17.03.2020 Єдиний унікальний № 371/94/20
провадження № 3/371/46/20
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 березня 2020 року м. Миронівка
ЄУН 371/94/20
Провадження № 3/371/46/20
Суддя Миронівського районного суду Київської області Капшук Л.О., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, порушену відносно ОСОБА_1 , який народився ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає у будинку під номером АДРЕСА_1 , головний бухгалтер СТОВ «Агросвіт», ідентифікаційний номер: НОМЕР_1 ,
за ст. 155-1 ч.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 , займаючи посаду головного бухгалтера СТОВ «Агросвіт», допустив порушення вимог п. 11.3 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», оскільки не використав режим попереднього програмування, найменування цін товарів та обліку їх кількості у фіскальному чеку, відсутня кількість товару.
Даний факт було виявлено головним державним ревізором-інспектором ГУ ДФС у Київській області Калягіним О.Г. 21 січня 2020 року під час проведення фактичної перевірки СТОВ «Агросвіт».
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлений належно, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Відповідно до ст. 268 КУпАП явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності за ст. 155 ч.1 КУпАП не є обов`язковою, а тому справу про адміністративне правопорушення можливо розглянути за відсутності правопорушника.
У відповідності до вимог ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку встановлюється наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інших обставин справи, що мають значення для її правильного вирішення. Ці фактичні дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Таким чином, при розгляді справи про адміністративне правопорушення необхідно належно з`ясувати: чи було вчинене таке правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Статтею 155-1 ч.1 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за порушення встановленого законом порядку проведення розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Відповідно до п. 11 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг,а такожпроводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування(для пального із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості;
ОСОБА_1 порушив порядок проведення розрахунків у сфері послуг.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні даного правопорушення підтверджується письмовими матеріалами справи: даними протоколу про адміністративне правопорушення № 68 від 21 січня 2020 року, акту фактичної перевірки від 21 січня 2020 року.
Відповідальність за вказане правопорушення настає за ст. 155-1 ч. 1 КУпАП.
Відповідно до ст. 33 КУпАП при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Обставин, що обтяжують та пом`якшують відповідальність правопорушника, не встановлено.
Враховуючи обставини справи, характер вчиненого правопорушення, вважаю, що до нього необхідно застосувати стягнення у виді штрафу в розмірі п`ятинеоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Такий вид стягнення зможе здійснити виховний вплив на правопорушника та попередити скоєння протиправних дій у майбутньому.
У відповідності до ст. 40-1 КУпАП з правопорушника на користь держави підлягає стягненню судовий збір.
Керуючись ст.ст.33-35,40-1,155-1ч.1,245,280,284ч.1 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 піддати адміністративному стягненнюза ст. 155-1 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення у виді штрафу в розмірі п`яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 85 гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 420 гривень 40 копійок судового збору.
Штраф підлягає сплаті на рахунок ГУК у Київ. обл./м.Київ/21081100, номер рахунку UA 638999980313090106000010424, код ЄДРПОУ 37870277, МФО 899998.
Судовий збір підлягає сплаті на рахунок ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, номер рахунку UА908999980313111256000026001, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), МФО 899998.
У разі несплати штрафу в п`ятнадцятиденний термін з дня отримання постанови про накладення адміністративного стягнення за правилами ст. 308 КУпАП в порядку примусового виконання стягненню підлягає подвійна сума штрафу в розмірі 170 гривень.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Миронівський районний суд Київської області протягом десятиденного строку з дня винесення.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги
Суддя підпис Л.О. Капшук
Згідно з оригіналом.
Суддя Л.О.Капшук
Суд | Миронівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2020 |
Оприлюднено | 28.11.2024 |
Номер документу | 123296801 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку проведення розрахунків |
Адмінправопорушення
Миронівський районний суд Київської області
Капшук Л. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні