ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 листопада 2024 р. м. Чернівці Справа №600/25/24-а
Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Григораша В.О., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Керівника Дністровської окружної прокуратури, поданого в інтересах держави, в особі Держаної екологічної інспекції Карпатського округу до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
До Чернівецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Керівника Дністровської окружної прокуратури, поданого в інтересах держави, в особі Держаної екологічної інспекції Карпатського округу (позивач) до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області (відповідач) з такими позовними вимогами:
визнати протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї;
зобов`язати Лівинецьку сільську раду вжити заходи із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем не забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки на території Лівинецької сільської ради поблизу с. Зелена, з розташованим на ній сміттєзвалищем твердих побутових відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, а також державної реєстрації прав на неї.
Вказано, що відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під сміттєзвалищем створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування сміттєзвалища, що може призвести до негативного впливу на навколишнє природне середовище, зокрема забруднення сусідніх територій у зв`язку із відсутністю встановлених меж як на місцевості так із за графічними даними Державного земельного кадастру, а також погіршення стану здоров`я та санітарного благополуччя населення.
Ухвалою суду від 04.01.2024 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
Зважаючи на відсутність клопотання будь-якої зі сторін про інше, суд вважає за можливе продовжити розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідач своїм правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався, доказів на обґрунтування своєї правової позиції у справі не надав.
При цьому, суд звертає увагу на положення ч. 4 ст. 159 КАС України, згідно змісту якої неподання суб`єктом владних повноважень відзиву на позов без поважних причин може бути кваліфіковано судом як визнання позову, які суд застосовує у цій справі, виходячи із повної процесуальної пасивності відповідача.
З`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши письмові докази, судом встановлено наступне.
Рішенням Зеленської сільської ради Кельменецького району від 29.12.2000 виділено земельну ділянку під сміттєзвалище в урочищі "Вапнярка" в розмірі 0, 6 га. Відповідно до акту відведення земельної ділянки від 2002 року, комісією уповноважених осіб проведено вибір земельної ділянки під сміттєзвалище у с. Зелена Кельменецького району, при цьому встановлено що вказана ділянка площею 0,6 га розміщена в північно-західній частині с.Зелена, за межами населеного пункту, на землях запасу сільської ради (рілля). Вибрана земельна ділянка відповідає санітарним, протипожежним та інженерно-будівельним нормам.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 №729-р "Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Чернівецької області" утворено Лівинецьку територіальну громаду, до складу якої увійшли населені пункти, зокрема с. Зелена.
У відповідь на звернення Дністровської окружної прокуратури від 04.09.2023 №51-106-4490Вих-23 Лівинецькою сільською радою Дністровського району Чернівецької області листом від 06.09.2023 №02-01-13/763 повідомлено, що документація із землеустрою щодо відведення кожної земельної ділянки з розташованими на них полігонами твердих побутових відходів немає, земельні ділянки у натурі не винесено, державної реєстрації немає. При цьому зазначено, що рішенням Лівинецької сільської ради 8-го скликання від 27.06.2023 №371-25/8/2023 "Надано дозвіл на виготовлення технічної документації щодо інвентаризації земельної ділянки у комунальну власність Лівинецької територіальної громади в особі Лівинецької сільської ради на замовлення виконавчого комітету сільської ради, для розташування місця знешкодження та утилізації відходів (під сміттєзвалище) орієнтовною площею 6,1620 га із земель сільськогосподарського призначення, за адресою: урочище "Дарабанеький горб" в с, Лівинці Дністровського району, Чернівецької області.
Листом від 29.09.2023 №10-24-0.32-2828/2-23 Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області повідомило Дністровську окружну прокуратуру, що землевпорядні документації із землеустрою щодо полігонів твердих побутових відходів (сміттєзвалищ) па території населених пунктів Лівинці, Оселівка, Подвір`ївка, Зелена та Козиряни Лівинецької OТГ Дністровського району Чернівсцької області у місцевий фонд документації із землеустрою та оцінки земель не надходили.
Листом від 28.09.2023 за №51-106-4927ВИХ-23 Дністровською окружною прокуратурою повідомлено Державну екологічну інспекцію Карпатського округу про намір на звернення до суду з позовом в інтересах держави, в особі Державної екологічної інспекції Карпатського округу до Лівинецької сільської ради про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити дії щодо виготовлення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок для розміщення на них сміттєзвалищ, винесення в натурі та встановлення на місцевості меж земельних ділянок, а також здійснення державної реєстрації прав на такі земельні ділянки.
Керівник Дністровської окружної прокуратури, вважаючи, що Лівинецька сільська рада Дністровського району Чернівецької області зобов`язана вжити заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї, звернувся до суду з даним позовом.
Обґрунтовуючи позовні вимоги керівник Дністровської окружної прокуратури вказує на бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї
До спірних правовідносин суд застосовує наступні положення законодавства та робить такі висновки по суті пору.
Частиною 2 ст. 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 та 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 3 ст. 53 КАС України у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.
Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу (ч.4 ст.53 КАС України).
Разом з тим, ч.3 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 №1697-VII визначено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.
Аналіз ч.3 та ч.4 ст.53 КАС України у взаємозв`язку з ч.3 ст.23 Закону України "Про прокуратуру" дає підстави вважати, що участь прокурора в судовому процесі в судах загальної юрисдикції стає можливою за умови, крім іншого, обґрунтування підстав для звернення до суду, а саме нездійснення або неналежного здійснення захисту інтересів держави у спірних правовідносинах органом державної влади, органом місцевого самоврядування чи іншим суб`єктом владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, або підтвердження відсутності такого органу.
Дослідженням матеріалів справи судом встановлено, що діяльність органу місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами щодо розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, встановлення меж місць видалення відходів, є об`єктом контролю у сфері захисту довкілля та природних ресурсів і такий контроль уповноважені здійснювати органи Державної екологічної інспекції України.
Водночас, як повідомлено Прокурором, Державною екологічною інспекцією Карпатського округу, як органом контролю, не вжито дієвих заходів, спрямованих на забезпечення виконання Лівинецькою сільською радою заходів, спрямованих на забезпечення виконання Лівинецькою сільською радою вимог природоохоронного законодавства.
При цьому, Державною екологічною інспекцією Карпатського округу у листі від 12.09.2023 року №03.2-13.2879 повідомлено прокурора про те, що не заперечує проти представництва прокуратурою інтересів держави в її особі, шляхом подання позовної заяви до Лівинецької сільської ради з наведених вище питань, що належить до повноважень Державної екологічної інспекції України.
Враховуючи наведене, суд дійшов висновку про наявність правових підстав звернення прокурора до адміністративного суду з позовом до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області в інтересах держави, в особі Держаної екологічної інспекції Карпатського округу.
Шодо позовних вимог про визнання протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї, суд зазначає наступне.
Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин визначені ст.12 Земельного кодексу України (далі ЗК України) до яких, зокрема, належать: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; організація землеустрою; координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Згідно ч.2 ст.83 ЗК України у комунальній власності перебувають: а) усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; б) земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування; землі та земельні ділянки за межами населених пунктів, що передані або перейшли у комунальну власність із земель державної власності відповідно до закону.
Приписами ст.ст. 125, 126 ЗК України визначено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Відповідно до ст.2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 №1952-IV (далі Закон №1952-IV) державною реєстрацією прав є офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.3 Закону №1952-IV державна реєстрація прав є обов`язковою.
Відповідно до ст.15 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", сільські ради несуть відповідальність за стан навколишнього природного середовища на своїй території і в межах своєї компетенції: забезпечують реалізацію екологічної політики України, екологічних прав громадян; дають згоду на розміщення на своїй території підприємств, установ і організацій у порядку, визначеному законом; видають (переоформлюють, видають дублікати, анулюють) дозволи на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення у випадках, передбачених законом; затверджують місцеві екологічні програми; організовують вивчення навколишнього природного середовища; забезпечують інформування населення про стан навколишнього природного середовища, функціонування місцевих екологічних автоматизованих інформаційно-аналітичних систем; здійснюють контроль за додержанням законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
Згідно п.38 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР (далі Закон №280/97-ВР) до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад віднесено надання відповідно до законодавства згоди на розміщення на території села, селища, міста нових об`єктів, у тому числі місць чи об`єктів для розміщення відходів, сфера екологічного впливу діяльності яких згідно з діючими нормативами включає відповідну територію.
Згідно з п.п.2 п."а" ч.1 ст.33 Закону №280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить підготовка і подання на затвердження ради проектів місцевих програм охорони довкілля, участь у підготовці загальнодержавних і регіональних програм охорони довкілля.
Підпунктом 15 пункту "а" частини 1 статті 30 вказаного Закону встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів.
Статтею 1 Закону України "Про відходи" від 05.03.1998 року №187/98-ВР (чинного на час розгляду справи у суді) визначено, що послуги з поводження з побутовими відходами - послуги з вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів, що надаються в населеному пункті згідно з правилами благоустрою території населеного пункту, розробленими з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту та затвердженими органом місцевого самоврядування.
Згідно ч.2 ст.8 Закону №187/98-ВР територіальні громади є власниками відходів, що утворюються на об`єктах комунальної власності чи знаходяться на їх території і не мають власника або власник яких невідомий (безхазяйні відходи).
Відповідно до ч.1 ст.21 Закону №187/98-ВР органи місцевого самоврядування у сфері поводження з відходами забезпечують, крім іншого: вирішення питань щодо розміщення на своїй території об`єктів поводження з відходами; розроблення та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів.
Органи місцевого самоврядування приймають рішення про відвід земельних ділянок для розміщення відходів і будівництва об`єктів поводження з відходами (ч.2 ст.21 Закону №187/98-ВР).
З аналізу вказаних норм слідує, що органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень повинні забезпечувати реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища на відповідній території, у тому числі щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки під об`єкти поводження з відходами (сміттєзвалища).
Як вбачається зі змісту листа від 06.09.2023 №02-01-13/763 Лівинецькою сільською радою Дністровського району Чернівецької області документація із землеустрою щодо відведення кожної земельної ділянки з розташованими на них полігонами твердих побутових відходів немає, земельні ділянки у натурі не винесено, їх державної реєстрації немає.
Водночас суд враховує те, що відповідач не скористався своїм правом на подання відзиву на позовну заяву та не довів суду обставин, які б підтверджували правомірність дій відповідача щодо не розроблення та не затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, та нездійснення державної реєстрації прав на неї.
Тобто, за наявності правових підстав та відповідних повноважень, Лівинецькою сільською радою відповідне рішення щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не приймалось, дозволи на виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не надавались, питання фінансування розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування на розгляд сесії сільської ради не виносилось, замовлення проектів відводу земельної ділянки та виготовлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку не забезпечено, технічна документація із землеустрою не виготовлялась.
Як встановлено судом, на день звернення до суду з даним позовом, в порушення вказаних норм законодавства Лівинецькою сільською радою до не оформлені правовстановлюючі документи на земельну ділянки поблизу с. Зелена, з розташованим на ній сміттєзвалищем твердих побутових відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, а також не здійснено державної реєстрації прав на неї.
Враховуючи зазначене, матеріалами справи підтверджено те, що відповідачем не було забезпечено виконання вимог чинного законодавства в частині розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що обставинами справи підтверджено протиправну бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї, а тому позовні вимоги у вказаній частині підлягають до задоволення.
У зв`язку з цим, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення похідних вимог про зобов`язання Лівинецької сільської ради вжити заходи із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.
Відповідно до частиною 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
За змістом частиною 1 та частиною 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Проаналізувавши зазначені положення чинного законодавства та встановлені обставини справи суд приходить висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки свідки у даній справі не залучались та експертиза не проводилась, то відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат.
Керуючись статтями 241 - 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
1.Адміністративний позов Керівника Дністровської окружної прокуратури, поданого в інтересах держави, в особі Держаної екологічної інспекції Карпатського округу до Лівинецької сільської ради Дністровського району Чернівецької області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити дії, - задовольнити повністю.
2. Визнати протиправною бездіяльність Лівинецької сільської ради Дністровського району щодо невжиття заходів із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0, 60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.
3. Зобов`язати Лівинецьку сільську раду вжити заходи із забезпечення розроблення та затвердження документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки за межами с. Зелена Дністровського району Чернівецької області, орієнтовною площею 0,60 га, з розташованим на ній місцем видалення відходів, винесення в натурі та встановлення (на місцевості) її меж, здійснення державної реєстрації прав на неї.
Згідно статті 255 КАС України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до статей 293, 295 КАС України рішення суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників процесу:
прокурор Керівник Дністровської окружної прокуратури (вул. Сагайдачного, 39, смт. Кельменці, 60100, код ЄДРПОУ 02910120);
позивач Держана екологічна інспекція Карпатського округу (вул. Сахарова, 23-А, м. Івано-Франківськ, 76014, код ЄДРПОУ 42702233);
відповідач Лівинецька саільська рада Дністровського району Чернівецької області (вул. Головна, 13, с. Лівинці, Дністровський район, Чернівецька область, 60125, код ЄДРПОУ 04418794).
Суддя В.О. Григораш
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.11.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123277061 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Григораш Віталій Олександрович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Григораш Віталій Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні