Рішення
від 25.11.2024 по справі 420/35554/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/35554/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 листопада 2024 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Дубровної В.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до ІНФОРМАЦІЯ_1 про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії

встановив:

I. Зміст позовних вимог

До суду з позовом звернувся адвокат Дяченко Олексій Володимирович, діючий в інтересах ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - відповідач), у якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неврахування індексації грошового забезпечення до складу грошового забезпечення при обрахунку ОСОБА_1 грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки;

- зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 провести перерахунок та виплатити на користь ОСОБА_1 грошову допомогу на оздоровлення за 2016-2019 роки, з урахуванням індексації грошового забезпечення виплаченої на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22;

- визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неврахування індексації грошового забезпечення до складу грошового забезпечення при обрахунку ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги при звільненні за 17 календарних років;

- зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 провести перерахунок та виплатити на користь ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу при звільненні за 17 календарних років, з урахуванням індексації грошового забезпечення, виплаченої на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22.

II. Позиція сторін

В обґрунтування позовних вимог представник позивачки зазначає, що ОСОБА_1 у період з 04.07.2003 р. по 27.03.2019 р. проходила військову службу у відповідача. Під час проходження військової служби у період з 2016-2019 року позивачка отримувала грошову допомогу на оздоровлення, а при звільненні зі служби отримала одноразову грошову допомогу при звільненні за 17 календарних років, проте не було виплачена індексація грошового забезпечення. На виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29.05.2023р. у справі № 420/10957/21 відповідачем 25.11.2024 р. була виплачена позивачці індексація грошового забезпечення за період з 01.12.2015 року по 28.02.2018 року, за період з 01.03.2018 року по 27.03.2019 року в сумі 132 279,59 грн. Разом з тим, позивачці стало відомо, що відповідач при обрахунку розміру грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки та одноразової грошової допомоги при звільненні за 17 календарних років протиправно не врахував індексацію грошового забезпечення до складу грошового забезпечення, з якого обраховано вказані виплати. Оскільки вказана протиправна бездіяльність відповідача призвела до неповного отримання вищевказаних видів допомог, позивачка звернулась до суду з даним позовом.

11.01.2024 року до суду надійшов відзив по позов, в якому відповідач заперечує стосовно задоволення позовних вимог, вказуючи, що індексація не має постійного щомісячного сталого характеру, не входить до складу грошового забезпечення. Її об`єктом для застосування є грошове забезпечення, тому жодних підстав для визнання протиправною бездіяльність Відповідача стосовно неврахування індексації грошового забезпечення до його складу при обрахунку позивачу грошової допомоги на оздоровлення за 2016 - 2019 рр. не має та не може бути. Окрім цього, Позивач на день звільнення мала право на пенсію відповідно до пункту „б" статті 12 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" від 09.04.1992 № 2262-XII, та з 01.04.2019 року Головним управлінням ПФУ в Одеській області їй призначена та виплачується пенсія за вислугу років, тому одноразова грошова допомога, що була отримана Позивачем при звільненні цілком підпадає під вимоги статті 2 Закону № 1282-XII щодо не індексування. Таким чином, законних підстав у Відповідача проводити індексацію цієї виплати не має, протиправної бездіяльності стосовно неврахування індексації грошового забезпечення до складу грошового забезпечення при обрахунку одноразової грошової допомоги при звільненні за 17 календарних років не було.

III. Процесуальні дії у справі

Ухвалою суду від 25.12.2023 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до частини 5 статті 262 КАС України, якою передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.

Враховуючи, що від сторін не надходило клопотань про розгляд справи в судовому засіданні, суд розглядає дану справу за правилами спрощеного позовного провадження в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин, з посиланням на докази, на підставі яких встановлені відповідні обставини.

ОСОБА_1 проходила військову службу в ІНФОРМАЦІЯ_1 з 04.07.2003 року та відповідно до наказу начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 (по стройовій частині) від 27.03.2019 № 66 її виключено із списків особового складу центру та всіх видів забезпечення. (а.с. 18-19)

Відповідно до Довідки ІНФОРМАЦІЯ_1 від 18.11.2022 року за № 548/5381 про розміри щомісячних нарахувань грошового забезпечення, додаткових видів грошового забезпечення та премії ОСОБА_1 за грудень 2015 року - березень 2019 року, позивачці було нараховано грошову допомогу на оздоровлення, у т.ч. у грудні 2015 р. -2157,75 грн., у червні 2016 р. - 2417,25 грн., у вересні 2016 році - 2417,25 грн., у березні 2017 р. - 4886,63 грн., у лютому 2018 р. - 4886,63 грн., у лютому 2019 р. - 12172,50 грн. ( а.с. 16-17)

Згідно витягу з наказу начальника ІНФОРМАЦІЯ_1 (по стройовій частині) від 27.03.2019 № 66, яким виключено ОСОБА_1 зі списків особового складу центру та всіх видів забезпечення, виплатити одноразову грошову допомогу по звільненню з військової служби відповідно до наказу Міністерства оборони України від 07.06.2018 р. № 260 в розмірі 50 відсотків місячного грошового забезпечення за 17 повних календарних років в сумі 103 466 грн.25 коп. ( а.с. 19-20)

У зв`язку з тим, що у період проходження військової служби позиваці не в повному розмірі нараховувалась та виплачувалась індексація грошового забезпечення, постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року по справі № 420/10957/22 зобов`язано ІНФОРМАЦІЯ_1 нарахувати і виплатити на користь ОСОБА_1 індексацію грошового забезпечення за період з 01.12.2015 року по 28.02.2018 року включно із застосуванням місяця, за яким починається обчислення індексу споживчих цін (базового місяця) для розрахунку індексації грошового забезпечення - січень 2008 року в сумі 85 927,87 гривень з урахуванням раніше виплачених сум, а також індексацію грошового забезпечення за період з 01.03.2018 року по 27.03.2019 року включно у загальній сумі 48 366,28 гривень, відповідно до приписів абзаців 3, 4, 6 пункту 5 «Порядку проведення індексації грошових доходів населення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1078.

25.11.2023 року ІНФОРМАЦІЯ_1 на виконання вказаного судового рішення виплачено ОСОБА_1 індексацію грошового забезпечення у сумі 132 279,59 грн, що підтверджується платіжною інструкцією від 22.11.2023 р. № 2411, банківською випискою АТ « Державний ощадний банк України» щодо зарахування коштів на банківську картку позивача. (а.с.13-15)

Вважаючи, що відповідачем протиправно не включено індексацію грошового забезпечення у складі грошового забезпечення, з якого були обчислені та виплачені суми грошової допомоги на оздоровлення та одноразової грошової допомоги при звільненні, позивач звернувся до суду з позовом.

V. Норми права, які застосував суд.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правове регулювання відносин між державою і громадянами України у зв`язку з виконанням ними конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни здійснюється законом України 25 березня 1992 року № 2232-XII "Про військовий обов`язок і військову службу" (надалі - Закон № 2232-XII), яким передбачено, зокрема

- порядок проходження громадянами України військової служби, їх права та обов`язки визначаються цим законом, відповідними положеннями про проходження військової служби громадянами України, які затверджуються Президентом України, та іншими нормативно-правовими актами. ( частина 2 статті 2 Закон № 2232-XII),

- гарантії правового і соціального захисту громадян України, які виконують конституційний обов`язок щодо захисту Вітчизни, забезпечуються відповідно до Законів України "Про Збройні Сили України", Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", Закону України "Про державні гарантії соціального захисту військовослужбовців, які звільняються із служби у зв`язку з реформуванням Збройних Сил України, та членів їхніх сімей" та іншими законами. ( стаття 40 Закону № 2232-XII).

Відповідно до Конституції України основні засади державної політики у сфері соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей, встановлює єдину систему їх соціального та правового захисту, гарантує військовослужбовцям та членам їх сімей в економічній, соціальній, політичній сферах сприятливі умови для реалізації їх конституційного обов`язку щодо захисту Вітчизни визначає та регулює відносини у цій галузі Закон України « Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» від 20.12.1991р. № 2011-XII (надалі - Закон № 2011-XII), яким визначено,

- держава гарантує військовослужбовцям достатнє матеріальне, грошове та інші види забезпечення в обсязі, що відповідає умовам військової служби, стимулює закріплення кваліфікованих військових кадрів. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері праці та соціальної політики, інші центральні органи виконавчої влади відповідно до їх компетенції розробляють та вносять у встановленому порядку пропозиції щодо грошового забезпечення військовослужбовців. ( частина 1 статті 9 Закону № 2011-XII)

- до складу грошового забезпечення входять: посадовий оклад, оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премія); одноразові додаткові види грошового забезпечення. ( частина 2 статті 9 Закону № 2011-XII)

- грошове забезпечення визначається залежно від посади, військового звання, тривалості, інтенсивності та умов військової служби, кваліфікації, наукового ступеня і вченого звання військовослужбовця. Грошове забезпечення підлягає індексації відповідно до закону. ( частина 3 статті 9 Закону № 2011-XII)

- грошове забезпечення виплачується у розмірах, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, та повинно забезпечувати достатні матеріальні умови для комплектування Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів кваліфікованим особовим складом, враховувати характер, умови служби, стимулювати досягнення високих результатів у службовій діяльності. Порядок виплати грошового забезпечення визначається Міністром оборони України, керівниками центральних органів виконавчої влади, що мають у своєму підпорядкуванні утворені відповідно до законів України військові формування та правоохоронні органи, керівниками розвідувальних органів України. ( абзаци 1-2 частини 4 статті 9 Закону № 2011-XII)

- військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, надаються щорічні основні відпустки із збереженням грошового, матеріального забезпечення та наданням грошової допомоги на оздоровлення у розмірі місячного грошового забезпечення. ( частина 1 статті 10-1 Закону № 2011-XII)

- військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, які звільняються зі служби за станом здоров`я, виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 50 відсотків місячного грошового забезпечення за кожний повний календарний рік служби. У разі звільнення з військової служби за віком, у зв`язку із скороченням штатів або проведенням організаційних заходів, закінченням строку контракту, у зв`язку з прямим підпорядкуванням близькій особі, систематичним невиконанням умов контракту командуванням, на підставах, визначених пунктом 1 частини другої статті 36 Закону України "Про розвідку", а також у зв`язку з настанням особливого періоду та небажанням продовжувати військову службу військовослужбовцем-жінкою, яка має дитину (дітей) віком до 18 років одноразова грошова допомога в розмірі 50 відсотків місячного грошового забезпечення за кожний повний календарний рік служби виплачується за наявності вислуги 10 років і більше. ( абзац перший пункту 2 частини 2 статті 15 Закону № 2011-XII).

- військовослужбовцям виплачуються грошова допомога на оздоровлення та державна допомога сім`ям з дітьми в порядку і розмірах, що визначаються законодавством України. ( частина 3 статті 15 Закону № 2011-XII)

30.08.2017 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 704 «Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб»( далі - Постанова №704), за якою

- установлено, що грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу складається з посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення. (пункт 2 Постанови №704)

- виплату грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу здійснювати в порядку, що затверджується Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Міністерством фінансів, Міністерством інфраструктури, Міністерством юстиції, Службою безпеки, Управлінням державної охорони, розвідувальними органами, Адміністрацією Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації (далі - державні органи). (пункт 3 Постанови №704)

Відповідно до статті 9 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704 "Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" наказом Міністерства оборони України №260 від 07.06.2018 затверджено Порядок виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам (далі Порядок № 260), яким передбачено,

- військовослужбовцям, крім військовослужбовців строкової військової служби, які набули (набувають) право на отримання щорічної основної (канікулярної) відпустки, один раз на рік виплачується грошова допомога для оздоровлення в розмірі місячного грошового забезпечення. (пункт 1 розділу XXIII Порядку №260)

- розмір грошової допомоги для оздоровлення визначається виходячи з посадового окладу, окладу за військовим званням, надбавки за вислугу років і щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (крім винагород) за займаною посадою, на які військовослужбовець має право на день підписання наказу про надання цієї допомоги. (пункт 6 розділу XXIII Порядку №260)

- військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), які звільняються зі служби за станом здоров`я, виплачується одноразова грошова допомога в розмірі 50 відсотків місячного грошового забезпечення за кожний повний календарний рік служби. ( пункт 1 розділу XXXIІ Порядку № 260).

- одноразова грошова допомога у разі звільнення з військової служби обчислюється з розміру місячного грошового забезпечення, до якого включаються: звільненим із займаних посад - щомісячні основні та додаткові види грошового забезпечення (крім винагород) за останньою займаною посадою ( пункт 5 розділу XXXIІ Порядку № 260).

VI. Оцінка суду.

З огляду на вищевикладені норми законодавства, до складу грошового забезпечення військовослужбовців входять чотири види складових: посадовий оклад; оклад за військовим званням; щомісячні додаткові види грошового забезпечення; одноразові додаткові види грошового забезпечення.

При цьому, до складу грошового забезпечення, з якого нараховується в т.ч. одноразова грошова допомога при звільненні зі служби та грошова допомога для оздоровлення, включаються винагороди, які мають постійний характер.

Спірним у даній справі є правомірність не включення відповідачем індексації грошового забезпечення у складі грошового забезпечення, з якого були обчислені та виплачені позивачці суми грошової допомоги на оздоровлення та одноразової грошової допомоги при звільненні.

Як вбачається з матеріалів справи, а відповідачем не заперечується, що позивачці під час проходження служби у 2016-2019 роках виплачувалась допомога на оздоровлення та одноразова грошової допомоги при звільненні.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд враховує наступне.

Положеннями статті 1 Закону України від 03.07.1991 № 1282-XII «Про індексацію грошових доходів населення» (далі - Закон № 1282-ХІІ) передбачено, що індексація грошових доходів населення - встановлений законами та іншими нормативно-правовими актами України механізм підвищення грошових доходів населення, що дає можливість частково або повністю відшкодовувати подорожчання споживчих товарів і послуг.

За змістом статті 2 Закону № 1282-XII індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані ними в гривнях на території України і які не мають разового характеру, зокрема, оплата праці (грошове забезпечення). Індексації підлягають грошові доходи населення у межах прожиткового мінімуму, встановленого для відповідних соціальних і демографічних груп населення.

Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 1282-ХІІ індексація грошових доходів населення проводиться в разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який установлюється в розмірі 103 відсотка.

З метою реалізації Закону України від 06.02.2003 № 491-IV «Про внесення змін до Закону України «Про індексацію грошових доходів населення» Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 17.07.2003 № 1078 «Про затвердження Порядку проведення індексації грошових доходів населення» (далі - Порядок № 1078).

Відповідно до пункту 2 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078, індексації підлягають грошові доходи громадян, одержані в гривнях на території України, які не мають разового характеру, зокрема, грошове забезпечення.

Згідно пункту 1.1 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078, індексація грошових доходів населення проводиться у разі, коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації, який встановлюється в розмірі 103 відсотка. До 01.01.2016 поріг індексації встановлювався в розмірі 101 відсоток (внесені зміни постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 №77).

Пунктом 5 Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078 (редакції від 15.12.2015, вступив в дію з 01.12.2015), визначено, що у разі підвищення тарифних ставок (окладів), пенсій або щомісячного довічного грошового утримання, стипендій, виплат, що здійснюються відповідно до законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, значення індексу споживчих цін у місяці, в якому відбувається підвищення, приймається за 1 або 100 відсотків. Обчислення індексу споживчих цін для проведення подальшої індексації здійснюється з місяця, наступного за місяцем підвищення зазначених грошових доходів населення.

Необхідно зазначити, що правове регулювання виплати індексації визначає умови (коли величина індексу споживчих цін перевищила поріг індексації), з настанням яких виникає право на щомісячне отримання суми індексації у структурі заробітної плати (грошового забезпечення) до настання обставин (підвищення тарифних ставок, окладів), за яких виплата розрахованої суми індексації припиняється до повторного настання обставин, які обумовлюють повторне виникнення права на отримання індексації.

З огляду на вказане, суд відмічає, що спеціальним законодавством, яким імперативно визначено види (складові) грошового забезпечення військовослужбовців, не врегульовано питання щодо віднесення індексації грошового забезпечення до видів грошового забезпечення, з якого обчислюється грошова допомога на оздоровлення, одноразова грошова допомога при звільненні.

У зв`язку з чим, при вирішенні спірного питання слід субсидіарно застосовувати положення спеціальних законів щодо механізму проведення індексації, її мети та правової природи (суті), зокрема Закону України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії", Закону України "Про індексацію грошових доходів населення" та Порядку проведення індексації грошових доходів населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 №1078.

Таке субсидіарне застосування вищенаведених норм права дає підстави для висновку, що індексація грошового забезпечення має систематичний (щомісячний) характер, а її правова природа полягає у підтриманні купівельної спроможності рівня заробітної плати (грошового забезпечення) внаслідок її знецінення через подорожчання споживчих товарів і послуг, а тому вона має бути врахована у складі грошового забезпечення військовослужбовців для розрахунку грошової допомоги на оздоровлення, одноразової грошової допомоги при звільненні.

Не врахування відповідачем розміру індексації грошового забезпечення під час розрахунку грошової допомоги на оздоровлення, одноразової грошової допомоги при звільненні призвело до виплати знеціненого грошового забезпечення.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом в постанові від 21.12.2021 по справі № 820/3423/18, постанові від 29.04.2020 по справі № 240/10130/19, постанові від 19.03.2020 по справі №820/5286/17, постанові від 26.02.2021 по справі № 620/3346/19, предметом розгляду яких було, включення індексації до складу грошового забезпечення, з якого здійснюється обрахунок та визначення розміру грошової допомоги на оздоровлення та одноразової грошової допомоги при звільненні.

При цьому суд враховує, що на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22 позивачці нараховано та виплачено індексацію грошового забезпечення, яка не враховувалась відповідачем при обрахунку грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки, розмір одноразової грошової допомоги при звільненні з військової служби за 17 років.

Таким чином, суд вважає, що позивачка має право на перерахунок виплачених їй сум грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки, розмір одноразової грошової допомоги при звільненні з військової служби за 17 років., з урахуванням індексації грошового забезпечення, виплаченої на виконання зазначеного вище судового рішення.

Підсумовуючи вищевказане та враховуючи, що розмір грошової допомоги для оздоровлення, який в свою чергу визначається виходячи з посадового окладу, окладу за військовим званням, надбавки за вислугу років і щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, а одноразова грошова допомога при звільненні виплачується в розмірі 50 відсотків місячного грошового забезпечення за кожний повний календарний рік служби, то відповідачем протиправно не враховано до складу грошового забезпечення позивача, з якого обчислено розмір грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки, розмір одноразової грошової допомоги при звільненні з військової служби за 17 років, індексацію грошового забезпечення, що свідчить про наявність з його боку протиправної бездіяльності.

Відповідно до пункту 23 частини 1 статі 4 КАС України похідна позовна вимога - вимога, задоволення якої залежить від задоволення іншої позовної вимоги (основної вимоги).

З метою належного способу захисту порушеного права позивача похідна позовна вимога підлягає задоволенню шляхом зобов`язання відповідача перерахувати та виплатити позивачці грошову допомогу на оздоровлення за 2016-2019 роки та одноразову грошову допомогу при звільненні за 17 календарних років, з включенням до складу грошового забезпечення індексації грошового забезпечення, виплаченої на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22, та раніше виплачених сум.

VII. Висновок суду.

Згідно із ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. ( ч. 2 ст. 77 КАС України).

Згідно зі ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Надавши оцінку усім доказам в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позову.

VIII. Розподіл судових витрат.

Оскільки позивач відповідно до пункту 1 частини 1 статті 5 Закону України " Про судовий збір" звільнений від сплати судового збору, судові витрати розподілу не підлягають.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, -

вирішив:

Позовну заяву ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до ІНФОРМАЦІЯ_1 (АДРЕСА_2, ЄДРПОУ НОМЕР_2), про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити

Визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неврахування індексації грошового забезпечення у складі грошового забезпечення при обрахунку ОСОБА_1 грошової допомоги на оздоровлення за 2016-2019 роки.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 провести перерахунок та виплатити на користь ОСОБА_1 грошову допомогу на оздоровлення за 2016-2019 роки, з включенням до складу грошового забезпечення індексації грошового забезпечення, виплаченої на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22, та раніше виплачених сум.

Визнати протиправною бездіяльність ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо неврахування індексації грошового забезпечення до складу грошового забезпечення при обрахунку ОСОБА_1 одноразової грошової допомоги при звільненні за 17 календарних років.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_1 провести перерахунок та виплатити на користь ОСОБА_1 одноразову грошову допомогу при звільненні за 17 календарних років, з включенням до складу грошового забезпечення індексації грошового забезпечення, виплаченої на виконання постанови П`ятого апеляційного адміністративного суду від 29 травня 2023 року у справі № 420/10957/22, та раніше виплачених сум.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя В.А. Дубровна

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2024
Оприлюднено27.11.2024
Номер документу123275073
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —420/35554/23

Рішення від 25.11.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 25.12.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні