Рішення
від 22.11.2024 по справі 420/27037/24
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/27037/24

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 листопада 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бездрабка О.І., розглянувши у письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Головного управління ДПС в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полеон" про стягнення суми податкового боргу,

встановив:

Головне управління ДПС в Одеській області (далі - позивач) звернулось з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полеон" (далі - відповідач), в якій просить стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Полеон", а саме з усіх відкритих рахунків у банках, обслуговуючих підприємство:

- по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 2503369,44 грн., на бюджетний рахунок - UA358999980313090029000015001, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/14060100;

- по податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники - 2030110 грн., на бюджетний рахунок - UA178999980333129318000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/11021000;

- по адміністративним штрафам та іншим санкціям - 1020 грн., на бюджетний рахунок - UA518999980313050106000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/21081103;

- по єдиному податку з юридичних осіб - 3740 грн., на бюджетний рахунок - UA868999980314020698000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/18050300.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що відповідно до розрахунку податкового боргу та інтегрованої картки платника (ІКП) податкова заборгованість відповідача становить 4538239,44 грн., з яких: по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 2503369,44 грн., яка виникла внаслідок несплати відповідачем узгоджених грошових зобов`язань згідно нарахувань по податковим повідомленням-рішенням від 08.02.2024 р. № 4958/15-32-07-08-24 на суму 2255591 грн., від 08.02.2024 р. № 4962/15-32.07-08-24 на суму 1360 грн., нарахованої відповідно до ст.129 ПК Україні пені у сумі 246418,44 грн.; по податку на прибуток підприємств, які сплачують інші платники, - 2030110 грн., яка виникла внаслідок несплати відповідачем узгоджених грошових зобов`язань згідно нарахувань по податковим повідомленням-рішенням від 08.02.2024 р. № 4965/15-32-07-08-24 на суму 2029770 грн., від 08.02.2024 р. № 4960/15-32-07-08-24 на суму 340 грн.; по адміністративним штрафам та іншим санкціям - 1020 грн., яка виникла внаслідок несплати відповідачем узгоджених грошових зобов`язань згідно нарахувань по податковому повідомленню-рішенню від 08.02.2024 р. № 4965/15-32-07-08-24 на суму 1020 грн.; по єдиному податку з юридичних осіб - 3740 грн., яка виникла внаслідок несплати відповідачем узгоджених грошових зобов`язань згідно нарахувань по податковому повідомленню-рішенню від 08.02.2024 р. № 4963/15-32-07-08-24 на суму 3740 грн. Відповідачем вказану заборгованість не сплачено, тому позивач просить стягнути її в судовому порядку.

Ухвалою від 02.09.2024 р. відкрито провадження у справі, призначено підготовче засідання на 02.10.2024 р. на 10:00 год. та надано відповідачу п`ятнадцятиденний строк для подання відзиву на позовну заяву.

Копію ухвали про відкриття провадження у справі направлено відповідачу рекомендованим листом на адресу його місцезнаходження: м.Одеса, узвіз Карантинний, буд.3, офіс 1, який повернувся до суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Протокольною ухвалою від 02.10.2024 р. відкладено підготовче засідання на 01.11.2024 р. на 10:00 год. у зв`язку з неявкою представника відповідача, рекомендованим листом направлено відповідачу повістку про виклик на адресу його місцезнаходження: м.Одеса, узвіз Карантинний, буд.3, офіс 1, який повернувся до суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Ухвалою від 01.11.2024 р. закрито підготовче засідання та призначено справу до судового розгляду на 22.11.2024 р. на 10:00 год.

Дану ухвалу направлено відповідачу рекомендованим листом на адресу його місцезнаходження: м.Одеса, узвіз Карантинний, буд.3, офіс 1, який повернувся до суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

У судове засідання, призначене на 23.09.2024 р., представник відповідача не з`явився, про причини неявки суд не повідомив.

Від представника позивача 22.11.2024 р. надійшла заява про розгляд справи за його відсутності.

Частиною 1 статті 205 КАС України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Згідно п.1 ч.3 ст.205 КАС України якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.

Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з`явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин суд розглядає справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Полеон" перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС в Одеській області та є платником податків і зборів, передбачених Податковим кодексом України.

У період з 01.12.2023 р. по 07.12.2023 р. контролюючим органом проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "Полеон" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 20.12.2018 р. по 30.11.2023 р., за результатами якої складено акт від 14.12.2023 р. № 36151/15-32-07-08-20.

У висновках акту перевірки зазначено, що встановлено порушення:

1. пп.20.1.2 п.20.1 ст.20, пп.44.1 ст.44, пп.85.2, пп.85.4 ст.85, пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України, ст.1, ст.4, ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п.5 П(С)БО 15 "Дохід", затвердженого наказом МФУ від 29.11.1999 р. № 290, п.4, 6, 7 П(С)БО 16 "Витрати", затвердженого наказом МФУ від 31.12.1999 р. № 318, в результаті чого занижено податок на прибуток підприємств на загальну суму 1623816 грн., у тому числі: за 2019 рік у сумі 1623816 грн.;

2. п.49.2, пп.49.18.6 п.49.18 ст.49, п.137.5 ст.137 ПК України, в результаті чого не подано до податкового органу за місцем реєстрації податкову декларацію з податку на прибуток підприємств та фінансову звітність за 2022 рік;

3. п.49.2, пп.49.18.1 п.49.18 ст.49 ПК України, підприємством не подано до податкового органу за місцем реєстрації податкові декларації з єдиного податку за наступні періоди: травень 2022 року, червень 2022 року, липень 2022 року, серпень 2022 року, січень 2023 року, лютий 2023 року, березень 2023 року, квітень 2023 року, травень 2023 року, червень 2023 року, липень 2023 року;

4. п.185.1 ст.185, п.188.1 ст.188, п.198.5 ст.198, п.201.1 ст.201 ПК України, пп.2 п.3, пп.6 п.4 р. V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 р. № 21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 р. № 159/28289, в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 1804473 грн., у тому числі: за березень 2019 року у сумі 598751 грн., квітень 2019 року у сумі 458551 грн., травень 2019 року у сумі 614830 грн., червень 2019 року у сумі 132341 грн.;

5. п.49.2, пп.49.18.1 п.49.18 ст.49 ПК України, підприємством не подано до податкового органу за місцем реєстрації податкові декларації з податку на додану вартість за наступні періоди: січень 2021 року, серпень 2023 року, вересень 2023 року, жовтень 2023 року;

6. пп.20.1.2, пп.20.1.6 п.20.1 ст.20, п.44.1 ст.44, пп.85.2, пп.85.4, пп.85.8 ст.85 ПК України, в результаті чого платником податків не надано контролюючим органам оригінали документів при здійсненні податкового контролю;

7. у зв`язку з ненаданням документів перевіркою не підтверджуються дані, задекларовані ТОВ "Полеон" у Податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них за формою 1 ДФ за період з 20.12.2018 р. по 31.12.2020 р., Звітах про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 20.12.2018 р. по 31.12.2020 р., Податкових розрахунках сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за період з 01.01.2021 р. по 30.11.2023 р.

На підставі акту перевірки Головним управлінням ДФС в Одеській області прийнято податкові повідомлення-рішення:

- від 08.02.2024 р. № 4956/15-32-07-08-24, яким ТОВ "Полеон" нараховано грошові зобов`язання з податку на прибуток у сумі 2029770 грн., з яких за основним платежем - 1623816 грн., за штрафними санкціями - 405954 грн.;

- від 08.02.2024 р. № 4960/15-32-07-08-24, яким до ТОВ "Полеон" застосовано штрафні санкції у розмірі 340 грн.;

- від 08.02.2024 р. № 4958/15-32-07-08-24, яким ТОВ "Полеон" нараховано грошові зобов`язання з податку на додану вартість у сумі 22555591 грн., з яких за основним платежем - 1804473 грн., за штрафними санкціями - 451118 грн.;

- від 08.02.2024 р. № 4962/15-32-07-08-24, яким до ТОВ "Полеон" застосовано штрафні санкції у розмірі 1360 грн.;

- від 08.02.2024 р. № 4963/15-32-07-08-24, яким до ТОВ "Полеон" застосовано штрафні санкції у розмірі 3740 грн.;

- від 08.02.2024 р. № 4965/15-32-07-08-24, яким до ТОВ "Полеон" застосовано штрафні санкції у розмірі 1020 грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення направлено відповідачу рекомендованим листом з повідомленням та повернулося з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Також контролюючим органом на підставі пп129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України нараховано пеню у розмірі 246418,44 грн.

Відповідно до розрахунку заборгованості, довідки-розрахунку заборгованості до бюджету та інтегрованої картки платника податку загальна сума заборгованості ТОВ "Полеон" становить 4538239,44 грн., з яких: по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 2503369,44 грн., по податку на прибуток підприємств, які сплачують інші платники, - 2030110 грн., по адміністративним штрафам та іншим санкціям - 1020 грн., по єдиному податку з юридичних осіб - 3740 грн., у зв`язку з чим позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступних приписів законодавства.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в строки та у розмірах, встановлених законом.

Згідно пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до ст.36 ПК України податковим обов`язком платника податку визнається його обов`язок обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Такий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором, він є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Положеннями пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 ПК України визначено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Відповідно до п.54.5 ст.54 ПК України якщо згідно з нормами цієї статті сума грошового зобов`язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов`язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом.

Порядок узгодження грошових зобов`язань, визначених контролюючим органом, врегульовано ст.56 ПК України. Так, згідно п.56.1 ст.56 ПК України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Пунктом 56.2 статті 56 ПК України визначено, що у разі якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов`язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі повноважень контролюючого органу, встановлених цим Кодексом або іншими законами України, такий платник має право звернутися із скаргою про перегляд цього рішення до контролюючого органу вищого рівня.

Відповідно до п.56.3 ст.56 ПК України скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій або електронній формі засобами електронного зв`язку (за потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 цього Кодексу) протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.

Скарга, подана із дотриманням строків, визначених абзацом першим пункту 56.3 цієї статті, зупиняє виконання платником податків грошових зобов`язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні (рішенні), на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу до дня закінчення процедури адміністративного оскарження. Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов`язання, що оскаржується, вважається неузгодженою (п.56.15 ст.56 ПК України).

Згідно п.56.17 ст.56 ПК України процедура адміністративного оскарження закінчується: днем, наступним за останнім днем строку, передбаченого для подання скарги на податкове повідомлення-рішення або будь-яке інше рішення відповідного контролюючого органу у разі, коли така скарга не була подана у строк, передбачений абзацом першим пункту 56.3 цієї статті; днем отримання платником податків рішення відповідного контролюючого органу про повне задоволення скарги; днем отримання платником податків рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику; днем отримання платником податків рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику; днем звернення платника податків до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов`язань, що оскаржувались.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов`язання платника податків, крім випадку, передбаченого підпунктом 108-1.2.2 пункту 108-1.2 статті 108-1 цього Кодексу.

Приписами п.56.18 ст.56 ПК України визначено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення. Рішення контролюючого органу, оскаржене в судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Підпунктом 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України передбачено, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Відповідно до п.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Як вбачається з матеріалів справи, податкові повідомлення-рішення від 08.02.2024 р. № 4960/15-32-07-08-24, № 4958/15-32-07-08-24, № 4962/15-32-07-08-24, № 4963/15-32-07-08-24, № 4965/15-32-07-08-24 були направлені відповідачу рекомендованим листом з повідомленням та повернулося з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Вказані податкові повідомлення-рішення не були оскаржені відповідачем ні в адміністративному, ні в судовому порядку. Таким чином, визначені за ними грошові зобов`язання набули статусу узгоджених.

Платнику податків на підставі пп.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України нарахована пеня на загальну суму 246418,44 грн.

За приписами п.59.1 ст.59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Згідно п.59.5 ст.59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

У зв`язку з несплатою заборгованості відповідачем, податковим органом було винесено податкову вимогу форми "Ю" від 24.04.2024 р. № 0016876-1305-1532 на суму 4538239,44 грн., яку направлено відповідачу рекомендованим листом, що повернувся з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 цього пункту, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень (п.41.4 ст.41 ПК України).

Враховуючи вищевикладене, оскільки узгоджені грошові зобов`язання по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у сумі 2503369,44 грн., по податку на прибуток підприємств, які сплачують інші платники, у сумі 2030110 грн., по адміністративним штрафам та іншим санкціям у сумі 1020 грн., по єдиному податку з юридичних осіб у сумі 3740 грн., які набули статусу податкового боргу, не сплачені відповідачем добровільно в установленому законом порядку, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Головного управління ДПС в Одеській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.9, 14, 73-78, 90, 143, 242-246, 250, 255 КАС України, суд -

вирішив:

Позовну заяву Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м.Одеса, вул.Семінарська, буд.5, код ЄДРПОУ 44069166) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полеон" (65026, м.Одеса, узвіз Карантинний, буд.3, офіс 1, код ЄДРПОУ 42714102) про стягнення податкового боргу задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Полеон" (65026, м.Одеса, узвіз Карантинний, буд.3, офіс 1, код ЄДРПОУ 42714102), а саме з усіх відкритих рахунків в банках, обслуговуючих підприємство, суму заборгованості:

- по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) - 2503369 (два мільйони п`ятсот три тисячі триста шістдесят дев`ять) грн. 44 коп., на бюджетний рахунок - UA358999980313090029000015001, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/14060100;

- по податку на прибуток підприємств, який сплачують інші платники - 2030110 (два мільйони тридцять тисяч сто десять) грн., на бюджетний рахунок - UA178999980333129318000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/11021000;

- по адміністративним штрафам та іншим санкціям - 1020 (одна тисяча двадцять) грн., на бюджетний рахунок - UA518999980313050106000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/21081103;

- по єдиному податку з юридичних осіб - 3740 (три тисячі сімсот сорок) грн., на бюджетний рахунок - UA868999980314020698000015744, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37607526, отримувач коштів ГУК B Одеській області/Одеська область/18050300.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя О.І. Бездрабко

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.11.2024
Оприлюднено25.11.2024
Номер документу123238007
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —420/27037/24

Рішення від 22.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 01.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 02.09.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні