ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2024 року ЛуцькСправа № 140/9331/24
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Ксензюка А.Я.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» (далі ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК», позивач)звернулося з позовом до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті (далі відповідач-1), Державної служби України з безпеки на транспорті (далі відповідач-2) про визнання протиправною та скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу за №ПШ037651 від 08.07.2024.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 15.05.2024 посадовою особою Укртрансбезпеки проведено перевірку транспортного засобу MAN, державний номерний знак НОМЕР_1 , який належать ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК».
За висновками акту від 15.05.2024 за №044177 перевіркою виявлено порушення наказу №340-2010. Зазначає, що в акті від 15.05.2024 за №044177 водієм ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» вказано, що останній із результатами перевірки (виявленим порушенням) не згідний.
ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК», під час розгляду справи по акту від 15.05.2024 за №044177 надали пояснення щодо інкримінованого правопорушення, згідно яких тахокарти, які мав водій при собі були заповненні. При повернені з рейсу, автомобіль був направлений на станцію обслуговування тахографів, так як думали, що він несправний. Перевіривши тахограф, спеціалісти прийшли висновку, що сам тахограф є справним, а проблема була в неналежної якості тахокарт. Придбавши нові тахокатрти та замінивши їх, всі проблеми з некоректним внесенням даних на тахокарти зникли.
На підставі акту перевірки винесено постанову про накладення адміністративно- господарського штрафу за №ПШ037651 від 08.07.2024 у розмірі 17000,00 грн. на підставі абз. 3 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».
У спірній постанові вказано, що згідно акту перевірки №044177 від 15.05.2024, допущено відсутність документів, перелік яких визначений статтею 48 ЗУ «Про автомобільний транспорт», а саме: щоденних реєстраційних листків режиму праці та відпочинку водія ОСОБА_1 за 13.05.2024.
Зазначає, що 24.07.2024 після отримання постанови до Державної служби України з безпеки на транспорті було подано скаргу на спірну постанову, проте листом від 06.08.2024 за №8178/3.4/15-24 (про розгляд скарги) у задоволені скарги відмовлено.
Позивач непогоджується із даною постановою та вважає її протиправною.
Зокрема зазначає, що ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК», під час розгляду справи по акту від 15.05.2024 за №044177 надали пояснення щодо інкримінованого правопорушення та вказали, що тахокарти, які мав водій при собі були заповненні. При повернені з рейсу, автомобіль був направлений на станцію обслуговування тахографів, так як думали, що він несправний. Перевіривши тахограф, спеціалісти прийшли висновку, що сам тахограф є справним, а проблема була в неналежної якості тахокарт. Придбавши нові тахокарти та замінивши їх, всі проблеми з некоректним внесенням даних на тахокарти зникли.
Вказане свідчить про виконання перевізником вимог чинного законодавства та відсутність підстав для накладення на нього штрафу. З цих підстав просить позов задовольнити.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 11.09.2024 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін (а.с.33).
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 12.09.2024 залучено до участі у справі як другого відповідача Державну службу України з безпеки на транспорті (а.с.37-38).
У поданому до суду 26.09.2024 відзиві на позовну заяву представник відповідача-2 проти позову заперечив з наступних підстав (а.с.42-65).
В обґрунтування своєї позиції зазначив, що 15.05.2024 посадовою особою Укртрансбезпеки на підставі направлення на рейдову перевірку №002132 та тижневого графіка перевірок проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт щодо ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК». Водій надав для перевірки ТТН №3213 від 15.05.2024, посвідчення водія, реєстраційні документи на ТЗ, тахокарту невідомої дати встановлення. Під час зазначеної перевірки було виявлено, що ТЗ МАН, реєстраційний номер НОМЕР_1 , з напівпричепом Когель, реєстраційний номер НОМЕР_2 перевозився вантаж за відсутності на момент перевірки належним чином оформлених тахокарт водія ОСОБА_2 за 13.05.2024 (пройдена відстань 593 км, час роботи 4 год. 30 хв.), 15.05.2024 (пройдена відстань з м. Черкаси 178 км, фактично згідно щоденного листа 130 км.), що зафіксовано в Акті №022177 від 15.05.2024.
Звертає увагу суду, що позивачем не заперечується факт некоректного відображення даних у тахокартах, тобто дефекту їх заповнення, оскільки не місять достовірну інформацію щодо режиму праці та відпочинку водія.
При цьому вказує, що з відеозапису перевірки слідує, що водій підтвердив, що при виконанні ним перевезень він бачив, що тахограф видавав збій роботи, тобто вказане підтверджує, що на момент перевірки водій знав про некоректну роботу тахографа. За таких умов водій був зобов`язаний вчинити дії, передбачені п. 3.3 Інструкції №385, а саме записати від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформувати про несправності відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв).
Представник відповідача зазначає, що наявність тахокарт, однак таких, що не виконують свою функцію з огляду на відображення і них неправдивих відомостей, кваліфікується як відсутність таких документів, відповідальність за що передбачена абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону №2344-ІІІ.
Вказані обставини слугували підставою для винесення постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №ПШ037651 від 08.07.2024, яким на позивача накладено штраф у розмірі 17000,00 грн.
Натомість, позивачем, на думку представника відповідача-2 не наведено жодних належних та допустимих, достатніх доказів на спростування позиції відповідача, якими він керувався при застосуванні до позивача адміністративно-господарських штрафів. Таким чином, дослідивши усі наявні матеріали справи, керівник Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області вірно дійшов до висновку, що ТОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» допущено порушення ст. 48 Закону №2344-ІІІ відповідальність за що передбачена статтею 60 Закону №2344-ІІІ, а тому позов є безпідставним та задоволенню не підлягає.
Інших заяв по суті справи до суду не надходило.
Відповідно до пункту 20 частини першої статті 4, частини другої, пункту 10 частини шостої статті 12, частин першої - третьої статті 257, частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) дану справу, як справу незначної складності, розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами.
Дослідивши письмові докази, письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить наступних висновків.
Судом встановлено, що 15.05.2024 посадовою особою Укртрансбезпеки на підставі направлення на рейдову перевірку №002132 та тижневого графіка перевірок проведено перевірку додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт щодо ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК».
За результатами перевірки Відділом державного нагляду (контролю) в Київській області складено акт проведення перевірки державних вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №0444177 від 15.05.2024 після проведення перевірки належного позивачу транспортного засобу марки MAN, номерний знак НОМЕР_1 з напівпричепом KOGEL, номерний знак НОМЕР_2 під керуванням водія ОСОБА_2 (а.с.8, 50).
Вищезазначеною перевіркою було встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 60 Закону України«Про автомобільний транспорт», а саме: відсутність щоденних реєстраційних листів режиму праці та відпочинку водія за 13.05.2024 (пройдена відстань 593 км, час робочих годин 4 год. 30 хв.), 15.05.2024 (пройдена відстань з м. Черкаси 178 км. фактично згідно щоденного листа 130 км.)
30.05.2024 позивачу рекомендованим листом направлено повідомлення про те, що розгляд справи відбудеться 17.06.2024 за адресою: м. Луцьк, вул. Підгаєцька, 3, поверх 4 з 10 по 12 годину (а.с.50-51).
02.06.2024 ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» начальнику відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області направлено заяву щодо перенесення розгляду справи на 08.07.2024 у зв`язку з підготовкою до розгляду справи та вивченням матеріалів (а.с.51 зворот).
07.06.2024 листом у відповідь на заяву позивача відповідач-1 повідомив про перенесення розгляду справи на 08.07.2024 з 10 по 12 годину за адресою: м. Луцьк, вул. Підгаєцька, 3, поверх 4 (а.с.52).
Постановою начальника Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті Шендюха Т.Ю. про застосування адміністративно-господарського штрафу №ПШ037651 від 08.07.2024 до перевізника ТзОВ «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 17 000,00 грн у зв`язку з відсутністю документів, перелік яких визначений статтею 48 Закону УкраїниПро автомобільний транспорт, а саме: щоденних реєстраційних листків режиму праці та відпочинку водія ОСОБА_2 за 13.05.2024 (а.с.22, 53 зворот).
24.07.2024 позивачем на постанову відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області (Укртрансбезпеки) про застосування адміністративно-господарського штрафу за №ПШ037651 від 08.07.2024 подану скаргу про скасування зазначеної постанови (а.с.24-26).
06.08.2024 Державною служби України з безпеки на транспорті листом про розгляд скарги повідомлено позивача про залишення скарги без задоволення, а постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу №ПШ037651 від 08.07.2024 (а.с.29-31).
Надаючи оцінку правовідносинам, що виникли між сторонами та спірному рішенню, суд враховує такі нормативно-правові акти.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції Україниоргани державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Статтею 2 Закону України «Про автомобільний транспорт» № 2344-ІІІ від 05.04.2001(далі - Закон № 2344-ІІІ) передбачено, що законодавство про автомобільний транспорт складається із цьогоЗакону,законів України «Про транспорт», «Про дорожній рух», чинних міжнародних договорів та інших нормативно-правових актів у сфері автомобільних перевезень.
Відповідно достатті 5 Закону №2344-ІІІосновним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.
Згідно зстатті 6 Закону №2344-ІІІдержавний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).
Статтею 48 Закону № 2344-ІІІвизначено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:
для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством.
Аналіз положеньстатті 48 Закону №2344-ІІІдає підстави для висновку, що законодавцем при визначенні документів для здійснення внутрішніх перевезень вантажів не встановлено їх вичерпний перелік, проте зазначено на необхідність наявності інших документів, передбачених законодавством.
Відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року №153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті,статті 18 Закону № 2344-ІІІта з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв колісних транспортних засобівнаказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 07.06.2010 №340, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.09.2010 за № 811/18106, затверджено Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів (далі - Положення №340).
Згідно з пунктом 1.3 Положення №340 вимоги цього Положення поширюються на автомобільних перевізників та водіїв, які здійснюють внутрішні перевезення пасажирів чи/та вантажів колісними транспортними засобами (далі - ТЗ).
Відповідно до пунктів 6.1, 6.3 Положення № 340 автобуси, що використовуються для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень, для регулярних пасажирських перевезень на міжміських автобусних маршрутах протяжністю понад 50 км, вантажні автомобілі з повною масою понад 3,5 тонн повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами; водій, що керує ТЗ, який не обладнаний тахографом, веде індивідуальну контрольну книжку.
Пункт 6.4 Положення №340 встановлює, що графік змінності водіїв, відомість обліку робочого часу та відпочинку водіїв зберігаються у Перевізника.
У разі тимчасової непрацездатності водія чи перебування його у відпустці, а також якщо водій не здійснював перевезення пасажирів чи/та вантажів, Перевізник може заповнювати бланк підтвердження діяльності (додаток 4).
Водії зберігають бланк підтвердження діяльності протягом робочої зміни та 28 днів з дня її закінчення.
Згідно з пунктом 7.1 Положення №340 перевірка додержання режиму праці та відпочинку водія здійснюється Державною службою України з безпеки на транспорті з дотриманням вимог Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567.
Пунктом 7.2 Положення340 визначено, що головний орган, на який покладається забезпечення безпеки дорожнього руху, здійснює перевірку встановленого режиму праці і відпочинку водіїв відповідно до чинного законодавства України.
Порядок використання тахографів встановлено Інструкцією з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженонаказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 24.06.2010 № 385.
Відповідно до п.1.4Інструкції № 385контрольний пристрій (тахограф) - обладнання, яке є засобом вимірювальної техніки, призначене для встановлення на транспортних засобах для показу та реєстрації в автоматичному чи напівавтоматичному режимі інформації про рух таких транспортних засобів та про певні періоди роботи їхніх водіїв.
Згідно з п.3.3Інструкції №385водій транспортного засобу, обладнаного тахографом: забезпечує правильну експлуатацію тахографа та управління режимами його роботи відповідно до інструкції виробника тахографа;
своєчасно встановлює, змінює і заповнює тахокарти та забезпечує їх належне зберігання; використовує тахокарти (у разі використання аналогового тахографа) або у разі використання цифрового тахографа - особисту картку водія кожного дня, протягом якого керував транспортним засобом;
має при собі: протокол про перевірку та адаптацію тахографа до транспортного засобу;
заповнені тахокарти у кількості, що передбачена ЄУТР, або картку водія чи роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом;
у разі несправності або пошкодження аналогового тахографа своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці тахокарти, де нанесена сітка з відповідними графічними позначками, інформує про це відповідну посадову особу перевізника, з яким водій перебуває у трудових відносинах (для найманих водіїв)
у разі несправності або пошкодження цифрового тахографа або картки до нього своєчасно записує від руки дані щодо режиму роботи та відпочинку на зворотному боці аркуша, призначеного для роздруківки даних, що використовують у даному тахографі, та забезпечує належне зберігання таких записів.
Відповідно до п.3.5Інструкції №385перевізники:
забезпечують водіїв, які відправляються в рейс, необхідною кількістю тахокарт або паперу для роздруківки даних, що відповідають типу тахографа (аналоговий, цифровий);
зберігають інформацію, отриману за допомогою тахографа, кожного водія протягом 12 місяців з дати останнього запису, а протоколи перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, свідоцтва про повірку - протягом одного року з дати закінчення терміну їх дії; аналізують інформацію щодо дотримання режимів праці та відпочинку водіїв, отриману за допомогою тахографа, а в разі виявлення порушень вживають заходів щодо недопущення та запобігання виникненню їх в подальшому.
Згідно з п.3.6 даної Інструкції перевізники забезпечують належну експлуатацію тахографів та транспортних засобів з установленими тахографами та згідно з вимогами ЄУТР здійснюють періодичні інспекції, які включають перевірку:
правильності роботи тахографа та відповідності його типу згідно із законодавством (обов`язковість установлення тахографа певного типу - аналоговий або цифровий, позначка затвердження типу згідно з ЄУТР);
наявності та цілісності таблички тахографа та його пломб, а також маркування таблички та пломб тахографа знаком ПСТ, внесеним до Переліку;
дотримання вимог щодо періодичності проведення перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу, а також перевірки тахографа;
дотримання вимог щодо періодів роботи та відпочинку водіїв та їх відповідність параметрам руху, зареєстрованим тахографом;
наявності у водіїв транспортних засобів тахокарт у кількості, визначеній пунктом 3.3 цього розділу, або наявності та чинності картки для цифрового тахографа;
строків зберігання відповідної інформації, отриманої за допомогою тахографа, протоколів перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу та повірки тахографа.
Абзацом 3 частини 1статті 60 Закону № 2344-ІІІвизначено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями39та48цьогоЗаконув розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Аналізуючи положення вказаних норм, суд дійшов висновку, що вантажні автомобілі повинні бути обладнані діючими та повіреними тахографами, а за відсутності документами - тахокартами, а також картками водія або роздруківками обліку режиму праці та відпочинку водія на паперовому носії, які є документами, передбаченими законодавством України, на підставі яких виконуються пасажирські і вантажні перевезення автомобільним транспортом, що відповідно достатті 48 Закону № 2344-ІІІ, входять до переліку обов`язкових документів при здійсненні внутрішніх перевезень.
Верховним Судом у постанові від 10.05.2019 у справі №816/124/17 наголошено, що нормиЗакону №2344-IIIзобов`язують автомобільних перевізників та водіїв мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення, до яких відносяться, зокрема, реєстраційні листки режиму праці та відпочинку водіїв - тахокарти.
Відповідно до пункту "а" частини 1 статті 10 Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року № 153 (далі за текстом - Конвенція №153) про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті (ратифікованої Україною у 2008 році) компетентні власті чи органи в кожній країні передбачають ведення індивідуальної контрольної книжки та визначають умови її видачі, її зміст і спосіб її заповнення водіями.
Згідно з частиною 3 статті 10 Конвенції №153 традиційні засоби контролю, зазначені в пунктах 1 та 2 цієї статті, якщо це потрібно для деяких категорій транспорту, заміняються або доповнюються, наскільки це можливо, сучасними засобами, такими, наприклад, як тахографи згідно з правилами установленими компетентними властями чи органами в кожній країні.
За правовим висновком постанови Верховного Суду від 19.03.2020 по справі №823/1199/17, приписи пункту "а" частини першої статті 10 Конвенції №153 є універсальними для будь - якого транспортного засобу, на якому використовується наймана праця водія.
Враховуючи норми діючого законодавства, суд дійшов висновку, що контроль за роботою водіїв, які здійснюють вантажні перевезення, повинен здійснюватися роботодавцем незалежно від протяжності маршрутів та інших обставин, зокрема, за допомогою тахографу чи індивідуальної контрольної книжки.
Обов`язок ведення тахокарти позивачемне спростовано, як і допущення ним порушень законодавства про автомобільний транспорт, з огляду на ненадання до перевірки усіх документів, визначенихстаттею 48 Закону України "Про автомобільний транспорт".
Так, у ході судового розгляду встановлено, що водієм транспортного засобу, який перевірявся посадовою особою відділу безпеки на транспорті був ОСОБА_2 .
Жодних доказів надання під час перевірки водієм роздруківки режиму праці та відпочинку за 13.05.2024 не надано.
Крім того, позивач у позовній заяві зазначив, що водієм було надано тохокарти від 13.05.2024 та 15.05.2024 проте дані були некоректні у зв`язку з неналежною якістю тахокарт.
Тому, позивачем не доведено належними і достатніми доказами відсутність виявленого відповідачем порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт.
Оскільки автомобільний перевізник, водійпід час здійснення внутрішніх перевезень використовував ТЗ з обладнаним та діючим тахографом за відсутності картки водія, роздруківки режиму праці та відпочинку то до нього правомірно застосовано відповідальність, встановленуабзацом 3 частини 1 статі 60 Закону УкраїниПро автомобільний транспорту вигляді штрафу у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, встановлені судом фактичні обставини справи та їх оцінка в розрізі норм чинного законодавства дають підстави для висновку, що при прийнятті постанови про застосування штрафу відповідач діяв обґрунтовано та розсудливо, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України.
За наведеного, спірна постанова про застосування адміністративно-господарського штрафу відповідає критеріям правомірності і підстав для її скасування у суду немає.
Відповідно до статті 139 КАС України у зв`язку з відмовою позивачу в задоволенні позову понесені ним судові витрати, пов`язані зі зверненням до суду, не відшкодовуються.
Керуючись статтями241-246,255,257-262,295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті, Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови, відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «КМТ ТРАНС ЛОГІСТИК» (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Захарова, 9а/28, код ЄДРПОУ 37669100).
Відповідач-1: Відділ державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Підгаєцька, 3, код ЄДРПОУ 39816845).
Відповідач-2: Державна служба України з безпеки на транспорті (03150, місто Київ, вулиця Фізкультури, 9, код ЄДРПОУ 39816845).
Суддя А.Я. Ксензюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123272401 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні