Справа № 569/16900/24
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 листопада 2024 року м. Рівне
Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Рогозін С.В., з участю представника Рівненської митниці Державної митної служби України Опанасика С.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Рівненської митниці Державної митної служби України про порушення митних правил відносно громадянки України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , працюючої директором ПП «Юаінвеставтогруп», за ст. 485 МК України,
ВСТАНОВИВ:
21.10.2021 року декларантом ПП «Юаінвеставтогруп» гр. ОСОБА_2 в Рівненську митницю подано митну декларацію типу ІМ40ЕЕ № UA204000/2021/919092 з метою переміщення через митний кордон України та подальшого митного оформлення в Рівненській митниці товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ».
У зазначеній митній декларації заявлено, що отримувачем (гр. 8) та особою, відповідальною за фінансове врегулювання (гр. 9) являється ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд.30).
Вартість товару становить 16 800 Євро (або еквівалент 513 658,32 грн.). На підставі вказаної митної декларації типу ІМ40ЕЕ, 21.10.2021 року в зоні діяльності Волинської митниці громадянин України ОСОБА_3 (по дорученню) ввіз на митну територію України товар «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 ».
26.10.2021 року декларантом ТОВ «МІ-7» гр. ОСОБА_2 в Рівненську митницю подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ № UA204080/2021/037342 для здійснення митного оформлення та випуску у вільний обіг товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 » з пакетом товаросупровідних документів: свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_3 від 02.04.2019 року, рахунком-фактурою (Інвойс) № 211021.11687-ACE UAI від 21.10.2021 року, зовнішньоекономічним договором (контрактом) № 1/300921/2021 від 30.09.2021 року, доповненням до зовнішньоекономічного договору № 01/10 від 01.10.2021 року, сертифікатом про походження товару EUR.1 № PL/MF/AS 0022920 від 21.10.2021 року.
За результатом аналізу товаросупровідних документів встановлено, що продавцем товару заявлено компанію «ACERIUS INVESTMENTS LIMITED Europe, Cyprus, Chyptron 1, Nicosia 1075, КІПР», отримувачем ТОВ ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд. 30).
Відповідно до комерційного рахунку № 211021.11687-ACE UAI від 21.10.2021 року, вартість товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_2 » на умовах поставки DAР UA Рівне становить 16 800 Євро (або еквівалент 513 658,32 грн.) на дату здійснення митного оформлення товару. Митними органами України проведено перевірку щодо автентичності та правильності вищезазначених сертифікатів з перевезення товару EUR.1 шляхом направлення відповідного запиту до уповноваженого органу Республіки Польща.
Уповноважений орган Республіки Польща листом від 12.03.2023 (доведено листом Держмитслужби від 28.03.2023 № 15/15-03-01/7/1688) повідомив, що сертифікати з перевезення товарів EUR.1 № PL/MF/AS 0022920 від 21.10.2021 не були видані та легалізовані Польською податковою адміністрацією Митно-податковим управлінням у Катовіце.
Таким чином, товар, на який поширюється дія даного сертифікату, не підпадає під пільговий режим.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Митного кодексу України країна походження товару визначається з метою оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України, застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, заборон та/або обмежень щодо переміщення через митний кордон України, а також, забезпечення обліку цих товарів у статистиці зовнішньої торгівлі. Отже, під час митного оформлення товару «легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_4 » у Рівненську митницю подавався сертифікат з перевезення товарів EUR.1 № PL/MF/AS 0022920 від 21.10.2021 року, що містить неправдиві відомості стосовно преференційного походження автомобіля.
Таким чином, легковий автомобіль марки «VOLKSWAGEN TIGUAN», ідентифікаційний номер кузова № НОМЕР_4 митне оформлення якого здійснено за митною декларацією ІМ40ДЕ № UA204080/2021/037342 від 26.10.2021 не може бути визнаний таким, що має преференційне походження з Європейського Союзу, та відповідно не має права на тарифну преференцію за кодом «410». Проведеним розрахунком (службова записка управління контролю та адміністрування митних платежів від 08.04.2024 року № 20-02/20-01/2476) встановлено, що вказані дії призвели до незаконного зменшення розміру митних платежів на загальну суму 33 901,45 грн., в.ч. мито 28 251,21 грн., ПДВ 5 650,24 грн.
Статтею 74 Митного кодексу України визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.
Частиною 1 статті 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
У відповідності до п. 1, п. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний: - здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; - надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей;- у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х Митного кодексу України.
Відповідно до граф 8, 9 митної декларації ІМ40ДЕ № UA204080/2021/037342 від 26.10.2021 ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд.30) є одержувачем і особою, відповідальною за фінансове регулювання.
Згідно з ч. 2 ст. 459 та пп. 7, 43 ст. 4 Митного кодексу України, суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
Відповідно ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами.
Відповідно до інформації, наявної в ІТС «Податковий блок» встановлено, що на час оформлення товарів за вищевказаними митними деклараціями, директором ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд.30) значиться ОСОБА_1 .
Таким чином, громадянка України ОСОБА_1 , директор ПП «Юаінвеставтогруп», з метою неправомірного зменшення розміру митних платежів, надала митним органам України документ (сертифікат з перевезення товару EUR.1 № PL/MF/AS 0022920 від 21.10.2021 року, що не є автентичним і не був легалізованим польськими митними органами, а товар, на які поширюється дія даного сертифікату, не підпадає під пільговий режим (преференційне походження автомобіля з країн ЄС).
Вчинення таких дій директором ПП «Юаінвеставтогруп» ОСОБА_1 призвело до неправомірного зменшення розміру митних платежів на загальну суму 33 901,45 грн., в. т.ч. мито 28 251,21 грн., ПДВ 5 650,24 грн.
Крім того, на підставі зовнішньоекономічного договору № 1/300921/2021 від 30.09.2021 року, укладеного між фірмою «ACERIUS INVESTMENTS LIMITED» (Cyprus, Nicosia 1075, Chytron,1) в особі директора Vasyl Hromyk та ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд.30) в особі директора ОСОБА_1 на митну територію України ввезено напівпричіп-самоскид,призначений дляперевезення вантажівпо дорогахзагального користування марка BENALU;модель Opliliner;номер шассі НОМЕР_5 ,на адресу ПП «Юаінвеставтогруп».
Для переміщення через митний кордон України даних транспортних засобів на підставі договору доручення на декларування та митне оформлення № 01/10 від 01.10.2021 року, укладеного між ТОВ «МІ-7» (код ЄДРПОУ 42770591) та ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157) 16.02.2022 року декларантом гр. ОСОБА_2 в Рівненську митницю подано митну декларацію типу ІМ40ЕЕ № UA204000/2022/908325 з метою переміщення через митний кордон України та подальшого митного оформлення в Рівненській митниці товару «Напівпричіп-самоскид, призначений для перевезення вантажів по дорогах загального користування марка BENALU; модель Opliliner; номер шассі НОМЕР_5 ».
У зазначеній митній декларації заявлено, що отримувачем (гр. 8) та особою, відповідальною за фінансове врегулювання (гр.9) являється ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Грушевського, буд.30).
На підставі вказаної митної декларації типу ІМ40ЕЕ, 16.02.2022 року в зоні діяльності Львівської митниці громадянин України ОСОБА_4 (по дорученню) ввіз на митну територію України товар «напівпричіп-самоскид, призначений для перевезення вантажів по дорогах загального користування марка BENALU; модель Opliliner; номер шассі НОМЕР_5 ».
17.02.2022 року декларантом ТОВ «МІ-7» гр. ОСОБА_2 в Рівненську митницю подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ № UA204080/2022/005126 для здійснення митного оформлення та випуску у вільний обіг товару «напівпричіп-самоскид, призначений для перевезення вантажів по дорогах загального користування марка BENALU; модель Opliliner; номер шассі НОМЕР_5 » з пакетом товаросупровідних документів: свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу № НОМЕР_6 від 28.01.2022 року, рахунком-фактурою (Інвойс) № 220216.18900-ACЕ_WEL від 16.02.2022 року, зовнішньоекономічним договором (контрактом) № 1/300921/2021 від 30.09.2021 року, сертифікатом про походження товару EUR.1 № PL/MF/AS 0244573 від 16.02.2022 року.
За результатом аналізу товаросупровідних документів встановлено, що продавцем товару заявлено компанію «ACERIUS INVESTMENTS LIMITED Europe, Cyprus, Chyptron 1, Nicosia 1075, КІПР», отримувачем ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд. 30)
Відповідно до комерційного рахунку № 220216.18900-ACE_WEL від 16.02.2022 року, вартість товару «напівпричіп-самоскид, призначений для перевезення вантажів по дорогах загального користування марка BENALU; модель Opliliner; номер шассі НОМЕР_5 » на умовах поставки DAР UA Дубно становить 5 900 Євро (або еквівалент 188 398,80 грн. на дату здійснення митного оформлення товару).
Митними органами України проведено перевірку щодо автентичності та правильності вищезазначеного сертифікату з перевезення товару EUR.1 шляхом направлення відповідного запиту до уповноваженого органу Республіки Польща.
Уповноважений орган Республіки Польща листом від 14.06.2024 (доведено листом Держмитслужби від 21.06.2024 № 15/15-03/7/3349) повідомив, що сертифікат з перевезення товару EUR.1 № PL/MF/AS 0244573 від 16.02.2022 року не був підтверджений митницею в Кельце та Стараховіце
Таким чином, товар, на який поширюється дія даного сертифікату, не підпадає під пільговий режим.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Митного кодексу України країна походження товару визначається з метою оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України, застосування до них заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, заборон та/або обмежень щодо переміщення через митний кордон України, а також, забезпечення обліку цих товарів у статистиці зовнішньої торгівлі.
Отже, під час митного оформлення товару «напівпричіп-самоскид, призначений для перевезення вантажів по дорогах загального користування марка BENALU; модель Opliliner; номер шассі НОМЕР_5 » у Рівненську митницю подавався сертифікат з перевезення товарів EUR.1 № PL/MF/AS 0244573 від 16.02.2022 року, що містить неправдиві відомості стосовно преференційного походження автомобіля.
Таким чином, напівпричіп-самоскид,призначений дляперевезення вантажівпо дорогахзагального користуваннямарка BENALU;модель Opliliner;номер шассі НОМЕР_5 митне оформлення якого здійснено за митною декларацією ІМ40ДЕ № UA204080/2022/005126 від 17.02.2022 року не може бути визнаний таким, що має преференційне походження з Європейського Союзу, та відповідно не має права на тарифну преференцію за кодом «410».
Проведеним розрахунком (службова записка управління контролю та адміністрування митних платежів від 29.08.2024 року № 15/15-01/6452) встановлено, що вказані дії призвели до незаконного зменшення розміру митних платежів на загальну суму 22 607,86 грн., в.ч. мито 18 839,88 грн., ПДВ 3 767,98 грн.
Статтею 74 Митного кодексу України визначено, що імпорт (випуск для вільного обігу) це митний режим, відповідно до якого іноземні товари після сплати всіх митних платежів, встановлених законами України на імпорт цих товарів, та виконання усіх необхідних митних формальностей випускаються для вільного обігу на митній території України.
Частиною 1 статті 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
У відповідності до п. 1, п. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний: - здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого Митним кодексом України; - надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей;- у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х Митного кодексу України.
Відповідно до граф 8, 9 митної декларації ІМ40ДЕ № UA204080/2022/005126 від 17.02.2022 ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Грушевського, буд.30) є одержувачем і особою, відповідальною за фінансове регулювання.
Згідно з ч. 2 ст. 459 та пп. 7, 43 ст. 4 Митного кодексу України, суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.
Відповідно ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами.
Відповідно до інформації, наявної в ІКС «Податковий блок» встановлено, що на час оформлення товару за вищевказаною митною декларацією, директором ПП «Юаінвеставтогруп» (код ЄДРПОУ 44324157, Волинська обл., м. Луцьк, проспект. Грушевського, буд.30) значиться ОСОБА_1 .
Таким чином, громадянка України ОСОБА_1 , директор ПП «Юаінвеставтогруп», з метою неправомірного зменшення розміру митних платежів, надала митним органам України документ (сертифікат з перевезення товару EUR.1 № PL/MF/AS 0244573 від 16.02.2022 року), що не є автентичним і не був підтвердженим митицею в Кельце та Стараховіце, а товар, на які поширюється дія даного сертифікату, не підпадає під пільговий режим (преференційне походження автомобіля з країн ЄС).
Вчинення таких дій директором ПП «Юаінвеставтогруп» ОСОБА_1 призвело до неправомірного зменшення розміру митних платежів на загальну суму 22 607,86 грн., в.ч. мито 18 839,88 грн., ПДВ 3 767,98 грн.
У відповідності до ч. 2 ст. 36 КУпАП якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
За таких обставин є можливим об`єднати адміністративні матеріали № 569/16900/24 та № 569/20270/24 в одне провадження, присвоївши їм № 569/16900/24 та розглядати одночасно.
В суд, для надання пояснень ОСОБА_1 не з`явилася з невідомих суду причин, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, шляхом надіслання судової повістки.
Суд вважає можливим розглянути справу у її відсутності на підставі наявних матеріалів.
Представник Рівненської митниці Державної митної служби України Опанасик С.В. вказав, що у зв`язку із порушенням митних правил, відносно ОСОБА_1 складені протоколи, в яких викладені всі обставини справи, що підтверджують її вину у вчиненні правопорушень, передбачених ст. 485 МК України, просив застосувати до неї стягнення, передбачене санкцією вказаної статті.
Заслухавши пояснення представника Рівненської митниці Державної митної служби України, дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку, що своїми діями ОСОБА_1 вчинила правопорушення, передбачені ст. 485 МК України.
Відповідно до ст. 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
За приписами ч.1 ст. 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.
Згідно ч. 1 ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: 1) протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; 2) поясненнями свідків; 3) поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; 4) висновком експерта; 5) іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Статтею 257 Митного кодексу України передбачено, що декларування здійснюється шляхом заявления за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
Частиною 1 статті 293 Митного кодексу України визначено, що особою, на яку покладається обов`язок із сплати митних платежів, є декларант.
Відповідно до ч. 1 ст. 485 МК України відповідальність встановлено за заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою митному органу документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв`язку з якими було надано такі пільги.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ст. 485 МК України підтверджується дослідженими в судовому засіданні письмовими доказами по справі, зокрема протоколом про порушення митних правил № 0122/20400/2024 від 13 серпня 2024 року, протоколом про порушення митних правил № 0134/20400/24 від 26 вересня 2024 року, службовою запискою головного державного інспектора-кінолога оперативного відділу Управління боротьби з контрабандою та порушення митних правил Рівненської митниці В.Старенько від 13 серпня 2024 року, службовою запискою головного державного інспектора оперативного відділу Управління боротьби з контрабандою та порушення митних правил Рівненської митниці М.Ютовець від 26 вересня 2024 року та іншими матеріалами справи.
При таких обставинах суд вважає, що Рівненської митницею Державної митної служби України обґрунтовано складено відносно ОСОБА_1 протоколи про порушення митних правил, передбачених ст. 485 МК України. Дана позиція митного органу підтверджується відповідями митних органів Республіки Польща, які є незацікавленою стороною та якими надано об`єктивну інформацію, яка в суду не викликає сумнівів.
Враховуючи наведені докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне застосувати до ОСОБА_1 адміністративне стягнення, передбачене санкцією ст. 485 МК України.
Адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами (ст. 23 КУпАП).
Відповідно до ст. 33 КУпАП стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, встановлених цим Кодексом та іншими законами України з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи порушника, ступеня його вини, майнового стану, обставин, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
У відповідності до ст. 40-1 КУпАП, п.5 ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» підлягає стягненню з порушника судовий збір.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 257, 293, 458, 485, 486, 495 МК України, ст. 36, 283, 284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 485 МК України, застосувавши до нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 50 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 28 254 (двадцять вісім тисяч двісті п`ятдесят чотири) гривні 66 копійок.
Стягнути з ОСОБА_1 в прибуток держави 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 копійок судового збору (реквізити для сплати судового збору: отримувач ГУК у Рівн.обл/Рiвнен.міс.тг/22030101; код отримувача 38012494; банк отримувача Казначейство України (ел. адм. подат.); номер рахунку (IBAN) UA458999980313191206000017527; код класифікації доходів бюджету 22030101).
Постанова може бути оскаржена до Рівненського апеляційного суду через Рівненський міський суд Рівненської області протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Рівненського міського суду
Рівненської області Святослав РОГОЗІН
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2024 |
Оприлюднено | 22.11.2024 |
Номер документу | 123190005 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Справи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів |
Адмінправопорушення
Рівненський міський суд Рівненської області
Рогозін С. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні