Ухвала
від 25.11.2024 по справі 175/15918/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 175/15918/24

Провадження № 2-а/175/125/24

У ХВ АЛ А

25 листопада 2024 року смт Слобожанське Дніпровського

району Дніпропетровської області

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області у складі: головуючого суддіШаповаловоїІ.С., розглянувши у письмовому провадженні матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови про адміністративне правопорушення,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом, яким оскаржує постанову про накладення адміністративного стягнення від 09.10.2024, складеної ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо ОСОБА_1 .

Ухвалою від 23.10.2024 провадження у справі було відкрито за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

Ухвалою суду від 07.11.2024 клопотання представника позивача про витребування доказів було задоволено та витребувано від ІНФОРМАЦІЯ_1 копію постанови від 09.10.2024, складеної ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо ОСОБА_1 .

21.11.2024 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву від ІНФОРМАЦІЯ_1 з якого вбачається, що ОСОБА_1 не притягувався ІНФОРМАЦІЯ_3 до адміністративної відповідальності та постанови від 09.10.2024, складеної ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо ОСОБА_1 не існує.

Згідно з частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 5 КАС України надано право кожній особі в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Предметом оскарження до адміністративного суду може бути рішення суб`єкта владних повноважень, яке порушує права, свободи чи інтереси позивача. За правовою природою цих рішень виділяють два їх види: нормативно-правові акти та індивідуальні акти.

Індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.

Згідно з частиною другою статті 264 КАС України право оскаржити нормативно-правовий акт мають особи, щодо яких його застосовано, а також особи, які є суб`єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт. Інші особи не можуть оскаржити такий акт.

Описані позивачем відомості та сформовані ним вимоги про захист його прав, та встановлені судом обставини щодо відсутності взагалі факту притягнення позивача до адміністративної відповідальності та складання постанови про притягнення до адміністративної відповідальності останнього не утворюють предмет спору та дають підстави для висновку, що необхідно закривати провадження з підстав відсутності ознак адміністративного спору, що взагалі виключає його судовий розгляд.

Таким чином, з урахуванням фактичних обставин справи, змісту позовних вимог і заперечень проти позову, суд доходить висновку про відсутність спору між сторонами, який би міг бути розглянутий в порядку адміністративного судочинства.

За правилами пункту 1 частини першої статті 238 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Керуючись статтями 238,248,256, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною та скасування постанови про адміністративне правопорушення - закрити.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до вимогст. 256 КАС України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені статтями 295 та 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя І. С. Шаповалова

СудДніпропетровський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.11.2024
Оприлюднено26.11.2024
Номер документу123257725
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —175/15918/24

Ухвала від 25.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Шаповалова І. С.

Ухвала від 07.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Шаповалова І. С.

Ухвала від 23.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський районний суд Дніпропетровської області

Шаповалова І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні