник (засновники).

Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та /або суспільства.

Рішення про утворення комунальних ліцеїв як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймають Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, міські, селищні, сільські ради відповідно до вимог законодавства.

Для започаткування та проведення освітньої діяльності комунального ліцею засновник має забезпечити відповідність такого закладу освіти вимогам, що визначені цим Законом, положенням про ліцей та ліцензійними умовами, у тому числі щодо: функціонування не менше двох класів за трьома профілями навчання на рівні профільної середньої освіти (протягом 10-12 років навчання учнів).

Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону України "Про повну загальну середню освіту" у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов`язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

Реорганізація, зміна типу, ліквідація закладу загальної середньої освіти у сільській місцевості допускається лише після громадського обговорення проекту відповідного рішення засновника, який оприлюднюється не менше ніж за один рік до прийняття відповідного рішення.

Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування.

Пунктом 3 Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 (далі - Постанова 996) передбачено, що консультації з громадськістю проводяться з питань, що стосуються суспільно-економічного розвитку держави, реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.

На підставі пункту 11 Постанови № 996 консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення, електронних консультацій з громадськістю (безпосередні форми) та вивчення громадської думки (опосередкована форма).

Згідно з пунктом 12 цієї Постанови № 996 в обов`язковому порядку проводяться консультації з громадськістю у формі публічного громадського обговорення та/або електронних консультацій з громадськістю щодо проектів нормативно-правових актів, які: стосуються конституційних прав, свобод та обов`язків громадян; стосуються життєвих інтересів громадян, у тому числі впливають на стан навколишнього природного середовища; передбачають провадження регуляторної діяльності у певній сфері; визначають стратегічні цілі, пріоритети і завдання у відповідній сфері державного управління (у тому числі проекти державних і регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, рішення стосовно їх виконання); стосуються інтересів територіальних громад, здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади відповідними радами; визначають порядок надання адміністративних послуг тощо.

Пунктом 13 Постанови № 996 визначено, що публічне громадське обговорення передбачає організацію і проведення публічних заходів: конференцій, форумів, громадських слухань, засідань за круглим столом, зборів, зустрічей (нарад) з громадськістю; Інтернет-конференцій, відеоконференцій.

За змістом наведених норм права можна зробити висновок, що консультації з громадськістю проводяться в обов`язковому порядку, зокрема з приводу розроблення та реалізації програм економічного, соціального і культурного розвитку, зокрема, якщо рішення впливає на таке важливе конституційне право, як право на освіту, що є безумовною підставою для врахування думки територіальної громади при прийнятті таких рішень.

З матеріалів справи вбачається, що 25.05.2022 Катеринопільська селищна рада прийняла рішення № 21-22/VIII "Про громадське обговорення проекту рішення селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського закладу загальної середньої освіти № 1".

Рішенням № 29-12/VIII від 07.04.2023 Катеринопільська селищна рада виклала вищевказане рішення № 21-22/VIII від 25.05.2022 у новій редакції, визначивши дату зустрічі з громадськістю - 26.04.2023.

26.04.2023 у Катеринопільській селищній раді відбулася зустріч з громадськістю з публічного громадського обговорення проекту рішення Катеринопільської селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом, приєднання до Катеринопільського ліцею № 1".

Відповідно до протоколу зустрічі учасниками круглого столу висловлено пропозиції не підтримувати проект рішення Катеринопільської селищної ради "Про реорганізацію Катеринопільського ліцею шляхом приєднання до Катеринопільського закладу загальної середньої освіти № 1".

Встановлені обставини вказують, що у спірних правовідносинах відповідач дотримався вимог абз. 2 ч.2 ст. 32 Закону України "Про повну загальну середню освіту", оскільки перед прийняттям спірного рішення про реорганізацію закладу загальної середньої освіти призначив та здійснив процедуру громадського обговорення проекту відповідного рішення.

Перевіряючи спірне рішення на відповідність критеріям, визначеним ст. 2 КАС України, суд зазначає, що відповідно до ст. 32 Закону України "Про повну загальну середню освіту" мережа закладів загальної середньої освіти формується засновником відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади та /або суспільства.

Колегія суддів враховує, що спірне рішення про реорганізацію прийняте відповідачем з огляду на сталу тенденцію до зменшення кількості учнів у класах (з 86 до 68 протягом останніх 3 років) та з урахуванням необхідності здійснення оптимізації видатків за рахунок скорочення штатних одиниць, що забезпечить розмір річної економії видатків у сумі 1290138 грн (з огляду на дефіцит коштів у 2022 році - 2643,3 тис. грн).

Як вбачається з пояснювальної записки до проекту спірного рішення, до мережі закладів загальної середньої освіти громади у селищі Катеринопіль, в межах пішохідної доступності функціонувало три заклади загальної середньої освіти, а саме: Катеринопільський ліцей № 1, Катеринопільський ліцей № 2, які визначені опорними закладами освіти та Катеринопільський ліцей, який є окремою юридичною особою.

Катеринопільський ліцей № 1, як опорний заклад освіти з 3 філіями, був створений з метою упорядкування шкільної мережі, реформування системи загальної середньої освіти, забезпечення рівного доступу дітей відповідного віку до якісної освіти; впровадження допрофільної підготовки і профільного навчання, поглибленого вивчення окремих предметів, забезпечення всебічного розвитку дітей, а також допрофесійного навчання; раціонального і ефективного використання наявних ресурсів. Катеринопільський ліцей знаходиться на відстані приблизно ста метрів від Катеринопільського ліцею № 1. У Катеринопільському ліцеї № 1 створені належні умови для задоволення потреб учнів. Організовано поглиблене вивчення предметів, профільне навчання, працюють факультативи, гуртки, спортивні секції, курси за вибором. Проектна потужність закладу - 850 учнів, у 2021/2022 навчальному році до закладу здійснювалося підвезення 100 учнів. У закладі обладнано 30 навчальних кабінетів (19 - старша школа та 11 класних кімнат у початковій школі). До послуг учнів актова зала та два спортивних зали, бібліотека, 1 комп`ютерний клас, одна STEM-лабораторія, один LEGO-клас, 1 майстерня, їдальня, 2 медичних кабінети. Для підвищення професійного рівня вчителів у закладі працює методичний кабінет, кабінет психологічної розгрузки і рекреації. Кабінети закладу укомплектовані комп`ютерним обладнанням та іншими технічними засобами відповідно до наказу МОН України від 29.04.2020 № 574 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій". Комп`ютерне обладнання та інші засоби навчання комплектуються відповідно до вимог Типового переліку комп`ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440. Кабінети інформатики, української мови, англійської мови, математики, фізики, хімії, біології, а також бібліотека та адміністративні кабінети забезпечені комп`ютерним та мультимедійним обладнанням. Створена локальна мережа Internet. Усі наявні у закладі комп`ютери підключені до мережі (50 Мбіт/с - завантаження, 50 Мбіт/с - відвантаження), наявна мережа Wi-Fi у комп`ютерних класах. Матеріальна база кабінетів математики, фізики та інформатики дає змогу забезпечити належне викладання предметів фізико-математичного профілю. Кабінет математики має мультимедійну дошку, проектор, ноутбук, забезпечений наочністю для розв`язування задач з геометрії. Мультимедійне забезпечення дає змогу учням робити малюнки до геометричних задач. На уроках учні мають змогу користуватися планшетами зі шкільної бібліотеки. Крім того в закладі вивчаються предмети суспільно-гуманітарного напрямку, особлива увага приділяється філологічному профілю. У 2021-2022 навчальному році забезпечено допрофільне навчання - 69 учнів та профільним - 44 учні. У 2022-2023 навчальному році у 4 класах забезпечено допрофільне навчання - 56 учнів та 2 класи (10-11) профільним - 53 учні. Отже, на даний час Катеринопільський заклад загальної середньої освіти № 1 має змогу організувати на базі закладу навчання дітей щонайменше за 3 профілями: філологічний, математичний та природничий. Цьому сприяє як матеріально-технічна база, так і склад та компетентність педагогічних працівників, а також проектна потужність закладу. Для задоволення освітніх запитів дітей та учнівської молоді в закладі функціонує 9 гуртків різних напрямів. Спортивний зал забезпечений всім необхідним інвентарем для занять на уроках фізкультури та в позаурочний час. Працює вокальна студія, хореографічний зал. Працюють внутрішні туалети, є туалет для дітей з особливими освітніми потребами, пандус. Кількість класних кімнат ліцею та Катеринопільського ліцею № 1 (для учнів 5-9 та 10-12 класів разом становить - 26), що дає можливість розмістити та забезпечити навчанням учнів як профільних класів і груп 10-12 класів (щонайменше 9 класних кімнат), так і учнів 5-9 класів, які здобувають базову загальну середню освіту (більше 10 класів у 17 класних кімнатах).

Також матеріали справи містять заяви батьків, згідно яких 40 колишніх учнів Катеринопільського ліцею були зараховані до 9-11 класів Катеринопільського ліцею № 1. Доказами зарахування учнів є, зокрема, накази Катеринопільського ліцею № 1 від 31 серпня № 64-к/07-06, № 67-к/07-06, № 68-к/07-06, № 66-к/07-06, № 65-к/07-06, № 62-к/07-06, № 63-к/07-06, № 70-к/07-06, № 69-к/07-06, від 30 серпня №61-к/07-06.

Вищевстановлені обставини вказують на те, що у селищі Катеринопіль, в межах пішохідної доступності від реорганізованого Катеринопільського ліцею, функціонує заклад загальної середньої освіти - Катеринопільський ліцей № 1, який має належну матеріально-технічну базу для забезпечення доступу дітей відповідного віку до освіти, у якому впроваджена допрофільна підготовка і профільне навчання, поглиблене вивчення окремих предметів для забезпечення всебічного розвитку дітей, а також допрофесійного навчання.

Таким чином, під час прийняття спірного рішення відповідач дотримався вимог абз. 1 ч. 2 ст. 32 Закону України "Про повну загальну середню освіту", оскільки забезпечив учням реорганізованого Катеринопільського ліцею можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

При цьому, обставини незначної територіальної віддаленості між Катеринопільським ліцеєм та Катеринопільським ліцеєм № 1, перебування приміщення Катеринопільського ліцею на балансі Катеринопільського ліцею № 1 та продовження його використання у освітньому процесі, обставини зарахування 40 учнів реорганізованого навчального закладу до опорного, а також обставина прийняття на роботу до опорного закладу учительського складу реорганізованого закладу вказують на те, що учні реорганізованого навчального закладу, зокрема і позивач, не зазнали будь-яких обмежень у реалізації ними конституційного права на освіту.

Також відповідно до наказу Єрківського ліцею імені Героя України В.М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області від 31.08.2023 № 142, ОСОБА_2 , за заявою матері, зарахована до вищевказаного навчального закладу з 01.09.2023. У свою чергу, у матеріалах справи відсутні жодні докази, що вказували б про звернення батьків позивача про її зарахування на навчання до Катеринопільського ліцею № 1 чи Катеринопільського ліцею № 2, як і жодні докази відмови вищевказаних навчальних закладів у прийнятті позивача на навчання.

За вказаних обставин, відсутні підстави вважати право позивача на освіту порушеним. Крім того, переведення позивача на навчання до Єрківського ліцею імені Героя України В.М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області має місце внаслідок відповідного волевиявлення її батьків, а не внаслідок неможливості забезпечення правонаступником реорганізованого закладу її права на освіту. За вказаних обставин колегія суддів підтримує висновок Черкаського окружного адміністративного суду, що спірне рішення не порушує права позивача на освіту, у зв`язку із чим доводи позову у цій частині є необґрунтованими.

Щодо доводів позивача щодо протиправності спірного рішення, з підстав його прийняття всупереч результатів громадського обговорення, колегія суддів зазначає, що результати громадського обговорення не є самостійною та достатньою підставою для висновку про невідповідність спірного рішення вимогам Закону.

Натомість, як встановив вище, спірне рішення відповідає вимогам Закону України "Про повну загальну середню освіту". Крім того, результати громадського обговорення, оформлені протоколом від 26.04.2023, мають характер пропозицій, однак Закон України "Про повну загальну середню освіту" не містить імперативних приписів, що зобов`язують засновника під час здійснення процедури реорганізації навчального закладу приймати рішення у чіткій відповідності із пропозиціями громадського обговорення.

З огляду на те, що спірне рішення прийняте з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, яким при цьому не порушено права на освіту у Катеринопільській територіальній громаді, відповідач, під час прийняття рішення від 30.05.2023 № 30-3/VІІІ, діяв у межах, спосіб та порядку, встановлених Законом України "Про повну загальну середню освіту". З урахуванням зазначеного, доводи позивача і в цій частині також є необґрунтованими.

Щодо решти аргументів сторін, суд звертає увагу, що згідно з усталеною практикою Європейського суду з прав людини, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (справа «Серявін проти України», § 58, рішення від 10 лютого 2010 року).

З урахуванням вищевикладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про необґрунтованість позовних вимог в частині вимог про визнання протиправним та скасування рішення від 30.05.2023 № 30-3/VІІІ та, як наслідок, про необхідність відмови у їх задоволенні. При цьому у задоволенні іншої частини вимог також слід відмовити, з огляду на їх похідний характер.

Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всі наведені апелянтом доводи не спростовують вірних висновків суду першої інстанції.

Положеннями ст. 242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 315, 316, 321, 322, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 в інтересах неповнолітньої ОСОБА_2 залишити без задоволення.

Рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 30 травня 2024 року залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з моменту її прийняття та оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених ч. 5 ст. 328 КАС України.

Суддя-доповідач Собків Я.М.

Суддя Сорочко Є.О.

Суддя Чаку Є.В.

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.11.2024
Оприлюднено22.11.2024
Номер документу123180832
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо звернень органів доходів і зборів, у тому числі щодо припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця)

Судовий реєстр по справі —580/10421/23

Постанова від 19.11.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 07.08.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Ухвала від 08.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Собків Ярослав Мар'янович

Рішення від 30.05.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 26.01.2024

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 27.11.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

Ухвала від 13.11.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Василь ГАВРИЛЮК

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні