Рішення
від 25.11.2024 по справі 400/6892/24
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 листопада 2024 р. № 400/6892/24 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Лісовської Н.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "РЕЛАЙН-ГРУПП", вул. Соборна, 4Ж, оф.310,м.Миколаїв,54001, до відповідачаГоловного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54005, провизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 10.05.2024 №00105140406,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕЛАЙН-ГРУПП" (далі по тексту Позивач) звернулося до суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі по тексту Відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 10.05.2024 №00105140406 в частині застосованих штрафних (фінансових) санкцій у сумі 40597,20 грн.

Позивач обґрунтовує позовні вимоги тим, що згідно із положеннями абзацу 14 підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, платники податків, у тому числі щодо своєї філії або акцизного складу, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними податкових обов`язків щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, подання звітності, сплати податків і зборів протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. З початку військової агресії російської федерації та блокування портів Миколаївської області до сьогоднішнього дня підприємство господарську діяльність не здійснює, оскільки перебуває (податкова адреса платника податків та фактичне знаходження/ знаходження виробничих потужностей) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії. Вказана вище обставина призвела до того, що вперше з початку своєї діяльності з 2018 року у підприємства з`явився податковий борг, який не змогли погасити у визначений законом термін. Вважає, що висновки відповідача, викладені в акті перевірки N 9250/04-36-13/06 32685180 від 19.08.2017 року, є протиправними, безпідставними та такими, що протирічать чинному законодавству України, а прийняте на їх підставі рішення підлягає скасуванню.

12.08.2024 р. Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що ГУ ДПС у Миколаївській області проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженого грошового зобов`язання згідно нарахувань по податковій декларації з податку на прибуток за 2021 рік ТОВ "РЕЛАЙН-ГРУПП", результати якої оформлено актом від 09.04.2024 №6580/14-29-04-06-08/42237047. Позивачем не надавались до контролюючого органу заперечення до акту про результати камеральної перевірки. Позивачем 08.12.2022 до контролюючого органу подано заяву щодо неможливості виконання податкових обов`язків, визначених у п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України. За результатами розгляду заяви прийнято Рішення від 18.01.2023 №6/14-29-00-02 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. Таким чином, відповідач вважає оскаржуване рішення правомірним.

У відповіді на відзив позивач підтримав позовні вимоги повністю та просить позов задовольнити, зазначає, що виходячи з наведених норм ПК України, предметом камеральної перевірки є лише податкова звітність, тобто відомості, зазначені у відповідній податковій звітності та їх відповідність інформації, яка міститься в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального. Тобто, під час проведення камеральної перевірки не можуть перевірятися інші питання, крім перевірки податкової звітності суцільним рядком. Документами, що мають відношення до такої перевірки, є саме податкові декларації (розрахунки) і ніякі інші.

З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:

Судом встановлено, що ТОВ "РЕЛАЙН-ГРУПП" зареєстроване в якості суб`єкта господарювання 14.06.2018 року. Одним із його основних видів господарської діяльності є транспортне оброблення вантажів.

25.04.2023 року Позивач отримав від Відповідача податкову вимогу від 14.04.2023 року №0000965-1302-1429, щодо суми податкового боргу податку на прибуток підприємства за 2021 рік в сумі 405 972,00 грн. з рішенням №91/14-29-13-02-10 про опис майна у податкову заставу.

01.05.2023 року Позивач подав до Головного управління ДПС у Миколаївській області гарантійний лист з зобов`язанням щомісячної сплати податкового боргу частинами за рахунок здійснення реалізації основних засобів підприємства та на суму боргу передало майно підприємства з заставу.

08.12.2022 до контролюючого органу ТОВ "РЕЛАЙН-ГРУПП" подано заяву щодо неможливості виконання податкових обов`язків, визначених у п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» ПК України.

Головним управлінням ДПС у Миколаївській області було винесено попереднє рішення №433/14-29-00 від 28.12.2022 року щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку, відповідно до якого розглянуто заяву платника та відповідні документи від 08.12.2022 № б/н та у зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових обов`язків, запропоновано надати такі додаткові документи на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків: перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, зокрема, щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225.

За результатами розгляду заяви ГУ ДПС у Миколаївській області прийнято Рішення від 18.01.2023 №6/14-29-00-02 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. У вказаному рішення також вказано підстави: у зв`язку з недотриманням термінів, встановлених пунктом 3 розділу ІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платниками податків зобов`язань визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та перелік документів на підтвердження такої можливості або неможливості затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225. Наведені платником підстави щодо неможливості виконання податкових зобов`язань, визначених у пункті 4 ІІ Порядку, не відповідають фактичним обставинам, оскільки платником подавалась податкова звітність, сплачувались податки, зокрема ПДФО, військовий збір, сплачено єдиний внесок у терміни до подання заяви. Відсутні документи, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання податкового обов`язку, зокрема, зазначеному у заяві.

29.03.2024 року ТОВ «РЕЛАЙН-ГРУПП» повністю сплатило податок на прибуток.

09.04.2024 р. проведено камеральну перевірку своєчасності сплати узгодженого грошового зобов`язання згідно нарахувань по податковій декларації з податку на прибуток за 2021 рік Товариством з обмеженою відповідальністю "РЕЛАЙН-ГРУПП", результати якої оформлено актом №6580/14-29-04-06-08/42237047.

Разом з тим, згідно з розрахунком штрафних (фінансових) санкцій за порушення сплати (перерахування) грошового зобов`язання відповідно до статті 124 ПК України ТОВ "РЕЛАЙН-ГРУПП", граничним терміном сплати податкового зобов`язання з податку на прибуток, є 01.08.2022 року.

За результатами перевірки встановлено порушення платником пункту 201.10 статті 201, підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Кодексу та пункту 89 підрозділу 2 розділу XX Кодексу в частині не дотримання термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН, передбачених податковим законодавством, на загальну суму ПДВ 405 972,00 грн.

За наслідками перевірки контролюючий орган податковим повідомленням-рішенням від 10.05.2024 р. №00105140406, відповідно до якого на підставі пункту 124.1 статті 124 Податкового кодексу України за затримку сплати на 606 календарних днів, застосував штраф у сумі 40597,20 грн.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України №2755-VI від 02.12.2010 року (далі - ПК України).

Відповідно до пункту 6.1 статті 6 ПК України податком є обов`язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податку відповідно до цього Кодексу.

Підпункт 14.1.39 п.14.1 ст.14 ПК України встановлює, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п.п. 14.1.156 п.14.1 ст.14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Згідно з п.15.1 ст. 15 ПК України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Згідно з пп.16.1.4 п.16.1 ст.16 ПК України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно з п. 36.1. ст. 36 ПК України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Відповідно до п. 36.5. ст. 36 ПК України відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Податкова декларація - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПК України) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов`язання, у тому числі податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору (п. 46.1 ст. 46 ПК України).

Платник задекларував податкове зобов`язання у декларації з Податку на прибуток, яка подається в порядку п.п. 49.18.3 п. 49.18 ст. 49 ПК України протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Виконанням податкового обов`язку є сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк (п. 38.1 ст. 38 ПК України). Сплата податку та збору здійснюється платником податку безпосередньо.

Згідно п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених ПК України.

На дату складання акту перевірки контролюючим органом прийнято Рішення від 18.01.2023 №6/14-29-00-02 щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку.

Пунктом 124.1 ст. 124 ПК України - при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, розмір штрафу встановлено у розмірі - 5 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов`язання, розмір штрафу встановлено у розмірі - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу.

За результатами камеральної перевірки встановлено порушення ТОВ "РЕЛАЙН- ГРУПП" норм п. 57.1 ст. 57 та п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ ПК України.

Відповідальність за несплату та/або несвоєчасну сплату узгодженої суми грошового зобов`язання протягом граничних строків передбачена п. 124.1 ст. 124 Податкового ПК України.

На підставі вказаного, податковим органом винесено податкове повідомлення- рішення від 10.05.2024 N 00105140406 відповідно до якого на підставі пункту124.1 статті 124 Податкового кодексу України за затримку сплати на 606 календарних днів зі сплати грошового зобов`язання в сумі 405 972,00 грн. зобов`язано сплатити штраф у розмірі 10 % у сумі 40 597,20 грн.

Суд зазначає, що у зв`язку із розпочатою військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини 1 статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022.

Пунктом 69 підрозділу 10 розділу XX ПК України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) зазначено, установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

Відповідно до положень п.69.1 підрозділу 10 розділу XX ПК України у разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності та/або документів (повідомлень), у тому числі передбачених статтями 39 і 39-2, пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України.

Відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України та підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України затверджені:

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України;

Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента;

Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента.

Згідно з п.1, 2 розділу І «Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України», затвердженого 29.07.2022 наказом Міністерства фінансів України №225, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за №967/38303 (далі «Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України»), Цей Порядок розроблено відповідно до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України (далі Кодекс) з метою тимчасового, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 глави 2 розділу II Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо. Дія цього Порядку поширюється на платників податків фізичних осіб резидентів України, зокрема самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування, та на яких покладено обов`язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов`язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Розділом II Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків податкових обов`язків та спосіб інформування контролюючих органів передбачені підстави неможливості виконання платниками податків юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є:

1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації;

2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації;

3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень;

4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків);

5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами:

посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи;

юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи.

6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження / знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями російської федерації;

7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.

Суд зазначає, виходячи із системного аналізу положень Порядку №225 його затвердження обумовлено необхідністю підтвердження платниками податків можливості чи неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, тощо.

Тобто, метою зазначеної процедури є убезпечення платників податків, які постраждали від збройної агресії російської федерації він негативних наслідків у зв`язку із об`єктивною неможливістю виконати свої податкові обов`язки щодо своєчасного подання звітності, сплати податків, тощо.

Є цілком логічним, що платник податків, який у зв`язку із проведенням бойових дій втратив можливість здійснювати господарську діяльність, отримувати дохід від підприємницької діяльності та/або навіть втратив основні засоби для ведення такої господарської діяльності не може бути притягнутий до відповідальності у зв`язку із невиконанням ним податкових обов`язків.

Разом з тим, суд зазначає, що для звільнення платника від виконання податкових обов`язків обставини неможливості своєчасного виконання податкового обов`язку повинні бути реальними та об`єктивними, а не формальними.

У даному випадку, позивачем до контролюючого органу таких документів надано не було.

На переконання суду, платник, у разі неможливості своєчасного виконання податкових зобов`язань, не може посилатися лише на існування форс-мажорних обставин на території України, такі мають бути підтверджені документально в силу вимог Порядку №225.

Також в позовній заяві позивачем зазначено, що ним подано до ГУ ДПС у Миколаївській області гарантійного листа з зобов`язанням щомісячної сплати податкового боргу частинами, за рахунок здійснення реалізації основних засобів підприємства та на суму боргу передало майно підприємства з заставу».

Стосовно доводу Позивача щодо гарантійного листа повідомляємо наступне:

Жодною нормою законодавства не визначено порядку подання «гарантійного листа для сплати боргу частинами», також у вказаному гарантійному листі позивач не посилається ні на які норми законодавства.

Враховуючи викладене, суд не знаходить підстав для задоволення позову.

В задоволенні позову відмовити повністю.

На підставі викладеного, керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕЛАЙН-ГРУПП" (вул. Соборна, 4Ж, оф. 310, м. Миколаїв, ідентифікаційний код 42237047) до Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Героїв Рятувальників, 6,м. Миколаїв,54001 44104027) - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дата склдення повного судового рішення 25.11.2024 р.

Суддя Н. В. Лісовська

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123274964
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на прибуток підприємств

Судовий реєстр по справі —400/6892/24

Рішення від 25.11.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

Ухвала від 26.07.2024

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лісовська Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні