КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 листопада 2024 року Київ № 320/12396/24
Київський окружний адміністративний суд у складі судді Скрипки І.М., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Монтаженерго» до Головного управління ДПС у Київській області та Державної податкової служби України про визнання протиправним і скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
ТОВ «Монтаженерго» (далі позивач) звернулось 23.06.2023 через підсистему «Електронний суд» до Київського окружного адміністративного суду з позовом (у зв`язку з надмірним навантаженням зареєстрований в суді 16.03.2024, автоматизований розподіл здійснено 18.03.2024) до Головного управління ДПС у Київській області (далі відповідач 1) та Державної податкової служби України (далі відповідач 2, ДПС України).
Просили суд визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Київській області № 8852151/36517594 від 22.05.2023 та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 3 від 12.04.2023, складену позивачем в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання.
В обґрунтування позовних вимог зазначили, що відповідачем 1 прийнято рішення, яким позивачу відмовлено в реєстрації податкової накладної по реальним господарським операціям, здійснення яких підтверджено документально. Наголошували, що спірне рішення відповідача 1 не містить чітко визначених підстав відмови в реєстрації податкової накладної, не має конкретизованих посилань на виявлені порушення та посилань на первинні документи, які складені позивачем із порушенням законодавства. Окрім того, оскаржуване рішення відповідача 1 позивач уважає незаконним, прийнятим за відсутності об`єктивного розгляду наданих ним первинних документів на підтвердження здійснення господарських операцій, зазначених у відповідній податковій накладній, чим порушено його права платника податків. Стверджували, що податковий орган не проаналізував жодних із поданих позивачем доказів, при прийнятті рішення обмежився ненаданням первинних документів.
Ухвалою від 15.04.2024 судом відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання.
До суду від представника відповідача 1 та відповідача 2 надійшов відзив на позовну заяву, відповідно до якого у задоволенні позову просили відмовити. Стверджували, що позивачем не було надано обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів зі сторони органів податкової служби та неправомірності дій останніх, що свідчить про необґрунтованість позовних вимог. Зазначено, що у квитанції вказано конкретні підстави неприйняття податкової накладної, проте, позивачем ні до контролюючого органу, ні до суду не було надано доказів, які б підтвердили реальність здійснення господарських операцій. Контролюючий орган посилався на відсутність документального підтвердження отримання оплати від контрагента-покупця приватного акціонерного товариства «ДТЕК Київські регіональні електромережі» (23243188), зокрема: платіжні доручення та банківські виписки, не надано первинних документів, що підтверджують транспортування матеріальних цінностей до місця здійснення робіт, вантажно-розвантажувальні операції, приймання товару, довіреності на отримання товару. У зв`язку із цим, контролюючий орган уважає недостатнім наданий позивачем обсяг первинних документів для підтвердження реальності здійснення спірної господарської операції.
Уважають, що контролюючий орган діяв у межах та у спосіб, визначений Податковим кодексом України для забезпечення адміністрування та справляння обов`язкових платежів на території України.
У відзиві заявлено клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з викликом сторін, у задоволенні якого відмовлено.
Від позивача надійшла відповідь на відзив, відповідно до якої просили суд позов задовольнити.
Розглянувши подані документи та матеріали, з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Монтаженерго» є юридичною особою, місцезнаходженням якої є: 08623, Київська обл., Васильківський район, смт Калинівка, вул. Залізнична, буд. 164, що підтверджено даними ЄДР юридичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом в ЄДРПОУ: 36517594.
Видами діяльності товариства є: 42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій (основний) 43.21 Електромонтажні роботи 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту 47.43 Роздрібна торгівля в спеціалізованих магазинах електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устатковання.
Із матеріалів справи встановлено, що між ТОВ «Монтаженерго» (Підрядник) та ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі» (код ЄДРПОУ: 23243188) (Замовник, контрагент) був укладений Генеральний договір на виконання будівельних робіт № 4600020646 від 26.04.2021 (далі - Договір), відповідно до пункту 1.1 якого Підрядник зобов`язується у 2021 та 2022 роках за завданням Замовника виконати на свій ризик та своїми силами роботи зазначені в пункті 1.2 Генерального договору (далі роботи), поставити та змонтувати обладнання (далі Обладнання), а Замовник прийняти і оплатити виконані роботи та змонтоване обладнання.
Того ж дня сторони погодили також Договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів до Договору.
Відповідно до пункту 1.2 Договору, найменування робіт: «Реконструкція та технічне переоснащення електричних мереж 0,4 кВ та 10 кВ в Барахтівській, Великобугаївській, Великовільшанській, Великосолтанівській, Застугнянській, Здорівській, Кодаківській, Луб`янській, Малосолтанівській, Митницькій, Погребівській, Порадівській, Тростинській сільських радах Васильківського району та м. Васильків Київської області».
Згідно з пунктом 3.2 Договору, ціна робіт та обладнання за кожним об`єктом будівництва буде уточнюватись сторонами шляхом підписання Додаткових договорів до цього Генерального договору за кожним окремим об`єктом будівництва на підставі проєктно-кошторисної документації.
На виконання зазначеного пункту 3.2 Договору, сторонами було укладено окремий Додатковий договір № 17 від 12.04.2023, (далі - Додатковий договір), згідно з яким Підрядник (позивач) зобов`язується за завданням Замовника виконати на свій ризик та своїми силами роботи з реконструкції Л-1, ТП-1009 для приєднання до електричних мереж електричних установок індивідуального житлового будинку ОСОБА_1 , кад. №3221482201:01:014:0086.
У відповідності до пункту 2 Додаткового договору, ціна Додаткового договору визначена Договірною ціною та кошторисною документацією до неї (Додаток №1 до Додаткового договору), становить 5980,54 грн., крім того ПДВ 20% - 1196,11 грн., що усього становить 7176,65 грн.
12.04.2023 роботи, зазначені в пункті 2 Додаткового договору, були виконані Підрядником (позивачем) та прийняті Замовником (ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі»), у результаті чого було підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт № 1 за квітень 2023 року за формою КБ-2в та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2023 року за формою № КБ-3. Загальна вартість робіт склала 7176,65 грн. з ПДВ.
За результатами вказаних фінансово-господарських операцій позивачем складено податкову накладну від 12.04.2023 № 3 на суму 7176,65 грн., у т.ч. ПДВ 1196,11 грн. та направлено її для реєстрації в ЄРПН.
Того ж дня Підрядником (позивачем) було виставлено Замовнику (ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі») рахунок на оплату № 27 на загальну суму 7176,65 грн. із ПДВ. Розрахунок за виконані роботи, згідно з пунктом 2.1.2 Додаткового договору, здійснюється Замовником не пізніше 60 календарних днів після прийняття закінчених робіт. Станом на час складання та подання на реєстрацію податкової накладної № 3 від 12.04.2023 роботи ще не було оплачено Замовником, з огляду на що позивачем не надано документів щодо оплати робіт згідно з виставленим рахунком на оплату № 27 від 12.04.2023.
На підтвердження наявності заборгованості позивачем надано оборотно-сальдову відомість по рахунку № 361 за період з 01.04.2023 по 17.05.2023.
28.04.2023 позивач отримав квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, реєстраційний номер 9095602133, відповідно до якої податкову накладну від 12.04.2023 № 3 збережено, але її реєстрацію зупинено. Підставою для зупинення реєстрації податкової накладної відповідачем вказано таке: відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН від 12.04.2023 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник «D»=23.3803%, «Р»=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної а ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Позивачем надіслано до контролюючого органу повідомлення від 17.05.2023 № 2 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію якої зупинено, з наданням копій підтверджуючих документів та відповідними поясненнями, що підтверджується відповідною квитанцією, та наявними в матеріалах справи документами довільного формату.
За результатом розгляду наданих пояснень та документів комісією ГУ ДПС у Київській області прийнято рішення від 22.05.2023 № 8852151/36517594 про відмову у реєстрації податкової накладної від 12.04.2023 № 3.
Відмова відповідача-1 в оскаржуваному рішенні мотивована наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. У якості додаткової інформації зазначено про необхідність подання первинних документів.
Не погодившись із оскаржуваним рішенням, позивачем подано скаргу щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
За результатами розгляду скарги відповідачем 2 (в особі комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН Державної податкової служби) було прийнято рішення за результатами розгляду скарги про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН № 49473/36517594/2 від 12.06.2023, яким залишено скаргу без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.
Уважаючи рішення відповідача 1 про відмову в реєстрації ПН в ЄРПН протиправним, позивач звернувся з позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами у справі, суд виходив із такого.
Згідно зі статтею 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
За положеннями пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, яка набула чинності з 01.02.2020, серед іншого, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165), який визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
За нормами пункту 5 Порядку № 1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
За правилами пункту 6 Порядку № 1165 (в редакції, чинній на час прийняття оскаржуваного рішення), у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).
У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття (додаток 4).
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.
За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
У матеріалах справи відсутні рішення контролюючого органу про віднесення позивача до переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Пунктом 7 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет (пункт 8 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165, в редакції чинній на момент прийняття оскаржуваного рішення).
Відповідно до отриманого платником податку рішення Комісії регіонального рівня операції, відображені у податковій накладній відповідають пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Критерії ризиковості платника податку на додану вартість оформлені у вигляді Додатку №1 до Порядку № 1165.
Згідно з пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість (у редакції на момент прийняття оскаржуваних рішень), у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, визначається ДПС та затверджується відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Так, в отриманій позивачем Квитанції контролюючий орган зазначив: відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН від 12.04.2023 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Додатково повідомлено: показник «D»=23.3803%, «Р»=0. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної а ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Аналіз пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, зокрема, наявність податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення про наявність податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість.
Суд констатує, що у матеріалах справи відсутні докази, які свідчили б про наявність у відповідача 1 під час прийняття спірних рішень, податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації ПН та РК.
Щодо зазначеного контролюючим органом у квитанції показника «D»=23.3803%, «Р»=0, суд зазначає, що ці показники не можуть бути самостійними та єдиними підставами для віднесення господарської операції позивача до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, з підстав, зазначених вище.
Крім того, відповідно до пункту 3 Порядку № 1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):
1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;
2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
3) одночасно виконуються такі умови:
загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень;
значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D= S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування;
значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування.
Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку;
4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
За положеннями пункту 4 Порядку № 1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
До того ж, зазначений контролюючим органом у квитанції показник «Р»=0, де «Р» - це сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податковій накладній.
Як свідчить зміст ПН від 12.04.2023 № 3, у ній зазначена сума ПДВ у розмірі 1196,11 грн., у той час як контролюючий орган у квитанції відобразив показник «Р», який дорівнює 0.
Крім того, надіслана позивачу квитанція містила лише загальне посилання на наявність у позивача права подати пояснення та копії документів без зазначення їх конкретного переліку.
На переконання суду, під час прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення відповідної перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, під час реєстрації податкових накладних контролюючим органом фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями.
Суд констатує, що у квитанції не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватись пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація ПН та РК стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованої квитанції вимогам до такої, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
За приписами пункту 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 (далі - Порядок № 520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з пунктом 11 Порядку № 520 (у редакції, чинній на момент прийняття оскаржуваного рішення), комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Аналіз наведених правових норм дає підстав стверджувати, що рішення Комісії регіонального рівня повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Згідно з вимогами пунктів 9 та 12 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.
Згідно з вимогами пунктів 44-46 Порядку № 1165, комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.
У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.
Як зазначено у спірному рішенні, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації ПН в ЄРПН є надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
У якості додаткової інформації в оскаржуваному рішенні зазначено про необхідність подання первинних документів (яких саме, не конкретизовано).
Суд констатує, що позивачем до контролюючого органу були надані додаткові пояснення з відповідними документами довільного формату (а.с. 60-250 Том І, а.с. 1-235, 244-249 Том ІІ, а.с. 1-251 Том ІІІ, а.с. 1-168 Том ІV) для розблокування спірної ПН, які контролюючим органом безпідставно не взяті до уваги.
У матеріалах справи наявні пояснення позивача з підтверджуючими доказами щодо реальності здійснення господарських операцій по спірній ПН.
Крім того, судом установлено, що у поясненнях для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЄРПН, вих. № 99 від 17.05.2023, було детальним описано господарську операцію, за фактом здійснення якої було складено ПН № 3 від 12.04.2023, та зазначено про наявність достатнього обсягу ресурсів для спроможності ведення господарської діяльності та виконання відповідних робіт.
Так, позивач у рамках здійснення господарської діяльності має: дозвіл № 3860.14.32 від 06.11.2014 на виконання робіт підвищеної небезпеки під напругою, зварювальні та земляні роботи; ліцензію № 23-Л від 24.04.2019 на виконання будівельних та монтажних робіт електропостачання та електроосвітлення інженерних мереж х переліком видів робіт.
У штаті підприємства працевлаштовано 13 працівників. Працівники, які залучені до виконання робіт підвищеної небезпеки регулярно проходять навчання за рахунок підприємства. Фонд оплати праці працівників за січень-квітень 2023 року становить 744497,34 грн., з яких до Пенсійного фонду України було сплачено 162846,09 грн., ПДФО - 141932,30 грн., військовий збір - 11928,39 грн., ПДВ за І квартал 2023 року - 504227,00 грн.
Реальне виконання будівельних робіт власними силами підтверджено наявністю на підприємстві достатньої кількості матеріально-технічної бази: інструментів, приладів, інвентарю (дрелей, апаратів зварювальних, шліф машин, молотків відбійних, зварювальних апаратів та інші), за допомогою якого виконуються будівельні та монтажні роботи.
Указане підтверджується оборотно-сальдовою відомістю МНМА по рахунку 1122 та ОСВ рахунку 10. Транспортні засоби, які використовуються у господарській діяльності підприємства та якими керують водії підприємства, орендовані у фізичних осіб. Договори оренди транспортних засобів завірені нотаріусом, у них зазначено технічні характеристики транспортних засобів у відповідності зі свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів.
Для виконання будівельних робіт були використані матеріали, які були придбані у постійних постачальників та зберігались на складі підприємства. На підтвердження наведеного свідчить інвентаризаційний опис по загальному складу, оборотно-сальдова відомість по рахунку 202 по кількості та вартості використаних матеріалів та первинні документи щодо придбання товарів/послуг від таких суб`єктів господарювання: ТОВ «НВК» ВЕКТОР ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 43747914) - навчання працівників; ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ВЕЛЕС» (код ЄДРПОУ 43349778) - постачання кабельної продукції, електротоварів; ТОВ «ЕНЕРГОВІШ» (код ЄДРПОУ 44750632) - постачання електротоварів, матеріалів; ТОВ «АКТИВ» (код ЄДРПОУ 32463556) - постачання металу, арматури, кругів, смуг); ТОВ «КОМПАНІЯ «ЛІНА ТД» (код ЄДРПОУ 40536983) - електротехнічна, світлотехнічна та кабельно-провідникова продукція; ФОП ОСОБА_2 (РНОКПП: НОМЕР_1 ) - придбання електротоварів, матеріалів.
На підтвердження господарських відносин із зазначеними суб`єктами господарювання позивачем було надано вичерпний пакет первинних документів.
Так, на підтвердження здійснення вказаної господарської операції, наявності матеріально-технічної бази та придбання позивачем товарів/послуг у зазначених суб`єктів господарювання разом із повідомленням про надання пояснень № 2 від 17.05.2023 направлено копії таких документів у 73 додатках: 1. Пояснення № 99 від 17.05.2023; 2. Виписка ЄДРПОУ №1003561070015003159 від 21.09.2022; 3. Договір оренди нежитлового приміщення №6 від 01.08.2018 з додатками; 4. Дозвіл на роботи №3860.14.32 від 06.11.2014; 5. Ліцензія на роботи №23-Л від 24.04.2019; 6. Штатні працівники станом на 01.05.2023; 7. Посвідчення працівників від 02.02.2023; 8. Оборотно-сальдова відомість рах.№1121 МНМА станом на 30.04.2023; 9. Оборотно-сальдова відомість рах.№10 станом на 30.04.2023; 10. Договір оренди транспортного засобу №48 від 15.01.2021; 11. Акт прийому-передачі автомобіля, Договір оренди 48 від 15.01.2021; 12. Свідоцтво про реєстрацію, Договір оренди №48 від 15.01.2021; 13. Договір оренди транспортного засобу №49 від 15.01.2021; 14. Акт прийому-передачі автомобіля Договір оренди №49 від 15.01.2021; 15. Свідоцтво про реєстрацію, Договір оренди №49 від 15.01.2021; 16. Договір оренди транспортного засобу №51 від 15.01.2021; 17. Акт прийому-передачі автомобіля, Договір оренди №51 від 15.01.2021; 18. Свідоцтво про реєстрацію, Договір оренди №51 від 15.01.2021; 19. Договір оренди транспортного засобу №210 від 09.02.2021; 20. Акт прийому-передачі автомобіля, Договір оренди №210 від 09.02.2021; 21. Свідоцтво про реєстрацію, Договір оренди №49 від 15.01.2021; 22. Генеральний Договір на виконання будівельних робіт №46000206406 від 26.04.2021; 23. Договірна ціна до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 24. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 25. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-002 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 26. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-003 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 27. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-004 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 28. Локальний кошторис на будівельні роботи М202-001-005 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 29. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-006 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №46000206406 від 26.04.2021; 30. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-007 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 31. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-008 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 32. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-009 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 33. Відомість ресурсів до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021; 34. Додатковий договір №17 від 12.04.2023 до Генерального Договору на виконання будівельних робіт №4600020646 від 26.04.2021 з Додатками: Договірна ціна Локальні кошториси, Відомість ресурсів; 35. Інвентаризаційний опис №1 від 30.11.2022 на матеріали; 36. Оборотно-сальдова відомість рах. №202 від 12.04.2023, Рахунок на оплату №81 від 08.092022; 37. Договір про надання платних послуг №17 від 30.01.2023; 38. Рахунок №17 від 30.01.2023; 39. Акт надання послуг №17 від 08.02.2023; 40. Платіжна інструкція №7486 від 30.01.2023; 41. Договір поставки №ВЕК-2810-2020-2 від 28.10.2020; 42. Рахунок №3277 від 08.12.2021; 43. Видаткова накладна №2377 від 08.12.2021; 44. Видаткова накладна №2382 від 08.12.2021; 45. Платіжне доручення №8 від 07.02.2022; 46. Договір ЕНЕРГОВІП №11-08-8Е від 11.08.2022; 47. Рахунок №100 від 29.09.2022; 48. Видаткова накладна №57від 29.09.2022; 49. Платіжна інструкція №7297 від 14.11.2022; 50. Рахунок №2 від 27.01.2023; 51. Видаткова накладна №2 від 31.01.2023; 52. Платіжна інструкція №5 від 30.01.2023; 53. Платіжна інструкція №7488 від 30.01.2023; 54. Договір поставки №14-2020 від 01.07.2020; 55. Рахунок №497 від 17.10.2022; 56. Видаткова накладна №479 від 17.10.2022; 57. Платіжна інструкція №7232 від 17.10.2022; 58. Договір поставки №ЕС-0000137 від 01.01.2021; 59. Рахунок №ЕС-0060364 від 22.09.2022; 60. Видаткова накладна №ЕС-0025534 від 27.09.2022; 61. Платіжна інструкція №7169 від 22.09.2022; 62. Рахунок №ЕС-0011466 від 27.01.2023; 63. Видаткова накладна №ЕС-0004881/0 від 30.01.2023; 64. Платіжна інструкція №7476 від 27.01.2023; 65. Рахунок №ЕС-0011464 від 27.01.2023; 66. Видаткова накладна №ЕС-0004380/2 від 30.01.2023; 67. Платіжна інструкція №7475 від 27.01.2023; 68. Звіт про використання коштів №4 від 03.02.2023; 69. Видаткова накладна №14787 від 03.02.2023; 70. Довіреність №931 від 16.08.2022; 71. Довідка та Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 12.04.2023 за формою №КБ-2о.,КБ-3; 72. Рахунок на оплату №27 від 12.04.2023; 73. Оборотно-сальдова відомість по рах. №361 станом на 17.05.2023.
Всі перераховані документи були надані разом із поясненнями до податкового органу в рамках надіслання повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 від 17.05.2023.
Крім того, разом зі скаргою на оскаржуване рішення позивач додав документи у кількості 87 копій, згідно з переліком.
Всі ці документи були надані контролюючому органу, однак підстави їх неприйняття відповідачем 1 не обґрунтовані, як і не доведено невідповідність цих документів вимогам законодавства.
Із урахуванням викладеного, судом не встановлено, а відповідачем 1 не доведено правомірності прийнятого рішення.
Таким чином, зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів щодо ризиковості здійснення операцій, які подавались відповідачу 1 разом із поясненнями, та на те, що наданих контролюючому органу документів було достатньо для прийняття рішення про реєстрацію ПН та РК в ЄРПН, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у їх реєстрації.
Суд уважає, що надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства були достатніми для реєстрації ПН в ЄРПН. Зворотного матеріали справи не містять.
Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.
У цьому випадку судом установлено, що рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткого визначення підстав та мотивів для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН в ЄРПН, що свідчить про його необґрунтованість та протиправність.
Під час розгляду справи відповідач 1, як суб`єкт владних повноважень, не надав суду доказів, які спростовували б твердження позивача, не навів мотивів прийняття оскаржуваного рішення про відмову в реєстрації ПН в ЄРПН. У той же час, сукупність первинних документів, наявних у матеріалах справи, свідчать про реальність проведення господарських операцій між позивачем та його контрагентом та у ході розгляду справи відповідачем нереальність цих операцій не доведена.
Крім того, відповідачами до відзиву не додано жодного документального доказу на підтвердження існування будь-якої податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення операції, зазначеної в поданій для реєстрації податковій накладній.
У ході розгляду справи відповідачем-1 не надано жодних доказів, які б досліджувались під час засідання комісії, та які слугували підставами для прийняття оскаржуваних рішень, як і не надано доказів, які б вказували на наявність ознак ризиковості здійснення операцій по поданих на реєстрацію податкових накладних та розрахунку коригування, що зумовило б включення позивача до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Таким чином, суд доходить висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог.
Щодо позовних вимог у частині зобов`язання ДПС України зареєструвати ПН в ЄРПН, суд зазначає таке.
Згідно з пунктами 19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246,
Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог у цій частині.
Як установлено судом і підтверджено матеріалами справи та не спростовано відповідачами, надані позивачем документи підтверджували реальність здійснення господарських операцій по поданій ПН, а позивачем, у свою чергу, на пропозицію контролюючого органу були надані вичерпні пояснення та докази. Документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації ПН в ЄРПН.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію ПН в ЄРПН, судом не встановлено.
За наведеного, позов у частині зобов`язання відповідача 2 зареєструвати спірну ПН в ЄРПН підлягає задоволенню.
Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає таке.
За правилами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Як видно із платіжної інструкції від 22.06.2023 № 7844, позивачем сплачено судовий збір у розмірі 2684,00 грн.
Зважаючи на задоволення позовних вимог, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору на суму 2684,00 грн. підлягають стягненню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1 - Головного управління ДПС у Київській області, як суб`єкта владних повноважень, який прийняв оскаржуване рішення.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 159, 162, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Монтаженерго» - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Київській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 22.05.2023 № 8852151/36517594 про відмову в реєстрації податкової накладної від 12.04.2023 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ: 43005393; місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену Товариством з обмеженою відповідальністю «Монтаженерго» податкову накладну від 12.04.2023 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Монтаженерго» (код ЄДРПОУ: 36517594; місцезнаходження: 08623, Київська обл., Васильківський район, смт Калинівка, вул. Залізнична, буд. 164) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ ВП: 44096797; місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, буд. 5, корпус «А») судовий збір у розмірі 2684,00 грн. (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири гривні 0 копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Скрипка І.М.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123206074 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Скрипка І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні