ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"22" листопада 2024 р. справа № 300/6539/24
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Григорука О.Б., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання дій протиправними зобов`язання вчинення дій
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ІНФОРМАЦІЯ_1 та просить:
визнати дії ІНФОРМАЦІЯ_1 в зв`язку із нездійсненням розгляду заяви ОСОБА_1 від 11.07.2024 щодо звільнення від призову під час мобілізації протиправними;
визнати ОСОБА_1 таким, що підлягає звільненню від призову на військову службу під час дії воєнного стану на підставі ст. 11 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», в зв`язку з тим, що дружина ОСОБА_2 є інвалідом 2 групи. Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_2 прийняти рішення на підставі пункту 11 частини 1 статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та оформити ОСОБА_1 у порядку визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. №560 довідку про відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.
В обґрунтування позову позивач зазначає, що він не підлягає призову на військову службу під час мобілізації на підставі п. 11 ч.1 ст. 23 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку». 11 липня 2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою про надання відстрочки від мобілізації, проте, заяву відповідачем розглянуто не було. Вважає, що у спірних правовідносинах відповідач не може утриматись від прийняття рішення, а відсутність такого рішення з питань звільнення від призову на військову службу під час мобілізації або мотивованої відмови, свідчить про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень.
Позивач вважає дії відповідача протиправними, у зв`язку із чим звернувся до суду з даним позовом.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін (а.с. 26, 27).
Відповідач не погодившись з доводами позивача, викладеними у позовній заяві надав до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого заперечував проти позову та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог з наступних підстав. ІНФОРМАЦІЯ_3 не заперечує право позивача на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації на підставі пункту 11 частини першої статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" як такого, що має дружину з числа осіб з інвалідністю ІІ групи. Подані заявником підтверджуючі документи є достатніми та достовірними. Однак, керуючись вимогами підпункту 8 пункту 1 Правил військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, з метою встановлення належності громадянина до категорії військовозобов`язаних та перебування в запасі, юрисдикційної належності до розгляду поданого звернення комісією при ІНФОРМАЦІЯ_4 . ІНФОРМАЦІЯ_3 може бути оформлена громадянину ОСОБА_1 відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації після взяття на військовий облік військовозобов`язаних в ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Позивачем подано відповідь на відзив, згідно якого просив надати можливість долучити до матеріалів справи документи про взяття на військовий облік та розгляд здійснити після 15.10.2024 (дати реєстрації в електронній черзі для взяття на облік в територіальному центрі комплектування).
08.11.2024 позивачем надано додаткові пояснення до відповіді на відзив, згідно яких позов просить задовольнити в повному обсязі та надав належним чином засвідчену копію військового квитка з відміткою про взяття на облік в територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки (а.с. 96-103).
Відповідач правом подати заперечення на відповідь на відзив не скористався.
Суд, розглянувши у відповідності до вимог статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України справу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін, дослідивши докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті, встановив наступне.
Позивач ОСОБА_1 є громадянином України, що підтверджується паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 .
10 червня 2024 року позивач звернувся до відповідача із заявою про оформлення довідки про відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації (а.с. 45 зворот).
До заяви було додано: довідку №31/23/1473 від 13.05.2024 ВЛК ІНФОРМАЦІЯ_1 , копію паспорта позивача, копію РНОКПП позивача, копію військового квитка, довідку до акта МСЕК серія 12ААГ №476146 від 01.05.2023, свідоцтво про шлюб від 29.08.1992, витяг з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів, довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб №7632 від 02.05.2024 .
10.07.2024 позивач повторно подав заяву про розгляд заяви та оформлення довідки про відстрочку від призову та додав нотаріально посвідчені копії документів. Вказана заява отримана відповідачем 16.07.2024 (а.с. 10-12 )
Листом від 19.07.2024 ІНФОРМАЦІЯ_5 повідомлено позивача про те, що за результатами перевірки наданих документів попередньо встановлено право на відстрочку від призову, однак з метою встановлення належності позивача до категорії військовозобов`язаних та перебування в запасі комісією у зв`язку з відсутністю даних про перебування на військовому обліку відповідач просив прибути до ІНФОРМАЦІЯ_4 (а.с. 52).
Оскільки станом на момент подання позову відповідачем не прийнято рішення за результатами розгляду заяви позивач звернувся до суду із даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Згідно зі статтею 1 Закону України "Про військовий обов`язок і військову службу" № 2232-XII від 25.03.92(далі-Закон № 2232) захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України є конституційним обов`язком громадян України. Військовий обов`язок установлюється з метою підготовки громадян України до захисту Вітчизни, забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, посади в яких комплектуються військовослужбовцями. Військовий обов`язок включає у тому числі проходження військової служби.
Указом Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022у зв`язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України,Закону України "Про правовий режим воєнного стану", постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Строк дії воєнного часу неодноразово продовжувався відповідними Указами Президента України і діє на теперішній час.
Згідно з частиною 10 статті 1 Закону № 2232 громадяни України, які підлягають взяттю на військовий облік, перебувають на військовому обліку призовників або у запасі Збройних Сил України, у запасі Служби безпеки України, розвідувальних органів України чи проходять службу у військовому резерві, зобов`язані, зокрема виконувати правила військового обліку, встановлені законодавством.
Законом України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" від 21.10.1993 № 3543-XII(далі - Закон № 3543) встановлено правові основи мобілізаційної підготовки та мобілізації в Україні.
Відповідно до статті 1 Закону № 3543 мобілізація - це комплекс заходів, здійснюваних з метою планомірного переведення національної економіки, діяльності органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій на функціонування в умовах особливого періоду, а Збройних Сил України, інших військових формувань, сил цивільного захисту - на організацію і штати воєнного часу. Мобілізація може бути загальною або частковою та проводиться відкрито чи приховано.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 23 цього Закону не підлягають призову на військову службу під час мобілізації, серед інших військовозобов`язані, які мають дружину (чоловіка) з числа осіб з інвалідністю I чи II групи .
Судом встановлено, що згідно свідоцтва про укладення шлюбу від 29.08.1992 серія НОМЕР_2 позивач перебуває у шлюбі з ОСОБА_2 (а.с. 19).
Згідно довідки №13898 від 27.08.2024 виданого Департаментом адміністративних послуг Івано-Франківської міської ради за адресою АДРЕСА_1 зареєстровано: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_6 та ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_7 (а.с. 20).
Згідно довідки до акта МСЕК серії 12 ААГ №476146 від 01.05.2023 ОСОБА_2 є особою з інвалідністю 2 групи, з датою чергового переогляду - 01.05.2025 (а.с. 22).
Отже, на час подання позивачем заяви про надання відстрочки позивач, як військовозобов`язаний, який має дружину з числа осіб з інвалідністю II групи - не підлягав призову на військову службу.
Станом на момент розгляду справи вказана обставина не змінилась.
Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487(далі - Порядок № 1487) та визначає механізм організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів (далі - військовий облік) центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами (далі - державні органи), органами місцевого самоврядування, органами військового управління (органами управління), військовими частинами (підрозділами) Збройних Сил та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки, підприємствами, установами та організаціями, закладами освіти, закладами охорони здоров`я незалежно від підпорядкування і форми власності (далі - підприємства, установи та організації), а також визначає особливості ведення військового обліку громадян України, які постійно або тимчасово перебувають за кордоном.
Згідно з пп. 8 п. 1 Правил військового обліку призовників, військовозобов`язаних та резервістів (додаток 2 до Порядку №1487) призовники, військовозобов`язані та резервісти повинні особисто повідомляти в семиденний строк органам, в яких вони перебувають на військовому обліку, про зміну персональних даних, зазначених у статті 7 Закону України "Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов`язаних та резервістів", а також надавати зазначеним органам документи, що підтверджують право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації з підстав, визначених у статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
Отже, військовозобов`язані повинні особисто повідомляти в семиденний строк органам, в яких вони перебувають на військовому обліку, про зміну персональних даних та надавати зазначеним органам документи, що підтверджують право на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.
Також Порядком № 1487 не передбачено обов`язку особистого прибуття військовозобов`язаних до територіального центру комплектування та соціальної підтримки для повідомлення про зміни їх сімейного стану, стану здоров`я тощо, а також обов`язку особистого прибуття до ТЦК для подання заяви та документів на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації.
Відповідно до пункту 1 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 № 154(далі - Положення № 154) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є органами військового управління, що забезпечують виконання законодавства з питань військового обов`язку і військової служби, мобілізаційної підготовки та мобілізації. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, інших містах, районах, районах у містах. Залежно від обсягів облікової, призовної та мобілізаційної роботи утворюються районні (об`єднані районні), міські (районні у містах, об`єднані міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (далі - районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки).
Як визначено пунктом 9 Положення № 154 територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідно до покладених на них завдань, крім інших: оформлюють та видають військово-облікові документи призовникам, військовозобов`язаним та резервістам; розглядають звернення військовослужбовців, працівників та членів їх сімей, а також громадян з питань, що належать до компетенції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, а також ведуть прийом громадян, які звертаються із зазначених питань, видають необхідні довідки та інші документи.
Відповідно до пункту 11 Положення № 154 районні територіальні центри комплектування та соціальної підтримки оформляють для військовозобов`язаних, резервістів відстрочки від призову під час мобілізації, які надаються в установленому порядку, та проводять перевірку підстав їх надання, ведуть спеціальний облік військовозобов`язаних.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 року № 560 затверджено Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період, який, зокрема, визначає процедуру надання військовозобов`язаним та резервістам відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період та її оформлення (далі-Порядок № 560).
Відповідно до пункту 56 Порядку № 560 відстрочка від призову на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період надається військовозобов`язаним з підстав, визначених статтею 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Згідно з пунктом 58 Порядку № 560 за наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов`язані (крім заброньованих та посадових (службових) осіб, зазначених у підпунктах 16-23 пункту 1 додатка 5) особисто подають на ім`я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов`язаного підлягає обов`язковій реєстрації.
Як визначено пунктом 60 Порядку № 560 комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.
Комісія зобов`язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.
На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.
Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв`язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.
У разі позитивного рішення військовозобов`язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.
У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов`язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.
До ухвалення комісією рішення військовозобов`язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації надається на строк дії відповідних законних підстав, але не більш як на строк проведення мобілізації, встановлений Указом Президента України. У разі продовження строку проведення мобілізації перевірка підстав у військовозобов`язаного на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, крім підстав, зазначених у пункті 2 частини першої,пунктах 3,4,5частини третьої статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», здійснюється за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів.
У разі неможливості провести перевірку у військовозобов`язаного підстав для відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов`язаних та резервістів територіальний центр комплектування та соціальної підтримки повідомляє про необхідність надання відповідних підтвердних документів.
Норми Порядку № 560 свідчать, що розгляд заяви про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації відноситься до дискреційних повноважень відповідача, оскільки до його компетенції відноситься як розгляд документів, що підтверджують право на відстрочку, так і надання оцінки законності підстав для відстрочки з направленням відповідних запитів до органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку тощо.
Суд зазначає, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого належить вирішення питання щодо надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, після отримання від позивача заяви про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та документів на підтвердження цього права, повинен був прийняти певне рішення за наслідком її розгляду, адже відстрочка/відмова у відстрочці передбачає її письмове оформлення.
Індивідуальний акт державного органу - це юридична форма рішення суб`єкта владних повноважень, виданого (прийнятого) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк і цей акт породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов`язковий характер для суб`єктів цих відносин.
Разом з цим, відповідач у відповідь на заяву позивача про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та доданих документів направив лист, в якому зазначив про необхідність особистого з`явлення позивача у зв`язку з відсутністю даних про перебування на військовому обліку.
Водночас, суд враховує, що після звернення до суду позивачем вчинено дії для взяття його на військовий облік, зокрема судом встановлено, що позивач станом на час розгляду справи перебуває на обліку у ІНФОРМАЦІЯ_4 з 15.10.2024 (а.с. 101-103).
Також судом встановлено, що лист відповідача від 19.07.2024 № 1/1/1537/2 носить інформативний характер, та в ньому не міститься інформації про надання або відмову у наданні відстрочки. Доказів щодо вчинення інших дій в тому числі після 15.10.2024 року відповідачем не надано.
Суд зазначає, що у даних правовідносинах суб`єкт владних повноважень не може утриматись від прийняття рішення, що входить до його виключної компетенції.
Лист відповідача від 19.07.2024 № 1/1/1537/2 не містить жодних відомостей щодо неналежним чином оформленої заяви позивача від 10.07.2024, ненадання будь-яких документів, які передбачено чинним законодавством для прийняття рішення про надання або відмову у наданні позивачу відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації.
Відсутність належним чином оформленого рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації або мотивованої відмови в наданні відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, свідчить про протиправну бездіяльність суб`єкта владних повноважень, яка полягає у не прийнятті по суті рішення за наслідком розгляду заяви позивача від 10.07.2024.
Щодо посилання відповідача на відсутність даних про перебування на військовому обліку позивача, суд зазначає, що з 15.10.2024 позивач перебуває на військовому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_4 , що підтверджується відміткою у військовому квитку позивача (а.с. 101-103).
Оскільки станом на час прийняття рішення відповідачем не надано доказів прийняття рішення за результатами розгляду заяви позивача, судом встановлена протиправна бездіяльність відповідача щодо розгляду заяви позивача від 10.07.2024 про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації.
Щодо позовних вимог про визнання ОСОБА_1 таким, що підлягає звільненню від призову на військову службу під час дії воєнного стану на підставі п. 11 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», в зв`язку з тим, що дружина ОСОБА_2 є інвалідом 2 групи. Суд зазначає, що розгляд заяви про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації відноситься до дискреційних повноважень відповідача, оскільки до його компетенції відноситься як розгляд документів, що підтверджують право на відстрочку, так і надання оцінки законності підстав для відстрочки з направленням відповідних запитів до органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку тощо. При цьому адміністративний суд не наділений повноваженнями встановлювати факти, що мають юридичне значення.
Щодо вимог позивача про зобов`язання відповідача оформити ОСОБА_1 у порядку визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. №560 довідку про відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, суд зазначає, що оскільки станом на момент розгляду справи відсутнє рішення за результатами розгляду заяви вказана вимога є передчасною. Оскільки судовому захисту підлягають порушені права чи інтереси особи, а не ті, що можливо/ймовірно будуть порушені у майбутньому, то відсутні підстави для задоволення позовних вимог в цій частині.
Відповідно до ст. 19 Конституції України Відповідно суд, як орган державної влади, зобов`язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами.
Згідно ч. 1, 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з вимогами ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями ст. 9 КАС України, суд вважає за необхідне частково задовольнити позовні вимоги ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 шляхом визнання протиправною бездіяльності щодо розгляду заяви про оформлення відстрочки від 10 липня 2024 року, зобов`язання розглянути заяву ОСОБА_1 про надання відстрочки від 10 липня 2024 року на підставі п. 11 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку» та прийняти відповідне рішення з врахуванням висновків цього судового рішення.
Суд зазначає, що саме такий спосіб захисту буде належним та достатнім для відновлення порушених прав позивача.
В задоволенні решти позовних вимог слід відмовити.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.
Згідно з положеннями частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 03.09.2024 було задоволене клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору та відстрочено ОСОБА_1 сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі. Станом на дату ухвалення рішення судовий збір не сплачено.
Враховуючи те, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню слід стягнути з позивача частину несплаченого судового збору в розмірі 211,20 грн. в дохід спеціального фонду Державного бюджету України по коду бюджетної класифікації доходу 22030101 "Судовий збір" на рахунок судового збору №UA698999980313111206084009612 та стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на вказаний рахунок судовий збір в сумі 1000,00 грн.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо розгляду заяви ОСОБА_1 про оформлення відстрочки від 10 липня 2024 року.
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_2 розглянути заяву ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ) від 10 липня 2024 року про надання відстрочки, на підставі п. 11 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку» та прийняти відповідне рішення з врахуванням висновків суду викладених у цьому рішенні.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) до спеціального фонду Державного бюджету України по коду бюджетної класифікації доходу 22030101 "Судовий збір", код отримувача за ЄДРПОУ 37952250, МФО банку отримувача 899998, на рахунок судового збору №UA698999980313111206084009612, судовий збір в розмірі 1000 (одна тисяча) грн. 00 коп.
Стягнути з ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_3 , АДРЕСА_2 ) до спеціального фонду Державного бюджету України по коду бюджетної класифікації доходу 22030101 "Судовий збір", код отримувача за ЄДРПОУ 37952250, МФО банку отримувача 899998, на рахунок судового збору №UA698999980313111206084009612, судовий збір в розмірі 211 (двісті одинадцять) грн. 20 коп.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Григорук О.Б.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2024 |
Оприлюднено | 25.11.2024 |
Номер документу | 123236894 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні