СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
18 листопада 2024 року Справа № 480/2446/24
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Шаповала М.М.,
за участю секретаря судового засідання - І.С. Іуткіної,
представника позивача - Д.Б. Верещагіна,
представника відповідача - Т.О. Цюпка,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №480/2446/24 за позовом Транспортно-експедиційної фірми «TRANS AG» (приватне підприємство) до Головного управління ДПС у Сумській області про скасування податкового повідомлення - рішення,-
В С Т А Н О В И В:
Позивач просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення відповідача від 14.03.2024 № 273618280408 і вимоги мотивує тим, що воно прийняте з порушенням законодавства.
У податковому повідомленні-рішенні зазначено, що згідно підпункту 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України, на підставі акту перевірки Транспортно-експедиційної фірми "TRANS AG" від 14.02.2024 № 1524/А/18-28-04-08/23820543 за звітний період з квітня 2022 року по грудень 2023 року встановлені порушення граничних строків реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, визначених пунктом 201.10 статтею 201, підпунктом 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" та пунктом 89 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, та згідно з пунктом 120-1, 1 статті 120-1 та пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних застосовано штраф у сумі 161493 грн. 04 коп. Також на підставі пункту 120-1, 1 статті 120-1 та пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового Кодексу України застосовано штраф в розмірі 2% у сумі 9576 грн 85 коп; 5% у сумі 2024 грн 60 коп.; 10% у сумі 6715 грн 83 коп.; 15% у сумі 23537 грн 50 коп.; 40% у сумі 100 288 грн 23 коп.; 50% у сумі 19 350 грн.
Одночасно із податковим повідомленням поштовим відправленням позивачем отримано розрахунок штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних Транспортно-експедиційної фірми "TRANS AG".
Із рішенням відповідача позивач не погоджується зазначає, що у його діях, як платника податків, відсутня вина при реєстрації податкових накладних, документування перевірки здійснено з істотними порушення і невірно визначений розмір штрафної санкції, застосованої до Транспортно-експедиційної фірми "TRANS AG".
Позивач пояснює, що наведені у податковому повідомленні-рішенні факти несвоєчасної реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в ЄРПН/ із розміром ліміту у СЕА ПДВ та за наявності позитивного значення реєстраційної суми. Проте після складання податкових накладних, зазначених в розрахунку суми штрафу та податковому повідомленні - рішенні і до кінцевого строку реєстрації цих податкових накладних згідно з вимогами Податкового Кодексу України, Транспортно-експедиційна фірма "TRANS AG" мала від`ємне значення реєстраційної суми, а тому програмне забезпечення не здійснювало реєстрацію складених податкових накладних.
Ухвалою від 01.04.2024 відкрито спрощене провадження у справі з викликом учасників справи.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд задовольнити їх у повному обсязі.
Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував, зазначив, що на підставі акту камеральної перевірки від 14.02.2024 № 1524/А/18-28-04-08/23820543 відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення від 14.03.2024 № 273618280408, яким до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції в сумі161493,04 грн. Також на підставі пункту 120-1, 1 статті 120-1 та пунктом 90 підрозділу 2 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового Кодексу України застосовано штраф в розмірі 2% у сумі 9576,85 грн; 5% у сумі 2024,60 грн; 10% у сумі 6715,83 грн; 15% у сумі 23537,50 грн; 40% у сумі 100288,23 грн; 50% у сумі 19 350 грн.
Відповідач зауважив, що оскільки підприємством було порушено строк реєстрації податкових накладних, то до нього правомірно було накладені штрафні санкції. При цьому порушення платником податку граничних строків реєстрації податкових накладних у ЄРПН, які припадають на період до дати набрання чинності Законом України № 2876, тягне за собою накладання на такого платника податку штрафу у розмірах, встановлених пунктом п. 120.10 ст. 120 ПК України. Норми, визначені п. 89 підрозділу 2 розділу ХХ ПК України не скасовують, а доповнюють норми п. 201.10 ст. 201 ПК України про граничні строки реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН).
В судовому засіданні встановлено наступне.
Головним управлінням ДПС у Сумській області проведено камеральну перевірку Транспортно-експедиційної фірми "TRANS AG" з питання своєчасності реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних складених за квітень-грудень 2022 року, січень-квітень 2023 року, червень-грудень 2023 року.
За результатами перевірки встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН у загальній кількості 134 податкових накладних, в тому числі по періодах:
- податкові накладні з датою виписки починаючи з 1 лютого 2022 року по 31 травня 2022 року на загальну суму податку на додану вартість (далі - ПДВ) -113911,66 грн (18 шт.) - порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів, чим порушено вимоги пункту 201.10 ст. 201 ПК України з урахуванням вимог підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу, яким визначено, що платники податку, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 01 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року. Відповідальність передбачена вимогами ст.1201 Кодексу у розмірі 40 відсотків від суми податку на додану вартість.
Обрахунок кількості календарних днів порушення терміну реєстрації податкових накладних, зазначених в акті камеральної перевірки вище, здійснено виходячи з дати відліку граничного терміну реєстрації - 15.07.2022.
- податкові накладні з датою виписки починаючи з 01 червня 2022 року по 15 січня 2023 року на загальну суму ПДВ 175508,96 грн (в кількості 47 шт.).
Таким чином, обрахунок кількості календарних днів порушення терміну реєстрації податкових, накладних, зазначених в акті камеральної перевірки, здійснено виходячи з дати відліку граничного терміну реєстрації, визначеного п. 201.10 ст 201 ПК України. Відповідальність передбачена вимогами ст. 120- 1 ПК України відповідно у розмірах 40 відсотків та 50 відсотків.
- податкові накладні з датою виписки, починаючи з 16 січня 2023 року на загальну суму ПДВ 317408,29 грн (в кількості 60 шт.).
Таким чином, обрахунок кількості календарних днів порушення терміну реєстрації податкових накладних, зазначених в акті камеральної перевірки, здійснено виходячи з дати відліку граничного терміну реєстрації, визначеного п. 89 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України.
Відповідальність передбачено вимогами п. 90 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПК України, яка встановлюється в розмірі 2 відсотки, 5 відсотків, 10 відсотків та 15 відсотків від суми ПДВ.
- податкові накладні складені на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою обсягом 3235710,99 грн. Відповідальність передбачена абз. 2 п. 120-1 ст. 120-1 ПК України |в розмірі 2 відсотки від обсягу постачання (без ПДВ), але не більше 1020 грн. (в кількості 9 шт.)
За результатами камеральної перевірки складено акт від 14.02.2024 № 1524/А/18-28- 04-08/23820543 та прийнято податкове повідомлення-рішення від 14.03.2024 № 273618280408 про застосування штрафних санкцій на загальну суму 161493,04 грн.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права та обов`язки платників податків, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі - ПКУ). Відповідно до п. 86.7 ПКУ у разі незгоди платника податків або його представників з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті (довідці) перевірки (крім документальної позапланової перевірки, проведеної у порядку, встановленому пп. 78.1.5), вони мають право подати заперечення та додаткові документи і пояснення, зокрема, але не виключно, документи, що підтверджують відсутність вини, наявність пом`якшуючих обставин або обставин, що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом 10 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта (довідки).
Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПКУ на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Відповідно до абз.1 п. 201.10 ст.201 ПКУ під час здійснення операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Відповідно до абз. 4 п. 201.10 ст. 201 ПКУ податкові накладні, що не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з абз.14 п. 201.10 ст. 201 ПКУ реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; - для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; - для зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем місяця, в якому вони складені; - для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем). У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Відповідно до п. 120-1.1 ст. 120-1 ПКУ порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції з постачання товарів/послуг, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість; податкової накладної/розрахунку коригування, складеної на операції, що оподатковуються за нульовою ставкою; податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу у разі здійснення операцій, визначених підпунктами "а" - "г" цього пункту, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до статті 199 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної; податкової накладної, складеної відповідно до абзацу одинадцятого пункту 201.4 статті 201 цього Кодексу, та розрахунку коригування, складеного до такої податкової накладної) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 і 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу.
Відповідно до п. 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПКУ за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 01 березня 2020 року до останнього календарного дня місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за: порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії; відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу; порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати ПДВ, акцизного податку, рентної плати.
Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" від 12 травня 2022 року № 2260-ІХ (набрав чинності 27 травня 2022 року) внесено зміни до п. 69 підрозділу 10 XX "Перехідні положення" Кодексу № 2755, згідно з яким тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, установлено особливості для справляння податків і зборів.
Відповідно до пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу № 2755 у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.
Згідно з пп. 69.1-1 п. 69 підрозділу 10 XX "Перехідні положення" ПКУ платники податку на додану вартість зобов`язані забезпечити у строки, встановлені підпунктом 69.1 цього пункту, реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, граничний термін реєстрації яких припадає на періоди, зазначені у підпункті 69.1 цього пункту, та уточнити (привести у відповідність) податковий кредит, задекларований платниками на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, з урахуванням даних податкових накладних та/або розрахунків коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно з підпунктом 69.2 п. 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ визначено, що у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок до платників податків застосовується відповідальність згідно з цим Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених підпунктом 112.8.9 пункту 112.8 статті 112 цього Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. Вимоги законодавства щодо мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), не застосовуються.
З 27 травня 2022 року Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" поновлена відповідальність платників податків у разі виявлення порушень законодавства за результатами проведення перевірок згідно з Кодексом, законами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, з урахуванням обставин, передбачених пп. 112.8.9 п. 112.8 статті 112 Кодексу, що звільняють від фінансової відповідальності. Відповідно до пп. 69.2 п.69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ скасовано дію мораторію (зупинення) застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) на період дії воєнного, надзвичайного стану та/або на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).
Подібні висновки відповідають правовій позиції Верховного Суду сформульованій у постановах від 30 січня 2024 року у справі № 280/4484/23, від 06 лютого 2024 року у справі № 10740/23, від 07 лютого 2024 року у справі № 420/10441/23, від 12 березня 2024 року у справі № 160/13661/23.
Відповідно до ч.5 ст.16 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 02.06.2016 № 1402-VIII висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов`язковими для всіх суб`єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.
Законом України від 12 січня 2023 року № 2876-IX "Про внесення змін до розділу XX "Прикінцеві положення" Податкового кодексу України щодо відновлення обмеження перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування" (набрав чинності 08 лютого 2023 року) підрозділ 2 розділу XX "Перехідні положення" Кодексу № 2755 доповнений пунктами 89 та 90, якими на період дії воєнного стану збільшені строки реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування та зменшені розміри штрафних санкцій за їх порушення.
Відповідно до пункту 89 підрозділу 2 розділу XX Кодексу № 2755, тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням таких граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до 5 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 18 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Відповідно до пункту 90 підрозділу 2 розділу XX ПКУ тимчасово, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, штраф за порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого для пункту 89 цього розділу для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлюється у розмірі: 2 відсотки суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 5 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 15 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 25 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Як зазначив Конституційний Суд України у рішенні від 13 травня 1997 року № 1-зп/1997, стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності. Закріплення названого принципу на конституційному рівні є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
Верховний Суд у постанові від 10.02.2021 у справі № 380/671/20 ЄДРСР 94904871 зазначив: юридична конструкція норми пункту 56.21 статті 56 ПК України дає підстави стверджувати, що презумпція застосовна не лише у ситуації прямої суперечності норм, але й у будь-якій іншій ситуації невизначеності в процесі правозастосування. Для її застосування необхідно і достатньо виявлення двох або більше альтернативних варіантів правомірної поведінки, обравши найвигідніший для себе з яких платник має почуватися захищеним від можливих негативних наслідків як з боку контролюючого органу, так і суду. Наведеною нормою охоплюються не лише очікування платника, запровадженням у податковому законодавстві цієї презумпції як принципу (основної засади) накладається відповідний таким очікуванням обов`язок вибору визначеного нею варіанту поведінки і контролюючим органом, і судом. Тягар доведення хибності (відсутності правових підстав) обраного платником варіанту поведінки покладається законом на контролюючий орган.
Оцінюючи надані докази по справі, суд визнає, що факту несвоєчасної реєстрації позивачем як платником ПДВ в ЄРПН податкових накладних достовірно встановлений і не ставиться під сумнів позивачем по жодній з податкових накладних, також представник позивача не вказав змісту і характеру порушеного права/прав для ефективного відновлення, суд визнає, що відповідачем правомірно нараховано і обчислено розмір штрафу за порушення термінів реєстрації податкових накладних, а тому податкове повідомлення-рішення на суму штрафу в розмірі 161 493,04 грн є обґрунтованим і не підлягає скасуванню.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд,
В И Р І Ш И В:
В задоволенні позову Транспортно-експедиційної фірми «TRANS AG» (приватне підприємство) до Головного управління ДПС у Сумській області про скасування податкового повідомлення - рішення - відмовити.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 25.11.2024.
Суддя М.М. Шаповал
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123275945 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
М.М. Шаповал
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні