Справа № 438/2020/24
Провадження № 3/438/943/2024
П О С Т А Н О В А
іменем України
26 листопада 2024 року м. Борислав
Суддя Бориславського міського суду Львівської області Дудар О.В., розглянувши адміністративній матеріал, який надійшов від Західного регіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки міста Борислав, громадянки України, який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 163-1 КУпАП,
встановив:
До Бориславського міського суду Львівської області надійшов протокол про адміністративне правопорушення від 28 жовтня 2024 року серії №001816/247/33-00/50-10 та додані матеріали відносно ОСОБА_1 за частиною 2 статті 163-1 КУпАП.
Згідно з вказаним протоколом про адміністративне правопорушення за результатами проведення камеральної перевірки ТОВ «СП «Бориславська нафтова компанія» згідно з актом від 10 вересня 2024 року №575/33-00-50-10/22402928 про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних встановлено порушення порядку ведення податкового обліку, а саме порушено ведення податкового обліку з порушенням встановленого податку, що свідчить несвоєчасна реєстрація податкової накладної за липень 2024 року, чим порушено пункт 201.10 статті 201 та пункт 69.1 статті 69 підрозділу 10 розділу Х Перехідних положень Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із внесеними змінами і доповненнями.
Діяння ОСОБА_1 кваліфіковано за частиною 2 статті 163-1 КУпАП як дії, передбачені частиною 1 цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення.
В судове засідання призначене на 26 листопада 2024 року ОСОБА_1 не з`явився, про день та час розгляду справи був повідомлений у встановленому законом порядку.
Відповідно до статті 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Статтею 251 КУпАП встановлено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Згідно зі статтею 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Частина 1 статті 163-1 КУпАП передбачає відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.
Частина 2 статті 163-1 КУпАП встановлює відповідальність за вчинення дій, передбачених частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення
Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 163-1 КУпАП підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення від 28 жовтня 2024 року серії №001816/247/33-00/50-10, даними акта про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких накладних з податку на додану вартість в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «СП «Бориславська нафтова компанія» (код ЄДРПОУ 22402928) від 10 вересня 2024 року №575/33-00-50-10/22402928.
Частиною 2 статті 38 КУпАП передбачено, що якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю при закінченні на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення, передбачених статтею 38 цього Кодексу.
Адміністративне правопорушення, передбачене частиною 2 статті 163-1 КУпАП є закінченим у момент вчинення (не вчинення) конкретної дії, внаслідок чого порушено порядок ведення податкового обліку.
Отже, на момент розгляду справи передбачений частиною 2 статті 38 КУпАП тримісячний строк притягнення до адміністративної відповідальності з дня вчинення адміністративного правопорушення (14 серпня 2024 року дата реєстрації податкової накладної за липень 2024 року) минув, у зв`язку з чим у відповідності до положень пункту 7 статті 247 КУпАП суд приходить до висновку про закриття провадження у справі.
Керуючись статтями 38, 163-2, 247, 251, 283, 284 КУпАП, суд
постановив:
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 , за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого частиною 2 статті 163-2 КУпАП закрити на підставі пункту 7 частини 1 статті 247 КУпАП у зв`язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного суду через Бориславський міський суд Львівської області.
Суддя Олена ДУДАР
Суд | Бориславський міський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2024 |
Оприлюднено | 27.11.2024 |
Номер документу | 123284927 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Бориславський міський суд Львівської області
Дудар О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні