Справа № 682/2691/23
Провадження № 4-с/682/3/2024
У Х В А Л А
і м е н е м У к р а ї н и
18 листопада 2024 року
Славутський міськрайонний суд
Хмельницької області у складі:
головуючого судді Мотонок Т. Я.,
за участю секретаря судових засідань Мелашенко О.В.,
представника скаржника ОСОБА_1 ,
державного виконавця Міненко Д.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Славута цивільну справу № 682/2691/23 за скаргою ОСОБА_2 , в інтересах якого діє представник адвокат Савінський Олег Петрович, інші особи, які беруть участь у справі: стягувач ОСОБА_3 , Славутський відділ державної виконавчої служби у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), на дії державного виконавця щодо проведення розрахунку розміру та суми заборгованості по сплаті аліментів,
в с т а н о в и в:
10.09.2024 до суду надійшла скарга ОСОБА_2 , в інтересах якого діє представник адвокат Савінський О.П., інші особи, які беруть участь у справі: стягувач ОСОБА_3 , Славутський відділ державної виконавчої служби у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), на дії державного виконавця щодо проведення розрахунку розміру та суми заборгованості по сплаті аліментів.
В обґрунтування скарги вказано, що в провадженні Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (старший державний виконавець Міненко Д.О.) перебуває на виконанні судовий наказ № 682/2691/23, виданий 17.10.2023 Славутським міськрайонним судом про стягнення з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_3 аліментів на утримання неповнолітніх дітей: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , в розмірі 1/3 частини всіх видів заробітку щомісячно, починаючи з 16.10.2023 і до досягнення дітьми повноліття.
Відповідно до наданого державним виконавцем розрахунку заборгованості зi сплати аліментів від 27.06.2024 за № 43993 в рамках вказаного виконавчого провадження встановлено, що відрахування аліментів нa підставі судового наказу проводиться з грошового забезпечення військовослужбовця ОСОБА_6 та з його доходів, як фізичної особи-підприємця, в максимальному розмірі, визначеному законом.
З додатків, долучених до Розрахунку, вбачається, що при нарахуванні суми аліментів, які підлягають стягненню з доходу боржника, як ФОП, державний виконавець виходив із розміру усього сукупного (валового доходу), який декларувався ОСОБА_2 як платником податків, а відповідно і розмір аліментів розраховувався з максимальної суми (десять прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку щомісячно).
Не погодившись з таким способом тa розміром відрахування суми аліментів з боржника, як ФОП, скаржником 08.08.2024 року листом було подано заяву до Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про проведення перерахунку розміру аліментів та їх заборгованості.
02.09.2024 року на адресу представника боржника прийшла відповідь начальника Славутського відділу ДВС державної виконавчої служби у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 23.08.2024 року, якою відмовлено в проведенні перерахунку заборгованості зі сплати аліментів ОСОБА_2 , як ФОП, який обрав спрощену систему оподаткування. При цьому, дана відповідь не містить жодного обґрунтування відмови у проведенні нарахування та стягнені аліментів з ОСОБА_2 як ФОП, яка обрала спрощену систему оподаткування, з урахуванням положень ст. 195 Сімейного кодексу України та статистичної інформації щодо розміру середньомісячної заробітної плати в Україні без врахування сум податків і зборів, що утримуються із такої заробітної плати.
Скаржник вважає неправомірною відмову начальника Славутського відділу державної виконавчої служби y Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у проведенні перерахунку заборгованості та розміру аліментів, яка висловлена у листі № 48336 від 23.08.2024 року, з огляду на те, що боржник зареєстрований у с. Ташки, Шепетівського р-ну, Хмельницької області так, як і на момент утворення заборгованості зі сплати аліментів, так і зараз, являється ФОП, який обрав спрощену систему оподаткування, то, відповідно, державний виконавець мав би визначати заборгованість ОСОБА_6 , виходячи iз середньої заробітної плати по Шепетівському району, або ж по Хмельницькій області, чи по Україні в цілому, а не розраховувати її виходячи із суми усього задекларованого сукупного (валового) доходу ФОП ОСОБА_6 .
Так як загальна сума заборгованості, на думку скаржника та його представника, розрахована державним виконавцем неправильно, є всі підстави провести перерахунок заборгованості по сплаті ОСОБА_2 аліментів, виходячи з розрахунків, наведених у скарзі, так як проведений розрахунок заборгованості по аліментах, виходячи з максимального розміру не відповідає вимогам законодавства та є неправомірним.
Також, при визначенні розміру аліментів, які підлягають стягненню з ОСОБА_6 на користь ОСОБА_7 на утримання двох дітей в розмірі 1/3 частки заробітку (доходу) слід врахувати, що і з грошового забезпечення боржника по місцю його служби також проводиться відрахування на користь Стягувача.
За таких обставин скаржник і його представник звернулись до суду та просили:
визнати неправомірними дії начальника Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) щодо відмови у проведенні перерахунку розміру аліментів, які стягуються з ОСОБА_2 , як фізичної особи - підприємця, яка обрала спрощену систему оподаткування, на користь ОСОБА_3 на утримання неповнолітніх дітей: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 в розмірі 1/3 частини всіх видів заробітку щомісячно, починаючи з 16.10.2023 і до досягнення дітьми повноліття, на підставі судового наказу № 682/2691/23 виданого 17.10.2023 Славутським міськрайонним судом, з урахуванням положень ст. 195 Сімейного кодексу України та статистичної інформації середньомісячної заробітної плати в Україні без врахування сум податків і зборів, що утримуються із такої заробітної плати, згідно поданої боржником заяви від 08.08.2024;
зобов`язати Начальника Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) здійснити перерахунок розміру та заборгованості по аліментах, які стягуються з ОСОБА_2 , як фізичної особи - підприємця, яка обрала спрощену систему оподаткування, на користь ОСОБА_3 на утримання неповнолітніх дітей: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , в розмірі 1/3 частини всіх видів заробітку щомісячно, починаючи з 16.10.2023 і до досягнення дітьми повноліття, на підставі судового наказу № 682/2691/23 від 17.10.2023, з урахуванням положень ст. 195 Сімейного кодексу України, виходячи із розміру середньомісячної заробітної плати в Україні без врахування сум податків і зборів, що утримуються iз такої заробітної плати, а не виходячи з усього сукупного (валового доходу), який декларувався ОСОБА_2 як платником податків, котрий обрав спрощену систему оподаткування;
у зв`язку iз проведенням перерахунку заборгованості по аліментах, суму переплати повернути на рахунок боржника;
зобов`язати Начальника Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (M. Київ) здійснювати подальше нарахування аліментів. які стягуються з ОСОБА_2 , як фізичної особи - підприємця, яка обрала спрощену систему оподаткування, на користь ОСОБА_3 на утримання неповнолітніх дітей: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 в розмірі 1/3 частини всіх видів заробітку щомісячно, починаючи з 16.10.2023 і до досягнення дітьми повноліття, на підставі судового наказу № 682/2691/23 від 17.10.2023 з урахуванням положень ст. 195 Сімейного кодексу України виходячи із розміру середньомісячної заробітної плати в місцевості, за місцем проживання боржника, у відповідній області чи по Україні в цілому (в залежності від наявності відповідної інформації про середню заробітну плату) без врахування сум податків і зборів, що утримуються із такої заробітної плати, а не виходячи з усього сукупного (валового доходу), який декларувався ОСОБА_2 як платником податків, котрий обрав спрощену систему оподаткування.
Ухвалою суду від 10.09.2024 у даній справі відкрито провадження та призначено судовий розгляд на 20.09.2024.
20.09.2024 розгляд справи не відбувався у зв`язку із перебуванням головуючої судді Мотонок Т.Я. у службовому відрядженні.
04.10.2024 розгляд справи було відкладено за клопотанням начальника Славутського відділу ДВС.
25.10.2024 представник скаржника, адвокат Савінський О.П., подану скаргу підтримав в повному обсязі. Зазначив, що вони із ОСОБА_2 не погоджуються із розрахунком, складеним державним виконавцем, оскільки при визначенні розміру заборгованості виконавець нараховувала 1/3 частки заробітку (доходу) боржника як ФОП виходячи із валового (загального) його доходу, тобто враховуючи все, що надходить на його рахунок. Вважають такі дії державного виконавця неправомірними, оскільки ОСОБА_2 є ФОПом, який обрав спрощену систему оподаткування, а відтак нарахування аліментів має відбуватися на підставі ч. 2 ст. 195 СК України, тобто з урахуванням середньої заробітної плати по регіону, а не із загального його доходу. Скаржник зауважив, що у зв`язку із військовим станом відсутні відомості органів статистики про середній заробіток по регіону, а тому ним взято до уваги відомості Пенсійного фонду України про середню заробітну плату по Україні, про що в тексті скарги наведено вірний, на думку представника скаржника, розрахунок. Стосовно розрахунку від 18.10.2024 представник скаржника зазначив, що також із ним не погоджується, оскільки державним виконавцем при проведенні розрахунку було враховано загальний задекларований ОСОБА_2 дохід.
Представник стягувача, адвокат Горщар Б.А., в судовому засіданні повідомив, що він та стягувачка ОСОБА_8 повністю погоджуються із розрахунком державного виконавця та вважають, що стягнення проводиться відповідно до судового наказу в інтересах дітей.
Державний виконавець Міненко Д.О. в судовому засіданні заперечувала проти задоволення скарги.
В судовому засіданні оголошено перерву до 12.11.2024.
12.11.2024 розгляд справи було відкладено на 18.11.2024 року та надано час для ознайомлення учасників справи із документами, які були додатково долучені державним виконавцем.
В судовому засіданні 18.11.2024 р. державний виконавець ОСОБА_9 зазначила, що нею станом на 11.11.2024 було проведено новий розрахунок заборгованості ОСОБА_2 по сплаті аліментів з урахуванням вимог ст. 195 СК України. При розрахунку враховувалась сума грошового забезпечення боржника як військовослужбовця та показник середньої заробітної плати по Шепетівському району Хмельницької області станом на 2021 рік у сумі 17028 грн., оскільки це останні офіційні дані надані органами статистики, оскільки з початком повномаштабного втрогнення рф на територію України такі дані не опубліковуються. Отже, перерахована сума заборгованості по аліментах склала 63206,38 грн., тобто станом на день розгляду справи переплата ОСОБА_2 за період з 16.10.2023 по 31.03.2023 становить 204507,47 грн. Державний виконавець ОСОБА_9 зазначила, що питання щодо переплати, зокрема, щодо її добровільного повернення чи стягнення в примусовому порядку, буде вирішене вподальшому після з"ясування думки як стягувача так і боржника. У зв"язку з даними обставинами ОСОБА_9 просила суд в задоволенні скарги відмовити в повному обсязі.
18.11.2024 в судовому засіданні представник скаржника, адвокат Савінський О.П., подану скаргу підтримав із викладених у ній підстав. Стосовно розрахунку заборгованості від 11.11.2024 зазначив, що ОСОБА_2 з ним не погоджується. ТОму, просив суд задовольнити скаргу в повному обсязі.
Інші учасники справи, будучи належним чином повідомлені про час та дату розгляду справи, до суду не з`явились.
Заслухавши учасників судового розгляду, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного висновку.
Судом встановлено, що в провадженні Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) перебуває на виконанні судовий наказ № 682/2691/23, виданий 17.10.2023 Славутським міськрайонним судом про стягнення з ОСОБА_2 на користь ОСОБА_3 аліментів на утримання неповнолітніх дітей: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , в розмірі 1/3 частини всіх видів заробітку щомісячно, починаючи з 16.10.2023 і до досягнення дітьми повноліття, виконавче провадження № 73083058 (а.с. 183, 181-182, 176).
З наданого державним виконавцем розрахунку заборгованості зi сплати аліментів від 27.06.2024 за № 43993 в рамках вказаного виконавчого провадження за період з жовтня 2023 року по березень 2023 року встановлено, що станом на 01.04.2024 заборгованість ОСОБА_2 становила 263037,68 грн, яка погашена.
Згідно листа, доданого до розрахунку, слідує, що відрахування аліментів нa підставі судового наказу проводиться з грошового забезпечення військовослужбовця ОСОБА_6 та з його доходів, як фізичної особи-підприємця (а.с. 12-13).
Не погодившись з таким способом тa розміром відрахування суми аліментів з боржника, як ФОП, представником скаржника 08.08.2024 року було подано заяву до Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі Хмельницької області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про проведення перерахунку розміру аліментів та їх заборгованості з урахуванням положень ст. 195 СК України, оскільки ОСОБА_2 є ФОП, яка обрала спрощену систему оподаткування з 13.08.2021 (а.с. 10-11, 17, 18-19).
Із відповіді начальника Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі від 23.08.2024 № 48336, вбачається, що державним виконавцем заборгованість по аліментам нараховувалась згідно судового наказу № 682/2691/23 від 17.10.2023 року в розмірі 1/3 частки заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку щомісячно, згідно наданих ДС даних в АСВІ із суми нарахованого доходу. В зв`язку із тим, що дохід перевищує десять прожиткових мінімумів, заборгованість вираховувалась в розмірі 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку. У зв`язку із цим відсутні підстави для здійснення перерахунку розміру та заборгованості по аліментах, які стягуються із ОСОБА_2 (а.с. 7).
Щодо розрахунку від 18.10.2024 № 56902, державним виконавцем з урахуванням суми загального доходу ОСОБА_2 було проведено розрахунок заборгованості за період з 16.10.2023 по 31.03.2023 та визначено, що сума заборгованості останнього склала 269075,67 грн. (а.с. 191-192).
Разом із тим, 11.11.2024 старшим державним виконавцем Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі було здійснено ще один розрахунок заборгованості ОСОБА_2 зі сплати аліментів згідно судового наказу № 682/2691/23 з урахуванням вимог ч. 2 ст. 195 СК України, зокрема, із врахуванням розміру середньої заробітної плати працівника для даної місцевості ( Шепетівський район Хмельницька область) на підставі чого встановлено, що розмір заборгованості ОСОБА_2 становить 63206,38 грн., переплата за період з 16.10.2023 по 31.03.2023 становить 204507,47 грн. (а.с. 46-47, 221, 222, 223, 224, 225).
Надаючи правову оцінку зазначеним обставинам судом враховується наступне.
Відповідно до ст. 18 ЦПК України, судові рішення, що набрали законної сили, обов`язкові для всіх органів державної влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, посадових чи службових осіб та громадян і підлягають виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.
Сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до ЦПК України, порушено їхні права чи свободи (згідно із частиною першою статті 447 ЦПК України).
Одним із засобів юридичного захисту сторін виконавчого провадження при проведенні виконавчих дій є судовий контроль за виконанням судових рішень у цивільних справах, який передбачає, зокрема, можливість здійснення певних процесуальних дій у виконавчому провадженні лише з дозволу суду, а також обов`язок суду розглянути скарги на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби й позови, що виникають з відносин щодо примусового виконання судових рішень.
При виконанні судових рішень учасники справи мають право оскаржити рішення, дії або бездіяльність органів державної виконавчої служби, їх посадових осіб, виконавців чи приватних виконавців у порядку судового контролю, оскільки виконання судового рішення є завершальною стадією судового розгляду.
Боржник має право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку (постанова Верховного Суду від 15 липня 2020 року у справі № 645/5637/15-ц).
Згідно із частиною третьою статті 195 СК України розмір заборгованості за аліментами обчислюється державним виконавцем, приватним виконавцем, а в разі виникнення спору - судом.
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про виконавче провадження» спори щодо розміру заборгованості зі сплати аліментів вирішуються судом за заявою заінтересованої особи у порядку, встановленому законом.
Стаття перша Закону України «Про виконавче провадження» визначає виконавче провадження як завершальну стадію судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначений Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Частиною 1, 3 ст. 71 Закону України «Про виконавче провадження», порядок стягнення аліментів визначається законом. Визначення суми заборгованості із сплати аліментів, присуджених як частка від заробітку (доходу), визначається виконавцем у порядку, встановленому Сімейним кодексом України. Спори щодо розміру заборгованості зі сплати аліментів вирішуються судом за заявою заінтересованої особи у порядку, встановленому законом.
У відповідності до вимог ч. 2 ст. 195 СК України, заборгованість за аліментами платника аліментів, який не працював на час виникнення заборгованості або є фізичною особою - підприємцем і перебуває на спрощеній системі оподаткування, або є громадянином України, який одержує заробіток (дохід) у державі, з якою Україна не має договору про правову допомогу, визначається виходячи із середньої заробітної плати працівника для даної місцевості.
Згідно з п. 4 р. XVI Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом МЮ України від 02.04.2012 № 512/5, виконавець зобов`язаний обчислювати розмір заборгованості зі сплати аліментів щомісяця та у випадках, передбачених частиною четвертою статті 71 Закону, повідомляти про розрахунок заборгованості стягувача і боржника.
Розрахунок заборгованості обчислюється в автоматизованій системі виконавчого провадження на підставі відомостей, отриманих із :звіту проздійснені відрахуваннята виплати; квитанцій(абоїх копій)про перерахуванняаліментів,наданих стягувачемчи боржником; заяв та (або) розписок стягувача ;інформації просередню заробітнуплату працівникадля цієїмісцевості; інших документів, що відображають отримання боржником доходу або сплату ним аліментів.
Частиною першою статті 24 Закону України «Про виконавче провадження» встановлюється, що виконавчі дії провадяться державним виконавцем за місцем проживання, перебування, роботи боржника або за місцезнаходженням його майна.
При визначенні терміну «дана місцевість» необхідно виходити з того, що розмір заборгованості по аліментах визначається виконавцем за місцем виконання рішення, тобто це місцевість, в якій проживає, перебуває, працює боржник або за місцезнаходженням його майна, та на яку поширюються функції органу державної виконавчої служби, що здійснює примусове виконання рішення про стягнення аліментів.
У відповідності до Закону України «Про державну статистику», розмір середньої заробітної плати працівника отримується в органах державної статистики.
Місцем проживання (реєстрації) ОСОБА_2 є с. Ташки Шепетівського району Хмельницької області та місцем виконання судового рішення є територія Шепетівського району Хмельницької області.
Державним виконавцем ОСОБА_9 до матеріалів справи долучено відповідь Головного управління статистики у Хмельницькій області щодо надання інформації про середню заробітну плату для працівників даної місцевості, з якої слідує, що у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, згідно з положення пункту 1 Закону України «Про захист інтересів суб`єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», фізичні особи, ФОП, юридичні особи мають право подавати статистичну та фінансову звітність паротягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни. Ураховуючи зазначену норму Закону, частина респондентів скористалась цим правом і не подала протягом 2022-2024 років звіти, що унеможливило отримання органами державної статистики звітності від підприємстві в повному обсязі та формування об`єктивної статистичної інформації. З огляду на це, органи державної статистики призупинили оприлюднення статистичної інформації, за винятком індексу споживчих цін (ICЦ), експорту-імпорту товарів, попередньої оцінки ВВП, окремої інформації за періоди 2022-2024 років, а також за 2021 рік і попередні періоди (а.с. 112-113).
Отже, державним виконавцем здійснено розрахунок заборгованості платника аліментів із розрахунку останнього офіційно оприлюдненого розміру середньої заробітної плати для працівника у даному регіоні, оскільки жодних змін у СК України, розпоряджень чи роз`яснень щодо порядку розрахунку розміру аліментів, стягнутих у частині від доходу (заробітку) платника аліментів, з огляду на введення з 24 лютого 2022 року в Україні воєнного стану, внесено не було.
Таким чином, доданий до матеріалів справи розрахунок від 18.10.2024 з урахуванням суми загального отриманого ОСОБА_2 доходу є неправильним.
Варто зазначити, що предметом розгляду даної скарги була відмова начальника Славутського відділу ДВС у Шепетівському районі у проведенні перерахунку заборгованості з урахуванням вимог ст. 195 СК України.
Разом із тим, як зазначено вище, в ході розгляду даної скарги державним виконавцем було здійснено перерахунок від 11.11.2024, з урахуванням вимог ст. 195 СК України.
Окрім того, при розгляді скарги на дії чи бездіяльність державного виконавця суд не може зобов`язувати посадових осіб органу ДВС чи давати вказівки щодо вчинення виконавчих дій, зокрема, щодо зобов`язання здійснювати подальше нарахування аліментів відповідно до вимог ст. 195 СК України.
Відповідно до частини 3 статті 12 ЦПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається на підтвердження чи заперечення вимог. Іншими словами, одна сторона стверджує про існування певної обставини та подає відповідні докази, а інша сторона може спростувати цю обставину, подавши власні докази.
Відповідно до абз. 5 п. 18 постанови Пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ № 6 від 07 лютого 2014 року «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби під час виконання судових рішень у цивільних справах» якщо оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність було прийнято або вчинено відповідно до закону, у межах повноважень суб`єкта оскарження і права чи свободи заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги. При цьому, визнаючи доводи скарги необґрунтованими і відмовляючи в її задоволенні, суд має зазначити в ухвалі, у зв`язку з чим і на підставі яких саме норм закону він дійшов такого висновку.
Таким чином, оскільки на момент розгляду скарги в суді державним виконавцем вже проведено розрахунок заборгованості зі сплати аліментів відповідно до вимог ст. 195 СК України від 11.11.2024, суд не вбачає підстав для задоволення даної скарги.
Керуючись ст.ст. 352-355, 448, 449, 451 ЦПК України, суд
у х в а л и в:
В задоволенні скарги відмовити в повному обсязі.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена до Хмельницького апеляційного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.
Учасник справи, якому повна ухвала суду не була вручена у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Повний текст ухвали складено: 22.11.2024.
Суддя Мотонок Т. Я.
Суд | Славутський міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123230685 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Інші скарги та заяви в процесі виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) |
Цивільне
Славутський міськрайонний суд Хмельницької області
Мотонок Т. Я.
Цивільне
Славутський міськрайонний суд Хмельницької області
Зеленська В. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні