Рішення
від 21.11.2024 по справі 160/24908/24
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 листопада 2024 рокуСправа №160/24908/24

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіСліпець Н.Є.

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (в письмовому провадженні) у місті Дніпро адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

16.09.2024 Товариство з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" (далі - позивач) звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Державне податкової служби у Дніпропетровській області (далі відповідач-1), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2), в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739010/38187493;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739011/38187493;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739013/38187493;

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.09.2024 року №11722314/38187493;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «САТУРН АГРО» №14 від 20.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «САТУРН АГРО» №15 від 21.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «САТУРН АГРО» №16 від 22.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних;

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ «САТУРН АГРО» №17 від 23.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкові накладні №14 від 20.05.2024, №15 від 21.05.2024, №16 від 22.05.2024, №17 від 23.05.2024. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК №14 від 20.05.2024, №15 від 21.05.2024, №16 від 22.05.2024, №17 від 23.05.2024 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. На виконання п.4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 ТОВ «САТУРН АГРО» подало пояснення та копії документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних. Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739010/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №14 від 20.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних. Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739011/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №15 від 21.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних. Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739013/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №16 від 22.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних. Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.09.2024 року №11722314/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №17 від 23.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних. Відмовлено в реєстрації зазначених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, з причини надання платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства, а саме: «Встановлено постачання послуг платнику податку з ознаками ризиковості». Позивач вважає, вказані дії відповідача протиправними та такими, що вчинені всупереч діючого законодавства, у зв`язку із чим вважає такі рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18.09.2024 було відкрито провадження та призначено розгляд в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін з 14.10.2024, відповідно до ч. 5 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Цією ж ухвалою відповідачам було надано строк для подання письмового відзиву на позовну заяву - протягом 15 днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

04.10.2024 Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Державною податковою службою подано до суду клопотання про долучення до матеріалів справи відзивів на позовну заяву, однак як вбачається з переліку додатків та відомостей програми «Діловодство спеціалізованого суду» відзиви до суду надано не було.

07.10.2024 представником Головного управління ДПС у Дніпропетровській області подано клопотання про розгляд справи за правилами загального провадження.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 09.10.2024 відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про розгляд справи в порядку загального позовного провадження або у спрощеному провадженні з викликом сторін в адміністративній справі №160/24908/24 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.

11.11.2024 представник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області через підсистему «Електронний суд» надав до суду додаткові пояснення у справі, в яких зазначив, що Згідно даних Єдиного державного реєстру судових рішень, ТОВ «САТУРН АГРО» (код ЄДРПОУ 38187493) фігурує у декількох досудових провадженнях щодо вчинення кримінальних правопорушень, зокрема щодо ухилення від сплати податків та вказує на наявність в Єдиному державному реєстрі судових рішень ухвал судів постановлених в ході досудового розслідування відносно, серед інших, ТОВ "САТУРН АГРО". Представник відповідача наголошує, що оскаржувані рішення було прийнято в межах повноважень, в порядку та у спосіб, визначені законом.

Згідно із ч. 6 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалам.

Відповідно до положень ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглянув справу у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у ній матеріалами.

Згідно ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи, або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази у сукупності з нормами чинного законодавства України, суд доходить висновку про наявність підстав для задоволення позову, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Сатурн Агро» є юридичною особою приватного права та платником ПДВ, основним видом господарської діяльності якого згідно КВЕД 01.50 є Змішане сільське господарство. Позивач займається вирощуванням зернових культур (крім рису) бобових культур і насіння олійних культур (код КВЕД 01.11), розведенням великої рогатої худоби молочних порід (код КВЕД 01.41) а також іншої рогатої худоби та буйволів (код КВЕД 01.42), допоміжною діяльністю у рослинництві (код КВЕД 01.46) а також неспеціалізованою оптовою торгівлею (код КВЕД 46.90).

01.05.2024 між ТОВ «САТУРН АГРО» (Постачальник) та ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД» (код ЄДРПОУ 43941188) (Покупець) (разом Сторони) укладено договір купівлі-продажу №01/05-2024 (далі Договір №01/05-2024).

Згідно п.п. 1.1 Договору №01/05-2024 постачальник зобов`язується передати Покупцеві мінеральні добрива (надалі по тексту-товар) по Специфікаціям, які є невід`ємною частиною даного Договору в обумовлені даним Договором строки визначені договором та графіком поставки, а Покупець зобов`язується прийняти вказаний Товар і сплатити за нього встановлену грошову суму в розмірі та строки, встановлені цим Договором та додатками до нього.

Так, на виконання умов Договору №01/05-2024 від 01.05.2024 р. щодо постачання товарів, ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД» (Добриво азотно-фосфорне-калійне марки NPK 16:16:16 (мішок) в кількості 97 т)) на загальну суму 3 128 308,20грн.) на підставі специфікації № 16, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №14 від 20.05.2024 р., ТТН № 14 від 20.05.2024 року, № 14-1 від 20.05.2024 року, № 14-2 від 20.05.2024 року, № 14-3 від 20.05.2024 року, № 14-4 від 20.05.2024 року.

20 травня 2024 року ТОВ «САТУРН АГРО» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №14 від 20.05.2024 року, реєстрацію якої було зупинено з підстав відповідності п.8 критеріїв ризиковості.

На виконання умов Договору №01/05-2024 від 01.05.2024 р. щодо постачання товарів, ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (Добриво азотно-фосфорно-калійне комплексне NPK 10:20: 20:+6 (S) мішок) в кількості 100 т)) на загальну суму 3 900 060,00 грн.) на підставі специфікації № 17, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №15 від 21.05.2024 р., ТТН № 15 від 21.05.2024 року, № 15-1 від 21.05.2024 року, № 15-2 від 21.05.2024 року, № 15-3 від 21.05.2024 року, № 15-4 від 21.05.2024 року.

21 травня 2024 року ТОВ «САТУРН АГРО» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №15 від 21.05.2024 року, реєстрацію якої було зупинено з підстав відповідності п.8 критеріїв ризиковості.

На виконання умов Договору №01/05-2024 від 01.05.2024 р. щодо постачання товарів, ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (Добриво азотно-фосфорно-калійне комплексне NPK 10:20: 20: +6 (S) мішок в кількості 74 т; Добриво азотно-фосфорне-калійне марки TARNOGRAN 21 NPK (CaMgS)3:10:21(6:3:18) (мішки 50 кг)в кількості 23,1 т, Калій хлористий (біг-бег) в кількості 0,88 т) на загальну суму 3 568 680,29 грн. ) на підставі специфікації № 20, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №16 від 22.05.2024 р., ТТН № 16 від 22.05.2024 року, № 16-1 від 22.05.2024 року, № 16-2 від 22.05.2024 року, № 16-3 від 22.05.2024 року, № 16-4 від 22.05.2024 року.

22 травня 2024 року ТОВ «САТУРН АГРО» було сформовано та направлено на реєстрацію податкову накладну №16 від 22.05.2024 р., реєстрацію якої було зупинено з підстав відповідності п.8 критеріїв ризиковості.

В наступному, в межах положень Договору №01/05-2024 від 01.05.2024 р. щодо постачання товарів, як зазначає ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (селітра аміачна в мішках в кількості 30 т, Мінеральні добрива Tarnogran 21NPK.EC Fertilizer (CaMgS)3-10-21-(6-3-18)в кількості 68,2 т ) на загальну суму 3 048 693,30 грн. ) на підставі специфікації № 9, Специфікації № 14, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №17 від 23.05.2024 р., ТТН № 17 від 23.05.2024 року, № 17-1 від 23.05.2024 року, № 17-2 від 23.05.2024 року, № 17-3 від 23.05.2024 року, № 17-4 від 23.05.2024 року.

23 травня 2024 року ТОВ «САТУРН АГРО» було складено та направлено на реєстрацію податкову накладну №17 від 23.05.2024 року, реєстрацію якої було зупинено.

30.08.2024 та 04.09.2024 позивачем було направлено на адресу Головного управління ДПС у Дніпропетровській області пояснення для розгляду питання прийняття Комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрація яких була зупинена з первинними документами бухгалтерського обліку.

Однак, рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739010/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №14 від 20.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739011/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №15 від 21.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739013/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №16 від 22.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.09.2024 року №11722314/38187493 було відмовлено в реєстрації податкової накладної №17 від 23.05.2024 року в єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач вважає вищевказані рішення протиправними та такими, що підлягають скасуванню, що і стало підставою для звернення позивача з цим позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пунктом 185.1 статті185 Податкового кодексу України (далі -ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7статі201 ПК України).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/ розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 року (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України(для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, та ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" від 11.12.2019р., №1165 (набрала чинності 01.02.2020), якою, зокрема, затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі по тексту - Порядок №1165).

Даний Порядок визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п.2 Порядку №1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту "а" або "б" пункту 185.1 статті 185, підпункту "а" або "б" пункту187.1статті187, абзацу першого пунктів 201.1,201.7,201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Згідно з п. 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Пунктом 6 Порядку №1165, передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).

Додатками №1 та №3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість та Критерії ризиковості здійснення операцій відповідно.

Так, Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16. 1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49. 18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Судом встановлено, що відповідно до рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних позивача віднесено до переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, як такого, що відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, на підставі наявної податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Суд звертає увагу на те, що в квитанціях, якими реєстрацію податкових накладних зупинено, відсутня інформація, щодо того, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.

Позивачем було надано Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, які складені із дотриманням вимог чинного законодавства. Даний факт не заперечувався відповідачами.

Проте, незважаючи на надані позивачем пояснення, документи, Комісією було прийнято Рішення №11739010/38187493 від 06.09.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 20.05.2024 року, Рішенням №11739011/38187493 від 06.09.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 21.05.2024 року, Рішення №11739013/38187493 від 06.09.2024 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 22.05.2024 року та Рішення № 11722314/38187493 від 03.09.2024 року про відмову в реєстрації розрахунку коригування № 17 від 23.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Так, в Рішеннях зазначено, що підставами відмови в реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування є надання платником податку копій документів, складених з порушенням законодавства. Додаткова інформація: встановлено постачання послуг платнику податків з ознаками ризиковості.

Однак, оскаржувані рішення не містять мотивів відхилення наданих позивачем пояснень та документів.

Отже, форма Рішення передбачає чітке зазначення документів, які не були надані платником податків (відповідні документи необхідно підкреслити), проте, в Рішеннях не було підкреслено жодного документу та не вказано, в чому саме полягало порушення в наданих документах.

Таким чином, суд вважає, що рішення: №11739010/38187493 від 06.09.2024 року, №11739011/38187493 від 06.09.2024 року, №11739013/38187493 від 06.09.2024 року, № 11722314/38187493 від 03.09.2024 про відмову в реєстрації податкової накладної та розрахунків коригування, є необґрунтованими та такими, що прийняті без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Відтак, суд доходить висновку, що за відсутності конкретної пропозиції про необхідність надання певних документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, які подані позивачем є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 виклав правову позицію, у відповідності до якої за загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Одночасно суд зазначає, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних не є обґрунтованими та вмотивованими, та не містять переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття, оскільки не встановлюють, які саме первинні документи позивач не надав податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної та розрахунку коригування позивача.

Як вже було зазначено судом, пунктом 187.1 статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів / послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця / замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів / послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів / послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

З огляду на положення цієї норми, у платника податку на додану вартість виникають податкові зобов`язання з податку на додану вартість, а відтак і обов`язок зареєструвати податкові накладні, за першою із подій: або дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок, або дата надання послуг.

Подібний підхід щодо необхідності реєстрації податкової накладної за правилами першої, передбаченої пунктом187.1 статті 187 ПК Україниподії, був застосований Верховним Судом у справі № 360/2460/20, у справі № 600/1878/20-а, від 01.02.2023 у справі № 140/506/22.

З матеріалів справи вбачається, що:

- ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження на адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (Добриво азотно-фосфорне-калійне марки NPK 16:16:16 (мішок) в кількості 97 т)), на загальну суму 3 128 308,20грн., на підставі специфікації № 16 до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №14 від 20.05.2024 р., ТТН № 14 від 20.05.2024 року, № 14-1 від 20.05.2024 року, № 14-2 від 20.05.2024 року, № 14-3 від 20.05.2024 року, № 14-4 від 20.05.2024 року;

- ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (Добриво азотно-фосфорно-калійне комплексне NPK 10:20: 20: +6 (S) мішок в кількості 100 т) на загальну суму 3 900 060,00 грн) на підставі специфікації № 17, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №15 від 21.05.2024 р., ТТН № 15 від 21.05.2024 року, № 15-1 від 21.05.2024 року, № 15-2 від 21.05.2024 року, № 15-3 від 21.05.2024 року, № 15-4 від 21.05.2024 року;

- ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (Добриво азотно-фосфорно-калійне комплексне NPК 10:20: 20: +6 (S) мішок в кількості 74 т; Добриво азотно-фосфорне-калійне марки TARNOGRAN 21 NPK (CaMgS)3:10:21(6:3:18) (мішки 50 кг) в кількості 23,1 т, Калій хлористий (біг-бег) в кількості 0,88 т ) на загальну суму 3 568 680,29 грн.) на підставі специфікації № 20, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №16 від 22.05.2024 р., ТТН № 16 від 22.05.2024 року, № 16-1 від 22.05.2024 року, № 16-2 від 22.05.2024 року, № 16-3 від 22.05.2024 року, № 16-4 від 22.05.2024 року;

- ТОВ «САТУРН АГРО» проведено відвантаження (реалізацію) в адресу ТОВ «АГРОЦЕНТР ЗАХІД (селітра аміачна в мішках в кількості 30 т, Мінеральні добрива Tarnogran 21NPK.EC Fertilizer(CaMgS)3-10-21-(6-3-18)в кількості 68,2 т) на загальну суму 3 048 693,30 грн.) на підставі специфікації № 9, Специфікації № 14, до Договору № 01/05-2024 від 01.05.2024 року, видаткової накладної №17 від 23.05.2024 р., ТТН № 17 від 23.05.2024 року, № 17-1 від 23.05.2024 року, № 17-2 від 23.05.2024 року, № 17-3 від 23.05.2024 року, № 17-4 від 23.05.2024 року.

Отже із настанням першої із передбачених пунктом187.1 статті 187 ПК України подій, яка зумовлює виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів / послуг, а саме: дата відвантаження товарів.

Суд наголошує на тому, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Щодо вимоги про зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні за №14 від 20.05.2024, №15 від 21.05.2024 року, №16 від 22.05.2024 року, №17 від 23.05.2024, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 4 ч. 2ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії.

Згідно з ч.4ст.245 КАС Україниу випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Тобто законодавець передбачив обов`язок суду змусити суб`єкт владних повноважень до правомірної поведінки, а не вирішувати питання, які належать до функцій і виключної компетенції останнього (дискреційні повноваження), тому втручання в таку діяльність є формою втручання в дискреційні повноваження наведеного органу та виходить за межі завдань адміністративного судочинства.

Як вбачається зі змісту Рекомендації № R (80) 2 Комітету Міністрів державам-членам стосовно реалізації адміністративними органами влади дискреційних повноважень від 11.03.1980р. під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.

Адміністративний суд під час розгляду та вирішення публічно-правових спорів перевіряє, чи рішення суб`єкта владних повноважень прийняте у межах законної дискреції. При цьому, відповідно до правил правозастосування практики Європейського суду з прав людини, суд не може своїм рішенням підмінити рішення суб`єкта владних повноважень.

Тобто, дискреційними є повноваження суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною. Прикладом таких повноважень є повноваження, які закріплені у законодавстві із застосуванням словаможе.

Натомість, у даному випадку суд не вважає повноваження ДПС України, як дискреційними, оскільки даний суб`єкта владних повноважень не наділений повноваженнями за конкретних фактичних обставин діяти не за законом, а на власний розсуд.

Відповідно до судової практики Європейського суду з прав людини (рішення по справіОлссон проти Швеціївід 24 березня 1988 року) запорукою вірного застосування дискреційних повноважень є високий рівень правової культури державних службовців, водночас, суди повинні відновлювати порушене право шляхом зобов`язання суб`єкта владних повноважень, у тому числі колегіальний орган, прийняти конкретне рішення про надання можливості, якщо відмова визнана неправомірною, а інших підстав для відмови не вбачається.

Суд зазначає, що відповідно до ст. 17 Закону УкраїниПро виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людинипрактика ЄСПЛ підлягає застосуванню судами як джерело права.

В даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунок коригування, є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

Відповідно до підпункту 201.16.4 пункту201.16 статті201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до пунктів 19 та 20 Порядку №1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до Державної фіскальної служби відповідного рішення суду). У разі надходження до Державної фіскальної служби рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

Таким чином, для відновлення порушених прав позивача, суд вважає за необхідне, зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну за №14 від 20.05.2024, №15 від 21.05.2024 року, №16 від 22.05.2024 року, №17 від 23.05.2024, що складені позивачем, датою їх подання.

Відповідно дост. 90 Кодексу адміністративного судочинства Українисуд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Частина 2ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства Українивизначає, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

В той же час, і ч. 1статті 77 Кодексу адміністративного судочинства Українипокладено обов`язок на позивачадовести ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги та заперечення.

З урахуванням наведеного, суд доходить висновку про обґрунтованість та доведеність позовних вимог позивача щодо протиправності рішень Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, який приймає рішення про реєстрацію накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову у реєстрації, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з вимог вищенаведеного чинного законодавства України та обставин, встановлених в ході розгляду справи.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат відповідно дост. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, суд виходить із того, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цьогоКодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки оскаржувані рішення, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних прийнято саме Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області, суд вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на користь позивача судові витрати по сплаті судового збору у сумі 12112,00 грн., понесені позивачем згідно платіжних інструкцій за №63 від 09.09.2024, №60 від 09.09.2024, №61 від 09.09.2024, №62 від 09.09.2024.

Оцінуючи усі докази, які були досліджені судом у їх сукупності, а також обставини, встановлені у ході судового розгляду справи, суд доходить висновку, що відповідач-1, як суб`єкт владних повноважень не довів правомірності своїх рішень, а тому заявлені позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 4ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цимКодексомстроків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Згідно із ч. 5ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства Українидатою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Керуючись ст.ст.2-10,11,12,47,72-77,94,122,132,139,193,241-246,250,251,257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" (49000, м. Дніпро, вул. Ливарна, буд. 9, оф. 79-23, код ЄДРПОУ 38187493) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-а, код ЄДРПОУ 44118658), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська пл., буд. 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739010/38187493 про відмову в реєстрації податкової накладної № 14 від 20.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" №14 від 20.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного надходження.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739011/38187493 про відмову в реєстрації податкової накладної № 15 від 21.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" №15 від 21.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного надходження.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 06.09.2024 року №11739013/38187493 про відмову в реєстрації податкової накладної № 16 від 23.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" №16 від 22.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного надходження.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 03.09.2024 року №11722314/38187493 про відмову в реєстрації податкової накладної № 17 від 23.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" №17 від 23.05.2024 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її фактичного надходження.

Стягнути з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-а, код ЄДРПОУ 44118658) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сатурн Агро" (49000, м. Дніпро, вул. Ливарна, буд. 9, оф. 79-23, код ЄДРПОУ 38187493) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 12112,00 (дванадцять тисяч сто дванадцять гривень 00 копійок) грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимогстатті 255 Кодексу адміністративного судочинства Українита може бути оскаржене встроки, передбачені статтею295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Н.Є. Сліпець

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123272458
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/24908/24

Рішення від 21.11.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 09.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

Ухвала від 18.09.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сліпець Надія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні