єдиний унікальний номер справи 531/400/24
номер провадження 1-кс/531/895/24
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2024 року м. Карлівка
Слідчий суддя Карлівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 про доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172070000012 від 07 лютого 2024 року, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІПН НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наступних документів: 1. Документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: 1) Довідки №03-04/21 від 03.04.2023 про наявність досвіду виконання аналогічного договору; 2) Довідки №13-04/20 від 13.04.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів; 3) Довідки №13-04/21 від 13.04.2023 щодо відсутності підстав для відмови переможця закупівлі встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей; 4) Листа №03-04/17 від 03.04.2024 підтвердження щодо «Істотних умов договору»; 5) Довідки (листа) щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей; 6) Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 13.04.2023; 7) Інформаційного листа №15384/10-23/вх.17178/10-23 від 30.03.2023; 8) Витягу ВР - 000804386 з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості; 9) Довідки №03-04/4 від 03.04.2023 про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей; 10) Витягу з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ на ОСОБА_4 ; 11) Довідки №03-04/11 від 03.04.2023 щодо ліцензування господарської діяльності; 12) Тендерної пропозиції №03-04/4 від 03.04.2023; 13) Довідки (листа) щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів; 14) Довідки (листа) щодо ліцензування господарської діяльності; 15) Довідки №03-04/10 від 03.04.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції; 16) Довідки №03-04/12 від 03.04.2023 щодо антикорупційної програми та уповноваженої особи; 17) Листа - згоди №03-04/13 від 03.04.2023 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; 18) Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 13.04.2023; 19) Довідки ДЕК; 20) Витягу №1926504501877 з реєстру платників податку на додану вартість; 21) Довідки №03-04/19 від 03.04.2023 щодо об`єднання учасників; 22) Аналогічного договору; 23) Довідки Мазурок; 24) Довідки №1010/АП/26-15-55-06-06-Е від 24.03.2023 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи; 25) Інформації №03-04/7 від 03.04.2023, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі; 26) Відомості про учасника №03-04/15 від 03.04.2023; 27) Довідки №03-04/20 від 03.04.2023 щодо філії; 28) Довідки №03-04/6 від 03.04.2023 щодо залучення субпідрядників; 29) Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » затверджений Рішенням одноособового учасника Товариства №07/02/23 від 07.02.2023; 30) Витягу 804386 ОСОБА_4 ; 31) Інших документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2. Договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року; 3. Специфікації, Додаток №1 до Договору №96 від 18.04.2023; 4. Акту приймання-передачі модульного укриття ШСС на 60 людей від 19.05.2023; 5. Видаткової накладної №596 від 18.05.2023; 6. Рахунку на оплату по замовленню №1142 від 18.05.2023; 7. Паспортів, сертифікатів якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності (ДБН, ДСТУ, тощо) на Документи які підтверджують якість товару згідно Договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року; 8. Документів, що підтверджують придбання/виготовлення товару (договори з додатками та додатковими угодами на придбання продукції у інших суб`єктів, у разі наявності таких, чи документи, що підтверджують виготовлення продукції силами та засобами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тощо), вартість та оплату продукції (чеки, накладні, рахунки на оплату, платіжні доручення, видаткові накладні, ТТН, тощо); 9. Особової справи директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »» ОСОБА_4 ; 10. Заяви про прийняття на роботу ОСОБА_4 ; 11. Наказу або будь-якого іншого рішення щодо призначення на посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ; 12. Посадових обов`язків директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ; 13. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) з вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних до 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 14. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) із умовно-вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних після 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 15. Печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків; 16. Документів із вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », не менше 10 документів, виконані до відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року; 17. Документи із умовно-вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », не менше 10 документів, виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року; мотивувавши клопотання тим, що в провадженні ВП №3 Полтавського РУП ГУНП України в Полтавській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42024172070000012 від 07 лютого 2024 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 367 КК України.
Розгляд клопотання проводиться за ч. 2 ст. 163 КПК України без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації.
Слідчий до суду не з`явився. В матеріалах, доданих до клопотання, містися заява про розгляд справи за його відсутності.
Вивчивши надані письмові докази, слідчий суддя доходить висновку про обґрунтованість клопотання з огляду на наступне.
Вивченням стану дотримання законодавства у сфері охорони дитинства у бюджетній сфері встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ- НОМЕР_3 , адреса: АДРЕСА_2 , E-mail: ІНФОРМАЦІЯ_5 ) протягом 2023 року уповноваженою особою з публічних закупівель ОСОБА_5 (контактні дані якої вказані на Інтернет сайті ІНФОРМАЦІЯ_6 за номерами закупівель, а саме: НОМЕР_4 , ІНФОРМАЦІЯ_7 ) проведено закупівлі щодо придбання, а саме:
1.44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту), ID: ІНФОРМАЦІЯ_2 ;
2.44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)), ID: ІНФОРМАЦІЯ_8 .
Так, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_2 між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ) укладено договір №96 від 18.04.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульне найпростіше укриття для облаштування споруд цивільного захисту). Ціна договору становить 1 400 748,00 грн. Поставка товару здійснюється не пізніше 30.06.2023 за адресою: АДРЕСА_3 обл.
Реквізити договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року:
ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адреса: АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ІПН 434091426501 Р/р НОМЕР_5 в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »ЗАМОВНИК: ІНФОРМАЦІЯ_4 адреса: АДРЕСА_2 , 39400 ЄДРПОУ 42395100 тел. НОМЕР_4 e-mail: ІНФОРМАЦІЯ_10 IBAN- НОМЕР_6 В ДКСУ
Окрім цього, за результатами закупівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_7 , адреса: АДРЕСА_4 ) укладено договір №253 від 04.09.2023. Умовами договору визначено предмет закупівлі: ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)). Ціна договору складає 1 334 445,00 грн. Поставка товару здійснюється до 30.09.2023. Відповідно додаткової угоди №2 від 29.09.2023 термін поставки товару змінено до 06.10.2023 року за адресою: АДРЕСА_5 .
Реквізити договору №253 від 04.09.2023 року:
ПОСТАЧАЛЬНИК: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » адреса: АДРЕСА_6 , ЄДРПОУ: НОМЕР_7 № НОМЕР_8 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », м. Київ, МФО НОМЕР_9 ПОКУПЕЦЬ: ІНФОРМАЦІЯ_4 адреса: АДРЕСА_7 ЄДРПОУ 42395100 НОМЕР_10 В ДКСУ тел. НОМЕР_4
05.09.2023 укладено додаткову угоду №1 до Договору №253 від 04.09.2023, якою змінено платіжні реквізити Постачальника та викладено їх у новій редакції, а саме: НОМЕР_11 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », м. Київ, МФО НОМЕР_9 .
Відповідно акту №201631-33/031 від 29.11.2023 ІНФОРМАЦІЯ_13 за результатами проведення державного фінансового контролю встановлені фінансові порушення при виконанні договірних зобов`язань у закупівлях № ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_8 . Так, перевіркою встановлено порушення, а саме: умови укладених замовником договорів з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 та енергетичні конструкції (на придбання модульного найпростішого укриття для облаштування споруд цивільного захисту) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » ( на придбання швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття на 45 осіб (наземне)) не відповідають тендерним документаціям до закупівель та тендерним пропозиціям, яким визначено вимоги як до сховищ, а не найпростіших укриттів. Як наслідок, прийняті до оплати та оплачені Товари не відповідають вимогам чинних на момент укладення та виконання договору, стандартів у галузі цивільного захисту - ДБН В.2.2-5, ДСТУ 9195:2022, ДСТУ 9107) в частині вимог щодо улаштування споруд цивільного захисту.
Тобто, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 не раціонально використовують бюджетні кошти та внаслідок укладення відповідних договорів не забезпечено належного захисту та безпечного перебування дітей у освітніх закладах.
З метою повного і неупередженого досудового розслідування та для встановлення істини по справі, слідчий суддя вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вище вказаної документації на час досудового розслідування, яка перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІПН НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ).
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 162-166 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати дозвіл:
-начальнику Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_6 ;
-прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_7 ;
-прокурору Карлівського відділу Решетилівської окружної прокуратури ОСОБА_8 ;
-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_3 ;
-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_9 ;
-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_10 ;
-старшому слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_11 ;
-слідчому СВ ВП №3 Полтавського РУП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_12 ; на тимчасовий доступу до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ІПН НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ), з можливістю вилучення оригіналів наступних документів: 1. Документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: 1) Довідки №03-04/21 від 03.04.2023 про наявність досвіду виконання аналогічного договору; 2) Довідки №13-04/20 від 13.04.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів; 3) Довідки №13-04/21 від 13.04.2023 щодо відсутності підстав для відмови переможця закупівлі встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей; 4) Листа №03-04/17 від 03.04.2024 підтвердження щодо «Істотних умов договору»; 5) Довідки (листа) щодо відсутності підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей; 6) Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 13.04.2023; 7) Інформаційного листа №15384/10-23/вх.17178/10-23 від 30.03.2023; 8) Витягу ВР - 000804386 з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості; 9) Довідки №03-04/4 від 03.04.2023 про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей; 10) Витягу з ЄДР ЮО, ФОП та ГФ на ОСОБА_4 ; 11) Довідки №03-04/11 від 03.04.2023 щодо ліцензування господарської діяльності; 12) Тендерної пропозиції №03-04/4 від 03.04.2023; 13) Довідки (листа) щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів; 14) Довідки (листа) щодо ліцензування господарської діяльності; 15) Довідки №03-04/10 від 03.04.2023 щодо підтвердження статусу та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції; 16) Довідки №03-04/12 від 03.04.2023 щодо антикорупційної програми та уповноваженої особи; 17) Листа - згоди №03-04/13 від 03.04.2023 на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; 18) Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення від 13.04.2023; 19) Довідки ДЕК; 20) Витягу №1926504501877 з реєстру платників податку на додану вартість; 21) Довідки №03-04/19 від 03.04.2023 щодо об`єднання учасників; 22) Аналогічного договору; 23) Довідки Мазурок; 24) Довідки №1010/АП/26-15-55-06-06-Е від 24.03.2023 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи; 25) Інформації №03-04/7 від 03.04.2023, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі; 26) Відомості про учасника №03-04/15 від 03.04.2023; 27) Довідки №03-04/20 від 03.04.2023 щодо філії; 28) Довідки №03-04/6 від 03.04.2023 щодо залучення субпідрядників; 29) Статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » затверджений Рішенням одноособового учасника Товариства №07/02/23 від 07.02.2023; 30) Витягу 804386 ОСОБА_4 ; 31) Інших документів, які подавались для участі в закупівлі № ІНФОРМАЦІЯ_2 (офіційне листування, пропозиції, тощо); 2. Договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року; 3. Специфікації, Додаток №1 до Договору №96 від 18.04.2023; 4. Акту приймання-передачі модульного укриття ШСС на 60 людей від 19.05.2023; 5. Видаткової накладної №596 від 18.05.2023; 6. Рахунку на оплату по замовленню №1142 від 18.05.2023; 7. Паспортів, сертифікатів якості та відповідності, інші документи на підтвердження відповідності (ДБН, ДСТУ, тощо) на Документи які підтверджують якість товару згідно Договору про закупівлю №96 від 18.04.2023 року; 8. Документів, що підтверджують придбання/виготовлення товару (договори з додатками та додатковими угодами на придбання продукції у інших суб`єктів, у разі наявності таких, чи документи, що підтверджують виготовлення продукції силами та засобами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », тощо), вартість та оплату продукції (чеки, накладні, рахунки на оплату, платіжні доручення, видаткові накладні, ТТН, тощо); 9. Особової справи директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »» ОСОБА_4 ; 10. Заяви про прийняття на роботу ОСОБА_4 ; 11. Наказу або будь-якого іншого рішення щодо призначення на посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ; 12. Посадових обов`язків директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_4 ; 13. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) з вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних до 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 14. Документів (заяви, розпорядження, службові записки, накази, тощо) із умовно-вільними зразками підписів ОСОБА_4 виконаних після 07.02.2024 року (не менше 20-25 документів); 15. Печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », з можливістю виготовлення експериментальних зразків відтисків; 16. Документів із вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », не менше 10 документів, виконані до відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних до 07.02.2024 року; 17. Документи із умовно-вільними зразками відтисків печатки Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », Ідентифікаційний код НОМЕР_2 », не менше 10 документів, виконані після відкриття провадження у справі, але не в зв`язку з її обставинами у різнохарактерних за змістом та цільовим призначенням документах у т.ч. офіційних виконаних після 07.02.2024 року.
Ухвала діє протягом двох місяців з дня її постановлення, тобто по 25 січня 2025 року включно.
Другий примірник оригіналу цієї ухвали та її копію для виконання вимог ч. 2 ст. 165 КПК України вручити слідчому органу досудового розслідування, яким ініційовано розгляд відповідного клопотання.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження з боку обвинувачення має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК з метою відшукання та вилучення зазначених речей.
Слідчий суддя
Суд | Карлівський районний суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2024 |
Оприлюднено | 26.11.2024 |
Номер документу | 123250389 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Карлівський районний суд Полтавської області
Попов М. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні